quote:Op donderdag 1 december 2005 00:50 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Misschien een AMD 2 met aandachttekort?
Die prins hoef ik er niet bij hoor..quote:Op donderdag 1 december 2005 00:49 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ze wil een trio.
En je weet wat een paard packed.![]()
![]()
Mag ik ook even weten wie wie is op die foto's?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die prins hoef ik er niet bij hoor..
Hey ga ff lekker ergens anders zwijmelenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die prins hoef ik er niet bij hoor..
Die prins is één of ander figuur dat haar toevoegde op msn en d'r probeerde te versieren.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:52 schreef the900 het volgende:
[..]
Mag ik ook even weten wie wie is op die foto's?
Van de heren dan he
Neuh..quote:Op donderdag 1 december 2005 00:52 schreef the900 het volgende:
[..]
Mag ik ook even weten wie wie is op die foto's?
Van de heren dan he
Hahah.. neuh.. dat doe ik hier wel..quote:Op donderdag 1 december 2005 00:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hey ga ff lekker ergens anders zwijmelen
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:53 schreef petre86 het volgende:
steek je handje op {} als je janetje niet lelijk vind ( = dus wel een knappe meid, dus steek hand op nu
)
Ja boeiend!?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:52 schreef rene29 het volgende:
Was hier al tijdje...
Ben twee jaar niet online geweest
Rene29 is ondertussen Rene33...
heb net weer internetaansluiting
ah okquote:Op donderdag 1 december 2005 00:53 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Die prins is één of ander figuur dat haar toevoegde op msn en d'r probeerde te versieren.
Dat is c.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:54 schreef xwrrw het volgende:
[..]
en dit is heeeeel speciaal als ik het doe.
Ah, en je dacht ik pak de enige actieve SlowChat erbij! Goed gedacht. Bier staat koud, de frituur wordt warmquote:Op donderdag 1 december 2005 00:52 schreef rene29 het volgende:
Was hier al tijdje...
Ben twee jaar niet online geweest
Rene29 is ondertussen Rene33...
heb net weer internetaansluiting
Had ook niet beloofd dat het boeiend zou zijnquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:53 schreef petre86 het volgende:
steek je handje op {} als je janetje niet lelijk vind ( = dus wel een knappe meid, dus steek hand op nu
)
Best geil voor een paard.quote:
[insert willekeurige kanker toeverwensing]quote:Op donderdag 1 december 2005 00:55 schreef rene29 het volgende:
[..]
Had ook niet beloofd dat het boeiend zou zijn
ok... Biertje wordt erg graag aanvaard hiero....quote:Op donderdag 1 december 2005 00:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, en je dacht ik pak de enige actieve SlowChat erbij! Goed gedacht. Bier staat koud, de frituur wordt warm
Pak een biertje en lul mee.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:55 schreef rene29 het volgende:
[..]
Had ook niet beloofd dat het boeiend zou zijn
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:56 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Alleen omdat naja, het ging om jou.
Wat een lijder... (kanker ofzo?)quote:Op donderdag 1 december 2005 00:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
[insert willekeurige kanker toeverwensing]
Mén, houdt je hobbies voor je a.u.b.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:57 schreef petre86 het volgende:
DL zwaait.. en ZELFS C ZWAAIT!!!!dus janet
niet zo zeiken.. of C moet van een golden shower houden
Jezus Peet, sinds wanneer zit jij in het Breng Janet aan de man-comité?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:53 schreef petre86 het volgende:
)
Biertje graag...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:57 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Pak een biertje en lul mee.
Persoonlijke verhalen doen er hier niet toe dude.
Jammer dat abortus met terugwerkende kracht je posts niet weghaalt.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:59 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n verwensing nooit accuut werkt
Ik heb nog 1 blikje!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:58 schreef the900 het volgende:
Mijn bier is op. Dat is best kut eigenlijk
Sorry, maar jehova's getuigen zijn niet welkom.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:59 schreef rene29 het volgende:
[..]
Biertje graag...
Persoonlijke verhalen heb ik t ook niet zo op...
Al heeft Ons groot Lijder daar andere mening over...
en blijf wegquote:Op donderdag 1 december 2005 01:00 schreef petre86 het volgende:
oja.. ik slaap al hesweet dremas enzo
Ach ze smijten hier met kanker alsof confetti is.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:59 schreef rene29 het volgende:
[..]
Biertje graag...
Persoonlijke verhalen heb ik t ook niet zo op...
Al heeft Ons groot Lijder daar andere mening over...
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:59 schreef the900 het volgende:
[..]
Jammer dat abortus met terugwerkende kracht je posts niet weghaalt.
Doe es normaal.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:00 schreef the900 het volgende:
[..]
Sorry, maar jehova's getuigen zijn niet welkom.
O wacht, hij schreef lijder met een ij.quote:
Als men dat laatste dus zou doen zou er niks aan de hand zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 01:00 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ach ze smijten hier met kanker alsof confetti is.
Niets van aantrekken en zuipen plus over sex mekkeren.
Ach ja.. Gekken moeten er zijn op deze wereld..quote:Op donderdag 1 december 2005 00:57 schreef petre86 het volgende:
DL zwaait.. en ZELFS C ZWAAIT!!!!dus janet
niet zo zeiken.. of C moet van een golden shower houden
Ik heb nog geen religieuze boodschap kunnen ontdekken bij onze nieuwe BeF'er dus het slaat niet echt ergens op. Tenzij het gewoon een mededeling was natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 01:01 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Uhm, ik ben het eigenlijk met hem eens.
Was meer de manier waarop ik hier onthaalt werd...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:01 schreef the900 het volgende:
[..]
O wacht, hij schreef lijder met een ij.
Wie is er hier groot en lijdt aan iets? *rondkijkt*
Het enige dingen hier: we hebben het er altijd over maar sex hebben we nooit.quote:
Och, als je eenmaal even door die harde schil heenprikt zijn we allemaal wanhopige jongetjes die naarstig op zoek zijn naar een digitale chick, al is het maar haar tepel.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:03 schreef rene29 het volgende:
[..]
Was meer de manier waarop ik hier onthaalt werd...
niet interessant verder
En verdacht stil hierquote:Op donderdag 1 december 2005 01:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als men dat laatste dus zou doen zou er niks aan de hand zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |