quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Zelf de FiPo zetten is zoooooo 1298quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Whehehe ik had precies gepost vol en het klopte nog ook..
In hety vorige topci was de Fipo zelfs de OP.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zelf de FiPo zetten is zoooooo 1298
Damnde moeilijk dat tellen..quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Whehehe ik had precies gepost vol en het klopte nog ook..
Ja, dat was van een n00b.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In hety vorige topci was de Fipo zelfs de OP..
Ik doe net alsof ik het niet zie en ga slapen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef pc-fr34k het volgende:
OMFG, dit gaat echt niet meer goed, weer een foute TT..
.
Ik doe eigemlijk meestal F5-en op een /1/1 e dan als er 300 staat posten.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef pc-fr34k het volgende:
.
word je zo nerveus van mij??quote:Op woensdag 9 november 2005 00:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In hety vorige topci was de Fipo zelfs de OP..
Alleen de 23 nqaar 22 aanpassen aub.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik het niet zie en ga slapen.
Liefde doet gekke dingen met een mens.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
word je zo nerveus van mij??
trusten!!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoi kanjer , tijd weer voor een telefonische conversatiequote:Op woensdag 9 november 2005 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
word je zo nerveus van mij??
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik het niet zie en ga slapen..
kweet niet maar sinds die ene avond met die search enzo is het niveau drastisch gedaalt en iets anders gestegenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef pc-fr34k het volgende:
.
Ik zie hier een sollicitatie voor het nieuwe [LUI] forumquote:Op woensdag 9 november 2005 00:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuken met drank op mag ook.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:38 schreef cerror het volgende:
Mogen we het nog over neuken hebben of mogen we het alleen hebben over drankconsumptie?
Ik kwam er achter dat m'n pot bier nog halfvol zitquote:
Gaan we naar de 1k toewerken.quote:
Neucken?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:38 schreef cerror het volgende:
Mogen we het nog over neuken hebben of mogen we het alleen hebben over drankconsumptie?
Alsjeblieft zeg, 't gaat al een half deel nergens anders meer over.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neucken?
Tuurlijk mogen we het daarover hebben
hehehe.. je dacht dat het een vraag was he
Je opent topics en maakt TT's, een TT open je niet, een TTTdan weer wel.quote:
Dus?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, 't gaat al een half deel nergens anders meer over.
Er zit meer achter deze post alsdat jij nu verteldquote:Op woensdag 9 november 2005 00:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neucken?
Tuurlijk mogen we het daarover hebben
hehehe.. je dacht dat het een vraag was he
Whehehe! Ik moet serieus nadenken of het kloptquote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat m'n pot bier nog halfvol zit
Ach.. het is weer eens een afwisseling van tieten en bier..quote:Op woensdag 9 november 2005 00:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, 't gaat al een half deel nergens anders meer over.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je opent topics en maakt TT's, een TT open je niet, een TTTdan weer wel.
Oud nieuws dudequote:Op woensdag 9 november 2005 00:41 schreef zapsel het volgende:
[..]
Er zit meer achter deze post alsdat jij nu verteld![]()
![]()
1000-772=228. Maar goed, ik heb 'm uit pure verveling alwéér aangepastquote:Op woensdag 9 november 2005 00:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe! Ik moet serieus nadenken of het klopt
Volgens mij is het 50 te hoog namelijk
Vorig was 250-23, dat komt uit op 227quote:Op woensdag 9 november 2005 00:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
ik leid je afquote:Op woensdag 9 november 2005 00:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is 772. Daar zijn we nog lang nietquote:
Maar.. je was toch homo?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef cerror het volgende:
Mijn site heeft overigens een ander kleurtje.
Gay-roze eindelijk weg.
Slet!quote:
Er is niet te lezen wat je typt in de Quackquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef cerror het volgende:
Mijn site heeft overigens een ander kleurtje.
Gay-roze eindelijk weg.
Het gaat niet goed met mij, ik moet zo maar gaan slapen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is 772. Daar zijn we nog lang niet
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiendquote:Op woensdag 9 november 2005 00:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
was
tot het over jouw tieten ging
Je maakt een ernstige schrijf-foutquote:
Neem je rekenmachine maar mee!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met mij, ik moet zo maar gaan slapen.. Noge eventjes wat lezen voor mondeling economie morgen.
.
Bewijs het maar!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Needs some work, ok ok.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is niet te lezen wat je typt in de Quack
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
zapslet bekt lekkerderquote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef zapsel het volgende:
[..]
Je maakt een ernstige schrijf-fout![]()
er staat ZAPSEL niet ZAPSLET!![]()
Maak van die euro weer een knaak!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met mij, ik moet zo maar gaan slapen.. Noge eventjes wat lezen voor mondeling economie morgen.
.
Hoor dit dan: Vandaag had ik ind e ochtend een rep natuurkunde die ik moest inhalen, ik kom erachter dat ik m'n etui thuis vergeten ben, ok leen een rekenmachine en een pen. Alles goed, daarna met 2 gasten van school eventjes bij mij thuis chillen, lekker dichtbij enzo, en ik denk dan kan ik gelijk m'n etui ook ophalen. We gaan weg, ik zit bij tentamen GS, kijk in m'n tas. "Verdomme, weer m'n etui vergeten"quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef JDude het volgende:
Kan iemand de nieuwe OP even in de Wikipedodinges pleuren?
quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoor dit dan: Vandaag had ik ind e ochtend een rep natuurkunde die ik moest inhalen, ik kom erachter dat ik m'n etui thuis vergeten ben, ok leen een rekenmachine en een pen. Alles goed, daarna met 2 gasten van school eventjes bij mij thuis chillen, lekker dichtbij enzo, en ik denk dan kan ik gelijk m'n etui ook ophalen. We gaan weg, ik zit bij tentamen GS, kijk in m'n tas. "Verdomme, weer m'n etui vergeten"
Wat is er gewijzigdquote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef JDude het volgende:
Stata hij toch al.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef JDude het volgende:
OMG..... natuurkunde, etui en een pen!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoor dit dan: Vandaag had ik ind e ochtend een rep natuurkunde die ik moest inhalen, ik kom erachter dat ik m'n etui thuis vergeten ben, ok leen een rekenmachine en een pen. Alles goed, daarna met 2 gasten van school eventjes bij mij thuis chillen, lekker dichtbij enzo, en ik denk dan kan ik gelijk m'n etui ook ophalen. We gaan weg, ik zit bij tentamen GS, kijk in m'n tas. "Verdomme, weer m'n etui vergeten"
Ik ben dus nit de enige mongool.quote:
Lees die quotes dan ook evenquote:
Sentiment of trauma?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:51 schreef zapsel het volgende:
[..]
OMG..... natuurkunde, etui en een pen!![]()
*jeugdsentiment*![]()
De avatar van cerror, dát is jeugdsentiment!quote:
Nieuwe quotequote:
Semi-zwaait.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben dus nit de enige mongool..
Men die veranderen doorgaans nooit dus ik klees ze niet meer.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik krijg het m'n strot niet uit![]()
Check!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef JDude het volgende:
Welnee , hij heeft m al 10 keer verneukt , die eerste was het leukst!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef JDude het volgende:
[..]
De avatar van cerror, dát is jeugdsentiment!
Monochroom...
Niet zozeer de avatar... doch het verschijnsel "monochroom"...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef zapsel het volgende:
[..]
Welnee , hij heeft m al 10 keer verneukt , die eerste was het leukst!![]()
Solly cerror...![]()
Och verrek ja, da's de standaardinstelling. Zal 'm even unlocken.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Is al egdaan dus.. En Befmod, waarom mijn OP locken?
.
Zelfs ik weet wat dat is.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet zozeer de avatar... doch het verschijnsel "monochroom"...
Zou iemand uit '77 toch moeten weten
Ik lees daar overheen...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet zozeer de avatar... doch het verschijnsel "monochroom"...
Zou iemand uit '77 toch moeten weten
Slome Sjakiequote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Is al egdaan dus.. En Befmod, waarom mijn OP locken?
.
Ik wilde m'n op editen en dan de code copy pasten maar Jdude had hem gesloten.quote:
Het is toch veel makkelijker om die post van J. te quoten en die er tussen te plakken?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde m'n op editen en dan de code copy pasten maar Jdude had hem gesloten..
Dan paste ik hem verkeerd en dan is heel die op weer verneukt.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is toch veel makkelijker om die post van J. te quoten en die er tussen te plakken?
Truste en succes met je tentamen(s)!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar ik gaat pitten.. Trusten BEFertjes.
Goed mikken is een gavequote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan paste ik hem verkeerd en dan is heel die op weer verneukt..
En dat valt na een paar bier niet meequote:
Drie uur, je klok loopt verkeerd!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef rompompom het volgende:
O, drie uur. Tijd om de dekens op te zoeken
Welterusten, trouwe BeF'ers!
Bedankt.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Truste en succes met je tentamen(s)!
Ja, maar ik bhen vandaag blijkbaar niet echty helemaal frisjes.quote:
Nee, ik zit geografisch wat oostelijker dan julliequote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Drie uur, je klok loopt verkeerd!.
Goddank zijn de herentoiletten en de damestoiletten gescheiden bij uitgaansgelegenheden...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:02 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat valt na een paar bier niet mee
PICS!!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*eet een banaantje
Ochja, zo kun je 'm ook opvattenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goddank zijn de herentoiletten en de damestoiletten gescheiden bij uitgaansgelegenheden...
zeker niet met die beweegbare krengen van jouquote:Op woensdag 9 november 2005 01:02 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat valt na een paar bier niet mee
Ja ook prima johquote:
quote:
Zal ik daar verder maar niet op ingaan?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zeker niet met die beweegbare krengen van jou![]()
Ja daar vraag je nogal watquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja daar vraag je nogal wat
Whehehe, weet nu tenminste wel wat er op je avatar staat
Mij welquote:Op woensdag 9 november 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
Die ava van Vikingm. lijkt me niet zo practisch..
krijg je knopjes vanquote:Op woensdag 9 november 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
maar wat denk je, laten we het nu eens over VM haar tieten hebben??quote:Op woensdag 9 november 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
Jij bent een manquote:
Goeie afleidingsmanouvre he?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar wat denk je, laten we het nu eens over VM haar tieten hebben??![]()
Ik oefen vast, voor het moment waarop de reactie van Danny komt..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heel goed, alleen jammer voor je dat iedereen nu pleite is
Ksstquote:Op woensdag 9 november 2005 01:15 schreef Janetje het volgende:
Naja.. jongen..
Hehehe.. niet dan?quote:
o, dan verwijs je door naar de mijnequote:Op woensdag 9 november 2005 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik oefen vast, voor het moment waarop de reactie van Danny komt..
Ik zeg niks meerquote:
of naar die van djen.. of welke op dat moment ook maar voorhanden zijn..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, dan verwijs je door naar de mijne![]()
Dat klinkt altijd goed uit de mond van een man..quote:
dit is achterhandenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
of naar die van djen.. of welke op dat moment ook maar voorhanden zijn..
De subtiliteit van die woordspeling![]()
![]()
![]()
nee, juist niet.. net kleine kinderen, dan zijn ze juist met ondeugende dingen bezigquote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd goed uit de mond van een man..
ín handen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
dit is achterhanden![]()
[afbeelding]
inhanden..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dit is achterhanden![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:22 schreef 9christensen het volgende:
zoooooooow
Jij begrijpt 't! Dat eeuwige gepraat altijdquote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Janetje het volgende:
Dat klinkt altijd goed uit de mond van een man..
GMTAquote:Op woensdag 9 november 2005 01:23 schreef Janetje het volgende:
inhanden..
Niet lullen maar.. ehh.. naja..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij begrijpt 't! Dat eeuwige gepraat altijd![]()
Juustquote:
Duidelijk genoeg!quote:
Goed zoquote:
Verhip ja. Wat zou er gebeurd zijn?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
wat een stilte hier zo plotseling
heb ik nog niet eens mijn echte tieten laten zienquote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Verhip ja. Wat zou er gebeurd zijn?
*vraagt of er nog bier moet komenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
Het leven.. is weg..
Och ja da's altijd mooi meegenomen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*vraagt of er nog bier moet komen
Tuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 01:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*vraagt of er nog bier moet komen
misschien helpt het
Slapen is overrated..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:47 schreef JDude het volgende:
Whehehe ik zou 1½ uur gelêe al gaan slapen... achja fuck it
Behóórlijk.quote:
Pics!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb ik nog niet eens mijn echte tieten laten zien![]()
Daar heb ik héul veul ervaring in ja..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Behóórlijk.
Maar wel relaxed, ook weer. Alleen dat wakker worden is altijd zo kudt. Vooral in je 1tje.
Ik ookquote:Op woensdag 9 november 2005 01:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar heb ik héul veul ervaring in ja..
Zoek dan en slapertje!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar heb ik héul veul ervaring in ja..
slaat haar dekbed open... belangstelling??quote:Op woensdag 9 november 2005 01:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Behóórlijk.
Maar wel relaxed, ook weer. Alleen dat wakker worden is altijd zo kudt. Vooral in je 1tje.
Ik heb zovaak belangstelling , maar voor mij gooi jeje bedje dicht!!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
slaat haar dekbed open... belangstelling??
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
slaat haar dekbed open... belangstelling??
jij wil op de gekste momenten komen...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:58 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb zovaak belangstelling , maar voor mij gooi jeje bedje dicht!!![]()
Dat is nooit bewezen!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij wil op de gekste momenten komen...
Wat denk je wel niet van mij?quote:Op woensdag 9 november 2005 02:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dan ook nog op de raarste plekken
heb geen bezemkast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |