Bewijs het maar!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
Needs some work, ok ok.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is niet te lezen wat je typt in de Quack
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
zapslet bekt lekkerderquote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef zapsel het volgende:
[..]
Je maakt een ernstige schrijf-fout![]()
er staat ZAPSEL niet ZAPSLET!![]()
Maak van die euro weer een knaak!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met mij, ik moet zo maar gaan slapen.. Noge eventjes wat lezen voor mondeling economie morgen.
.
Hoor dit dan: Vandaag had ik ind e ochtend een rep natuurkunde die ik moest inhalen, ik kom erachter dat ik m'n etui thuis vergeten ben, ok leen een rekenmachine en een pen. Alles goed, daarna met 2 gasten van school eventjes bij mij thuis chillen, lekker dichtbij enzo, en ik denk dan kan ik gelijk m'n etui ook ophalen. We gaan weg, ik zit bij tentamen GS, kijk in m'n tas. "Verdomme, weer m'n etui vergeten"quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef JDude het volgende:
Kan iemand de nieuwe OP even in de Wikipedodinges pleuren?
quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoor dit dan: Vandaag had ik ind e ochtend een rep natuurkunde die ik moest inhalen, ik kom erachter dat ik m'n etui thuis vergeten ben, ok leen een rekenmachine en een pen. Alles goed, daarna met 2 gasten van school eventjes bij mij thuis chillen, lekker dichtbij enzo, en ik denk dan kan ik gelijk m'n etui ook ophalen. We gaan weg, ik zit bij tentamen GS, kijk in m'n tas. "Verdomme, weer m'n etui vergeten"
Wat is er gewijzigdquote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef JDude het volgende:
Stata hij toch al.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef JDude het volgende:
OMG..... natuurkunde, etui en een pen!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoor dit dan: Vandaag had ik ind e ochtend een rep natuurkunde die ik moest inhalen, ik kom erachter dat ik m'n etui thuis vergeten ben, ok leen een rekenmachine en een pen. Alles goed, daarna met 2 gasten van school eventjes bij mij thuis chillen, lekker dichtbij enzo, en ik denk dan kan ik gelijk m'n etui ook ophalen. We gaan weg, ik zit bij tentamen GS, kijk in m'n tas. "Verdomme, weer m'n etui vergeten"
Ik ben dus nit de enige mongool.quote:
Sentiment of trauma?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:51 schreef zapsel het volgende:
[..]
OMG..... natuurkunde, etui en een pen!![]()
*jeugdsentiment*![]()
Nieuwe quotequote:
Semi-zwaait.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben dus nit de enige mongool..
Men die veranderen doorgaans nooit dus ik klees ze niet meer.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik krijg het m'n strot niet uit![]()
Check!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef JDude het volgende:
Welnee , hij heeft m al 10 keer verneukt , die eerste was het leukst!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef JDude het volgende:
[..]
De avatar van cerror, dát is jeugdsentiment!
Monochroom...
Niet zozeer de avatar... doch het verschijnsel "monochroom"...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef zapsel het volgende:
[..]
Welnee , hij heeft m al 10 keer verneukt , die eerste was het leukst!![]()
Solly cerror...![]()
Och verrek ja, da's de standaardinstelling. Zal 'm even unlocken.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Is al egdaan dus.. En Befmod, waarom mijn OP locken?
.
Zelfs ik weet wat dat is.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet zozeer de avatar... doch het verschijnsel "monochroom"...
Zou iemand uit '77 toch moeten weten
Ik lees daar overheen...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet zozeer de avatar... doch het verschijnsel "monochroom"...
Zou iemand uit '77 toch moeten weten
Slome Sjakiequote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Is al egdaan dus.. En Befmod, waarom mijn OP locken?
.
Ik wilde m'n op editen en dan de code copy pasten maar Jdude had hem gesloten.quote:
Het is toch veel makkelijker om die post van J. te quoten en die er tussen te plakken?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde m'n op editen en dan de code copy pasten maar Jdude had hem gesloten..
Dan paste ik hem verkeerd en dan is heel die op weer verneukt.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is toch veel makkelijker om die post van J. te quoten en die er tussen te plakken?
Truste en succes met je tentamen(s)!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar ik gaat pitten.. Trusten BEFertjes.
Goed mikken is een gavequote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan paste ik hem verkeerd en dan is heel die op weer verneukt..
Drie uur, je klok loopt verkeerd!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef rompompom het volgende:
O, drie uur. Tijd om de dekens op te zoeken
Welterusten, trouwe BeF'ers!
Bedankt.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Truste en succes met je tentamen(s)!
Ja, maar ik bhen vandaag blijkbaar niet echty helemaal frisjes.quote:
Nee, ik zit geografisch wat oostelijker dan julliequote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Drie uur, je klok loopt verkeerd!.
Goddank zijn de herentoiletten en de damestoiletten gescheiden bij uitgaansgelegenheden...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:02 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat valt na een paar bier niet mee
PICS!!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*eet een banaantje
Ochja, zo kun je 'm ook opvattenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goddank zijn de herentoiletten en de damestoiletten gescheiden bij uitgaansgelegenheden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |