zeker niet met die beweegbare krengen van jouquote:Op woensdag 9 november 2005 01:02 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat valt na een paar bier niet mee
quote:
Zal ik daar verder maar niet op ingaan?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zeker niet met die beweegbare krengen van jou![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja daar vraag je nogal wat
Whehehe, weet nu tenminste wel wat er op je avatar staat
Mij welquote:Op woensdag 9 november 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
Die ava van Vikingm. lijkt me niet zo practisch..
krijg je knopjes vanquote:Op woensdag 9 november 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
maar wat denk je, laten we het nu eens over VM haar tieten hebben??quote:Op woensdag 9 november 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
Jij bent een manquote:
Goeie afleidingsmanouvre he?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar wat denk je, laten we het nu eens over VM haar tieten hebben??![]()
Ik oefen vast, voor het moment waarop de reactie van Danny komt..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heel goed, alleen jammer voor je dat iedereen nu pleite is
Hehehe.. niet dan?quote:
o, dan verwijs je door naar de mijnequote:Op woensdag 9 november 2005 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik oefen vast, voor het moment waarop de reactie van Danny komt..
of naar die van djen.. of welke op dat moment ook maar voorhanden zijn..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, dan verwijs je door naar de mijne![]()
Dat klinkt altijd goed uit de mond van een man..quote:
dit is achterhandenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
of naar die van djen.. of welke op dat moment ook maar voorhanden zijn..
De subtiliteit van die woordspeling![]()
![]()
![]()
nee, juist niet.. net kleine kinderen, dan zijn ze juist met ondeugende dingen bezigquote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd goed uit de mond van een man..
ín handen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
dit is achterhanden![]()
[afbeelding]
inhanden..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dit is achterhanden![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:22 schreef 9christensen het volgende:
zoooooooow
Jij begrijpt 't! Dat eeuwige gepraat altijdquote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Janetje het volgende:
Dat klinkt altijd goed uit de mond van een man..
Niet lullen maar.. ehh.. naja..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij begrijpt 't! Dat eeuwige gepraat altijd![]()
Juustquote:
Goed zoquote:
Verhip ja. Wat zou er gebeurd zijn?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
wat een stilte hier zo plotseling
heb ik nog niet eens mijn echte tieten laten zienquote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Verhip ja. Wat zou er gebeurd zijn?
*vraagt of er nog bier moet komenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
Het leven.. is weg..
Och ja da's altijd mooi meegenomen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*vraagt of er nog bier moet komen
Tuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 01:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*vraagt of er nog bier moet komen
misschien helpt het
Slapen is overrated..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:47 schreef JDude het volgende:
Whehehe ik zou 1½ uur gelêe al gaan slapen... achja fuck it
Behóórlijk.quote:
Pics!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb ik nog niet eens mijn echte tieten laten zien![]()
Daar heb ik héul veul ervaring in ja..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Behóórlijk.
Maar wel relaxed, ook weer. Alleen dat wakker worden is altijd zo kudt. Vooral in je 1tje.
Ik ookquote:Op woensdag 9 november 2005 01:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar heb ik héul veul ervaring in ja..
Zoek dan en slapertje!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar heb ik héul veul ervaring in ja..
slaat haar dekbed open... belangstelling??quote:Op woensdag 9 november 2005 01:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Behóórlijk.
Maar wel relaxed, ook weer. Alleen dat wakker worden is altijd zo kudt. Vooral in je 1tje.
Ik heb zovaak belangstelling , maar voor mij gooi jeje bedje dicht!!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
slaat haar dekbed open... belangstelling??
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
slaat haar dekbed open... belangstelling??
jij wil op de gekste momenten komen...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:58 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb zovaak belangstelling , maar voor mij gooi jeje bedje dicht!!![]()
Dat is nooit bewezen!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij wil op de gekste momenten komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |