Liever wat dichterbij..quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:59 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Jij kan beter gewoon helemaal niks zeggen
Ah, ok. Helder nu. Ik niet, en dat zonder drankquote:Op donderdag 1 december 2005 02:00 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat jij niet de enige bent die een meid in bed wilde.
Wanneer word jij 14?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Liever wat dichterbij..
[..]En van wie ben jij nou weer een kutkloon?
Een echt mens..quote:
Neuh..quote:
en terechtquote:
Over een jaartje of -6quote:
welkom buitenlander!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:04 schreef rene29 het volgende:
Gezellig....
Voel me al bijna thuis hierzo...
Toch wel gemist, al dat gescheld enzo..
m.a.w.: Welkom in Nederland!
Als jij rijp genoeg bent mag je terug komen.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Over een jaartje of -6
Zeg eens even.. van wie ben jij? En, had diegene niet genoeg inspiratie voor een léuke kloon?
Haha....quote:
Zonde..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:06 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Als jij rijp genoeg bent mag je terug komen.
Valt wel mee DL.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:06 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Als jij rijp genoeg bent mag je terug komen.
Wen er maar aan, teleurstellingen, met zo'n kop.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zonde..
Ik had toch wel een betere reply verwacht..
kun je echt niet beter?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:09 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Wen er maar aan, teleurstellingen, met zo'n kop.
Ach, die kop van mij kan ik niks aan doen..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:09 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Wen er maar aan, teleurstellingen, met zo'n kop.
Dus je geeft toe dat je een misvormt gezicht hebt?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, die kop van mij kan ik niks aan doen..
Hmm... misvormd niet zozeer.. misschien heb ik wat lang klem gezeten..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:13 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je een misvormt gezicht hebt?
Kom je nu nog eens met een toffe reply of blijf je zo zwak als een beekje?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:14 schreef Andriesje het volgende:
Oke ik ben in bad cya
Ik ben in bad jonge, stfu, kga mijn laptop niet meenemen in bad.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Kom je nu nog eens met een toffe reply of blijf je zo zwak als een beekje?
Je kent J. goed genoeg om te weten dat ze daarover niet in discussie gaat met dat minderwaardigheiscomplex van d'rquote:Op donderdag 1 december 2005 02:13 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je een misvormt gezicht hebt?
Maak je niet druk, mongolen heb je overal.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm... misvormd niet zozeer.. misschien heb ik wat lang klem gezeten..
Jij geeft toe dat je een spellingsprobleem hebt?
Doe maar wel..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Ik ben in bad jonge, stfu, kga mijn laptop niet meenemen in bad.
Erg goed in rellen ben je niet jongeman.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Ik ben in bad jonge, stfu, kga mijn laptop niet meenemen in bad.
Dat is niet mijn enige probleem.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij geeft toe dat je een spellingsprobleem hebt?
Johquote:Op donderdag 1 december 2005 02:18 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Erg goed in rellen ben je niet jongeman.
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:19 schreef Andriesje het volgende:
Weetje, fuck jullie ja, ik neem gewoon een plank mee, die doe ik wel over het bad! Kan ik blijven internetten, stumpers.
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doe maar wel..
Even oplader in het stopcontact erbij..
Even laten vallen..
Schokkende ervaring..
Jij bent echt een pauperquote:Op donderdag 1 december 2005 02:19 schreef Andriesje het volgende:
Weetje, fuck jullie ja, ik neem gewoon een plank mee, die doe ik wel over het bad! Kan ik blijven internetten, stumpers.
Andere kant van de wereld lacht mee...quote:Op donderdag 1 december 2005 02:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij bent echt een pauper
* rompompom wijst naar Andriesje en lacht heel hard
Duw die laptop eens in het water..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:25 schreef Andriesje het volgende:
Zo zit nu in bad en met laptop tegelijk, snoertje zit gewoon boven het water dus.
Nee gebeurde net al bijna, lijkt me niet goed voor dat dingquote:Op donderdag 1 december 2005 02:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Duw die laptop eens in het water..
Nooit gehoord van schoktherapie?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:29 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Nee gebeurde net al bijna, lijkt me niet goed voor dat ding
Toch benieuwd van wie je een kloon bent.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:29 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Nee gebeurde net al bijna, lijkt me niet goed voor dat ding
Nee, kost me een nieuwe laptop, dus heb daar geen baat bij.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:30 schreef rene29 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van schoktherapie?
Je hebt gelijk: Niet goed voor je laptop,
maar jij kunt er best baat bij hebben..
Juist.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch benieuwd van wie je een kloon bent.
Vast weer zo'n nietsbetekende kutbaggeraar.
Ah, doe het dan voor onsquote:Op donderdag 1 december 2005 02:31 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Nee, kost me een nieuwe laptop, dus heb daar geen baat bij.
Ah, dan is het gissen naar een naald in een berg naalden.quote:
Het kan ook zonder je laptop (want da's best zonde)quote:Op donderdag 1 december 2005 02:31 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Nee, kost me een nieuwe laptop, dus heb daar geen baat bij.
Neen.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ah, dan is het gissen naar een naald in een berg naalden.
Hmm.. geen leuke in ieder geval..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch benieuwd van wie je een kloon bent.
Vast weer zo'n nietsbetekende kutbaggeraar.
Been there, done that.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:34 schreef rene29 het volgende:
[..]
Het kan ook zonder je laptop (want da's best zonde)
Gewoon je haardroger in het water gooien ofzo...
Ik ga hier niet allerlei baggerusers opnoemen.quote:
GoLLeMquote:Op donderdag 1 december 2005 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga hier niet allerlei baggerusers opnoemen.
Dus vertel gewoon welke van de onzeggende kutbaggeraartjes je bent.
Die was toch nog bezig met z'n laatste?quote:
DP?quote:
Dat is wel té.quote:
Neuh.. zelfs hij is leuker..quote:
Wat? Dat ie z'n laptop niet in het water wil gooien?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:39 schreef rene29 het volgende:
beetje jammer...
Ja, maar dat heeft iedereen die een maand op Fok! zitquote:Op donderdag 1 december 2005 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Die was toch nog bezig met z'n laatste?
En hij moet wel beter kunnen posten dan die andries kneuzel.
Slangemans?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft iedereen die een maand op Fok! zit
Het is SNAKEY!!
Tof, kan ie hem aan mij verkopen..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:42 schreef rene29 het volgende:
Neeee....van die haardroger.
Die laptop kan ie beter op marktplaats verkopen.
Heeft iemand er nog iets aan.
Wordt dat ding voor t eerst echt gebruikt...
Slangemans kan wel beter dan dit.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach ja, je kan je maar vervelen hè
Íedereen kan beter dan dit..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Slangemans kan wel beter dan dit.
Misschien is er opzet in het spel!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Slangemans kan wel beter dan dit.
Ja vast, en ik ben zo geil als Brat Pittquote:Op donderdag 1 december 2005 02:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien is er opzet in het spel!
Had je wel gewilt ja, sukkel.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja vast, en ik ben zo geil als Brat Pitt
Gewild.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:51 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Had je wel gewilt ja, sukkel.
Nogal moeilik om een paar stomme fouten te maken in het Nederlandsquote:Op donderdag 1 december 2005 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Gewild.
Niet goed in de nederlandse taal dus.....
Ik moet gelijk denken aan KS eerlijk gezegd.:')quote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nogal moeilik om een paar stomme fouten te maken in het Nederlands
Zoiets doe ik nou nooid..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nogal moeilik om een paar stomme fouten te maken in het Nederlands
Waarom dacht ik daar nou niet aan!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan KS eerlijk gezegd.:')
Nee, daarvoor is het te netjes allemaalquote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan KS eerlijk gezegd.:')
Janet.. ik kots van jequote:
Jij dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het te netjes allemaal
Wie?quote:
Zoiets ja!quote:Op donderdag 1 december 2005 03:04 schreef Andriesje het volgende:
Ja want wat jullie niet weten is dat ik een smerige rat bendie cerror probeerd in te palmen met vuige praatjes
![]()
Ha mayoquote:Op donderdag 1 december 2005 03:04 schreef Andriesje het volgende:
Ja want wat jullie niet weten is dat ik een smerige rat bendie cerror probeerd in te palmen met vuige praatjes
![]()
vaut.quote:
Neen, die al helemaal niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:07 schreef rompompom het volgende:
Euf.
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:10 schreef rompompom het volgende:
Lango dan?
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:15 schreef rompompom het volgende:
Timbob?
Wie is het.... van MB.....!quote:
Heeft ie een snor en een pet met een klep? Dan is het Jack!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef cerror het volgende:
Jullie raden het nooit
Voor jullie tijd.
quote:Op donderdag 1 december 2005 03:19 schreef rompompom het volgende:
Drie keer geraden en nog steeds niet goed. Mijn beurt is voorbij
Yo slaapze gozert!quote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef Andriesje het volgende:
They'll never know, Cerror ik begin het koud te krijgen van het bier, sleep tight!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |