abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 00:41:41 #1
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32715749
quote:
Het programma tot de winterstop:

04/12
  • 14:30 Ajax-RKC

07/12 20.45
  • Arsenal-Ajax Champions League

11/12
  • 14:30 Vitesse-Ajax

18/12 14:30
  • NAC-Ajax

22/12 20:45
  • FC Eindhoven-Ajax KNVB Beker

27/12 20:00
  • Ajax-FC Groningen

30/12 20:00
  • SC Heerenveen-Ajax
  • Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      donderdag 1 december 2005 @ 00:43:05 #2
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_32715778
    quote:
    Ajax stelt 'afvalligen' niet op

Ajax heeft besloten om de spelers die hun contract niet verlengen, voorlopig niet meer op te stellen.

Het besluit heeft in eerste instantie betrekking op Hatem Trabelsi en Steven Pienaar. Nigel de Jong, die binnen enkele weken beslist over contractverlenging, hangt dezelfde sanctie boven het hoofd.

Ook Maxwell zal zijn aflopende contract bij de Amsterdammers niet verlengen. De Braziliaan is echter door een blessure sowieso niet inzetbaar.
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_32715851
    Passende TT
    pi_32715883
    Wie zou er verantwoordelijk zijn voor deze maatregel?
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
    pi_32715893
    Als die spelers trouwens een beetje karakter hebben gaan ze lekker verder hun, vrij veel boven normale modale, salaris uitzitten op de tribune en laten ze zich niet verder chanteren door Jaake en Van Geel.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      donderdag 1 december 2005 @ 00:48:31 #6
    119078 McCarthy
    communistenjager
    pi_32715895
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 00:43 schreef Houniet het volgende:

[..]
    bizar! Om ze uit de etalage weg te houden zodat niemand ze meer hoeft en ze dus weer voor ajax zullen gana tekenen ?
    Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
      donderdag 1 december 2005 @ 00:49:05 #7
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_32715905
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 00:46 schreef _moder8or_ het volgende:
    Passende TT
    Je moet wat he .
    Ik weet trouwens ook niet eens of Michael Krohn-Dehli nu wel, of niet meer van ons is ?
      donderdag 1 december 2005 @ 00:49:20 #8
    119078 McCarthy
    communistenjager
    pi_32715912
    Nigel de Jong zou ik trouwens wel laten spelen. Die kan het volgens mij wel goed en kegelt er nog wel eens ene bal in.
    Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
      donderdag 1 december 2005 @ 00:50:13 #9
    119078 McCarthy
    communistenjager
    pi_32715927
    Hatem Trabelsi, Steven Pienaar & Nigel de Jong

waar hadden deze gappies eigenlijk heen willen gaan? een een of andere engelse/duitse middenmoter? Is dat echt zoveel beter dan ajax.
      donderdag 1 december 2005 @ 00:50:58 #10
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_32715940
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 00:48 schreef McCarthy het volgende:

[..]

bizar! Om ze uit de etalage weg te houden zodat niemand ze meer hoeft en ze dus weer voor ajax zullen gana tekenen ?
    Om of te bouwen aan een nieuwe selectie. Advies van Cruijff ?
    pi_32715998
    Ajax

Beetje rare gang van zaken zo. Lijkt me dat het geen aantrekkelijk vooruitzicht is voor eventuele nieuwkomers ook.
    pi_32716030
    Met dit omgaan is toch ook niet leuk voor de spelersgroep? Ik bedoel: Zo wordt het toch nooit beter?
      donderdag 1 december 2005 @ 01:01:37 #13
    42940 Kang-He
    Sklansky $$$ Millionaire
    pi_32716165
    Ja hallo, altijd maar die reacties van spelers dat ze nog willen wachten tot de winterstop/einde van het seizoen totdat ze een beslissing maken over het verlengen van het contract; ik kan begrijpen dat je daar als technische staf ook eens moe van wordt.

Die spelers houden Ajax aan het lijntje, wachtend totdat er een club uit het buitenland voor ze komt. Ajax is goed voor spelers geweest en wil gewoon op tijd duidelijkheid. Niets mis mee lijkt me.
    pi_32716223
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 00:48 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Trabelsi enzo willen alle clubs wel, De Jong heeft nog niet gereageerd op de aanbieding en zal gewoon spelen
      donderdag 1 december 2005 @ 01:05:38 #15
    45648 D1
    Religieus spookrijder
    pi_32716242
    Afwachten wat dan de opstelling wordt voor de komende wedstrijd. Kijken of Heitinga op rechts wordt gezet...
    Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
    pi_32716269
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:01 schreef Kang-He het volgende:
    Ja hallo, altijd maar die reacties van spelers dat ze nog willen wachten tot de winterstop/einde van het seizoen totdat ze een beslissing maken over het verlengen van het contract; ik kan begrijpen dat je daar als technische staf ook eens moe van wordt.

Die spelers houden Ajax aan het lijntje, wachtend totdat er een club uit het buitenland voor ze komt. Ajax is goed voor spelers geweest en wil gewoon op tijd duidelijkheid. Niets mis mee lijkt me.
    Dit gaat om spelers die al lang een besluit hebben genomen.
    pi_32716271
    Mja ik hoop dat ze in de winterstop goede aankopen doen, zodat we de 2e seizoenshelft nog wat te zien krijgen
    pi_32716358
    Wat een actie zeg. Dat kan ook echt alleen bij Ajax
    pi_32716387
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef D1 het volgende:
    Afwachten wat dan de opstelling wordt voor de komende wedstrijd. Kijken of Heitinga op rechts wordt gezet...
    En wat denken jullie van een opstelling?
    pi_32716478
    Ik ben helemaal voor, afgelopen met dat slappe gedoe, je wil niet blijven? cool, hf @ midmoter in Engeland, vooral die lapzwans Maxwell.. ik had altijd grote respect voor die jongen, maar een jaar revalideren op de kosten van Ajax en dan niet eens 1 jaar bij tekenen? please. Trabelsi is een goeie kerel die mag van mij blijven spelen. De Jong ook een lapzwans met zijn huhuuh ik ben een echte Ajacied, tuurlijk vriend $$$$$$$$$$. Pienaar is gewoon de zwakste schakel die zou ik nog niet opstellen ook al tekende hij 10 jaar bij.
    [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
    The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
    pi_32716514
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:12 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

En wat denken jullie van een opstelling?
    Zal wel zoiets worden:
    Stekelenburg: Emanuelson, Vermaelen, Grygera, Heitinga; Sneijder, Maduro, Galasek; Babel, Rosenberg, Rosales.

En als ik de opstelling zou maken:
    Stekelenburg; Juanfran, Escudé, Grygera, Trabelsi, Emanuelson, Maduro, Pienaar; Sneijder, Charisteas, De Jong.
    pi_32716525
    Ik durf er bijna om te wedden dat Ajax al met heel wat spelers van andere clubs rond is.
    Dus dat veel geruchten waarheid zijn.
    Immers, waar rook is, is vuur.
    pi_32716665
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:20 schreef patrickt37 het volgende:
    Ik durf er bijna om te wedden dat Ajax al met heel wat spelers van andere clubs rond is.
    Huntelaar en Vlaar zijn in mijn ogen respectievelijk 90% en 99% rond.
    pi_32716693
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:27 schreef Jajong het volgende:

[..]

Huntelaar en Vlaar zijn in mijn ogen respectievelijk 90% en 99% rond.
    Volstrekt onnodige aankopen...
    pi_32716695
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zal wel zoiets worden:
    Stekelenburg: Emanuelson, Vermaelen, Grygera, Heitinga; Sneijder, Maduro, Galasek; Babel, Rosenberg, Rosales.

Stekelenburg; Juanfran, Escudé, Grygera, Trabelsi, Emanuelson, Maduro, Pienaar; Sneijder, Charisteas, De Jong.
    Serieus hoor, Heitinga nu basis = over 4 maand oude niveau.
    pi_32716705
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Volstrekt onnodige aankopen...
    Daar heb ik niks over gezegd.

Ik wil een links+rechtsbuiten, thnx.
    pi_32716721
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zal wel zoiets worden:

De Jong voorin ?
    pi_32716733
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:20 schreef patrickt37 het volgende:
    Dan is het afwachten dat het eindelijk naar buiten komt.
    pi_32716746
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:30 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

De Jong voorin ?
    Yep, zie het maar als een soort 4-5-1 met drie of vier aanvallende ingestelde middenvelders.

De Jong schiet of kopt er nog wel eens een bal in, dat hoef je van Rosales echt niet te verwachten.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2005 @ 01:35:48 #30
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_32716798
    De Jong heeft idd altijd drang naar de goal toe
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_32717364
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
    De Jong heeft idd altijd drang naar de goal toe
    En ik heb nu drang naar mijn bed. Toedeloe
    pi_32718366
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:11 schreef JustJunior het volgende:
    Wat een actie zeg. Dat kan ook echt alleen bij Ajax
    V. Bommel mocht wel blijven spelen vorig jaar idd.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
    pi_32719123
    Mooi zo.. Dit bied een mogelijkheid voor jeugdspelers om evaring op te doen in het eerste en heijtinga om zich weer op zijn oude niveau te nestelen zodat ze er volgend jaar kunnen staan

dus toch een overgangsjaar

ook kan het zijn dat Ajax al rond is met diversen, wie zouden er dan genoemde vervangers zijn?

Trabelsi -> Heitinga (selectie), vd Borre (aankoop)?
    Maxwell -> Urby, Juanfran (selectie), de Boer (aankoop)?
    Pienaar -> Wilhelmson (aankoop)
    de Jong -> denk dat ie bijtekend, anders Wilhelmson (aankoop)

En dan komen vlaar en Huntelaar nog...
    Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
    die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
    Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
    dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
      donderdag 1 december 2005 @ 09:09:29 #34
    134223 Mr.Johnson
    Nog steeds zoekende...
    pi_32719145
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 07:39 schreef Suijk het volgende:

[..]

V. Bommel mocht wel blijven spelen vorig jaar idd.
    Kromme vergelijking. Van Bommel was de man bij PSV en ze speelden nog voor de titel, dan is het logisch om je beste man te laten spelen. Bij Ajax is de situatie totaal anders. Het seizoen is nu toch niet meer te redden, dan kan je beter alvast gaan toewerken naar volgend jaar met de spelers die je volgend jaar ook kunt opstellen, anders kan je in de zomer opnieuw beginnen. Daar komt bij dat Pienaar en Trabelsi beiden niet de dragende spelers zijn en in mijn ogen zijn ze allebei vervangbaar voor gelijkwaardige spelers
    pi_32719173
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 09:09 schreef Mr.Johnson het volgende:

[..]

Kromme vergelijking. Van Bommel was de man bij PSV en ze speelden nog voor de titel, dan is het logisch om je beste man te laten spelen. Bij Ajax is de situatie totaal anders. Het seizoen is nu toch niet meer te redden, dan kan je beter alvast gaan toewerken naar volgend jaar met de spelers die je volgend jaar ook kunt opstellen, anders kan je in de zomer opnieuw beginnen. Daar komt bij dat Pienaar en Trabelsi beiden niet de dragende spelers zijn en in mijn ogen zijn ze allebei vervangbaar voor gelijkwaardige spelers
    en daarbij komt dat er rtond van bommel vorig jaar een enorme hype was mbt het Ned. elftal... Diezelfde hype is er nu voor geen enkele ajacied die gaat vertrekken...
    pi_32719190
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 09:09 schreef Mr.Johnson het volgende:

[..]

Kromme vergelijking. Van Bommel was de man bij PSV en ze speelden nog voor de titel, dan is het logisch om je beste man te laten spelen.
    Wat een onzin. Ajax wase r toch ook bij toen ze de betreffende spelers een contract voor een bepaalde tijd aanboden? Ik vind het gewoon chantage.
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_32719219
    Ik heb al weken geleden gevraagd om de bezem dus ik ben erg blij met deze maatregel.

Geef de (voorlopig) echte Ajacieden maar de kans
    Houd van een lijntje.
    pi_32719237
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 09:13 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ajax wase r toch ook bij toen ze de betreffende spelers een contract voor een bepaalde tijd aanboden? Ik vind het gewoon chantage.
    is het niet. ik vind het niet meer dan logisch dat je spelers waarvan je weet dat je ze gaat verliezen niet meer opstelt om zo anderen de kans te bieden zich dit jaar te ontwikkelen. Mocht dat niet werken kun je je mening om ze niet op te stellen altijd nog herzien.
    pi_32719273
    Ik had deze maatregel overigens pas in feb. genomen (na de transferperiode), nu doe je aan kapitaal vernietiging.
    pi_32719355
    goeie actie
    eindelijk een goed duidelijk standpunt
    pi_32719454
    Het is zeker een duidelijk standpunt en ik begrijp het ook wel. Alleen getuigt het wel weer van die hardheid waar Ajax zoveel kritiek op krijgt.
    Klik dan als je durft
    pi_32719539
    quote:
    k vind het echt erg om te zien hoe Trabelsi, die echt heel veel voor de club heeft betekend, op zo een manier aan de kant wordt gezet. Die man toont altijd volle inzet en speelt als een van de weinigen constant op een hoog niveau
    Dezelfde Trabelsi die een half jaar weigerde op te dagen bij de training, en weigerde te spelen omdat hij niet weg kon? Het lijkt mij best een aardige gozer, maar na die actie heeft hij bij mij elk recht van spreken verspeeld.

Natuurlijk is het wel vreemd dat je een aantal goede spelers niet opsteld. Aan de andere kant is het logisch dat je aan een team wilt bouwen. Spelers waarmee je volgend seizoen wil knallen moeten aan elkaar wennen op het veld. Mooi streven, maar het past niet echt bij het opstelbeleid van Blind in het afgelopen seizoen.

Maw, ik weet niet zo goed wat ervan te denken.
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      donderdag 1 december 2005 @ 09:36:27 #43
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_32719555
    Op mijn verlanglijstje heb ik een rechts- en een linksbuiten gezet, liefst zelfs van allebei twee.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      donderdag 1 december 2005 @ 09:42:57 #44
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_32719666
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 09:30 schreef Suijk het volgende:
    Het is zeker een duidelijk standpunt en ik begrijp het ook wel. Alleen getuigt het wel weer van die hardheid waar Ajax zoveel kritiek op krijgt.
    Duidelijk is het wel ja. Pienaar en Trabelsi gaan toch weg, dus die proberen ze gewoon nog in de winterstop te verkopen op deze manier.
    Ik denk dat deze maatregel voor Nigel de druppel is en dat hij nu zeker niet gaat bijtekenen.
    [b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
    GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
    :P
    pi_32719736
    Ach met De Jong loopt het ook voor geen meter dus ik kan er geen traan om laten
    Houd van een lijntje.
      donderdag 1 december 2005 @ 09:50:19 #46
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_32719784
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 09:47 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ach met De Jong loopt het ook voor geen meter dus ik kan er geen traan om laten
    Dan kan je net zo goed de gehele selectie in de uitverkoop zetten
      donderdag 1 december 2005 @ 09:51:58 #47
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_32719817
    quote:
    'Ajax stelt Trabelsi en Pienaar niet meer op'

Uitgegeven: 1 december 2005 00:39
    Laatst gewijzigd: 1 december 2005 00:40

AMSTERDAM - Ajax gunt spelers die hun aflopende contract niet verlengen geen speeltijd meer. Hatem Trabelsi en Steven Pienaar hoeven daarom niet meer op speeltijd te rekenen. Dat meldt Studio Sport woensdagavond.

Ook Maxwell komt volgens Studio Sport waarschijnlijk niet meer in actie, maar de Braziliaan is momenteel toch geblesseerd. Nigel de Jong wacht mogelijk een zelfde lot. De Jong heeft van Ajax nog enige weken de tijd gekregen om te beslissen of hij zijn contract wil verlengen.
    Het gaat dus vooralsnog alleen om Hatem Trabelsi, Steven Pienaar en Maxwell, aangezien die al hebben aangegeven hun aflopende contract niet te verlengen, de ondankbare honden! Nigel de Jong heeft nog helemaal niets aangegeven en ik hoop dan ook dat hij zijn contract verlengt.
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_32719823
    Maar niet de hele selectie zint op een vertrek
    Houd van een lijntje.
    pi_32719917
    Jalalalalalalala Ajax!
      donderdag 1 december 2005 @ 10:05:23 #50
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_32720115
    Overigens, als we de CL willen winnen, lijkt het me wel dat we de beste spelers moeten opstellen.
    pi_32720260
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
    Overigens, als we de CL willen winnen, lijkt het me wel dat we de beste spelers moeten opstellen.

of was je serieus?
    pi_32720309
    Lomp bezig Ajax
    pi_32720364
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 10:12 schreef Jajong het volgende:

[..]

of was je serieus?
    Alles is mogelijk natuurlijk he
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_32720466
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 09:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het gaat dus vooralsnog alleen om Hatem Trabelsi, Steven Pienaar en Maxwell, aangezien die al hebben aangegeven hun aflopende contract niet te verlengen, de ondankbare honden! Nigel de Jong heeft nog helemaal niets aangegeven en ik hoop dan ook dat hij zijn contract verlengt.
    Voor Trabelsi is het wel zuur, omdat hij terugkeer van weigering gewoon de afspraak had dat hij zijn contract zou uitdienen en daarna zou vertrekken. Bij Maxwell en Pienaar erg begrijpelijk, want je zou er als Ajax tijd in steken voor een andere club.

Ik vraag me overigens wel af hoe dit binnen de selectie valt.
    pi_32720686
    Deze idiote actie kan ook alleen bij Ajax he Ik meen dat ze dat toen ook bij Arveladze deden, maar naar een paar wedstrijden mocht hij toch weer voetballen. En waarom zou je de beste rechtsback (Trabelsi) en in potentie de beste linksback (Maxwell) op de tribune zetten. Denk je dat die jongens nu opeen wel bijtekenen? Nee dus, die hebben allebei hun zinnen gezet op een europese topclub.
    pi_32720922
    Wat mij opvalt is dat er van Ajax uit nergens iets wordt gezegd over dit bericht, op VI.nl staat niks, op teletekst is het bericht weggehaald. Ik vind het voorlopig allemaal erg voorbarige reacties eerlijk gezegd.
    Als het dan toch wel waar is lijkt het me niet slim om het op deze manier te verpakken.
    pi_32720925
    Domme beslissing.
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_32721138
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 10:46 schreef mr_cucumber het volgende:
    Wat mij opvalt is dat er van Ajax uit nergens iets wordt gezegd over dit bericht, op VI.nl staat niks, op teletekst is het bericht weggehaald. Ik vind het voorlopig allemaal erg voorbarige reacties eerlijk gezegd.
    Als het dan toch wel waar is lijkt het me niet slim om het op deze manier te verpakken.
    idd! ik geloof er ook nog niet zo veel van
      donderdag 1 december 2005 @ 10:57:17 #59
    53851 BoNi
    Politiek correct en tolerant
    pi_32721183
    Over drie dagen eindelijk weer een keer een zondag middag wedstrijd
    Dan zullen we ook direct zien in hoeverre deze berichten waar zijn!
    "Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
    Schitterend!
    pi_32721261
    Op vrijdagmiddag is er toch altijd een persconferentie?
      donderdag 1 december 2005 @ 11:06:53 #61
    134223 Mr.Johnson
    Nog steeds zoekende...
    pi_32721392
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 09:13 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij het woord chantage niet helemaal. Ajax weet dat er een aantal spelers vertrekken aan het eind van het seizoen. Dan is het nu goed om alvast te denken aan volgend jaar. Ik noem dat 'inwerken' van nieuwe spelers. Niemand wordt gedwongen om bij te tekenen, een aantal spelers heeft al aangegeven om dat niet te doen. Jammer dan, dat is geen chantage.

Daar komt bij dat Ajax niet verplicht is om spelers te laten spelen. Moeten ze iedereen die een contract heeft laten spelen? Dacht het niet. Ze krijgen gewoon netjes betaald en mogen aan het eind van hun contract naar een andere ploeg. Ondertussen pas Ajax alvast nieuwe mensen in op de opengevallen plaatsen.
    pi_32721471
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 10:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
    Deze idiote actie kan ook alleen bij Ajax he Ik meen dat ze dat toen ook bij Arveladze deden, maar naar een paar wedstrijden mocht hij toch weer voetballen. En waarom zou je de beste rechtsback (Trabelsi) en in potentie de beste linksback (Maxwell) op de tribune zetten. Denk je dat die jongens nu opeen wel bijtekenen? Nee dus, die hebben allebei hun zinnen gezet op een europese topclub.
    Je ziet het verkeerd. Het is geen straf voor de spelers die niet bijtekenen maar in Ajax belang om vast aan een nieuw team te bouwen. Waarom zou je ze nog opstellen als ze binnenkort toch weggaan? Je presteert nu toch matig, dus daar hoef je het niet om te doen. Bovendien moet je dan vanaf de zomer een nieuw team gaan vormen, terwijl ze daarmee nu al kunnen beginnen.

Een mooie bijkomstigheid is dat de spelers door deze actie misschien in de winterstop wegwillen. In dat geval vang je er nog een paar miljoen voor, terwijl je wanneer je ze laat spelen in dit verloren seizoen in de zomer gewoon gratis de deur uit lopen.

Dat de betreffende spelers het misschien niet leuk vinden, tja jammer voor ze. Trabelsi heeft na zijn actie van een jaar terug weinig recht van spreken en Maxwell revalideert al maanden op kosten van Ajax en loopt als dank straks gratis de deur uit. Pienaar vind ik de laatste tijd toch al érg matig dus die zullen we ook niet missen, zijn we eindelijk van die achterlijke dansjes af.

Van chantage is overigens geen sprake. Niemand heeft in z'n contract staan dat ie recht heeft op een basisplaats en ze krijgen toch gewoon doorbetaald? Anders zou het een ander verhaal worden, maar nu hebben ze totaal niets te klagen.

Ik vind het nog niet zo'n domme en onbegrijpelijke actie.
    pi_32721605
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 11:10 schreef devv05 het volgende:

[..]

Je ziet het verkeerd. Het is geen straf voor de spelers die niet bijtekenen maar in Ajax belang om vast aan een nieuw team te bouwen. Waarom zou je ze nog opstellen als ze binnenkort toch weggaan?
    Omdat je alle spelers nodig hebt om uberhaupt d play offs te halen
    quote:
    Een mooie bijkomstigheid is dat de spelers door deze actie misschien in de winterstop wegwillen. In dat geval vang je er nog een paar miljoen voor, terwijl je wanneer je ze laat spelen in dit verloren seizoen in de zomer gewoon gratis de deur uit lopen.
    Van Geel had toch expliciet aangegeevn dat sportieve prestaties voor geld gingen? Dat slaat dan lekker snel weer om
    quote:
    Dat de betreffende spelers het misschien niet leuk vinden, tja jammer voor ze. Trabelsi heeft na zijn actie van een jaar terug weinig recht van spreken en Maxwell revalideert al maanden op kosten van Ajax en loopt als dank straks gratis de deur uit. Pienaar vind ik de laatste tijd toch al érg matig dus die zullen we ook niet missen, zijn we eindelijk van die achterlijke dansjes af.
    Trabelsi is de beste rechtsback in de HCE, Maxwell de beste linksback. die moeten dus sowieso spelen. Dat het niet netjes is van Maxwell om te vertrekken na revalidatie bij ajax is waar, maar staat hier buiten.
    quote:
    Ik vind het nog niet zo'n domme en onbegrijpelijke actie.
    Ik vind dit dus echt een belachelijke actie. Dat zal ook uitstralingseffecten hebben op eventuele toekomstige aankopen natuurlijk. die zullen nog wel eens nadenken.
    I didn't lose my mind, it was mine to give away.
      donderdag 1 december 2005 @ 11:21:17 #64
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_32721671
    Achterlijke regel, zolang je ze kan gebruiken moet je dat ook doen.
    pi_32721722
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 11:18 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Maxwell heeft al een jaar niet gespeeld. Dus hoe kun je zeggen dat je die persee nodig hebt? Pienaar speelt al weken matig en is nooit beslissend. Kan ook opgevangen worden. Trabelsi is inderdaad een aderlating, maar so be it.
    quote:
    [..]

Van Geel had toch expliciet aangegeevn dat sportieve prestaties voor geld gingen? Dat slaat dan lekker snel weer om.
    Dit heeft toch niets met geld te maken?
    quote:
    [..]

Trabelsi is de beste rechtsback in de HCE, Maxwell de beste linksback. die moeten dus sowieso spelen. Dat het niet netjes is van Maxwell om te vertrekken na revalidatie bij ajax is waar, maar staat hier buiten.
    Maxwell vind ik dus niet. Kerel heeft in tijden geen bal meer aangeraakt, en was het laatste halfjaar voor z'n blessure ook niet bijster geweldig meer. Emanuelson doet het uitstekend op die plek.
    quote:
    [..]

Ik vind dit dus echt een belachelijke actie. Dat zal ook uitstralingseffecten hebben op eventuele toekomstige aankopen natuurlijk. die zullen nog wel eens nadenken.
    Vind ik het niet. Je moet het niet zien als pesten of chantage, maar als een beslssing die Ajax neemt voor de lange termijn. Korte termijn denken helpt niet altijd. Verder moest ik maar eens zien hoeveel mensen het direct zouden doorhebben wanneer er niks gezegd zou zijn, maar dat ze gewoon niet opgesteld zouden worden. Zou er alleen bij Trabelsi vraagtekens zijn opgekomen, waarom hij niet speelt.
    pi_32721818
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 11:18 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Zoveel slechter zal/kan het niet gaan.
    quote:
    Van Geel had toch expliciet aangegeevn dat sportieve prestaties voor geld gingen? Dat slaat dan lekker snel weer om
    Wel eens van de lange termijn gehoord?
    quote:
    Maxwell is al maanden uit roulatie en over een paar maanden spelen we ook zonder Trabelsi, dan kunnen we het nu alvast gaan opvangen, maakt niet uit hoe goed 'ie is. Grappig trouwens dat je niks over Pienaar zegt, of is die niet belangrijk genoeg omdat 'ie toch niet goed presteerd?
    quote:
    Onzin, voor zover die aankopen op dit moment toch al naar Ajax wilden zal dat weinig verschil maken. Bovendien geef je ook andere spelers de kans nu, lijkt me juist positief voor nieuwe spelers?

Volkomen begrijpelijk dus, alleen jij bekijkt het van de verkeerde kant.
    pi_32721842
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maxwell heeft al een jaar niet gespeeld. Dus hoe kun je zeggen dat je die persee nodig hebt? Pienaar speelt al weken matig en is nooit beslissend. Kan ook opgevangen worden. Trabelsi is inderdaad een aderlating, maar so be it.
    [..]
    Ik kan dat zeggen op basis van het feit dat wij nu 9e staan..... Pienaar heb ik express niet genoemd, als de reden voor zijn niet spelen zijn prestaties zijn dan is het geen probleem.
    quote:
    Dit heeft toch niets met geld te maken?
    [..]
    Er werd gesuggereerd dat ze op de bank gehouden werden om in de winterstop nog wat geld te vedienen...
    quote:
    Maxwell vind ik dus niet. Kerel heeft in tijden geen bal meer aangeraakt, en was het laatste halfjaar voor z'n blessure ook niet bijster geweldig meer. Emanuelson doet het uitstekend op die plek.
    [..]
    Maar ALS Maxwell zou bewijzen een betere optie te zijn op back of half, moet hij gewoon spelen.
    quote:
    Vind ik het niet. Je moet het niet zien als pesten of chantage, maar als een beslssing die Ajax neemt voor de lange termijn. Korte termijn denken helpt niet altijd. Verder moest ik maar eens zien hoeveel mensen het direct zouden doorhebben wanneer er niks gezegd zou zijn, maar dat ze gewoon niet opgesteld zouden worden. Zou er alleen bij Trabelsi vraagtekens zijn opgekomen, waarom hij niet speelt.
    Tuurlijk, de lange termijn is belangrijk. Maar wel gegeven het feit dat je op korte termijn resultaat haalt. In de situatie waarin we nu verkeren, moeten we alle zeilen bijzetten om uberhaupt nog een kans te maken 5e te worden. Daar hebben wij onze beste spelers voor nodig, simpel.
    pi_32721890
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 11:29 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik kan dat zeggen op basis van het feit dat wij nu 9e staan..... Pienaar heb ik express niet genoemd, als de reden voor zijn niet spelen zijn prestaties zijn dan is het geen probleem.
    Vreemd dat je stelt dat het om het uitstralingseffect gaat en dat het bij Pienaar opeens niet uitmaakt.
    quote:
    Er werd gesuggereerd dat ze op de bank gehouden werden om in de winterstop nog wat geld te vedienen...
    Geld om in de toekomst te kunnen investeren, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
    quote:
    Maar ALS Maxwell zou bewijzen een betere optie te zijn op back of half, moet hij gewoon spelen.
    Gaat sowieso niet gebeuren, en anders evengoed een nee. Alsof die paar wedstrijden waarin íe nog zou spelen veel uit zouden maken.
    quote:
    Tuurlijk, de lange termijn is belangrijk. Maar wel gegeven het feit dat je op korte termijn resultaat haalt. In de situatie waarin we nu verkeren, moeten we alle zeilen bijzetten om uberhaupt nog een kans te maken 5e te worden. Daar hebben wij onze beste spelers voor nodig, simpel.
    Met die 'beste spelers' (wie geeft uberhaupt die garantie, misschien zijn ze wel niet genoeg gemotiveerd of is het geen goed samengesteld team, zie fnoord dat met veel mindere spelers toch veel beter presteert) lukt het dus niet, dat is toch wel al gebleken? Dan kan je of 1) niets doen en hopen dat je zomaar opeens alsnog goed gaat spelen of 2) actie ondernemen en in iedergeval zoveel mogelijk investeren in de toekomst.

Mijn mening is duidelijk.
    pi_32721907
    Zullen we het ergens centraal houden?

Devv en ik denken er in ieder geval hetzelfde over.
    pi_32721918
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 11:29 schreef devv05 het volgende:

[..]

Zoveel slechter zal/kan het niet gaan.
    [..]
    En dat is gebaseerd op wat? Het zal een heel stuk beter moeten gaan, dat is het punt.
    quote:
    Wel eens van de lange termijn gehoord?
    [..]
    Vaag ergens eens gehoord ja.... Vertel mij eens hoe het missen van europees voetbal gowed is voor de lange termijn.
    quote:
    Maxwell is al maanden uit roulatie en over een paar maanden spelen we ook zonder Trabelsi, dan kunnen we het nu alvast gaan opvangen, maakt niet uit hoe goed 'ie is. Grappig trouwens dat je niks over Pienaar zegt, of is die niet belangrijk genoeg omdat 'ie toch niet goed presteerd?
    [..]
    Pienaar loopt het risico sowieso op de bank terecht te komen ja.
    quote:
    Onzin, voor zover die aankopen op dit moment toch al naar Ajax wilden zal dat weinig verschil maken. Bovendien geef je ook andere spelers de kans nu, lijkt me juist positief voor nieuwe spelers?
    Inderdaad, ze willen op een moment weg en worden dan op de bank gehouden met wat vage lange termijn smoesjes. Bij zon club wil je voetballen als je de keuze hebt uit nog andere clubs met een normaal beleid.
    quote:
    Volkomen begrijpelijk dus, alleen jij bekijkt het van de verkeerde kant.
    pi_32721931
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 11:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Zullen we het ergens centraal houden?

Devv en ik denken er in ieder geval hetzelfde over.
    Inderdaad, lijkt mij wel handig.
    Dit topic lijkt mij de geschikte plek.
    pi_32721961
    Na de winterstop komen ze sowieso niet meer aan spelen toe met alle nieuwe aankopen, dat Europees voetbal gaan we echt nog wel halen via playoffs, daar maak ik me niet echt druk om.
    pi_32721971
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 11:34 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk al gereageerd op je laatste post met mijn post ervoor
    pi_32721976
    quote:

[..]

Mij ook.
    Klik dan als je durft
    pi_32722027
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 11:32 schreef devv05 het volgende:

[..]

Vreemd dat je stelt dat het om het uitstralingseffect gaat en dat het bij Pienaar opeens niet uitmaakt.
    [..]
    Bij Pienaar kan je het verkopen als een vormcrisis als je een slimme trainer bent. Dat geldt daar de hele discussie niet.
    quote:
    Geld om in de toekomst te kunnen investeren, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
    [..]
    Het ging om de bewering van van Geel....
    quote:
    Alsof die paar wedstrijden waarin íe nog zou spelen veel uit zouden maken.
    [..]
    Dat zou maar zo eens kunnen, aangezien wij na december wel eens in het rechterrijtje zouden kunnen staan...
    quote:
    Met die 'beste spelers' (wie geeft uberhaupt die garantie, misschien zijn ze wel niet genoeg gemotiveerd of is het geen goed samengesteld team, zie fnoord dat met veel mindere spelers toch veel beter presteert) lukt het dus niet, dat is toch wel al gebleken? Dan kan je of 1) niets doen en hopen dat je zomaar opeens alsnog goed gaat spelen of 2) actie ondernemen en in iedergeval zoveel mogelijk investeren in de toekomst.
    Het lukt niet met de beste spelers, dus laten we de beste spelers eruit halen? Zonder Europees voetbal komen de spelers die je wilt hebben ook minder snel, dus ook voor de langere termijn kan het nadelige gevolgen hebben.
    quote:
    Mijn mening is duidelijk.
    Inderdaad, duidelijk maar wel fout
    pi_32722047
    Ik ben benieuwd, zodag thuis tegen RKC. Wordt wel weer een zware pot Zonder deze jongens die niet willen bijtekenen.
    pi_32722114
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 11:39 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Bij Pienaar kan je het verkopen als een vormcrisis als je een slimme trainer bent. Dat geldt daar de hele discussie niet.
    Zou kunnen maar het hele team heeft een vormcrisis
    quote:
    Het ging om de bewering van van Geel....
    Mja, maar je hebt toch geld nodig om een selectie te kunnen betalen en nieuwe spelers aan te kunnen kopen he. Het ging hier meer om het tussentijds weg laten kopen van spelers door andere clubs, niet om spelers met aflopende contracten.
    quote:
    Dat zou maar zo eens kunnen, aangezien wij na december wel eens in het rechterrijtje zouden kunnen staan...
    Wacht eerst de winterstop maar eens af, als we zondag winnen kunnen we overigens gewoon weer 4e(?) komen te staan.
    quote:
    Het lukt niet met de beste spelers, dus laten we de beste spelers eruit halen? Zonder Europees voetbal komen de spelers die je wilt hebben ook minder snel, dus ook voor de langere termijn kan het nadelige gevolgen hebben.
    De beste spelers zijn niet automatisch het beste team, en ik denk dat een goed team belangrijker is dan een paar goede spelers.
    quote:
    Inderdaad, duidelijk maar wel fout
    Hehe nee, jij snapt het gewoon niet
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2005 @ 11:45:17 #78
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_32722156
    weer een stukje ervaring in de selectie op de bank zetten en jonge spelers in het diepe gooien in een niet draaiend elftal. Dat spot met alle voetbalwetten .
    Bovendien is het gewoon kapitaal vernietiging, daar zullen de aandeelhouders niet blij mee zijn.
    DeLuna vindt me dik ;(
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_32722165
    Als ze in de winterstop niet weggaan kun je altijd nog besluiten om ze daarna (bv. voor de CL) te gebruiken.
    pi_32722216
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
    weer een stukje ervaring in de selectie op de bank zetten en jonge spelers in het diepe gooien in een niet draaiend elftal. Dat spot met alle voetbalwetten .
    Bovendien is het gewoon kapitaal vernietiging, daar zullen de aandeelhouders niet blij mee zijn.
    Dit is toch ook niet 'gezond' voor de spelersgroep? Hier wordt de sfeer in de groep alleen maar slechter door
      donderdag 1 december 2005 @ 11:49:52 #81
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_32722262
    Hoewel ik de verontwaardiging van velen goed kan begrijpen, zie ik 't juist als een goede beslissing. Kwalitatief moet de huidige selectie de 5e plek of hoger zien te halen, zonder Trabelsi, Maxwell en Pienaar. Bovendien verwacht ik dat van deze 3 er 2 al weg zullen zijn in de winterstop. Zeker als dit bericht ook echt waar is.

Dan is het vrij simpel voor die spelers: of het risico nemen dat Ajax wellicht gedurende het seizoen spelers die er volgend jaar nog zijn speelminuten gunnen om een nieuw team te bouwen, of genoegen nemen met een stuk minder geld en in de winterstop vertrekken.

Ik zie het asociale richting de spelers aan het verhaal. Ik zie dat het wellicht (zeker op de rechtsback-positie) betekent dat je kwalitatief in moet leveren.

Maar kijk ik dan naar Emanuelson, die je steeds meer progressie ziet maken, en een Heitinga die met genoeg speeltijd er zo bovenop zou kunnen komen dat 'ie weer iets toevoegt aan de selectie, dan vind ik eigenlijk dat we de middelen hebben om deze actie op te vangen / er iets positiefs uit te halen voor de volgende jaren.

/edit: Het is een korte-termijn risico wat je neemt. Persoonlijk wil ik het risico wel nemen, gezien ik de selectie zonder Trabelsi goed genoeg acht om bij de eerste 5 te eindigen.
    pi_32722280
    tsja, Ajax laat op deze manier zien dat ze weer een beetje de baas in eigen huis worden en niet met zich laten sollen door spelers. Want al die mooie verhalen over clubliefde, onmisbare kwaliteit etc., als het punt komt dat de genoemde spelers ergens meer geld kunnen verdienen zijn ze gewoon weg.

En het is ook niet alsof deze kwestie nooit gespeeld heeft en deze spelers binnen een week over hun toekomst moeten beslissen...Met Pienaar, Trabelsi, Maxwell en de Jong wordt al maanden over eventuele contractverlenging gesproken, maar ze weigeren gewoon elke medewerking. En dan kan iemand wel roepen dat de sportieve prestaties boven het geld gaan, maar helaas zit de huidige voetbalwereld ook zo in elkaar dat je zonder geld niks kan beginnen. Daarom kan Ajax het zich niet veroorloven dat er weer 3/4 spelers transfervrij vertrekken en er zodoende geen middelen zijn om eventuele geschikte vervangers te zoeken en zullen ze eens maatregelen moeten nemen en nu is dat punt dus bereikt.

En het kan ook beter nu gebeuren, nu het hele team niet super draait en de kwaliteit gewoon wat minder is (hoe erg en jammer ik dat ook vind), dan dat je zo'n geschil krijgt met basisspelers als je een super seizoen hebt
    Jack does it in real time...
    pi_32722756
    Whehe, een reactie op voetbal.fok.nl
    quote:
    Zie ginds komt een Kluivert, ik zie hem al staan.
    Hij komt om te scoren, we staan weer bovenaan.
    En weg met die Pienaar, Trabelsi erbij.
    Danny bouw een nieuw team, dan zijn we weer blij.
    Best strak bedacht.
    pi_32722885
    quote:

[..]

Ik denk er hetzelfde over als aldostuta. Ik vind het onbegrijpelijk, plus je geeft een slecht signaal af.
    Wat een vrouw!
    spits!
      donderdag 1 december 2005 @ 12:18:43 #85
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_32722962
    In een ideale situatie is het overigens natuurlijk altijd de sportieve situatie die de doorslag moet geven wat betreft de basisopstelling. Maar vergeet niet dat die situatie vrijwel nooit wordt gecreeerd. Denk aan de lobby bij Barcelona om Kluivert en Saviola maar op te laten rotten, omdat ze zoveel verdienden. Denk aan de situaties rond Craig Bellamy die onrust schopte. Denk aan uberhaupt elke willekeurige disciplinaire redenen bij ander-dan-normaal gedrag.

Ajax kiest voor een strategie, die strategie is zorgen dat de spelers waar je het in de nabije toekomst mee moet doen zoveel mogelijk speeltijd te gunnen. Pas je niet in die strategie, dan zit je op de bank.

Heel zuur voor sommige spelers die graag willen vertrekken, maar natuurlijk erg motiverend voor spelers die wel toekomst hebben. Die krijgen meer vertrouwen, meer speeltijd en dus meer routine en raken meer op elkaar ingespeeld.

Het spijt me voor Trabelsi en Pienaar dat ze graag weg willen, maar dat heeft natuurlijk wel gevolgen voor de strategie die een club moet halen. Het zou vrij naief zijn om in zo'n geval de zeer korte termijn belangrijker te stellen dan de nabije toekomst.

En wanneer dat een signaal afgeeft naar spelers wiens contract aflopen in 2007 is dat alleen maar goed. Dan weten die meteen waar ze aan toe zijn wanneer ze te lang twijfelen over verlengen, namelijk gewoon opkrassen in de zomer zodat Ajax er geld voor kan vangen.

Lekker duidelijk beleid
    pi_32723031
    Maar goed, Van Bommel heeft aangegeven weg te willen bij PSV, dat op zijn beurt zegt: kan, maar we willen dat voor je hebben. Dat gebeurt niet, dus de speler speelt. is eerlijk. Geldt ook voor Cocu: die gaf aan weg te willen en zijn contract niet te verlengen. Prima, speelt gewoon omdat ie in de basis hoort.

Ik snap op zich best wel wat van de strategie van Ajax, maar het vreemde is dat het een van de partijen was die het contract met bepaalde tijd tekende. Dan moet je daar ook de consequenties van aanvaarden.
    Wat een vrouw!
    spits!
      donderdag 1 december 2005 @ 12:23:39 #87
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_32723071
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef Dylan Dog het volgende:
    Ik denk er hetzelfde over als aldostuta. Ik vind het onbegrijpelijk, plus je geeft een slecht signaal af.
    Welk slecht signaal dan precies? Ik snap dat niet? Voor spelers die komen? Die weten dat ze de voorkeur kunnen krijgen, omdat ze doorgaans langere contracten tekenen dan spelers die er zitten wiens contract welicht afloopt.

Voor spelers die nu op de bank zitten? Nee, aan hen geeft het juist een goed signaal af, omdat ze meer gemotiveerd zijn, simpelweg omdat ze veel meer kans hebben op een basisplaats.

Voor spelers die binnen nu en een half jaar vertrekken? Ja, voor hen wel, maar dat is hun eigen probleem. Onderhandelingen voor een nieuw contract hoeven niet driekwartjaar te duren, al dat getwijfel tussen kiezen voor Ajax en afwachten of er een club komt. Met zulke twijfelaars kun je niet werken, niet zakelijk en als gevolg dus ook niet meer sportief.

Dan is aan hen de keuze of ze op de blaren willen zitten, omdat ze hun keuze te laat maken (mede vanwege de laksheid van Ajax, uiteraard, maar vergeet niet dat ze voorjaar 2005 al contracten aangeboden hebben gekregen). Willen ze dat niet, zijn ze geheel vrij om hun heil ergens anders te zoeken.

Het is zoals gezegd dus ook geen dreigend middel om spelers te dwingen contracten te verlengen. Bij de betreffende spelers is die keuze namelijk al gemaakt: ze gaan weg.
    pi_32723084
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
    Waarom is het kapitaalvernietiging?
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
      donderdag 1 december 2005 @ 12:26:28 #89
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_32723138
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 12:22 schreef Dylan Dog het volgende:
    Ik snap op zich best wel wat van de strategie van Ajax, maar het vreemde is dat het een van de partijen was die het contract met bepaalde tijd tekende. Dan moet je daar ook de consequenties van aanvaarden.
    Dan is de consequentie dus dat je een keuze moet maken. Die keuze is nu dus gemaakt. Dat die zowel een nadeel vormt dat je kwalitatief iets in moet leveren op de zeer korte termijn, en voor de spelers in kwestie, dat is het risico wat je neemt. You reap what you sow.
      donderdag 1 december 2005 @ 12:28:02 #90
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_32723178
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 12:24 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Waarom is het kapitaalvernietiging?
    Over het algemeen zijn het de duurdere spelers, die je dan dus niet gebruikt. Maar dan is Juanfran natuurlijk ook kapitaalvernietiging, wat ook wel klopt.

Maargoed, het is maar wat je redeneert. Wanneer je Heitinga en Emanuelson 20 wedstrijden laat spelen en ze pakken allebei de draad (weer) op, kun je dat "verlies" natuurlijk zo terugverdienen.
      donderdag 1 december 2005 @ 12:39:29 #91
    47470 -Hans-
    Met pensioen
    pi_32723432
    Dat de NOS en VI geen melding meer maken van het bericht wat hier al aardig wat stof heeft doen opwaaien zegt toch wel wat. Onderstaande staat op Ajax.nl
    quote:
    Ajax selectiebeleid onveranderd

Amsterdam, 1 december 2005
    Ajax benadrukt dat het beleid voor het samenstellen van het elftal onveranderd blijft. De leden van de technische staf van Ajax, onder leiding van Danny Blind, hebben nog steeds de opdracht om naar hun inzicht het sterkste elftal op te stellen.

Dat betekent dat bij de samenstelling van het elftal de duur van het contract geen invloed heeft op de keuze van de technische staf. Hetzelfde geldt voor spelers waarmee de club nog in onderhandeling is. Ook zij worden zoals alle Ajacieden, onafhankelijk van hun contract, op dezelfde manier als de overige selectiespelers beoordeeld op hun prestaties.
      donderdag 1 december 2005 @ 12:42:14 #92
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_32723492
    Jammer
      donderdag 1 december 2005 @ 12:43:30 #93
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_32723528
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 12:39 schreef -Hans- het volgende:
    Dat de NOS en VI geen melding meer maken van het bericht wat hier al aardig wat stof heeft doen opwaaien zegt toch wel wat. Onderstaande staat op Ajax.nl
    [..]
    Een hoax dus?
      donderdag 1 december 2005 @ 12:44:13 #94
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_32723540
    Yup, ze hebben bij de NOS nog wel vaker hoaxen die een eigen leven gaan leiden. Zie ook met dat afkeuren van Charisteas.
    pi_32723571
    Hebben we ons druk gemaakt om niks.
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_32723587
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 12:43 schreef Againzender het volgende:

[..]

Een hoax dus?
    Wat bedoelen jullie met hoax? Nep?
    pi_32723808
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 12:46 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Wat bedoelen jullie met hoax? Nep?
    inderdaad.
      donderdag 1 december 2005 @ 13:00:06 #98
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_32723909
    Goede zaak. Als Ajax ben je t verplicht om dit seizoen nog redelijk te presteren... Je kan niet dit hele seizoen verneuken om aan de toekomst te bouwen...
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
    pi_32724029
    Trouwens, voetbalzone.nl heeft het nu gemeld

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=22663

Bedankt mr_c.
      donderdag 1 december 2005 @ 13:05:55 #100
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_32724045
    Als Pienaar de volgende wedstrijd gewoon maar weer op de bank zit iig.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_32724131
    quote:
    [..]
    wat een opluchting ik kon het gewoon al niet geloven

Hopen dat Blind wel inziet dat Pienaar niet bij die beste 11 hoort te zitten
    pi_32724148
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef S-Two het volgende:
    Als Pienaar de volgende wedstrijd gewoon maar weer op de bank zit iig.
    graag.
    pi_32724203
    quote:
    Arie van Eijden zegt Ajax vaarwel

Amsterdam, 30 november 2005
    Zijn bureau had de laatste dagen veel weg van een cadeautafel, die hij op woensdagmiddag 17.00 uur mocht leegruimen. Zijn werk zit er op en hij kan met een gerust hart met pensioen. Zijn vertrek zal niet ongemerkt voorbij gaan, want Arie van Eijden neemt uitgebreid afscheid als algemeen directeur van Ajax.

Arie van Eijden kwam door zijn werk veel met mensen in aanraking. Ajax vroeg hen naar de gezamenlijke herinneringen. John Jaakke over de samenwerking met de directeur: ,,Twee jaar hebben Arie en ik met elkaar samengewerkt. Ik kijk daar met een goed gevoel op terug en ik weet dat hij dat ook doet. Wat mij vooral bijstaat, is dat Arie een reële kijk op dingen heeft met oog voor de positie van de ander.”

Af en toe kreeg Arie van Eijden ook te maken met de hoogste baas van de politie, burgemeester van Amsterdam Job Cohen. ,,Aan Arie merk ik dat het hem moeite kost om zich in te houden bij wedstrijden. Zelf heb ik in de ArenA ook de neiging op te springen bij een doelpunt, maar dan kijk ik op dat ereterras eens om mij heen en blijkt dat iedereen blijft zitten. Dat zullen ze wel afgesproken hebben. En dat is ook wel zo aardig tegenover de vertegenwoordigers van de tegenpartij die er ook zitten."

In 2001 vulden de bestuurders van Ajax het hele supportersvak bij sc Heerenveen. Uiterst rechts Arie van Eijden

Met Henk Kesler van de KNVB heeft Arie van Eijden een lange geschiedenis. Kesler is lovend over de scheidend directeur. ,,Arie heeft voor het Nederlandse voetbal veel betekend. Hij heeft zijn nek uitgestoken, want toen Guus Hiddink in 1998 wegging, kwam hij met het idee Frank Rijkaard als bondscoach aan te stellen. Dat was natuurlijk een gewaagde onderneming."

Ook binnenshuis zijn de mensen zeer te spreken over Arie van Eijden. Zo is de huidige trainer van Ajax uiteraard ook door hem aangesteld. Danny Blind: ,,Arie is in mijn ogen een ras-Ajacied. Dat draagt hij vooral uit door z’n betrokkenheid en interesse. Hij vond het ook oprecht leuk zoveel mogelijk tijd in Ajax te stoppen. Met Arie vertrekt er bij Ajax een echte clubman, hoewel we hem nog best vaak op de club zullen zien.”

Het werkterrein van Van Eijden hield niet op bij de slagboom van de ArenA. Op de Toekomst kwam de directeur regelmatig. Als het even kon, schoof hij daar aan voor de lunch en kwam hij uiteraard de jeugdtrainers tegen. Onder hen Bryan Roy: ,,Arie is ten alle tijden een clubman pur sang geweest, hij straalde het Ajax-gevoel uit. Dat ben ik nooit meer ergens tegengekomen." Toen Roy besloot het trainersvak in te gaan, was Arie van Eijden weer degene die met hem een contract als jeugdtrainer overeenkwam. ,,Ik voelde heel veel blijdschap bij Arie omdat ik terugkwam bij Ajax. Dat deed mij veel goed."

De laatste tijd is ook Aron Winter weer regelmatig op het jeugdcomplex te zien. Winter kent Arie van Eijden al ruim twintig jaar. De eerste keer dat de gelouterde voetballer met de scheidend algemeen directeur te maken had, was hij nog zo groen als gras. ,,Dat was in 1985. Ik kwam voor het eerst bij Ajax en maakte met iedereen kennis. Ook met Arie. Ik vond alles bij Ajax en ook Arie geweldig imposant. Toen we vervolgens de onderhandelingen voerden over mijn eerste contract was dat behalve met mijn manager en advocaat ook met Arie. Hij was iemand met persoonlijkheid, straight, doorgewinterd en wist van alle ins en outs. Op mij kwam hij over als een slim, intelligent iemand."

Zelf neemt Arie van Eijden met een goed gevoel afscheid. ,,We hebben met elkaar iets neergezet bij Ajax. We kwamen uit het topjaar 1995 waarin we sportief succes hadden. Aan het einde van de jaren negentig ging het minder en kwamen de termen als verkilling, verzakelijking naar voren. Ik begon in 2000 met de opdracht het clubgevoel bij Ajax terug te brengen en de financiën op orde te krijgen. Dat is met vallen en opstaan gegaan, maar we zijn in elk geval wel twee keer kampioen geworden, hebben de beker gewonnen en plaatsten ons vier keer voor de Champions League. Dat geeft een goed gevoel, los van de incidenten die er altijd wel zullen zijn."

Wat zal Arie van Eijden missen? ,,Ik denk toch wel de hectiek. Maar misschien is het ook wel verstandig om na 29 jaar te stoppen. Al zal ik niet helemaal stoppen. Ik zal dingen op de achtergrond blijven doen, maar niet meer in de frontlinie."

Wat zijn de hoogtepunten geweest van de laatste vijf jaar? ,,Eigenlijk vind ik dat je naar 29 jaar moet kijken, maar een kampioenschap is toch altijd een hoogtepunt en dat we bijna de halve finale van de Champions League haalden ook. En het feit dat we positieve cijfers konden presenteren. Je probeert bij Ajax altijd een combinatie te vinden tussen sportief en zakelijk succes. Dat is vaak het moeilijkste, maar het enige juiste. Nu zitten we sportief in een dip, maar ik ben overtuigd dat het goed gaat komen."

Wat wil Arie van Eijden de supporters meegeven? ,,Blijf vertrouwen houden. Dan komt het goed, daar ben ik heilig van overtuigd. Ajax is er altijd bovenop gekomen en dat zal nu ook gebeuren!"
    © Ajax.nl
      donderdag 1 december 2005 @ 13:18:26 #104
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_32724369
    Gelukkig. Had zou toch echt te zot voor woorden worden.

Pienaar mag verder van mij ook wel op de bank blijven.
    pi_32724651
    quote:
    Ajax: Berichtgeving van de NOS is onzin
    Donderdag 1 december, door SV, Amsterdam, 12.57u GMT+01.00, www.ajax.nl

Zoals verwacht is Ajax vandaag met een statement naar buiten gekomen, waarin de club duidelijk maakt dat het onzin is dat spelers wiens contract afloopt niet meer in aanmerking komen voor een basisplaats.

Dit stelde de NOS gisteren. 'Ajax benadrukt dat het beleid voor het samenstellen van het elftal onveranderd blijft. De leden van de technische staf van Ajax, onder leiding van Danny Blind, hebben nog steeds de opdracht om naar hun inzicht het sterkste elftal op te stellen', aldus de club.
    Studio Sport
    pi_32724795
    quote:
    [..]
    Gelukkig, zo dom blijkt men toch nog niet te zijn
    pi_32724825
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 13:29 schreef Jasza het volgende:

[..]

Studio Sport
    Ajax: Pienaar en Trabelsi spelen gewoon

Ajax zal Steven Pienaar en Hatem Trabelsi gewoon blijven opstellen dit seizoen. Eerder vandaag meldde Studio Sport dat de club het duo buiten het eerste elftal zou halen, omdat beide spelers na dit seizoen transfervrij vertrekken.
    Daar is echter niets van waar volgens persvoorlichter Simon Keijzer: "De NOS heeft misschien iets opgevangen en dat is vervolgens ontzettend opgeblazen." Keijzer begrijpt niet hoe de verhalen de media in zijn gekomen, maar bezweert dat deze pertinent onjuist zijn.

Idd, als ze wat zeggen laat ze t dan wel goed doen
    A.F.C.A.
    pi_32724890
    A.F.C.A.
    pi_32724961
    De strekking van het verhaal zal dan wel zijn dat de spelers van wie het contract afloopt erop kunnen rekenen vaker gewisseld te worden door eventuele vervangers . . . (voor zover die zich al in de eigen jeugd/op de reservebank bevinden)
      donderdag 1 december 2005 @ 13:39:47 #110
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_32724964
    quote:
    Oud nieuws, stond eerder deze week op alle andere voetbalsites van NL. Hier dus ook al besproken.
      donderdag 1 december 2005 @ 13:41:07 #111
    53851 BoNi
    pi_32725008
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Robar het volgende:
    De strekking van het verhaal zal dan wel zijn dat de spelers van wie het contract afloopt erop kunnen rekenen vaker gewisseld te worden door eventuele vervangers . . . (voor zover die zich al in de eigen jeugd/op de reservebank bevinden)
    Ga nou niet speculeren, straks staat dit weer op alle 'objectieve en betrouwbare' bronnen.......
    Schitterend!
    pi_32725026
    De NOS komt de laatste tijd wel meer met onzin berichten. Vreemd.
    Klik dan als je durft
      donderdag 1 december 2005 @ 13:45:09 #113
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_32725124
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Robar het volgende:
    Inderdaad. Er zou wel informeel iets gezegd zijn dat om alvast een nieuw elftal op te bouwen vertekkende spelers vaker gewisseld zullen worden en niet altijd 100% zeker zijn van een basisplaats. Dit is daarna door Studio Sport weer gigantisch opgeblazen tot het bericht wat ze hadden. (Zoiets denk ik).
    pi_32725475
    Stemmingmakerij van de NOS, of gewoon verkeerde bronnen?

Vroeger kwamen ze toch zelden met onzin berichten. Nu 2 in een korte tijd.
    Houd van een lijntje.
      donderdag 1 december 2005 @ 14:00:37 #115
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_32725524
    Er komt vast wel ergens officieel commentaar hierop.

Het is een beetje een typisch Ajax bericht, we staan al bekend als club die niet goed met zijn spelers omgaat........

Technisch gezien snap ik het wel, maar gevoelsmatig kan dit gewoon niet.
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_32725577
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 13:41 schreef Suijk het volgende:
    De NOS komt de laatste tijd wel meer met onzin berichten. Vreemd.
    Te vaak als je het mij vraagt... Dit zie je nu nooit op talpa
    pi_32725652
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:02 schreef Radegast het volgende:
    Ik verwacht eigenlijk dat dit bericht morgen door Ajax ontkend zal worden...
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 13:34 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ajax: Pienaar en Trabelsi spelen gewoon

Ajax zal Steven Pienaar en Hatem Trabelsi gewoon blijven opstellen dit seizoen. Eerder vandaag meldde Studio Sport dat de club het duo buiten het eerste elftal zou halen, omdat beide spelers na dit seizoen transfervrij vertrekken.
    Daar is echter niets van waar volgens persvoorlichter Simon Keijzer: "De NOS heeft misschien iets opgevangen en dat is vervolgens ontzettend opgeblazen." Keijzer begrijpt niet hoe de verhalen de media in zijn gekomen, maar bezweert dat deze pertinent onjuist zijn.
    pi_32725872
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 14:05 schreef Radegast het volgende:

[..]

[..]

Het zou ook nergens op slaan om ze niet te laten spelen.
    pi_32725924
    quote:
    30 november: Fontein is wel een F-sider!

Bij deze willen wij onze excuses aanbieden voor het feit dat wij in twijfel trokken dat Aardappel Fontein op de F-side heeft gestaan (zie bericht van 29 november). Onze grote vriend Madmaster heeft een foto in de ouwe doos gevonden welke aantoont dat Fontein wel degelijk een F-sider was. De foto is genomen ergens in de late jaren zeventig. Aardappel Fontein, respect ouwe!
    http://www.dapprestrijders.nl

pi_32726034
    quote:
    je snapt dat die foto geshopped is toch?
    pi_32726154
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 14:19 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ssst!
    pi_32726264
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 14:24 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ssst!
      donderdag 1 december 2005 @ 14:46:59 #123
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_32726821
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 14:19 schreef Jajong het volgende:

Oh ja?
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_32726848
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 14:13 schreef SamuraiJack het volgende:

[..]

Het zou ook nergens op slaan om ze niet te laten spelen.
    Idd niet, anders krijg je weer die tafarelen wat we toen hadden met Arveladze
    A.F.C.A.
    pi_32727135
    Ik ben niet zo thuis in de casual kleding van de F-Side, maar is die Davidster op de borst niet een beetje cru?
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_32727898
    het is geen hakenkruis hoor
    Houd van een lijntje.
      donderdag 1 december 2005 @ 16:05:34 #127
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_32728476
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 15:45 schreef Erwtensoep het volgende:
    het is geen hakenkruis hoor
    For those involved, No explanation is necessary
    For those who are not, No explanation is possible
    pi_32728632
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 13:29 schreef Jasza het volgende:

[..]

Studio Sport
    Dat verhaal met Charisteas was ook al onzin. Je kan wel merken dat sinds ze de voetbalrechten hebben mis hebben gelopen, niet meer echt in het wereldje zitten
    pi_32728653
    Ja kerel kan je zon domme smiley neerzetten, maar het is gewoon een joods symbool

Als die nou geel was met JOOD erop had het wel cru geweest ja
    Houd van een lijntje.
      donderdag 1 december 2005 @ 16:20:43 #130
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_32728927
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 16:11 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ja kerel kan je zon domme smiley neerzetten, maar het is gewoon een joods symbool

Het is een zwart-wit foto
      donderdag 1 december 2005 @ 16:22:24 #131
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_32728980
    quote:

In mijn ogen is het ook triest hoor.
    pi_32729060
    Het hele joodse gebeuren bij Ajax of alleen dit plaatje?

Ik vind het plaatje wel komisch. Fontein is amper aangesteld en hij lult nu al uit zijn nek. Arie 2
    Houd van een lijntje.
    pi_32729168
    quote:
    Het eerste wat ik dacht toen ik die foto zag was, die is matig bewerkt en recentelijk genomen.

Die letters op dat vest zijn erop gepaint. Kijk maar eens heel goed.

Welke sukkels trappen hierin?
    The gum you like, is coming back in style.
    pi_32729188
    No shit sherlock, is ook als grap bedoelt
    Houd van een lijntje.
    pi_32729240
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
    No shit sherlock, is ook als grap bedoelt
    Erg matig voor een grap dan.
    pi_32729500
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 16:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Het eerste wat ik dacht toen ik die foto zag was, die is matig bewerkt en recentelijk genomen.

Die letters op dat vest zijn erop gepaint. Kijk maar eens heel goed.

Welke sukkels trappen hierin?
    Idd
      donderdag 1 december 2005 @ 16:47:41 #137
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_32729676
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 16:24 schreef Erwtensoep het volgende:
    Het hele joodse gebeuren bij Ajax of alleen dit plaatje?

Ik vind het plaatje wel komisch. Fontein is amper aangesteld en hij lult nu al uit zijn nek. Arie 2
    Ach, dat plaatje vind ik idd wel grappig (omdat hij zei dat hij al heel lang f-side was ofso, wat dus niet eens kon). Het hele gedoe van de joodse vlaggen in het publiek enzo vind ik een beetje triest, maar goed: dat is mijn mening
      donderdag 1 december 2005 @ 16:48:28 #138
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_32729703
    quote:

nu we het daar toch over hebben: het strooien met gele zeshoekige sterren bij de laatste CL wedstrijd vond ik niet echt geslaagd nee
      donderdag 1 december 2005 @ 17:05:02 #139
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_32730215
    Het was trouwens gelul. Ajax gaat zijn spelers gewoon opstellen .
      donderdag 1 december 2005 @ 17:05:51 #140
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_32730236
    quote:
    Ajax benadrukt dat het beleid voor het samenstellen van het elftal onveranderd blijft. De leden van de technische staf van Ajax, onder leiding van Danny Blind, hebben nog steeds de opdracht om naar hun inzicht het sterkste elftal op te stellen.

Dat betekent dat bij de samenstelling van het elftal de duur van het contract geen invloed heeft op de keuze van de technische staf. Hetzelfde geldt voor spelers met wie de club nog in onderhandeling is. Ook zij worden zoals alle Ajacieden, onafhankelijk van hun contract, op dezelfde manier als de overige selectiespelers beoordeeld op hun prestaties.
      donderdag 1 december 2005 @ 17:08:29 #141
    37966 TimoBasso
    Vai Vai,we need Bayliss
    pi_32730325
    Jongens.. wat is er met Ajax aan de hand?
    Lijkt wel een gekkenhuis.
    SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
    MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
    Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
      donderdag 1 december 2005 @ 17:08:53 #142
    45648 D1
    Religieus spookrijder
    pi_32730338
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 17:05 schreef Houniet het volgende:

[..]
    Wat is de toegevoegde waarde van dit bericht? Moeten we nou elke website die dezelfde strekking in andere woorden neerzet gaan quoten om te vertellen dat Ajax deze maatregel niet doorvoerd?
    Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
      donderdag 1 december 2005 @ 17:10:25 #143
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_32730379
    Zou wel dom zijn als ze het niet zouden doen
    pi_32730392
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 17:08 schreef TimoBasso het volgende:
    Jongens.. wat is er met Ajax aan de hand?
    Lijkt wel een gekkenhuis.
    Ik vind het eerlijk gezegd nog vrij rustig als je op zo'n dramatische positie op de ranglijst staat.
    pi_32730683
    Ik heb het gisteren voor in het eerst in weken aangedurft om de stand weer eens te kijken

Ik kreeg bijna een hartverzakking....
    Houd van een lijntje.
      donderdag 1 december 2005 @ 17:38:32 #146
    108558 Messenga
    pi_32731162
    Iemand trouwens gister Diba gezien? Als die elke week zo speelt is ons probleem opgelost op linksbuiten..
      donderdag 1 december 2005 @ 17:41:43 #147
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_32731245
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 17:21 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ik heb het gisteren voor in het eerst in weken aangedurft om de stand weer eens te kijken

Ik kreeg bijna een hartverzakking....
    kom op, we staan nog in het linkerrijtje
    pi_32731433
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 17:38 schreef Messenga het volgende:
    Iemand trouwens gister Diba gezien? Als die elke week zo speelt is ons probleem opgelost op linksbuiten..
    Diba
      donderdag 1 december 2005 @ 17:50:17 #149
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_32731470
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Diba
    Wanhopige tijden vragen om wanhopige oplossingen
      donderdag 1 december 2005 @ 18:09:02 #150
    108558 Messenga
    pi_32731940
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Diba
    Alles beter dan Boussabon.
    pi_32732112
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 17:38 schreef Messenga het volgende:
    Doet ie niet, zo probleem nog steeds niet opgelost.
    Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
      donderdag 1 december 2005 @ 18:20:36 #152
    93264 Spideyman
    "With great power.....
    pi_32732223
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef _moder8or_ het volgende:
    Trouwens, voetbalzone.nl heeft het nu gemeld

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=22663
    En, dus?
    ..... comes great responsibility"
    --==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
    I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
    pi_32732253
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 18:09 schreef Messenga het volgende:

[..]

Alles beter dan Boussabon.
    Rosales zeker
    "They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
    pi_32732274
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 18:22 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Alles beter dan Boussaboun
    Of Babel,nog beter
    "They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
    pi_32732478
    HaahAhah royal flush, hoevaak kom jij in een stadion hahaaaaaaa
    pi_32732796
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 18:30 schreef Jajong het volgende:
    HaahAhah royal flush, hoevaak kom jij in een stadion hahaaaaaaa
    Kom tenminste in 'n echte stadion!Niet in zo'n kankerstadion als die van jullie......
    pi_32732918
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 18:43 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Kom tenminste in 'n echte stadion!Niet in zo'n kankerstadion als die van jullie......
    gelijk met die ziektes, niveautje
    pi_32733212
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 18:43 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]
    kanker
    pi_32733326
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef Jajong het volgende:

[..]

Vraag maar aan Indiaan of Patrick wie ik ben.Die ken je als echte Ajax-supporter toch wel??Zijn een vd weinige joden waar ik respect voor heb,ook al verschillen we van club!In onze tijd deden we niet steentjes gooien naar de ME of stoer in Stone Island lopen.Dus denk na voordat je wat zegt knulletje...
    pi_32733784
    Ja en denk jij ook even na voordat je je posts invoert.
    Klik dan als je durft
      donderdag 1 december 2005 @ 19:19:25 #161
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_32733933
    Wat is het 2e onzin bericht?

SS gaat natuurlijk wel erg af

Het beleid is goed alleen moet je het doen met spelers met nog minimaal anderhalf jaar contract. Nu zullen De Jong, Pienaar en Trabelsi er niet wakker van liggen. Die weten allang waar ze naartoe kunnen.
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_32734029
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef Jajong het volgende:

[..]

*mompelt iets met pot en ketel

Naturalisatie Kalou....#4 Rita Verdonk for president!

God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
    pi_32735236
    Er schijnt gisteren ook weer een scout van Ajax bij NAC - Groningen geweest te zijn om spelers te bekijken. Voor Jenner? Luirink? Of misschien voor linksvoor Diba?
    pi_32735536
    Anouar Diba, dan kan je net zo goed Boukhari houden. En Jenner is ook veel te wisselvallig...
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_32735715
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
    Anouar Diba, dan kan je net zo goed Boukhari houden. En Jenner is ook veel te wisselvallig...
    Diba past beter bij Ajax dan Boukhari dat doet hoor, maar op zich ben ik met je eens dat ook Diba geen Ajax-materiaal is...

En Jenner doet mijn inziens ook niet veel onder voor Rosales.
    pi_32735826
    Diba is heel erg hoor. Die is na elke geslaagde actie een kwartier bezig met terugdenken en moeilijk lopen door die paal in zijn broek.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      donderdag 1 december 2005 @ 20:30:52 #168
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_32736190
    Als van Geel nou echt een goede indruk wilt maken dan haalt ie Stam naar Amsterdam (hey dat rijmt )
    Jawel, je keek.
    pi_32736937
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
    Diba is heel erg hoor. Die is na elke geslaagde actie een kwartier bezig met terugdenken en moeilijk lopen door die paal in zijn broek.
    Haha

Maarja laat 'm maar lekker in Breda .
    pi_32737244
    quote:
    Stam sluit transfer naar Ajax niet uit 1 december 2005

Voetbal International meldde vorige week dat Ajax als mogelijke versterking voor de defensie Jaap Stam op het oog heeft. De robuuste verdediger wil een overgang naar de Amsterdammers niet bij voorbaat uitsluiten, zo liet zijn manager Henk van Ginkel doorschemeren tegenover De Telegraaf.

Jaap Stam Stam is bij AC Milan bezig aan zijn laatste seizoen. Vanwege zijn opgroeiende kinderen wil de oud-international terugkeren naar Nederland. Stam staat in Italië nog tot medio 2007 onder contract, maar de routinier ziet het niet zitten om nog langer in Milaan te blijven. Van Ginkel verwacht dat AC Milan hem niet zonder slag of stoot zal laten gaan. "Vandaar dat Ajax en PSV de enige clubs zijn die hem zouden kunnen halen", aldus de zaakwaarnemer.
    pi_32737312
    Zou Jaap het lef hebben om voor Ajax te kiezen, ik vraag het me af.
    That's all folks!
      donderdag 1 december 2005 @ 21:03:39 #172
    131729 jna
    pi_32737319
    De lieve Sint en Piet,
    vergeten dit jaar ook Ajax natuurlijk niet.
    Een scorende spits is wat ze aan mij vragen,
    eentje die Danny kan behagen!

We hadden een snelle piet,
    maar die moest Ajax natuurlijk niet.
    Deze jongen heette Piet Koné
    Die Piet is nu naar PSV.

Wat moeten we nu, vraagt de Piet aan Sint.
    Denk je dat Danny een Zweedse Piet iets vindt?
    Nee, zegt Sint, die hebben ze al!
    Hij loopt wel snel maar raakt geen BAL!

Ibrahimopiet, dat was een goeie,
    die Rosenberg kan ons niet boeie!
    Pietje Babel is overschat,
    zijn haar zit wel altijd goed, maar dat is dat.

Wie o wie dat is de vraag. Het is een ware spitsenplaag.
    Misschien moet Danny het dit jaar maar zonder spits doen,
    hij krijgt wel wat lekkers in zijn schoen.

Kom Piet, er is nog genoeg te doen.
    Misschien wordt AJAX volgend jaar wel weer kampioen.

en de mp3
    Jawel, je keek.
      donderdag 1 december 2005 @ 21:05:01 #173
    131729 jna
    pi_32737367
    Ja dat kunen we verwachten als het niet goed gaat met Ajax, we blijven de beste
    Jawel, je keek.
    pi_32737480
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
    Zou Jaap het lef hebben om voor Ajax te kiezen, ik vraag het me af.
    Ik denk het niet. Ajax wou destijds Cocu ook voor de neus van PSV weg kapen en dat lukte ook niet .
    pi_32737696
    Stam gaat natuurlijk niet naar A'dam. Hij heeft een hekel aan die attitude daar, en is het maatje van Cocu. Past veel beter in het Eindhovense gemoedelijke, en gaat natuurlijk zijn oude nest opzoeken met Hiddink en Cocu als extra lokkertjes.

Niemand wil naar Ajax. Da's logisch.
    pi_32737776
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 21:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ajax wou destijds Cocu ook voor de neus van PSV weg kapen en dat lukte ook niet .
    Ik heb Cocu ook nooit horen zeggen dat er een kans was dat ie naar Ajax zou gaan hoor.
    pi_32737953
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 21:17 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik heb Cocu ook nooit horen zeggen dat er een kans was dat ie naar Ajax zou gaan hoor.
    Stam wel? Ik kan me alleen herinneren dat Stam aan PSV en Heerenveen refereerde.
    pi_32738275
    Ajax moet zich richten op het inferieure kaliber de Boertjes voor routine, al het andere materiaal dat nog echt iets toevoegt wil niet komen. Davids, Reiziger, Seedorf en Kluivert, ze kiezen allemaal voor andere clubs, terwijl minimaal een van hen allang had terug moeten keren.

Zie hier ook de keerzijde van de vele buitenlanders die men heeft gehad de laatste 10 jaar. Dat soort mensen komen na een succesvolle buitenlandse periode niet snel terug. Als Ajax meer NL'ers had gehad en had verkocht door de jaren heen, was de groep waaruit potentiele routine teruggehaald kon worden veel groter. Die komen eerder terug naar hun geboorteland.
    pi_32738819
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 21:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Stam wel?
    Volgens het bericht wat ik heb gepost wel.
    pi_32738996
    Daarin staat alleen dat Ajax en PSV hem kunnen betalen, maar Stam heeft zelf idd alleen H'veen en PSV genoemd. De titel correspondeert niet met uitspraken van Stam. Conclusie : PSV blijft als enige over.

En ik neem aan dat iedereen ook de interviews rondom PSV-Milan heeft gevolgd 'n maandje geleden, zijn commentaar en lichaamstaal op een terugkeer naar PSV was veelzeggend. Reken nou maar niet op Stam, dat voorkomt de zoveelste teleurstelling.
    pi_32739143
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 21:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
    Daarin staat alleen dat Ajax en PSV hem kunnen betalen, maar Stam heeft zelf idd alleen H'veen en PSV genoemd. De titel correspondeert niet met uitspraken van Stam. Conclusie : PSV blijft als enige over.
    quote:
    De robuuste verdediger wil een overgang naar de Amsterdammers niet bij voorbaat uitsluiten, zo liet zijn manager Henk van Ginkel doorschemeren tegenover De Telegraaf.
    Jaja.
    pi_32739317
    Om vervolgens in dat bericht met dat statement te verwijzen naar het financiele gedeelte. Zaakwaarnemers zijn er om hoge salarissen uit het vuur te slepen, en de belangstelling van Ajax wordt gebruikt om bij PSV de zaak wat aan te scherpen. De enige woorden die je van Stam zelf hebt kunnen lezen als geciteerde opmerkingen zijn PSV en H'veen, en niet Ajax.
    pi_32739467
    Stam zou best naar Ajax kunnen gaan hoor. Als je meer betaalt dan PSV, gaat ie gewoon naar Ajax denk ik.

Maar ja, een Stam maakt nog geen zomer...
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_32739508
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 21:46 schreef Nashje het volgende:

[..]

Volgens het bericht wat ik heb gepost wel.
    En waar komt dat bericht vandaan?
    pi_32739543
    Toch snap ik nog steeds niet wat Stam überhaupt is komen doen na de open dag van Ajax. Er zal toch op de een of andere manier gesproken zijn.
    slettebak [@] gmail.com
    pi_32739663
    haha het open dag incident, jij wist toch zeker dat het hem was JaWi? Vrij bizar
    Houd van een lijntje.
    pi_32739780
    Ja, ik (en andere mensen) hebben er duidelijke foto's van. Heb zelfs nog even met hem gesproken.
    slettebak [@] gmail.com
    pi_32739905
    Houd van een lijntje.
    pi_32739979
    Jeps.
    slettebak [@] gmail.com
      donderdag 1 december 2005 @ 22:25:05 #190
    15466 --HOOLIE--
    Maar das logisch...
    pi_32740074
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 19:02 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Vraag maar aan Indiaan of Patrick wie ik ben.Die ken je als echte Ajax-supporter toch wel??Zijn een vd weinige joden waar ik respect voor heb,ook al verschillen we van club!In onze tijd deden we niet steentjes gooien naar de ME of stoer in Stone Island lopen.Dus denk na voordat je wat zegt knulletje...
    Alsof die mannen jou kennen....

Laat me niet lachen man..."in jouw tijd" ging ik al met Patje en Toni..(Indiaan) naar wedstrijden toe.
    Denk je nou dat ze aandacht aan jou besteden.????
    Ga lekker in je eigen topic trollen en laat de hier ziektes lekker achterwege....kneusje...
    |X|
    |X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
    |X|
    pi_32740424
    Ik geloof niet dat Stam haalbaar is maar zo'n bericht geeft evengoed een beetje hoop. Hij zou erg welkom zijn, dat zeker.
    pi_32740500
    Laat PSV nou geen geld hebben om Stam te halen.
    pi_32740592
    Het zou wel een beetje triest van hem zijn als hij Ajax verkiest boven zijn oude club, maar ja van mij mag hij
    Houd van een lijntje.
    pi_32740596
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
    Laat PSV nou geen geld hebben om Stam te halen.
    Stam kost vast nog 5 miljoen of zo
      donderdag 1 december 2005 @ 22:42:55 #195
    131729 jna
    pi_32740621
    ach psv zal wel worden overgekocht door Abramovic, hij heeft weer wat geld erbij omdat ie cska heeft verkocht ofzo...
    Jawel, je keek.
    pi_32740686
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 22:42 schreef Erwtensoep het volgende:
    Het zou wel een beetje triest van hem zijn als hij Ajax verkiest boven zijn oude club, maar ja van mij mag hij
    Triest of niet, Stam is van harte welkom
    Porcupine Tee - Normal
      donderdag 1 december 2005 @ 22:46:03 #197
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_32740721
    Stam zou wel goed zijn denk ik. Maar het blijven allemaal vage speculaties...
    Get woke, go broke!
    pi_32740722
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 22:42 schreef jna het volgende:
    ach psv zal wel worden overgekocht door Abramovic, hij heeft weer wat geld erbij omdat ie cska heeft verkocht ofzo...
    Dat heeft hier (of met Ajax) maar weinig te maken natuurlijk.
    Klik dan als je durft
    pi_32740864
    Ik hoop niet dat ooit een zieke geest als Abramovic zijn intreden doet in het Nederlandse voetbal, dan is voor mij de lol er meteen af.
      donderdag 1 december 2005 @ 22:50:56 #200
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_32740893
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
    Ik hoop niet dat ooit een zieke geest als Abramovic zijn intreden doet in het Nederlandse voetbal, dan is voor mij de lol er meteen af.
    Eens. Ook niet bij Ajax .
    Get woke, go broke!
    pi_32740944
    Bij geen enkele club...
      donderdag 1 december 2005 @ 22:54:16 #202
    42940 Kang-He
    Sklansky $$$ Millionaire
    pi_32741005
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 22:42 schreef Erwtensoep het volgende:
    Tsja, Reiziger zit toch ook bij PSV.
    pi_32741036
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 22:54 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Reiziger werd niet benaderd door Ajax.
      donderdag 1 december 2005 @ 22:55:57 #204
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_32741067
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 22:54 schreef Kang-He het volgende:

[..]

ja, zit me ook niet helemaal lekker.. zag hem gisteren in het Ajax shirt in 1995 weer... en nu in dat verderfelijke philips shirt... .

maar goed, voetbal is business vaak...
    Get woke, go broke!
    pi_32741159
    Ajax heeft hem niet benaderd, maar ik neem aan dat psv Stam wel terug wil hebben.

Al had ik als ik Reiziger was niet voor psv gekozen, maar ja respect voor je oude club is blijkbaar naar al die jaren te verwaarlozen.
    Houd van een lijntje.
    pi_32741190
    Het is nou ook niet zo dat Reiziger zijn halve leven bij Ajax heeft gespeeld. Eigenlijk maar 2 seizoenen ofzo geloof ik.
    Klik dan als je durft
      donderdag 1 december 2005 @ 23:00:28 #207
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_32741244
    maar wel de EC1 gewonnen .
    Get woke, go broke!
    pi_32742027
    2 seizoenen of niet, hij behoorde wel tot de 11 die de finale wonnen. Dat maakt het wel crue vind ik
    Porcupine Tee - Normal
      donderdag 1 december 2005 @ 23:33:39 #209
    42940 Kang-He
    Sklansky $$$ Millionaire
    pi_32742404
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Suijk het volgende:
    Het is nou ook niet zo dat Reiziger zijn halve leven bij Ajax heeft gespeeld. Eigenlijk maar 2 seizoenen ofzo geloof ik.
    En ook de jeugdopleiding doorlopen .

Stam heeft ook maar drie seizoenen gespeeld voor PSV.
    pi_32742508
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 23:23 schreef StarGazer het volgende:
    2 seizoenen of niet, hij behoorde wel tot de 11 die de finale wonnen. Dat maakt het wel crue vind ik
    Je ziet het verschil niet tussen het geval Stam en het geval Reiziger? Stam wordt wel door z'n oude club begeerd en Reiziger werd dat niet.
    pi_32742729
    Alex <-> Stam

Lijkt me het meest voor de hand liggend toch?
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 december 2005 @ 02:18:26 #212
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_32745948
    Reiziger zei zelf meer te hebben met Barca dan met Ajax, dat zegt genoeg. En als je dan weg wil bij je club en PSV komt wel en Ajax niet dan is de keuze makkelijk. Als zowel Ajax en PSV waren gekomen had hij denk ik voor Ajax gekozen.
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_32746507
    Stam maar 2,5 jaar
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_32746717
    Het wil maar niet zo vlotten tussen Ajax en haar voormalige sterspelers.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_32747508
    ach als stam nog bij een echte topclub wil voetballen komt ie echt wel naar ajax en gaat ie natuurlijk niet naar Pisvéé
    pi_32747514
    daarbij komt dat ik liever F de boer zie dan Stam, maar das mijn mening.
      vrijdag 2 december 2005 @ 08:50:35 #217
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_32747533
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 08:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
    pi_32747580
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 08:50 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik wil nu eenmaal een linkspoot
    pi_32747593
    Stam heeft volgens mij in zijn linkerteen nu nog meer waarde voor Ajax dan Frank met allebei zijn benen...
    Klik dan als je durft
    pi_32747689
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 08:55 schreef Suijk het volgende:
    Stam heeft volgens mij in zijn linkerteen nu nog meer waarde voor Ajax dan Frank met allebei zijn benen...
    Denk het niet, daarbij komt dat de boer natuurlijk voor ajax geen onbekende is en dat veel supporters hem graag terug zouden zien. Overigens vind ik wel dat Frank er wel erg openlijk naar solliciteerd
      vrijdag 2 december 2005 @ 09:07:18 #221
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_32747733
    Frank gewoon lekker weer de achterhoede leiden.
    pi_32747747
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 09:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Denk het niet, daarbij komt dat de boer natuurlijk voor ajax geen onbekende is en dat veel supporters hem graag terug zouden zien. Overigens vind ik wel dat Frank er wel erg openlijk naar solliciteerd
    Dat klopt ook wel, maar Frank is er dit jaar niet beter op geworden. Een rol in de technische staf lijkt me wel wat voor hem en dan mag Stam de defensie aanvoeren.
    Klik dan als je durft
    pi_32748071
    Frank de Boer??
    Hebben we niet al genoeg communicatie problemen binnen de kleurrijke selectie?

pi_32748079
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 09:08 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel, maar Frank is er dit jaar niet beter op geworden. Een rol in de technische staf lijkt me wel wat voor hem en dan mag Stam de defensie aanvoeren.
    Stam is er dit jaar ook niet beter op geworden, dus dat is niet echt een argument. Frank kan gewoon als spelert/trainert aan de slag...
      vrijdag 2 december 2005 @ 09:29:02 #225
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_32748091
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 09:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Stam is er dit jaar ook niet beter op geworden, dus dat is niet echt een argument. Frank kan gewoon als spelert/trainert aan de slag...
    Dat Frank bij een 2-0 achterstand zichzelf inbrengt ofzo
    pi_32748208
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 09:29 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dat Frank bij een 2-0 achterstand zichzelf inbrengt ofzo
    haha, nee dat hij de verdediging train door zijn ervaringen en eventueel door danny ingezet kan worden
    pi_32748298
    Reiziger laat iedere week zien dat zijn hoofd niet bij PSV zit, dus die mag je zo overnemen.
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_32748370
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 08:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
    Nou sorry hoor, maar ik heb echt toch wel veeeel liever Stam dan de Boer.
    pi_32748410
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 09:46 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar ik heb echt toch wel veeeel liever Stam dan de Boer.
    de boer is natuurlijk een ajacied maar Stam is natuurlijk nog wat jonger en kan dus langer mee. doet u mij maar 1 x jaap stam
      vrijdag 2 december 2005 @ 09:54:41 #230
    15466 --HOOLIE--
    Maar das logisch...
    pi_32748502
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 09:48 schreef snellejelle het volgende:

[..]

de boer is natuurlijk een ajacied maar Stam is natuurlijk nog wat jonger en kan dus langer mee. doet u mij maar 1 x jaap stam
    Kunnen we niet Stam en de Boer allebei halen???

Is ook wel leuk.....
    |X|
    |X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
    |X|
    pi_32748974
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Kunnen we niet Stam en de Boer allebei halen???

Is ook wel leuk.....
    Ben bang dat dat gaat botsen. Behalve dat Stam jonger is vind ik hem meer iets voor Ajax nu, ruig uiterlijk en een harde jongen, zo iemand hebben we nodig.
      vrijdag 2 december 2005 @ 10:25:36 #232
    53851 BoNi
    pi_32749049
    de Boer zou op zich prima op de '4' kunnen spelen. Achter/ naast hem Grygera als mandekker. Daarnaast is het een natuurlijke leider die toch wel wat respect heeft en ook afdwingt.
    Probleem met dit soort spelers blijf ik de fitheid en blessuregevoeligheid vinden.
    Ik zou toch eens met hem gaan praten.
    Laat hem tot de zomer meespelen. Mocht duidelijk worden dat hij het niveau niet meer aan kan dan kun je hem altijd nog een functie in de technische staf (jeugd) aanbieden.
    Schitterend!
      vrijdag 2 december 2005 @ 10:35:15 #233
    15466 --HOOLIE--
    Maar das logisch...
    pi_32749223
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 10:25 schreef BoNi het volgende:
    de Boer zou op zich prima op de '4' kunnen spelen. Achter/ naast hem Grygera als mandekker. Daarnaast is het een natuurlijke leider die toch wel wat respect heeft en ook afdwingt.
    Probleem met dit soort spelers blijf ik de fitheid en blessuregevoeligheid vinden.
    Laat hem tot de zomer meespelen. Mocht duidelijk worden dat hij het niveau niet meer aan kan dan kun je hem altijd nog een functie in de technische staf (jeugd) aanbieden.
    Ik hoop dat Danny dit leest ja,....
    Dat zou een mooie oplossing zijn, gewoon meespelen en dan zien we volgend seizoen wel wat er gaat gebeuren.
    Misschien volgend seizoen inderdaad een soort speler/trainer functie.

DANNY....BEL FRANK!!
    |X|
    |X|
      vrijdag 2 december 2005 @ 10:45:19 #234
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_32749462
    Nouja, het spijt me verschrikkelijk, maar Frank hoef ik als speler niet meer te hebben. Hij zegt dat fitheid geen probleem is, omdat 'ie een stel kreupele mannen uit Qatar er uit loopt op de training. Ja, leuk, maar zet je 'm in de Ajax-selectie dan is er maar 1 iemand langzamer dan hem.
    pi_32749562
    Danny?
    pi_32749679
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 10:45 schreef twi het volgende:
    Nouja, het spijt me verschrikkelijk, maar Frank hoef ik als speler niet meer te hebben. Hij zegt dat fitheid geen probleem is, omdat 'ie een stel kreupele mannen uit Qatar er uit loopt op de training. Ja, leuk, maar zet je 'm in de Ajax-selectie dan is er maar 1 iemand langzamer dan hem.
    *trommel trommel trommel*

Je doelt op SQD ? ? ?

pi_32749708
    quote:
    de cornervlag
      vrijdag 2 december 2005 @ 10:56:50 #238
    53851 BoNi
    pi_32749723
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 10:54 schreef Robar het volgende:

[..]

*trommel trommel trommel*

Je doelt op SQD ? ? ?

Hoho, vergeet Boukhari niet.......
    Schitterend!
    pi_32749752
    Bevrijd ons twi
    pi_32749777
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 10:25 schreef BoNi het volgende:
    Idd, niet geschoten altijd mis natuurlijk!!
    A.F.C.A.
    pi_32749974
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 10:59 schreef Roycoooooo het volgende:

Idd, niet geschoten altijd mis natuurlijk!!
    Lul niet. Als je FDB haalt dan gaat Stam dus sowieso aan je neus voorbij. Als er al de kleinste kans is dat ie naar Ajax wil vind ik dat we er alles aan moeten doen om hem te halen. FDB zie ik echt niet zitten, volgens mij wordt dat helemaal niks. Te oud/langzaam/heeft zn beste tijd gehad. Een Frank Verlaatje.

En als Stam dan volgend seizoen wel naar psv gaat wordt het gat alleen maar groter. Heel slecht plan dit
      vrijdag 2 december 2005 @ 11:25:56 #242
    42940 Kang-He
    Sklansky $$$ Millionaire
    pi_32750330
    quote:
    Van der Lem en Ruud Krol .
      vrijdag 2 december 2005 @ 11:27:23 #243
    42940 Kang-He
    Sklansky $$$ Millionaire
    pi_32750361
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 11:08 schreef devv05 het volgende:

[..]

Een Frank Verlaatje.
    Verlaat was destijds echt nog wel een redelijke speler. Maar als je hem in de mandekking zet dan kan het weleens fout gaan ja.

Hij heeft daarna nog drie seizoenen bij Werder in de basis gestaan.. dus daaraan lag het echt niet.
      vrijdag 2 december 2005 @ 11:52:35 #244
    53851 BoNi
    pi_32751033
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 11:27 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Verlaat was destijds echt nog wel een redelijke speler. Maar als je hem in de mandekking zet dan kan het weleens fout gaan ja.

Hij heeft daarna nog drie seizoenen bij Werder in de basis gestaan.. dus daaraan lag het echt niet.
    Juist, het risico is inderdaad te groot om de Boer in de mandekking te zetten. Met zijn inzicht, techniek, coachend vermogen en pass zie ik in hem echter wel een goede inschuivende verdediger voor dit Ajax! Neemt niet weg dat je nooit bij voorbaat weet of een dergelijke actie ook echt goed gaat uitpakken. In het verleden is aangetoond dat het zowel een succes als een teleurstelling kan zijn....
    Schitterend!
    pi_32751242
    Wanneer Frank de boer een goede en snelle verdediger om zich heen heeft lopen, dan heb je echt wel wat aan hem. Maar je neemt een erg groot risico dan. Maar mocht hij voor nop naar ajax kunnen komen, dan kun je het toch gewoon een seizoen proberen? Daarnaast kan hij met zijn ervaring een hele goede invloed hebben op een elftal, of hij nu wel of niet speelt.
    pi_32751355
    Misschien FDB als tweede keus maar gewoon eerst alles op alles voor Stam zetten.
    pi_32751528
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 12:04 schreef devv05 het volgende:
    Misschien FDB als tweede keus maar gewoon eerst alles op alles voor Stam zetten.
    Maar waarom niet Stam en de Boer, de Boer kost toch niets lijkt me?

En een verdediging met Grygera - Stam - de Boer - Emanuelson/Juanfran lijkt mij wel prima . . . !
    Stam is de sterke snelle verdediger die FDB om zich heen moet hebben.
    De reden dat ik de Boer graag zie is dat hij opbouwend verschrikkelijk sterk is.
    Ik vraag me alleen net als jij af, of hij dit nog wel aankan . . .
    pi_32751539
    Ik denk niet dat Stam zin heeft in Ajax.
      vrijdag 2 december 2005 @ 12:14:05 #249
    53851 BoNi
    pi_32751565
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 12:04 schreef devv05 het volgende:
    Stam en de Boer zijn toch totaal niet vergelijkbaar.......
    Voor de positie waar Stam komt te spelen hebben we momenteel Grygera en Vermaelen. Op de positite van de Boer hebben we momenteel niemand die geschikt voor is.
    Ik zou dus zelf prioriteit leggen om de Boer te benaderen, Stam zou absoluut niet vervelend zijn, begrijp me niet verkeerd
    Schitterend!
    pi_32751569
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 12:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
    Ik denk niet dat Stam zin heeft in Ajax.
    Ach, zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat Stam niet bij voorbaat nee zegt !!!
    Dus ik zeg ervoor gaan en als hij toch nee zegt, dan is het jammer . . .
    pi_32751987
    Ik denk dat geen van beiden komt
    pi_32752794
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 12:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
    Ik denk hoop dat geen van beiden komen
    Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
    Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
    pi_32753067
    Ajax kiest Frons boven Stam
    pi_32753332
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 13:19 schreef fernando_redondo het volgende:
    Wie zegt dat dan?
    pi_32753702
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 13:19 schreef fernando_redondo het volgende:
    ?
    Porcupine Tee - Normal
      vrijdag 2 december 2005 @ 14:17:13 #256
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_32754437
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef OnlineGokker het volgende:
    Alex <-> Stam

Lijkt me het meest voor de hand liggend toch?
    Alex is toch voor chelsea?
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
    pi_32754639
    Geen idee wat voor clubvoorkeur die heeft, maar Chelsea mag m niet opstellen.

En dat is voor het psv topic.
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
      vrijdag 2 december 2005 @ 14:55:02 #258
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_32755545
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 10:58 schreef Robar het volgende:
    Bevrijd ons twi
    Anastasiou natuurlijk. Julien is 2 keer zo snel als Frank.
      vrijdag 2 december 2005 @ 14:56:53 #259
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_32755592
    Ajax kennende komt er niemand, of een vage buitenlandse speler die niemand kent en bankzit bij FC bladiebla.

Gisteren een docu op At5 met oa een lijst van mislukte dure spelers en wat het Ajax gekost heeft.

Als ze bij Shell zo beleid zouden voeren was het hele bestuur er meteen uitgetieft, wat een kapitaal vernietiging...
    Get woke, go broke!
    pi_32756428
    Ik zie Stam niet komen, maar het zou wel mooi zijn
    pi_32756720
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 12:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
    Ik hoop niet dat Stam zin heeft in Ajax.
    Zo is het beter.
    pi_32756814
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 15:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Zo is het beter.
    Een Ajacied die hoopt dat Stam niet naar Ajax gaat?

Wie wil je wel dan, Fortes Rodriguez? En Victor Kros op goal zeker.
      vrijdag 2 december 2005 @ 15:38:18 #263
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_32756832
    Stam zou wel zo'n fijn stabiele speler zijn die dit onervaren stuurloze Ajax nodig heeft.
    Get woke, go broke!
    pi_32756837
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 15:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik las het eigenlijk als: J_F hoopt dat Stam niet naar ajax gaat . . .
    pi_32756894
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens gezegd toch?
    pi_32756902
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 15:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik heb jouw denkwijze inmiddels doorgrond. Ik wou de rest deelgenoot maken van wat jij eigenlijk bedoelde
    pi_32756913
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef Robar het volgende:

[..]

pi_32756930
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 14:56 schreef HeatWave het volgende:
    Ajax kennende komt er niemand, of een vage buitenlandse speler die niemand kent en bankzit bij FC bladiebla.
    Wees maar niet bang, dat kwartje is nu echt wel gevallen hoor. Er gaat binnen korte tijd echt een hoop veranderen, dat blijkt uit alles.
      vrijdag 2 december 2005 @ 15:42:49 #269
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_32756949
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 15:42 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wees maar niet bang, dat kwartje is nu echt wel gevallen hoor. Er gaat binnen korte tijd echt een hoop veranderen, dat blijkt uit alles.
    Ik hoop het .

Eerst zien, dan geloven natuurlijk .
    Get woke, go broke!
    pi_32756985
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 15:40 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik heb jouw denkwijze inmiddels doorgrond. Ik wou de rest deelgenoot maken van wat jij eigenlijk bedoelde
    O gij grote goeroe! Gij hebt mijn manier van dencken geckraackt. Kunt gij nu oock wellicht een oplossing vinden tegen zieckte en armoe?

Ik denk precies zoals het er stond.
    pi_32756987
    Het is inderdaad eerst zien dan geloven, maar ik heb wel vertrouwen in de plannen van Van Geel omtrent aan- en verkopen.
    pi_32757028
    quote:
    Danny Blind wijzigt weer opstelling van Ajax

Aanstaande zondag is de opstelling van Ajax vermoedelijk weer op drie plaatsen gewijzigd. Danny Blind houdt waarschijnlijk Thomas Vermaelen en Ryan Babel uit de basis.

Vermaelen wordt vervangen door Maduro en Babel door Boukhari. Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg, Trabelsi, Grygera, Maduro, Emanuelson; De Jong, Galasek, Sneijder; Rosales, Rosenberg en Boukhari.
    Boukhari
    Maduro in de achterhoede
      vrijdag 2 december 2005 @ 15:47:02 #273
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_32757060
    Blind begint met de week minder geloofwaardig te worden zeg..... .
    Get woke, go broke!
    pi_32757097
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 15:45 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Boukhari
    Maduro in de achterhoede
    no way
    pi_32757138
    Ach, iedere week komt er weer ergens een vermoedelijke opstelling en dan klopt dat bij aanvang van de wedstrijd toch weer niet.
    Klik dan als je durft
    pi_32757145
    Hij laat Rosenberg iig eens een tijdje staan...
    In Southern Sun
      vrijdag 2 december 2005 @ 15:50:46 #277
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_32757175
    Rosales en Rosenberg, onze R2 .
    Get woke, go broke!
    pi_32757189
    Zo komt Rosenberg er toch ook nooit met van die amateurtjes naast 'm.

En waarom Thomas er uit halen. Speelde best goed vond ik. Kun je van Hedwiges niet zeggen. Galasek mag van mij part plaats maken voor Lindenbergh.
    pi_32757193
    Je weet het maar nooit
    In Southern Sun
    pi_32757198
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 15:50 schreef HeatWave het volgende:
    Rosales en Rosenberg, onze R2 .
    De vrees van elke achterhoede.
    pi_32757274
    Die Vermaelen. Dat is toch die fletse Tweaker? Kwam 'm nog tegen op de HCC dagen dacht ik. Had een Starwars jas aan en stond om stickers te jammeren bij de Linux stand.
    Hij is zeker gescout door de Pro-Evolution-Soccer-afdeling van Ajax.
    pi_32757340

Maakt het nog uit met welke opstelling er gespeeld wordt?
    De ene opstelling is echt niet beter dan de ander . . . of minder slecht, het is maar hoe je het bekijkt . . Maar ik ben meer het half-vol type
      vrijdag 2 december 2005 @ 15:56:38 #283
    42940 Kang-He
    Sklansky $$$ Millionaire
    pi_32757342
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 15:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
    Die Vermaelen. Dat is toch die fletse Tweaker? Kwam 'm nog tegen op de HCC dagen dacht ik. Had een Starwars jas aan en stond om stickers te jammeren bij de Linux stand.
    Hij is zeker gescout door de Pro-Evolution-Soccer-afdeling van Ajax.
    .
    pi_32757404
    Je kan het nog steeds niet hebben dat hij eerder bij die stand was dan jij he J_F ?
      vrijdag 2 december 2005 @ 16:04:02 #285
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_32757528
    Feyenoord praat met Huntelaar .
    pi_32757572
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 15:58 schreef Robar het volgende:
    Je kan het nog steeds niet hebben dat hij eerder bij die stand was dan jij he J_F ?
    Tja dat hij met z'n slaapzak daar voor de deur gaat liggen, prima. Ik wacht wel gewoon tot de openingstijd.

Ik zei nog tegen 'm, hey succes he met Ajax!

Reageerde die met; "0001010101011111001001011001111101010101010101011010101"

Begreep er niks van. Rare jongen, die Thomas.
    pi_32757635
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 16:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Tja dat hij met z'n slaapzak daar voor de deur gaat liggen, prima. Ik wacht wel gewoon tot de openingstijd.

Ik zei nog tegen 'm, hey succes he met Ajax!

Reageerde die met; "0001010101011111001001011001111101010101010101011010101"

Begreep er niks van. Rare jongen, die Thomas.
    Je hebt een rijke fantasie he knul?
    Dan nu weer ontopic graag . .

Feyenoord praat met huntelaar ja . . en?
    Ajax praat ook met huntelaar, AZ praat ook met Huntelaar HSV is ook geinteresseerd in Huntelaar.

Niks is zeker op dit moment.
      vrijdag 2 december 2005 @ 16:09:18 #288
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_32757669
    Ajax - RKC Waalwijk, de laatste vijf keer:

2004-2005 4-0
    2003-2004 4-1
    2002-2003 6-1
    2001-2002 3-1
    2000-2001 3-0

pi_32757716
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 16:04 schreef Houniet het volgende:
    Feyenoord praat met Huntelaar .
    Via msn zeker.
    pi_32757763
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 16:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Via msn zeker.
    . markwottefeyenoordfan@hotmail.com

Maarja feyenoord heeft toch geen geld.
    pi_32757807
    Ze zouden eerst Kuyt moeten verkopen, willen ze Huntelaar kopen. Dus ik weet niet of voor Feyenoord de vooruitgang nou zoveel groter is.
    pi_32757810
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 16:09 schreef Houniet het volgende:
    Ajax - RKC Waalwijk, de laatste vijf keer:

2004-2005 4-0
    2003-2004 4-1
    2002-2003 6-1
    2001-2002 3-1
    2000-2001 3-0

Don't count on it . . .
    RKC is in topvorm en Ajax is . . . . . . .
    Laten we zeggen dat het niet meezit . .
    pi_32757831
    Uit vorm, aldus Methodmich.
    pi_32757854
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 16:07 schreef Robar het volgende:

[..]

Je hebt een rijke fantasie he knul?
    Dan nu weer ontopic graag . .

Feyenoord praat met huntelaar ja . . en?
    Ajax praat ook met huntelaar, AZ praat ook met Huntelaar HSV is ook geinteresseerd in Huntelaar.

Niks is zeker op dit moment.
    Alleen Ajax en Feyenoord hebben echte interesse getoond. Alleen waar wil Ajax Huntelaar van gaan betalen? Ajax raakt 7 spelers kwijt van de zomer zonder dat ze er wat voor krijgen. Die plekken moeten opgevuld worden anders heb je een hele smalle selectie. En ik denk niet dat Ajax zijn hele transfer pot met geld aan Huntelaar gaat besteden.
    Feyenoord daarintegen heeft als het goed is veel geld tot z'n beschikking na de verkoop van Kuijt of Kalou.
    pi_32757906
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Alleen Ajax en Feyenoord hebben echte interesse getoond. Alleen waar wil Ajax Huntelaar van gaan betalen? Ajax raakt 7 spelers kwijt van de zomer zonder dat ze er wat voor krijgen. Die plekken moeten opgevuld worden anders heb je een hele smalle selectie. En ik denk niet dat Ajax zijn hele transfer pot met geld aan Huntelaar gaat besteden.
    Feyenoord daarintegen heeft als het goed is veel geld tot z'n beschikking na de verkoop van Kuijt of Kalou.
    Champions League pot
    pi_32758013
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het ligt er denk ik ook aan wat er in de winterstop gaat gebeuren . . .
    Maar Ajax heeft natuurlijk ook de CL inkomsten.
    Daarnaast gaan vooralsnog alleen Trabelsi, Maxwell en Pienaar weg.
      vrijdag 2 december 2005 @ 16:23:01 #297
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_32758118
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 16:16 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Champions League pot
    Precies, en Ajax heeft geld zat, alleen geven ze het aan de verkeerde dingen uit..
    Get woke, go broke!
      vrijdag 2 december 2005 @ 16:27:13 #298
    53851 BoNi
    pi_32758237
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 15:45 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Boukhari
    Maduro in de achterhoede
    Die opstelling zal ook wel weer afhankelijk zijn van:
    quote:
    Emanuelson en Sneijder twijfelachtig voor RKC
    Vrijdag 2 december, door SV, Amsterdam, 13.56u GMT+01.00, AT5

De spelers Urby Emanuelson en Wesley Sneijder, de beste van het seizoen, zijn twijfelgevallen voor de wedstrijd van aanstaande zondag tegen RKC. Beiden hebben last van blessures.

Emanuelson heeft griep en trainde samen met Sneijder apart. De Utrechter, die eerder deze week nog een krans legde voor Di Tommaso, heeft last van een kuitblessure. Emanuelson heeft dit seizoen nog geen wedstrijd gemist.
    Schitterend!
    pi_32758286
    Dit lijkt mij de ideale gelegenheid om Juanfran is een hele wedstrijd aan het werk te zien. Maar dat zal wel weer niet gebeuren.
    pi_32759325
    Ik heb JuanFran tegen Jong NEC gezien, wat een drama speler is dat zeg. Dat hij ooit in Spanje 1 heeft gespeelt
    pi_32759490
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 17:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
    Ik heb JuanFran tegen Jong NEC gezien, wat een drama speler is dat zeg. Dat hij ooit in Spanje 1 heeft gespeelt
    Oké, maar ik wil hem ook weleens in Ajax 1 een wedstrijd aan het werk zien. Als het niks is, dan zet je hem er weer naast. Het seizoen is toch verloren, dus we kunnen experimenteren wat we willen, al doet Blind dat af en toe met de verkeerde spelers, maar dat terzijde.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')