quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik denk hoop dat geen van beiden komen
Alex is toch voor chelsea?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef OnlineGokker het volgende:
Alex <-> Stam
Lijkt me het meest voor de hand liggend toch?
Zo is het beter.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik hoop niet dat Stam zin heeft in Ajax.
Een Ajacied die hoopt dat Stam niet naar Ajax gaat?quote:
Ik las het eigenlijk als: J_F hoopt dat Stam niet naar ajax gaat . . .quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een Ajacied die hoopt dat Stam niet naar Ajax gaat?
Wie wil je wel dan, Fortes Rodriguez? En Victor Kros op goal zeker.![]()
Dat heb ik nergens gezegd toch?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik las het eigenlijk als: J_F hoopt dat Stam niet naar ajax gaat . . .
Ik heb jouw denkwijze inmiddels doorgrond. Ik wou de rest deelgenoot maken van wat jij eigenlijk bedoeldequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een Ajacied die hoopt dat Stam niet naar Ajax gaat?
Wie wil je wel dan, Fortes Rodriguez? En Victor Kros op goal zeker.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik las het eigenlijk als: J_F hoopt dat Stam niet naar ajax gaat . . .
Wees maar niet bang, dat kwartje is nu echt wel gevallen hoor. Er gaat binnen korte tijd echt een hoop veranderen, dat blijkt uit alles.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Ajax kennende komt er niemand, of een vage buitenlandse speler die niemand kent en bankzit bij FC bladiebla.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, dat kwartje is nu echt wel gevallen hoor. Er gaat binnen korte tijd echt een hoop veranderen, dat blijkt uit alles.
O gij grote goeroe! Gij hebt mijn manier van dencken geckraackt. Kunt gij nu oock wellicht een oplossing vinden tegen zieckte en armoe?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik heb jouw denkwijze inmiddels doorgrond. Ik wou de rest deelgenoot maken van wat jij eigenlijk bedoelde
Boukhariquote:Danny Blind wijzigt weer opstelling van Ajax
Aanstaande zondag is de opstelling van Ajax vermoedelijk weer op drie plaatsen gewijzigd. Danny Blind houdt waarschijnlijk Thomas Vermaelen en Ryan Babel uit de basis.
Vermaelen wordt vervangen door Maduro en Babel door Boukhari. Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg, Trabelsi, Grygera, Maduro, Emanuelson; De Jong, Galasek, Sneijder; Rosales, Rosenberg en Boukhari.
no wayquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:45 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Boukhari
Maduro in de achterhoede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |