abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 00:41:41 #1
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32715749
quote:
Het programma tot de winterstop:

04/12
  • 14:30 Ajax-RKC

07/12 20.45
  • Arsenal-Ajax Champions League

11/12
  • 14:30 Vitesse-Ajax

18/12 14:30
  • NAC-Ajax

22/12 20:45
  • FC Eindhoven-Ajax KNVB Beker

27/12 20:00
  • Ajax-FC Groningen

30/12 20:00
  • SC Heerenveen-Ajax
  • Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      donderdag 1 december 2005 @ 00:43:05 #2
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_32715778
    quote:
    Ajax stelt 'afvalligen' niet op

Ajax heeft besloten om de spelers die hun contract niet verlengen, voorlopig niet meer op te stellen.

Het besluit heeft in eerste instantie betrekking op Hatem Trabelsi en Steven Pienaar. Nigel de Jong, die binnen enkele weken beslist over contractverlenging, hangt dezelfde sanctie boven het hoofd.

Ook Maxwell zal zijn aflopende contract bij de Amsterdammers niet verlengen. De Braziliaan is echter door een blessure sowieso niet inzetbaar.
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_32715851
    Passende TT
    pi_32715883
    Wie zou er verantwoordelijk zijn voor deze maatregel?
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
    pi_32715893
    Als die spelers trouwens een beetje karakter hebben gaan ze lekker verder hun, vrij veel boven normale modale, salaris uitzitten op de tribune en laten ze zich niet verder chanteren door Jaake en Van Geel.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      donderdag 1 december 2005 @ 00:48:31 #6
    119078 McCarthy
    communistenjager
    pi_32715895
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 00:43 schreef Houniet het volgende:

[..]
    bizar! Om ze uit de etalage weg te houden zodat niemand ze meer hoeft en ze dus weer voor ajax zullen gana tekenen ?
    Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
      donderdag 1 december 2005 @ 00:49:05 #7
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_32715905
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 00:46 schreef _moder8or_ het volgende:
    Passende TT
    Je moet wat he .
    Ik weet trouwens ook niet eens of Michael Krohn-Dehli nu wel, of niet meer van ons is ?
      donderdag 1 december 2005 @ 00:49:20 #8
    119078 McCarthy
    communistenjager
    pi_32715912
    Nigel de Jong zou ik trouwens wel laten spelen. Die kan het volgens mij wel goed en kegelt er nog wel eens ene bal in.
    Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
      donderdag 1 december 2005 @ 00:50:13 #9
    119078 McCarthy
    communistenjager
    pi_32715927
    Hatem Trabelsi, Steven Pienaar & Nigel de Jong

waar hadden deze gappies eigenlijk heen willen gaan? een een of andere engelse/duitse middenmoter? Is dat echt zoveel beter dan ajax.
      donderdag 1 december 2005 @ 00:50:58 #10
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_32715940
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 00:48 schreef McCarthy het volgende:

[..]

bizar! Om ze uit de etalage weg te houden zodat niemand ze meer hoeft en ze dus weer voor ajax zullen gana tekenen ?
    Om of te bouwen aan een nieuwe selectie. Advies van Cruijff ?
    pi_32715998
    Ajax

Beetje rare gang van zaken zo. Lijkt me dat het geen aantrekkelijk vooruitzicht is voor eventuele nieuwkomers ook.
    pi_32716030
    Met dit omgaan is toch ook niet leuk voor de spelersgroep? Ik bedoel: Zo wordt het toch nooit beter?
      donderdag 1 december 2005 @ 01:01:37 #13
    42940 Kang-He
    Sklansky $$$ Millionaire
    pi_32716165
    Ja hallo, altijd maar die reacties van spelers dat ze nog willen wachten tot de winterstop/einde van het seizoen totdat ze een beslissing maken over het verlengen van het contract; ik kan begrijpen dat je daar als technische staf ook eens moe van wordt.

Die spelers houden Ajax aan het lijntje, wachtend totdat er een club uit het buitenland voor ze komt. Ajax is goed voor spelers geweest en wil gewoon op tijd duidelijkheid. Niets mis mee lijkt me.
    pi_32716223
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 00:48 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Trabelsi enzo willen alle clubs wel, De Jong heeft nog niet gereageerd op de aanbieding en zal gewoon spelen
      donderdag 1 december 2005 @ 01:05:38 #15
    45648 D1
    Religieus spookrijder
    pi_32716242
    Afwachten wat dan de opstelling wordt voor de komende wedstrijd. Kijken of Heitinga op rechts wordt gezet...
    Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
    pi_32716269
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:01 schreef Kang-He het volgende:
    Ja hallo, altijd maar die reacties van spelers dat ze nog willen wachten tot de winterstop/einde van het seizoen totdat ze een beslissing maken over het verlengen van het contract; ik kan begrijpen dat je daar als technische staf ook eens moe van wordt.

Die spelers houden Ajax aan het lijntje, wachtend totdat er een club uit het buitenland voor ze komt. Ajax is goed voor spelers geweest en wil gewoon op tijd duidelijkheid. Niets mis mee lijkt me.
    Dit gaat om spelers die al lang een besluit hebben genomen.
    pi_32716271
    Mja ik hoop dat ze in de winterstop goede aankopen doen, zodat we de 2e seizoenshelft nog wat te zien krijgen
    pi_32716358
    Wat een actie zeg. Dat kan ook echt alleen bij Ajax
    pi_32716387
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef D1 het volgende:
    Afwachten wat dan de opstelling wordt voor de komende wedstrijd. Kijken of Heitinga op rechts wordt gezet...
    En wat denken jullie van een opstelling?
    pi_32716478
    Ik ben helemaal voor, afgelopen met dat slappe gedoe, je wil niet blijven? cool, hf @ midmoter in Engeland, vooral die lapzwans Maxwell.. ik had altijd grote respect voor die jongen, maar een jaar revalideren op de kosten van Ajax en dan niet eens 1 jaar bij tekenen? please. Trabelsi is een goeie kerel die mag van mij blijven spelen. De Jong ook een lapzwans met zijn huhuuh ik ben een echte Ajacied, tuurlijk vriend $$$$$$$$$$. Pienaar is gewoon de zwakste schakel die zou ik nog niet opstellen ook al tekende hij 10 jaar bij.
    [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
    The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
    pi_32716514
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:12 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

En wat denken jullie van een opstelling?
    Zal wel zoiets worden:
    Stekelenburg: Emanuelson, Vermaelen, Grygera, Heitinga; Sneijder, Maduro, Galasek; Babel, Rosenberg, Rosales.

En als ik de opstelling zou maken:
    Stekelenburg; Juanfran, Escudé, Grygera, Trabelsi, Emanuelson, Maduro, Pienaar; Sneijder, Charisteas, De Jong.
    pi_32716525
    Ik durf er bijna om te wedden dat Ajax al met heel wat spelers van andere clubs rond is.
    Dus dat veel geruchten waarheid zijn.
    Immers, waar rook is, is vuur.
    pi_32716665
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:20 schreef patrickt37 het volgende:
    Ik durf er bijna om te wedden dat Ajax al met heel wat spelers van andere clubs rond is.
    Dus dat veel geruchten waarheid zijn.
    Immers, waar rook is, is vuur.
    Huntelaar en Vlaar zijn in mijn ogen respectievelijk 90% en 99% rond.
    pi_32716693
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:27 schreef Jajong het volgende:

[..]

Huntelaar en Vlaar zijn in mijn ogen respectievelijk 90% en 99% rond.
    Volstrekt onnodige aankopen...
    pi_32716695
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zal wel zoiets worden:
    Stekelenburg: Emanuelson, Vermaelen, Grygera, Heitinga; Sneijder, Maduro, Galasek; Babel, Rosenberg, Rosales.

En als ik de opstelling zou maken:
    Stekelenburg; Juanfran, Escudé, Grygera, Trabelsi, Emanuelson, Maduro, Pienaar; Sneijder, Charisteas, De Jong.
    Serieus hoor, Heitinga nu basis = over 4 maand oude niveau.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')