quote:Het programma tot de winterstop:
04/1214:30 Ajax-RKC
07/12 20.45Arsenal-Ajax Champions League
11/1214:30 Vitesse-Ajax
18/12 14:30NAC-Ajax
22/12 20:45FC Eindhoven-Ajax KNVB Beker
27/12 20:00Ajax-FC Groningen
30/12 20:00SC Heerenveen-Ajax
quote:Ajax stelt 'afvalligen' niet op
Ajax heeft besloten om de spelers die hun contract niet verlengen, voorlopig niet meer op te stellen.
Het besluit heeft in eerste instantie betrekking op Hatem Trabelsi en Steven Pienaar. Nigel de Jong, die binnen enkele weken beslist over contractverlenging, hangt dezelfde sanctie boven het hoofd.
Ook Maxwell zal zijn aflopende contract bij de Amsterdammers niet verlengen. De Braziliaan is echter door een blessure sowieso niet inzetbaar.
bizar! Om ze uit de etalage weg te houden zodat niemand ze meer hoeft en ze dus weer voor ajax zullen gana tekenen ?quote:
Je moet wat hequote:
Om of te bouwen aan een nieuwe selectie. Advies van Cruijffquote:Op donderdag 1 december 2005 00:48 schreef McCarthy het volgende:
[..]
bizar! Om ze uit de etalage weg te houden zodat niemand ze meer hoeft en ze dus weer voor ajax zullen gana tekenen ?
Trabelsi enzo willen alle clubs wel, De Jong heeft nog niet gereageerd op de aanbieding en zal gewoon spelenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:48 schreef McCarthy het volgende:
[..]
bizar! Om ze uit de etalage weg te houden zodat niemand ze meer hoeft en ze dus weer voor ajax zullen gana tekenen ?
Dit gaat om spelers die al lang een besluit hebben genomen.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:01 schreef Kang-He het volgende:
Ja hallo, altijd maar die reacties van spelers dat ze nog willen wachten tot de winterstop/einde van het seizoen totdat ze een beslissing maken over het verlengen van het contract; ik kan begrijpen dat je daar als technische staf ook eens moe van wordt.
Die spelers houden Ajax aan het lijntje, wachtend totdat er een club uit het buitenland voor ze komt. Ajax is goed voor spelers geweest en wil gewoon op tijd duidelijkheid. Niets mis mee lijkt me.
En wat denken jullie van een opstelling?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef D1 het volgende:
Afwachten wat dan de opstelling wordt voor de komende wedstrijd. Kijken of Heitinga op rechts wordt gezet...
Zal wel zoiets worden:quote:Op donderdag 1 december 2005 01:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En wat denken jullie van een opstelling?
Huntelaar en Vlaar zijn in mijn ogen respectievelijk 90% en 99% rond.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:20 schreef patrickt37 het volgende:
Ik durf er bijna om te wedden dat Ajax al met heel wat spelers van andere clubs rond is.
Dus dat veel geruchten waarheid zijn.
Immers, waar rook is, is vuur.
Volstrekt onnodige aankopen...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Huntelaar en Vlaar zijn in mijn ogen respectievelijk 90% en 99% rond.
Serieus hoor, Heitinga nu basis = over 4 maand oude niveau.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zal wel zoiets worden:
Stekelenburg: Emanuelson, Vermaelen, Grygera, Heitinga; Sneijder, Maduro, Galasek; Babel, Rosenberg, Rosales.
En als ik de opstelling zou maken:
Stekelenburg; Juanfran, Escudé, Grygera, Trabelsi, Emanuelson, Maduro, Pienaar; Sneijder, Charisteas, De Jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |