abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32748208
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:29 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dat Frank bij een 2-0 achterstand zichzelf inbrengt ofzo
haha, nee dat hij de verdediging train door zijn ervaringen en eventueel door danny ingezet kan worden
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32748298
Reiziger laat iedere week zien dat zijn hoofd niet bij PSV zit, dus die mag je zo overnemen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32748370
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 08:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
daarbij komt dat ik liever F de boer zie dan Stam, maar das mijn mening.
Nou sorry hoor, maar ik heb echt toch wel veeeel liever Stam dan de Boer.
pi_32748410
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:46 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar ik heb echt toch wel veeeel liever Stam dan de Boer.
de boer is natuurlijk een ajacied maar Stam is natuurlijk nog wat jonger en kan dus langer mee. doet u mij maar 1 x jaap stam
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:54:41 #230
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32748502
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:48 schreef snellejelle het volgende:

[..]

de boer is natuurlijk een ajacied maar Stam is natuurlijk nog wat jonger en kan dus langer mee. doet u mij maar 1 x jaap stam
Kunnen we niet Stam en de Boer allebei halen???

Is ook wel leuk.....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32748974
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Kunnen we niet Stam en de Boer allebei halen???

Is ook wel leuk.....
Ben bang dat dat gaat botsen. Behalve dat Stam jonger is vind ik hem meer iets voor Ajax nu, ruig uiterlijk en een harde jongen, zo iemand hebben we nodig.
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:25:36 #232
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32749049
de Boer zou op zich prima op de '4' kunnen spelen. Achter/ naast hem Grygera als mandekker. Daarnaast is het een natuurlijke leider die toch wel wat respect heeft en ook afdwingt.
Probleem met dit soort spelers blijf ik de fitheid en blessuregevoeligheid vinden.
Ik zou toch eens met hem gaan praten.
Laat hem tot de zomer meespelen. Mocht duidelijk worden dat hij het niveau niet meer aan kan dan kun je hem altijd nog een functie in de technische staf (jeugd) aanbieden.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:35:15 #233
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32749223
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:25 schreef BoNi het volgende:
de Boer zou op zich prima op de '4' kunnen spelen. Achter/ naast hem Grygera als mandekker. Daarnaast is het een natuurlijke leider die toch wel wat respect heeft en ook afdwingt.
Probleem met dit soort spelers blijf ik de fitheid en blessuregevoeligheid vinden.
Laat hem tot de zomer meespelen. Mocht duidelijk worden dat hij het niveau niet meer aan kan dan kun je hem altijd nog een functie in de technische staf (jeugd) aanbieden.
Ik hoop dat Danny dit leest ja,....
Dat zou een mooie oplossing zijn, gewoon meespelen en dan zien we volgend seizoen wel wat er gaat gebeuren.
Misschien volgend seizoen inderdaad een soort speler/trainer functie.

DANNY....BEL FRANK!!
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:45:19 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32749462
Nouja, het spijt me verschrikkelijk, maar Frank hoef ik als speler niet meer te hebben. Hij zegt dat fitheid geen probleem is, omdat 'ie een stel kreupele mannen uit Qatar er uit loopt op de training. Ja, leuk, maar zet je 'm in de Ajax-selectie dan is er maar 1 iemand langzamer dan hem.
pi_32749562
Danny?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32749679
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:45 schreef twi het volgende:
Nouja, het spijt me verschrikkelijk, maar Frank hoef ik als speler niet meer te hebben. Hij zegt dat fitheid geen probleem is, omdat 'ie een stel kreupele mannen uit Qatar er uit loopt op de training. Ja, leuk, maar zet je 'm in de Ajax-selectie dan is er maar 1 iemand langzamer dan hem.
*trommel trommel trommel*

Je doelt op SQD ? ? ?

pi_32749708
quote:
de cornervlag
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:56:50 #238
53851 BoNi
pi_32749723
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:54 schreef Robar het volgende:

[..]

*trommel trommel trommel*

Je doelt op SQD ? ? ?

Hoho, vergeet Boukhari niet.......
Schitterend!
pi_32749752
Bevrijd ons twi
pi_32749777
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:25 schreef BoNi het volgende:
Idd, niet geschoten altijd mis natuurlijk!!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_32749974
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:59 schreef Roycoooooo het volgende:

Idd, niet geschoten altijd mis natuurlijk!!
Lul niet. Als je FDB haalt dan gaat Stam dus sowieso aan je neus voorbij. Als er al de kleinste kans is dat ie naar Ajax wil vind ik dat we er alles aan moeten doen om hem te halen. FDB zie ik echt niet zitten, volgens mij wordt dat helemaal niks. Te oud/langzaam/heeft zn beste tijd gehad. Een Frank Verlaatje.

En als Stam dan volgend seizoen wel naar psv gaat wordt het gat alleen maar groter. Heel slecht plan dit
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:25:56 #242
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32750330
quote:
Van der Lem en Ruud Krol .
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:27:23 #243
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32750361
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:08 schreef devv05 het volgende:

[..]

Een Frank Verlaatje.
Verlaat was destijds echt nog wel een redelijke speler. Maar als je hem in de mandekking zet dan kan het weleens fout gaan ja.

Hij heeft daarna nog drie seizoenen bij Werder in de basis gestaan.. dus daaraan lag het echt niet.
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:52:35 #244
53851 BoNi
pi_32751033
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:27 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Verlaat was destijds echt nog wel een redelijke speler. Maar als je hem in de mandekking zet dan kan het weleens fout gaan ja.

Hij heeft daarna nog drie seizoenen bij Werder in de basis gestaan.. dus daaraan lag het echt niet.
Juist, het risico is inderdaad te groot om de Boer in de mandekking te zetten. Met zijn inzicht, techniek, coachend vermogen en pass zie ik in hem echter wel een goede inschuivende verdediger voor dit Ajax! Neemt niet weg dat je nooit bij voorbaat weet of een dergelijke actie ook echt goed gaat uitpakken. In het verleden is aangetoond dat het zowel een succes als een teleurstelling kan zijn....
Schitterend!
pi_32751242
Wanneer Frank de boer een goede en snelle verdediger om zich heen heeft lopen, dan heb je echt wel wat aan hem. Maar je neemt een erg groot risico dan. Maar mocht hij voor nop naar ajax kunnen komen, dan kun je het toch gewoon een seizoen proberen? Daarnaast kan hij met zijn ervaring een hele goede invloed hebben op een elftal, of hij nu wel of niet speelt.
pi_32751355
Misschien FDB als tweede keus maar gewoon eerst alles op alles voor Stam zetten.
pi_32751528
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:04 schreef devv05 het volgende:
Misschien FDB als tweede keus maar gewoon eerst alles op alles voor Stam zetten.
Maar waarom niet Stam en de Boer, de Boer kost toch niets lijkt me?

En een verdediging met Grygera - Stam - de Boer - Emanuelson/Juanfran lijkt mij wel prima . . . !
Stam is de sterke snelle verdediger die FDB om zich heen moet hebben.
De reden dat ik de Boer graag zie is dat hij opbouwend verschrikkelijk sterk is.
Ik vraag me alleen net als jij af, of hij dit nog wel aankan . . .
pi_32751539
Ik denk niet dat Stam zin heeft in Ajax.
The gum you like, is coming back in style.
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:14:05 #249
53851 BoNi
pi_32751565
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:04 schreef devv05 het volgende:
Stam en de Boer zijn toch totaal niet vergelijkbaar.......
Voor de positie waar Stam komt te spelen hebben we momenteel Grygera en Vermaelen. Op de positite van de Boer hebben we momenteel niemand die geschikt voor is.
Ik zou dus zelf prioriteit leggen om de Boer te benaderen, Stam zou absoluut niet vervelend zijn, begrijp me niet verkeerd
Schitterend!
pi_32751569
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik denk niet dat Stam zin heeft in Ajax.
Ach, zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat Stam niet bij voorbaat nee zegt !!!
Dus ik zeg ervoor gaan en als hij toch nee zegt, dan is het jammer . . .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')