haha, nee dat hij de verdediging train door zijn ervaringen en eventueel door danny ingezet kan wordenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat Frank bij een 2-0 achterstand zichzelf inbrengt ofzo
Nou sorry hoor, maar ik heb echt toch wel veeeel liever Stam dan de Boer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
daarbij komt dat ik liever F de boer zie dan Stam, maar das mijn mening.
de boer is natuurlijk een ajacied maar Stam is natuurlijk nog wat jonger en kan dus langer mee. doet u mij maar 1 x jaap stamquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar ik heb echt toch wel veeeel liever Stam dan de Boer.
Kunnen we niet Stam en de Boer allebei halen???quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de boer is natuurlijk een ajacied maar Stam is natuurlijk nog wat jonger en kan dus langer mee. doet u mij maar 1 x jaap stam![]()
Ben bang dat dat gaat botsen. Behalve dat Stam jonger is vind ik hem meer iets voor Ajax nu, ruig uiterlijk en een harde jongen, zo iemand hebben we nodig.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Kunnen we niet Stam en de Boer allebei halen???
Is ook wel leuk.....
Ik hoop dat Danny dit leest ja,....quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:25 schreef BoNi het volgende:
de Boer zou op zich prima op de '4' kunnen spelen. Achter/ naast hem Grygera als mandekker. Daarnaast is het een natuurlijke leider die toch wel wat respect heeft en ook afdwingt.
Probleem met dit soort spelers blijf ik de fitheid en blessuregevoeligheid vinden.
Ik zou toch eens met hem gaan praten.
Laat hem tot de zomer meespelen. Mocht duidelijk worden dat hij het niveau niet meer aan kan dan kun je hem altijd nog een functie in de technische staf (jeugd) aanbieden.
*trommel trommel trommel*quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:45 schreef twi het volgende:
Nouja, het spijt me verschrikkelijk, maar Frank hoef ik als speler niet meer te hebben. Hij zegt dat fitheid geen probleem is, omdat 'ie een stel kreupele mannen uit Qatar er uit loopt op de training. Ja, leuk, maar zet je 'm in de Ajax-selectie dan is er maar 1 iemand langzamer dan hem.
de cornervlagquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:45 schreef twi het volgende:
Nouja, het spijt me verschrikkelijk, maar Frank hoef ik als speler niet meer te hebben. Hij zegt dat fitheid geen probleem is, omdat 'ie een stel kreupele mannen uit Qatar er uit loopt op de training. Ja, leuk, maar zet je 'm in de Ajax-selectie dan is er maar 1 iemand langzamer dan hem.
Hoho, vergeet Boukhari niet.......quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:54 schreef Robar het volgende:
[..]
*trommel trommel trommel*
Je doelt op SQD ? ? ?
Idd, niet geschoten altijd mis natuurlijk!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:25 schreef BoNi het volgende:
de Boer zou op zich prima op de '4' kunnen spelen. Achter/ naast hem Grygera als mandekker. Daarnaast is het een natuurlijke leider die toch wel wat respect heeft en ook afdwingt.
Probleem met dit soort spelers blijf ik de fitheid en blessuregevoeligheid vinden.
Ik zou toch eens met hem gaan praten.
Laat hem tot de zomer meespelen. Mocht duidelijk worden dat hij het niveau niet meer aan kan dan kun je hem altijd nog een functie in de technische staf (jeugd) aanbieden.
Lul niet. Als je FDB haalt dan gaat Stam dus sowieso aan je neus voorbij. Als er al de kleinste kans is dat ie naar Ajax wil vind ik dat we er alles aan moeten doen om hem te halen. FDB zie ik echt niet zitten, volgens mij wordt dat helemaal niks. Te oud/langzaam/heeft zn beste tijd gehad. Een Frank Verlaatje.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:59 schreef Roycoooooo het volgende:
Idd, niet geschoten altijd mis natuurlijk!!![]()
Van der Lem en Ruud Krolquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:45 schreef twi het volgende:
Verlaat was destijds echt nog wel een redelijke speler. Maar als je hem in de mandekking zet dan kan het weleens fout gaan ja.quote:
Juist, het risico is inderdaad te groot om de Boer in de mandekking te zetten. Met zijn inzicht, techniek, coachend vermogen en pass zie ik in hem echter wel een goede inschuivende verdediger voor dit Ajax! Neemt niet weg dat je nooit bij voorbaat weet of een dergelijke actie ook echt goed gaat uitpakken. In het verleden is aangetoond dat het zowel een succes als een teleurstelling kan zijn....quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:27 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Verlaat was destijds echt nog wel een redelijke speler. Maar als je hem in de mandekking zet dan kan het weleens fout gaan ja.
Hij heeft daarna nog drie seizoenen bij Werder in de basis gestaan.. dus daaraan lag het echt niet.
Maar waarom niet Stam en de Boer, de Boer kost toch niets lijkt me?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:04 schreef devv05 het volgende:
Misschien FDB als tweede keus maar gewoon eerst alles op alles voor Stam zetten.
Stam en de Boer zijn toch totaal niet vergelijkbaar.......quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:04 schreef devv05 het volgende:
Misschien FDB als tweede keus maar gewoon eerst alles op alles voor Stam zetten.
Ach, zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat Stam niet bij voorbaat nee zegt !!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik denk niet dat Stam zin heeft in Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |