dat mannetje verstaat alleen die taal , dus tut mir leit mussen ich das gebruiken.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:33 schreef Mirage het volgende:
Discussies kan je ook voeren zonder persoonlijk te worden.
Dit is een onbedoelde illustratie van mijn stelling.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat mannetje verstaat alleen die taal , dus tut mir leit mussen ich das gebruiken.
Vandaar dat je de eerste persoonlijke aanval laat staan?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:33 schreef Mirage het volgende:
Discussies kan je ook voeren zonder persoonlijk te worden.
Maar dit is allemaal hypothetisch, ik wil helemaal niet autarkisch leven en hoef dus ook geen tuin aan te leggen. Autarkie is voor niemand goed, zeker niet bij een krach.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef Mirage het volgende:
Een tuin aanleggen ?
Dat kan heel goed zonder geld op de primitieve manier.
Het punt is dat je waarschijnlijk blijft steken in het hier en nu en de leefwijze wilt vasthouden die je nu hebt. ( een zeer verwende)
In de natuur groeien diverse zaken die je kan eten.
Plant de zaden zou ik zeggen.
Gereedschap... mischien niet zo gemakkelijk hanteerbaar als de moderne spullen, maar kijk eens om je heen op straat of in het bos.. er ligt genoeg wat je als gereedschap kan gebruiken.
Water... dat komt uit de lucht, uit het meer, uit de sloot...
Maak iets waarin je het op kan vangen voor de drogere dagen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:39 schreef junkie19 het volgende:
People.. het gaat hier nog steeds over Irak.. Als je de video hebt gezien, dan kun je met zekerheid stellen dat die "moslim extremisten" acties die op tv worden vertoond een erg vertekend beeld is van wat werkelijk gebeurt in Irak.
Denk je echt dat dat zal helpen?quote:
Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelt, maar die Amerikanen die daar zijn opgehangen waren huurlingen van blackwater USA. Huurlingen die onder geen enkel oorlogsrecht vallen.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:40 schreef Gripper het volgende:
Zou ik ook niet doen als Amerikanen die niemand gedood hebben in brand gestoken aan een brug worden gehangen en daarna door de stad gesleept.
Is dat eigelijk wel zo negatief?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je weet toch wel wat planning is.
neem nu als voorbeeld :
alle spook economie stort in (ja wel leven nu op credieten en dezen kunnen nieteens uitbetaald worden door banken , het is spookgeld , en bijna alle landen terwereld zijn allang falliet
inclusief america , dus ok alle economie stort in , iedereen verliest zn huidige werk (men werkt om geld te krijgen met geld kun je leven (hoe retarded dat ook klinkt , zo is het atm)
complete chaos , want men gaat plunderen , meest logish de supermarkten , drankwinkels , Hi tech winkels e.d. eerst
planning : meteen stad uit.
boerenland in-nemen , beginnen met eigen voedsel bouw.
mits nodig de boer een protectie aan late nemen , maw , je woont op zn land , je beschermt zijn en dus ook op dat moment jou land , tegen plunderingen.
wil de boer niet meewerken trap je hem van zn erf.
klaar.
numbers en recht van de sterkste is het dan.
beste is dan nachtelijk in de ochtend uren , de tijd waar de meest narrow minded mensen slapen omdat je minder nadenkt in noodtoestand gaan slapen , ideale tijd voor plunderingen
natuurlijk niet de hotspots , maar de kleine winkeltjes , of friettentjes e.d.
etc , zo kun je verder plannen , voor een noodscenario , om te overleven , en wat opnieuw opbouwen.
Van geweld komt alleen maar meer geweld. Iets wat ik keer op keer bevestigd zie zonder uitzondering!!quote:Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
je kunt met oorlog nooit vrede bereiken
want vrede hangt af van het mentale welzijn en positieve mood van mensen
als mensen hun familie kwijtraken door een bombardement zie je ze bij een intocht van *de bevrijder* echt niet juigen
eerder met stenen keilen , en kan ze niet ongelijk geven , gevoelsmatig.
zou jij juigen bij moorderaanrs van je familie?
het is zowieso bullshit , vrijheid brengen...lol ,, hoe kun je dat geloven
er is maar 1 reden van oorlogvoeren , en dat is economie.
meer gebied , meer markt
its all politics , and corporations.
dat hele sprookjes verhaaltje van freedom , het is walkgelijk , dat mensen dat geloven.
Dit begint echt een farce te worden. Straks ben ik nog een koelak. ''Hij wil geen tuintje aanleggen!''quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef BaajGuardian het volgende:
je bedoeld mensen als john de with , mensen die geen tuintje WILLEn aanleggen
Mijn doopceel wordt wel heel grondig gelicht, niet? Ik ben een plunderaar, of een parasiet.quote:en dus maar moeten plunderen om in leven te blijven , of leechen , kan ook.
Die moeten klappe hebbuh.quote:luie nutteloze mensen..
Ze gooien in ieder geval wel met fosfor/napalm achtig iets (naast verarmd uranium natuurlijk). Weet Amerika niet de algemene onzichtbare spelregel dat als jij onconventionele wapens gaat gebruiken de tegenpartij dat ook gaat doen? Alsof Amerika niets heeft geleerd van de geschiedenis.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef BaajGuardian het volgende:
kan natuurlijk niet met uranium gaan gooien , of wacht dat doet amerika al....
Goed verhaal, ik kan me er ook helemaal in vinden. Alleen je wijkt wat af wat het onderwerp waar de topicstarter naartoe wilt.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:14 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
zijn mensen echt wel lui ?? of zijn ze opzettelijk lui om vele psychologische problemen, enkele vb: bv het begint op school, je word uitgesloten omdat je er wat anders uitziet of omdat je iets niet kan wat een ander wel kan, wat je alleen maar als mens kopzorgen en vele andere problemen veroorzaakt, en als het dan allemaal wel te veel word hé, dan begrijp ik die persoon best wel dat hij zich opsluit, en afzonderd van de maatschappij en misschien wel is kwade dingen kan gaan doen. maar als nu iedereen van den begine zou geaccepteerd worden voor wie hij is dan kan je al veeeeel problemen ontwijken !! en als die mensen die daar zo hard onder lijden, ook nog is moe worden of lui zoals jij het zegt.. en jij zou ze dan nog enkele klappen willen verkopen ?? Jezus man, ik denk dat jij niet beseft waar je het over hebt, en ik wil jouw niet veroordelen, maar je zal je zelf veroordelen door zulke uitspraken te doen !!
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik word impliciet onder die ''luie nutteloze mensen'' geschaard. Daarop reageer ik met een bij zijn verschijnen al beruchte uitspraak van Baaj, ziequote:Op woensdag 30 november 2005 20:14 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
en jij zou ze dan nog enkele klappen willen verkopen ?? Jezus man, ik denk dat jij niet beseft waar je het over hebt, en ik wil jouw niet veroordelen, maar je zal je zelf veroordelen door zulke uitspraken te doen !!
Hou nu eens op met dat gekibbel. Het is behoorlijk kortzichtig van je.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik word impliciet onder die ''luie nutteloze mensen'' geschaard. Daarop reageer ik met een bij zijn verschijnen al beruchte uitspraak van Baaj, zie
wakker worden
(En hij deed het daar heus niet voor het eerst.)
Als ik ergens om vraag, is het om een antwoord op een heel normale opmerking. Maar ja, dat is die vervloekte zakelijkheid he, die komt niet van pas in de Nieuwe Wereld.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:
maar johan de with vraagt er wel om
Bedankt, maar nee. Wat is er kortzichtig aan?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:19 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Hou nu eens op met dat gekibbel. Het is behoorlijk kortzichtig van je.
Hoe zou dit precies in zijn werk moeten gaan?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
En de oplossing voor irak is: Terugtrekken, en laat de moslimlanden voor de welvaart van irak zorgen !!
Gaan we de wereldeconomie naar denominatie indelen?quote:en laat ons Christenen aan onze welvaart denken
Ik denk dat jij het laatst lacht uiteindelijkquote:Op woensdag 30 november 2005 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
nee , tjek man ik zeg je man yoyo , ik ben de slechte , jeweet
of niet dan eersteklas gangster , laat me raden je hebt ook een bling mobieltje
je moet gewoon niet altijd lopen zeiken op mijn posts
Qua school kan ik alleen maar zeggen dat je wordt klaargestoomd om deel te nemen aan een productie maatschappij dat zich alleen richt op economisch oogpunt vaak.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:14 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
zijn mensen echt wel lui ?? of zijn ze opzettelijk lui om vele psychologische problemen, enkele vb: bv het begint op school, je word uitgesloten omdat je er wat anders uitziet of omdat je iets niet kan wat een ander wel kan, wat je alleen maar als mens kopzorgen en vele andere problemen veroorzaakt, en als het dan allemaal wel te veel word hé, dan begrijp ik die persoon best wel dat hij zich opsluit, en afzonderd van de maatschappij en misschien wel is kwade dingen kan gaan doen. maar als nu iedereen van den begine zou geaccepteerd worden voor wie hij is dan kan je al veeeeel problemen ontwijken !! en als die mensen die daar zo hard onder lijden, ook nog is moe worden of lui zoals jij het zegt.. en jij zou ze dan nog enkele klappen willen verkopen ?? Jezus man, ik denk dat jij niet beseft waar je het over hebt, en ik wil jouw niet veroordelen, maar je zal je zelf veroordelen door zulke uitspraken te doen !!
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
nee , tjek man ik zeg je man yoyo , ik ben de slechte , jeweet
of niet dan eersteklas gangster , laat me raden je hebt ook een bling mobieltje
Ik loop helemaal niet te zeiken, ik stel een vraag over levensonderhoud. Die hangt samen met het huidige monetaire systeem, dat jij blijkbaar als illusoir beschouwt.quote:je moet gewoon niet altijd lopen zeiken op mijn posts
Het komt juist ten goede aan de wereldeconomie. Geen interne bemoeienissen meer van Westerse bedrijven bij zo'n dergelijk land. (bij een VOLLEDIGE terugtrekking).quote:Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gaan we de wereldeconomie naar denominatie indelen?
tuurlijk , ik kan erom lachen , dat welquote:Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het laatst lacht uiteindelijk![]()
Nu ben ik weer een materialist. Kun jij me uitleggen hoe ik aan een tuin kom zonder geld? Je bralt nu namelijk slechts dat ik dom ben.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
meneer is gewoon de matrialist aan het uithangen met IQ -100 opmerkingen als , hoe kom je aan eten zonder geld , hoe kom ik aan spullen voor een voedseltuin , hoe kom ik aan een tuin zonder geld
Waaraan?quote:wat de hel vent , kijk zo erg is het al met mensen , zo verslaafd
Geld is nu eenmaal een dictatoriale grootheid. Dat is vervelend, maar onontkoombaar. Vage utopische landbouwideeen helpen geen moedertjelief.quote:dat ze nieteens kunnen nadenken zonder die bariere van geld erbij te nemen
Nee, vanwaar deze nutteloze vraag? Om dit bericht te maken heb ik trouwens geld nodig.quote:heb je soms ook geld nodig om te bewegen johan de with?
Dat was ten eerste de vraag niet en ten tweede is het zeer dubieus of een paardenmiddel (of hazenmiddel) als ''volledige terugtrekking'' veel prettige gevolgen zal hebben. Wie denk je dat daar aan de macht zullen komen?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Het komt juist ten goede aan de wereldeconomie. Geen interne bemoeienissen meer van Westerse bedrijven bij zo'n dergelijk land. (bij een VOLLEDIGE terugtrekking).
Als je geld hebt is de vrijheid niet duur. Dat zong het klein orkest al als kritiek op de Westerse samenleving in 'over de muur'.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
meneer is gewoon de matrialist aan het uithangen met IQ -100 opmerkingen als , hoe kom je aan eten zonder geld , hoe kom ik aan spullen voor een voedseltuin , hoe kom ik aan een tuin zonder geld
Mijn God wat denk jij oppervlakkig.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat was ten eerste de vraag niet en ten tweede is het zeer dubieus of een paardenmiddel (of hazenmiddel) als ''volledige terugtrekking'' veel prettige gevolgen zal hebben. Wie denk je dat daar aan de macht zullen komen?
Leg het dan eens uit. Ik bestrijd namelijk slechts de stelling dat Christenen zich om hun eigen welvaart zouden moeten bekommeren.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:33 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Mijn God wat denk jij oppervlakkig.
het systeem dat je vanaf je baby tijd tot je dood , geestelijk vermaaldquote:Op woensdag 30 november 2005 20:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo. Vorming door het systeem van jonge kinderen !!!!
Hallo wakker worden!!!!
Het systeem dat jonge kinderen gaat vormen tot massa product van deze berg ellende
Het systeem dat het kind zijn wegneemt, alsof het niets is.
Het systeem dat niet denkt in vormen van menselijkheid.
Wakker worden !!!!!!
Voor Afrika gaat dit goed op. Alleen voor de Zuid-Amerikaanse landen anderzijds liggen andere oorzaken aan corruptie.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:32 schreef BaajGuardian het volgende:
men neemt ook vaak zon voorbeeld van , ja maar kijk door die armoede in die landen krijg je corruptie!!
FOUT
Best, maar waar betaal ik ondertussen mijn eten van?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef BaajGuardian het volgende:
het word tijd voor een algeheel mentale revolutie.
Weet ik nietquote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het systeem dat je vanaf je baby tijd tot je dood , geestelijk vermaald
en als je als ouder dit niet wilt toestaan , krijg je instanties achter je reet aan
zo ook een familie in netwerk geloof ik ,
kijk wat er gebeurd met dit soort walgelijke acties
ouders willen hun eigen kinderen doden , liever dat , dan dat de kinderen in een tehuis komen en langzaam ge assimileerd worden.
vind ik nieteens vreemd dat die ouders dan zo in paniek raken dat ze tot dat soort gedachtes komen
zo als die vader zei , hij heeft zn familie al gezien aan de andere kant..
Vergeet niet dat wij rijk zijn dankzij of over de rug van de arme landen.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Het komt juist ten goede aan de wereldeconomie. Geen interne bemoeienissen meer van Westerse bedrijven bij zo'n dergelijk land. (bij een VOLLEDIGE terugtrekking).
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Het wordt tijd voor een massa demonstratie
Of het wordt tijd dat de AEX index inzakt.
Het wordt tijd voor chaos.
Het wordt tijd dat kapitaal zijn waarde verliest.
Het wordt tijd dat geld niets meer waard is.
Zoiets
Het wordt tijd voor iets nieuws inderdaad, want dit oneerlijke systeem klopt niet. En dan zul je altijd mensen met veel geld hebben die het kapitalisme als ultiem beschouwen, maar die denken alleen aan hun eigen hachje. Zolang ze zelf maar de schaapjes op het droge hebben.
Het wordt tijd dat die zakenlui met hun 3 delig pak en koffertje van deze aardbodem verdwijnen ook. Want die teren als een parasiet van dit systeem.
Dat weet ik, maar ik ben geen Ethiopier. Ik zie mij geconfronteerd met hele andere omstandigheden. Daarbinnen probeer ik goed te doen. Maar ik denk dat Jezus het niet op prijs zou stellen als ik hier al mijn goede daden op ging noemen, daar waarschuwde hij zelfs tegen.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
waar betaal jij u eten van ?? ben jij echt goed voor je buren geweest ?? heb je hun al eens geholpen in noodsituatie's ?? zoals Jezus die kreeg overal eten aangeboden waar hij kwam, Vandaag op de dag in ethiopië geven de armste mensen hun laatste eten weg aan de wildvreemste mensen gewoon omdat ze geloven hé !!
Ik denk dat jij het recht niet hebt om zulke opmerkingen aan mijn adres te bezigen.quote:Ik denk dat jij gewoon jouw cultuur moet verbreden!! is goed zien wat er echt leeft daarbuiten..
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
lmao , de bekrompenheid is op de teentjes getrapt
De kinderoffers en de chakra staan nergens vermeld, desinformatie kortom.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef Mirage het volgende:
Nederlands millitairen in Irak.
http://www.nldetirak.nl/
De site staat nu stil, maar je kan hier vast wel (des)informatie over het betreffende onderwerp vinden.
ja, dat is ook waar.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Vergeet niet dat wij rijk zijn dankzij of over de rug van de arme landen.
De dag dat de dollar valt komt er, geloof mequote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Het wordt tijd voor een massa demonstratie
Of het wordt tijd dat de AEX index inzakt.
hoe sneller hoe beter.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
De dag dat de dollar valt komt er, geloof me![]()
Dan zorg ik wel voor een mooie groente-tuinquote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
De dag dat de dollar valt komt er, geloof me![]()
Heb jij ook nog iets zinnigs te melden of ben jij alleen in staat te flamen en drammen ?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De kinderoffers en de chakra staan nergens vermeld, desinformatie kortom.
nee je begrijpt het verkeerd. Het gaat over de overwinning op de teroristen daar. Zodat ze het niet in eigen land hoeven uit te vechtenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Overwinning boeken
Dan wil je vanzelf iets afnemen van anderen.
Je kunt het dan beter iets anders noemen. Bij een overwinning denk ik vanzelf aan verliezers. Dan kun je beter een compromis sluiten. Dat je 2 overwinnaars hebt, maar dan zijn er geen overwinnaars, dan heb je 2 winnaars die je ook als 2 verliezers kunt zien, of als 2 neutralen. Dan is er vrede. Bij een overwinning is er geen vrede. Zodra er ook maar 1 partij wint, is er vanzelf 1 partij die verliest. En zodra 1 partij verliest gaat het oorlogsspelletje vanzelf door.
En het gaat wederom om macht. Zoveel mogelijk in handen krijgen. Burgers spelen risk. Machthebbers spelen met de wereld.
wat zegt uquote:Op woensdag 30 november 2005 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:
pre-emptive kikje :d
Het begint wel met economische belangen maar verwordt tot een zaak van prestige en macht. En geld is macht in deze wereld. Maar ik denk dat macht een eerste drijfveer is en geld het middel en niet het doel.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
dromenvanger heeft overigens wel gelijk
maar het gaat hier om economische belangen , niet om menselijke belangen
anders waren beiden partijen allang thuis aan de thee.
Je hebt helemaal gelijk Dromenvanger. De geschiedenis van de mens leert onsquote:Op woensdag 30 november 2005 21:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar toch. Om eerlijke welvaart te krijgen.
Eerst iedereen een dak boven het hoofd en warmte plus de nodige voedsel. Reikt dan de huidige capaciteit, of zijn er dan nog steeds te weinig middelen? ? Als iedereen inlevert van wat teveel is bedoel ik dus?
Leven op minimale behoeftenbevrediging dus ookZonder dat het ongezond is.
Auto's komen later wel. Mensen krijgen werk dicht bij huis en gaan van mijn part 2 uur lopen allemaal. Zolang iedereen maar hetzelfde heeft. En als het gelijk is wordt er uitgebouwd op meer welvaart voor iedereen.
Totdat iedereen goed terecht komt. Dus geen inkomens van 200,000 euro. Laat ze maar evenveel krijgen als het laagste. Laat ze 300 procent inleveren en laat ze het met plezier inleveren omdat de hele gemeenschap beter wordt ervan.
Heet dit communisme? Of heet dit anders? De hele gemeenschap als 1 geheel gaat vooruit. Er zijn geen klassenverschillen, nergens.
Iedereen die werkt krijg hetzelfde inkomen, vuilnisman, of directeur. Je bent arbeider en krijgt en levert hetzelfde in.
Is dat zo moeilijk? Om zo een wereld op te bouwen die in ieder geval op gebied van welvaart eerlijk is. En dan kun je uiteindelijk nog altijd komen tot een hele welvarende wereld. Blijf je het feit houden dat er grote verschillen zijn, dan is het altijd zo dat 5 procent van de mensen 90 procent van het inkomen verdienen.
En dat is juist wat ze willen. Zoveel mogelijk. Zodat ze zich kunnen onderscheiden met wat ze allemaal wel niet hebben vergeleken met anderen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het begint wel met economische belangen maar verwordt tot een zaak van prestige en macht. En geld is macht in deze wereld. Maar ik denk dat macht een eerste drijfveer is en geld het middel en niet het doel.
daarom reageerde ik ook op de post;quote:Op woensdag 30 november 2005 23:48 schreef BaajGuardian het volgende:
geld is slechts een vorm van macht
maar op het moment is het indd DE macht
neem geld weg , macht is weg.
simpel , rockets ready?
Meneer de With heeft een andere aard, om het zo maar te verwoorden. Geen verbintenis met z'n hart chakra en een collectieve mind.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heb jij ook nog iets zinnigs te melden of ben jij alleen in staat te flamen en drammen ?
Er is maar 1 manier om de wereld te helen:quote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
daarom reageerde ik ook op de post;
geld geeft macht
ik zeg:
macht geeft geld
bij 1 ... geld weg, macht weg.
bij 2 ... geld weg, macht blijft.
Denk je niet dat je een slag om de arm moet houden met de conclusies die je getrokken hebt als zijnde waarheid? Wat je zegt en gelooft zitten altijd kernen van waarheid in, maar nu praat je iemand na.Ik zou meerdere visies Onderzoeken en trek dan [met een slag om de arm] je eigen conclusies.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:38 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Er is maar 1 goede manier om de wereld te helen:
1: Orgonite maken en verspreiden.
2: Spiritueel / astraal vechten dmv liefde.
Door orgonite te maken en verspreiden stop je de 2 grootste troeven van de NWO (death towers en chemtrails) plus je verruimd het bewustzijn van de mens. Eigenlijk kaap je de death towers en zorg je ervoor dat ze POR gaan uitzenden wat helend is voor mensen, ipv van DOR wat schadelijk is voor mensen.
Spritueel en astraal vechten doe je door energie te sturen vanuit je hart chakra, wat invloed heeft op 3d. Moelijk voor te stellen voor sommigen, maar om een voorbeeld te geven. Als je een juiste dosis energie stuurt naar iemand die (om even in meneer de With's gedachtegang te blijven) kinder offers doet dan zal het bestaan van diegene, hier op aarde direct ophouden.
Daarnaast is het zo dat de NWO heel ontwikkeld is qua kennis (mentaal), ze snappen de meeste (universele) processen van creatie en kunnen deze nabootsen of exploiteren. 1 Ding snappen en voelen ze niet en dat is liefde (zijn ze namelijk kwijt geraakt). De NWO zijn uiteindelijk allemaal volgelingen van de hoogtste gevallen arch engel (sataniel) die in opstand is gekomen tegen nota bene zijn eigen vader, Yahweh.
Hier valt namelijk zoveel over te zeggen. Wie was/is Yahweh b.v.?!quote:De NWO zijn uiteindelijk allemaal volgelingen van de hoogtste gevallen arch engel (sataniel) die in opstand is gekomen tegen nota bene zijn eigen vader, Yahweh
Ik trek geen conclusies wat betreffende de waarheid, ik geef 2 mogelijkheden om de NWO te stoppen, die werken en effectief zijn, met een beetje achtergrond informatie voor de geintresseerde.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:20 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Denk je niet dat je een slag om de arm moet houden met de conclusies die je getrokken hebt als zijnde waarheid? Wat je zegt en gelooft zitten altijd kernen van waarheid in, maar nu praat je iemand na.Ik zou meerdere visies Onderzoeken en trek dan [met een slag om de arm] je eigen conclusies.
[..]
Hier valt namelijk zoveel over te zeggen. Wie was/is Yahweh b.v.?!
Verlies je niet in 1 visie, 1 interpretatie, 1 religie...
onderzoek en behoud het goede.
Dit is een conclusie neergezet als de waarheid:quote:Op donderdag 1 december 2005 12:27 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Ik trek geen conclusies wat betreffende de waarheid, ik geef 2 mogelijkheden om de NWO te stoppen, die werken en effectief zijn, met een beetje achtergrond informatie voor de geintresseerde.
Ik probeer alleen te zeggen, probeer niet alles vanuit 1 hypothese aan te nemen.quote:Daarnaast is het zo dat de NWO heel ontwikkeld is qua kennis (mentaal), ze snappen de meeste (universele) processen van creatie en kunnen deze nabootsen of exploiteren. 1 Ding snappen en voelen ze niet en dat is liefde (zijn ze namelijk kwijt geraakt). De NWO zijn uiteindelijk allemaal volgelingen van de hoogtste gevallen arch engel (sataniel) die in opstand is gekomen tegen nota bene zijn eigen vader, Yahweh.
Ik snap wat je probeert te zeggen. Snap nu wat ik probeer te zeggen:quote:Op donderdag 1 december 2005 12:36 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Dit is een conclusie neergezet als de waarheid:
[..]
Ik probeer alleen te zeggen, probeer niet alles vanuit 1 hypothese aan te nemen.
keep a open mind.
Ik ken de stroming vanwaaruit je "vrij" citeert.
Ik geloof dat er veel kernen van waarheid in zitten, toch gaan ze naar mijn mening te ver in het trekken van bepaalde conclusies.
keep a open mind.![]()
Hoor eens, voor het geval het je ontgaan is; je beschermeling is al enige tijd doende om mijn intelligentie te minachten, omdat ik vragen stel over de mogelijkheden van levensonderhoud zonder geld. Of is het werkelijk de bedoeling van TRU dat alle vormen van redelijkheid worden opgeheven en alle soorten fantasmagoriaal gebral geldig zijn? Het zou je sieren als je eens las wat ik nu werkelijk geschreven heb.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heb jij ook nog iets zinnigs te melden of ben jij alleen in staat te flamen en drammen ?
In deze maatschappij is het mogelijk om miljoenen euro's over te maken naar hulpinstanties, wanneer er aan de andere kant van de wereld een aardbeving plaatsvindt. Daarmee kan meer nood worden gelenigd dan met plaatselijke liefdadigheid.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:06 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
ik vraag ook niet of je al je goede daden opsomt, ik wil je gewoon aantonen hoe daadwerkelijk goed mensen voor elkaar kunnen zijn! en in deze maatschappij draait het meer ieder voor zich, en als je er nie geraakt..
Zucht....voor alle mensen die geen verstand van literatuur hebben; dat ''eersteklas gangster'' was het opschrift van een spandoek waaronder W.F. Hermans eens heeft geposeerd. Dezelfde Hermans die is afgebeeld in mijn avatar, ik kon helaas de betreffende foto nergens op Internet vinden. Dit feit is na te lezen op;quote:en dat moeten we proberen te vermijden dat die mensen pech hebben, maar op de dag van vandaag bestaat er ook zoiets als 2dekans onderwijs, misschien leer je daar iets mooier dan om eerste klas gangster te zijn..
Waarom is dit bericht niet waar?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef junkie19 het volgende:
Ik kan niet harden dat het merendeel van Nederland (zelfs de wereld) slikt wat er gebeurt in Irak.
Hier " Belgische blies zichzelf op in Irak " staat zelf dat een vrouwelijke Belgische "moslim extremist" zichzelf heeft opgeblazen in Irak.
(...)
De reactie's van mensen op zo'n bericht en het feit dat ze zelfs nog geloven dat dit bericht waar is, dat valt niet goed te praten.
Ach, uit de mond van iemand die gelooft dat de Protocollen van Zion werkelijk het plan voor wereldheerschappij blootgeven, neem ik dit als kennisgeving aan. God weet welke ''collectieve mind'' vergiftigd is met dit sprookje.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:34 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Meneer de With heeft een andere aard, om het zo maar te verwoorden. Geen verbintenis met z'n hart chakra en een collectieve mind.
Niet waar? Dat is, min of meer, wat ik bedoelde te zeggen.quote:geld is slechts een vorm van macht
maar op het moment is het indd DE macht
Waar ik niets mee aan kan vangen en waarvan ik ook betwijfel of het veel heil zal hebben. Onbekookte omwentelingen hebben dat zelden.quote:neem geld weg , macht is weg.
simpel , rockets ready?
Dat is waarschijnlijk jaquote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef UncleScorp het volgende:
Ja zou ik ook wel willen weten ...
In belgische krant stond vandaag dat er wel 5 personen naar irak gestuurd werden vanuit brussel ...
Ofwel willen ze in Belgie weer 'n paar maatregelen invoeren en moeten ze eerst het terrorgevoel weer wat aanwakkeren.
Mogelijkheid impliceert nog geen feit. Vooralsnog heb ik nergens kunnen lezen waarom het bericht niet waar is.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ja![]()
Angst werkt geweldig voor de politiek.
Ik ook niet. Zou ook niet weten waarom het niet waar zou zijn. jammer dat de TS daarop niet reageert.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mogelijkheid impliceert nog geen feit. Vooralsnog heb ik nergens kunnen lezen waarom het bericht niet waar is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |