abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 19:38:26 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32705483
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:33 schreef Mirage het volgende:
Discussies kan je ook voeren zonder persoonlijk te worden.
dat mannetje verstaat alleen die taal , dus tut mir leit mussen ich das gebruiken.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_32705518
People.. het gaat hier nog steeds over Irak.. Als je de video hebt gezien, dan kun je met zekerheid stellen dat die "moslim extremisten" acties die de tv laat zien absoluut niet overeenkomt met wat werkelijk in Irak gebeurt.

Dat wil ik laten zien in dit topic.

Methodes om waanzin te stoppen, die zijn er en ze zijn simpeler en effectiever (getuige website 1 en 2) dan veel mensen denken. Orgonite maken en verspreiden is een goede 1ste stap.
  woensdag 30 november 2005 @ 19:41:26 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32705581
Bier brouwen kan ook zonder Brand of niet?

Gewoon een beetje hop en een beetje van dat. En zo stook je zelfs je eigen whiskey
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32705585
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat mannetje verstaat alleen die taal , dus tut mir leit mussen ich das gebruiken.
Dit is een onbedoelde illustratie van mijn stelling.
pi_32705619
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:33 schreef Mirage het volgende:
Discussies kan je ook voeren zonder persoonlijk te worden.
Vandaar dat je de eerste persoonlijke aanval laat staan?
pi_32705654
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef Mirage het volgende:
Een tuin aanleggen ?
Dat kan heel goed zonder geld op de primitieve manier.
Het punt is dat je waarschijnlijk blijft steken in het hier en nu en de leefwijze wilt vasthouden die je nu hebt. ( een zeer verwende )

In de natuur groeien diverse zaken die je kan eten.
Plant de zaden zou ik zeggen.
Gereedschap... mischien niet zo gemakkelijk hanteerbaar als de moderne spullen, maar kijk eens om je heen op straat of in het bos.. er ligt genoeg wat je als gereedschap kan gebruiken.
Water... dat komt uit de lucht, uit het meer, uit de sloot...
Maak iets waarin je het op kan vangen voor de drogere dagen.
Maar dit is allemaal hypothetisch, ik wil helemaal niet autarkisch leven en hoef dus ook geen tuin aan te leggen. Autarkie is voor niemand goed, zeker niet bij een krach.
De vraag is hoe lang het mijn tuin blijft, als ik geen geld heb. Niet waar?
  woensdag 30 november 2005 @ 19:46:10 #107
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32705716
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:39 schreef junkie19 het volgende:
People.. het gaat hier nog steeds over Irak.. Als je de video hebt gezien, dan kun je met zekerheid stellen dat die "moslim extremisten" acties die op tv worden vertoond een erg vertekend beeld is van wat werkelijk gebeurt in Irak.
quote:
Dat wil ik laten zien in dit topic.

Methodes om waanzin te stoppen, die zijn er en ze zijn simpeler en effectiever (getuige website 1 en 2) dan veel mensen denken. Orgonite maken en verspreiden is een goede 1ste stap.
Denk je echt dat dat zal helpen?
De wereld is was en zal altijd corrupt en hypocriet blijven.
Volgens mij gaat het om de kleine dingen in het leven. Zeg je buurman eens gedag, of te wel, heb je naaste lief. [lijk wel een dominee ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  woensdag 30 november 2005 @ 19:49:03 #108
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32705829
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:40 schreef Gripper het volgende:

Zou ik ook niet doen als Amerikanen die niemand gedood hebben in brand gestoken aan een brug worden gehangen en daarna door de stad gesleept.
Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelt, maar die Amerikanen die daar zijn opgehangen waren huurlingen van blackwater USA. Huurlingen die onder geen enkel oorlogsrecht vallen.
Dus diegenen die de Amerikanen in de fik hebben gestoken en aan een brug hebben gehangen hadden wel ergens een luguber recht om datgene wel te doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vassili_Z op 30-11-2005 19:54:57 ]
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 19:50:42 #109
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32705894
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

je weet toch wel wat planning is.

neem nu als voorbeeld :
alle spook economie stort in (ja wel leven nu op credieten en dezen kunnen nieteens uitbetaald worden door banken , het is spookgeld , en bijna alle landen terwereld zijn allang falliet
inclusief america , dus ok alle economie stort in , iedereen verliest zn huidige werk (men werkt om geld te krijgen met geld kun je leven (hoe retarded dat ook klinkt , zo is het atm)
complete chaos , want men gaat plunderen , meest logish de supermarkten , drankwinkels , Hi tech winkels e.d. eerst

planning : meteen stad uit.
boerenland in-nemen , beginnen met eigen voedsel bouw.
mits nodig de boer een protectie aan late nemen , maw , je woont op zn land , je beschermt zijn en dus ook op dat moment jou land , tegen plunderingen.

wil de boer niet meewerken trap je hem van zn erf.
klaar.

numbers en recht van de sterkste is het dan.

beste is dan nachtelijk in de ochtend uren , de tijd waar de meest narrow minded mensen slapen omdat je minder nadenkt in noodtoestand gaan slapen , ideale tijd voor plunderingen
natuurlijk niet de hotspots , maar de kleine winkeltjes , of friettentjes e.d.

etc , zo kun je verder plannen , voor een noodscenario , om te overleven , en wat opnieuw opbouwen.
Is dat eigelijk wel zo negatief?
Ik bedoel als de hele markt economie in zal storten?
Een klein deel van de mensheid [het rijke westen] zal daar last van hebben.
De mensheid zal er op den duur toch beter van worden lijkt mij.
geen 3de wereld landen meer, maar een wereld vol aardbewoners.
gelijk
  woensdag 30 november 2005 @ 20:00:34 #110
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32706254
je bedoeld mensen als john de with , mensen die geen tuintje WILLEn aanleggen
en dus maar moeten plunderen om in leven te blijven , of leechen , kan ook.
luie nutteloze mensen..
bevolkings reductie is in princiepe ook niks mis mee , hangt er wel vanaf hoe het gedaan word
kan natuurlijk niet met uranium gaan gooien , of wacht dat doet amerika al....
(zoals ze wel vaker dingen doen die , als een ander land het zou doen , ze meteen the axis of evil zijn)
  woensdag 30 november 2005 @ 20:01:30 #111
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32706284
Een beurs-index van 20

Totale inzakking van het kapitaal. Dan moeten ze wel iets nieuws verzinnen.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:03:23 #112
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32706342
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
je kunt met oorlog nooit vrede bereiken
want vrede hangt af van het mentale welzijn en positieve mood van mensen
als mensen hun familie kwijtraken door een bombardement zie je ze bij een intocht van *de bevrijder* echt niet juigen
eerder met stenen keilen , en kan ze niet ongelijk geven , gevoelsmatig.
zou jij juigen bij moorderaanrs van je familie?
het is zowieso bullshit , vrijheid brengen...lol ,, hoe kun je dat geloven
er is maar 1 reden van oorlogvoeren , en dat is economie.
meer gebied , meer markt
its all politics , and corporations.

dat hele sprookjes verhaaltje van freedom , het is walkgelijk , dat mensen dat geloven.
Van geweld komt alleen maar meer geweld. Iets wat ik keer op keer bevestigd zie zonder uitzondering!!
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 20:04:29 #113
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32706390
cut the power (2) rofl , hmm , die mensen zouden eens een cursus basis verstand gebruiken moeten nemen , jeweetwel , dat niks normaal en nodig is dan enkel de basis.
de natuur.
en geld is eerder een obstakel in vrijheid dan iets wat het kan geven.
geld nodig hebben om eten te verbouwen....hoe kom je erop...
  woensdag 30 november 2005 @ 20:06:03 #114
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32706431
Ruilen in nature werd ruilen met geld. Zo is het begonnen. De vraag werd te groot. Het aanbod was te klein. Verder zou ik de economie boeken moet raadplegen weer.

Ruilen in nature had ook zijn beperktheid. Ruilen met geld heeft dat ook. Dus wie weet hoe het over 100 jaar is.

Ruilen in nature bleek niet aan de wensen te voldoen, dus moest geld wel zijn intrede doen.

Wellicht is geld op dit moment het meest flexibele ruilmiddel. Ik bedoel ook, als je geld hebt, kun je er alles van kopen.

Vroeger met ruilen in nature moest je net geluk hebben dat de tegenpartij jou partij bonen of aardappelen nodig had. Nu kun je overal terecht met geld. Waar je ook wilt.

Maar dan nog heb je geld nodig. En er is niet genoeg geld voor iedereen, of is het zo dat er niet genoeg andere middelen zijn. Of is het een gebrek aan een alternatief?
pi_32706433
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef BaajGuardian het volgende:
je bedoeld mensen als john de with , mensen die geen tuintje WILLEn aanleggen
Dit begint echt een farce te worden. Straks ben ik nog een koelak. ''Hij wil geen tuintje aanleggen!''
Heb je er wel eens over nagedacht hoe ik mijn tuintje behoud als ik geen geld heb?
quote:
en dus maar moeten plunderen om in leven te blijven , of leechen , kan ook.
Mijn doopceel wordt wel heel grondig gelicht, niet? Ik ben een plunderaar, of een parasiet.
quote:
luie nutteloze mensen..
Die moeten klappe hebbuh.
pi_32706489
Ik vind het wel leuk dat jullie over nood scenario's enzo discussieren. Ik vrees alleen dat het weinig nut heeft. Het is waar, dat er een zekere groep mensen naar een soort noodscenario toewerkt, die ik maar niet zal uitleggen omdat het (nog meer) offtopic is en de reactie's die daarop volgen.

Je kunt 2 dingen doen. Je zorgt dat je altijd genoeg eten hebt voor 3 jaar en/of dat een paar vierkante meter hebt waar je voedsel kunt verbouwen, in ons (Nederland) geval binnenshuis.

Of je kunt het "noodscenario" veranderen middels orgonite te verspreiden en negatieve entiteiten voorzien van een flinke dosis liefde energie vanuit je hart chakra, die -voor hun- vaak het einde van hun verblijf op aarde betekend.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:10:27 #117
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32706587
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef BaajGuardian het volgende:

kan natuurlijk niet met uranium gaan gooien , of wacht dat doet amerika al....
Ze gooien in ieder geval wel met fosfor/napalm achtig iets (naast verarmd uranium natuurlijk). Weet Amerika niet de algemene onzichtbare spelregel dat als jij onconventionele wapens gaat gebruiken de tegenpartij dat ook gaat doen? Alsof Amerika niets heeft geleerd van de geschiedenis.
Ik wil niet hypocriet overkomen, want de regering Bush, indirect ook de meerderheid van de Amerikanen, is nog het minst slechtste van alle regimes, dictators, etcetc. En gebrek aan daadkracht schort het niet aan bij Amerika. Het is alleen hoe en met welke reden ze die bewerkstelligen, onder de regering Bush.

Dat de regering Clinton ingreep in de achtertuin van Europa kan ik eigenlijk alleen maar toejuichen.
Era Vulgaris
pi_32706698
zijn mensen echt wel lui ?? of zijn ze opzettelijk lui om vele psychologische problemen, enkele vb: bv het begint op school, je word uitgesloten omdat je er wat anders uitziet of omdat je iets niet kan wat een ander wel kan, wat je alleen maar als mens kopzorgen en vele andere problemen veroorzaakt, en als het dan allemaal wel te veel word hé, dan begrijp ik die persoon best wel dat hij zich opsluit, en afzonderd van de maatschappij en misschien wel is kwade dingen kan gaan doen. maar als nu iedereen van den begine zou geaccepteerd worden voor wie hij is dan kan je al veeeeel problemen ontwijken !! en als die mensen die daar zo hard onder lijden, ook nog is moe worden of lui zoals jij het zegt.. en jij zou ze dan nog enkele klappen willen verkopen ?? Jezus man, ik denk dat jij niet beseft waar je het over hebt, en ik wil jouw niet veroordelen, maar je zal je zelf veroordelen door zulke uitspraken te doen !!
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
Astroligical sign: virgo/snake
  woensdag 30 november 2005 @ 20:15:42 #119
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32706746
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:14 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
zijn mensen echt wel lui ?? of zijn ze opzettelijk lui om vele psychologische problemen, enkele vb: bv het begint op school, je word uitgesloten omdat je er wat anders uitziet of omdat je iets niet kan wat een ander wel kan, wat je alleen maar als mens kopzorgen en vele andere problemen veroorzaakt, en als het dan allemaal wel te veel word hé, dan begrijp ik die persoon best wel dat hij zich opsluit, en afzonderd van de maatschappij en misschien wel is kwade dingen kan gaan doen. maar als nu iedereen van den begine zou geaccepteerd worden voor wie hij is dan kan je al veeeeel problemen ontwijken !! en als die mensen die daar zo hard onder lijden, ook nog is moe worden of lui zoals jij het zegt.. en jij zou ze dan nog enkele klappen willen verkopen ?? Jezus man, ik denk dat jij niet beseft waar je het over hebt, en ik wil jouw niet veroordelen, maar je zal je zelf veroordelen door zulke uitspraken te doen !!
Goed verhaal, ik kan me er ook helemaal in vinden. Alleen je wijkt wat af wat het onderwerp waar de topicstarter naartoe wilt.
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 20:18:04 #120
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32706822
je ziet mij nergens zeggen dat luie mensen klappen moeten hebben
maar johan de with vraagt er wel om
pi_32706847
quote:
en jij zou ze dan nog enkele klappen willen verkopen ?? Jezus man, ik denk dat jij niet beseft waar je het over hebt, en ik wil jouw niet veroordelen, maar je zal je zelf veroordelen door zulke uitspraken te doen !!
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik word impliciet onder die ''luie nutteloze mensen'' geschaard. Daarop reageer ik met een bij zijn verschijnen al beruchte uitspraak van Baaj, zie

wakker worden

(En hij deed het daar heus niet voor het eerst.)
  woensdag 30 november 2005 @ 20:19:51 #122
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32706869
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik word impliciet onder die ''luie nutteloze mensen'' geschaard. Daarop reageer ik met een bij zijn verschijnen al beruchte uitspraak van Baaj, zie

wakker worden

(En hij deed het daar heus niet voor het eerst.)
Hou nu eens op met dat gekibbel. Het is behoorlijk kortzichtig van je.
Era Vulgaris
pi_32706882
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:
maar johan de with vraagt er wel om
Als ik ergens om vraag, is het om een antwoord op een heel normale opmerking. Maar ja, dat is die vervloekte zakelijkheid he, die komt niet van pas in de Nieuwe Wereld.
pi_32706908
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:19 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Hou nu eens op met dat gekibbel. Het is behoorlijk kortzichtig van je.
Bedankt, maar nee. Wat is er kortzichtig aan?
pi_32706924
Sorry Vassili, we moeten ergens beginnen om mensen hun fouten te laten inzien hé! Hoe moeilijk het ook is. En de oplossing voor irak is: Terugtrekken, en laat de moslimlanden voor de welvaart van irak zorgen !! en laat ons Christenen aan onze welvaart denken. Als je toch iedereen in hokjes zou willen verdelen, en op iedereen een stempel wil gaan plakken, je beoordeelt mensen continu zonder dat je het misschien zelf beseft, en als je iemand gaat bestempelen als lui, dan kan die iemand wel is lui gaan worden, want jij geeft hem het signaal dat hij lui is, dus hij reageert daar op !!
Het zou veel wijzer zijn om mensen en je broeders en zusters te helpen! in plaatst van soldaatje of gangstertje te spelen !!
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
  woensdag 30 november 2005 @ 20:22:29 #126
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32706957
nee , tjek man ik zeg je man yoyo , ik ben de slechte , jeweet

of niet dan eersteklas gangster , laat me raden je hebt ook een bling mobieltje

je moet gewoon niet altijd lopen zeiken op mijn posts
pi_32706989
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
En de oplossing voor irak is: Terugtrekken, en laat de moslimlanden voor de welvaart van irak zorgen !!
Hoe zou dit precies in zijn werk moeten gaan?
quote:
en laat ons Christenen aan onze welvaart denken
Gaan we de wereldeconomie naar denominatie indelen?
  woensdag 30 november 2005 @ 20:24:10 #128
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32707017
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:

Ik denk dat jij het laatst lacht uiteindelijk
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 20:24:15 #129
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32707019
quote:
Qua school kan ik alleen maar zeggen dat je wordt klaargestoomd om deel te nemen aan een productie maatschappij dat zich alleen richt op economisch oogpunt vaak.

Op school wordt je geprogrammeerd. Wat ernaast gebeurt met pesten maakt niet uit. Als kind zijnde ben je al snel het slachtoffer van het systeem, zowel de kinderen die pesten als de kinderen die gepest worden, boeit niet wie het is, ze zijn allemaal slachtoffer. Ze kijken niet naar je leeftijd, al ben je pas 5 jaar, je zult en moet meewerken, je zult gevormd worden tot waar ze je toe willen vormen.

Het gaat ook om de vorming. Ze willen je op allerlei manieren kneden. Kneden in een bepaalde vorm, zodat ieder mens past in deze puzzel. Ze laten niets aan de verbeelding over. Ieder mens wordt klaargestoomd om deel te nemen aan dit systeem.

Alsof het niet anders kan ook.

Je bent 4 jaar, okey, ga maar lekker naar school. We kneden jou ook wel samen. We maken van je kinderziel wel een massa-product door je te stoppen in onze vorm. De vorm hebben we al lang klaar. We hoeven alleen maar onze methodes toe te passen en we hebben we waar we je willen hebben.

En daarna voeden ouders hun kinderen vanzelf wel op die manier op. Het systeem bestaat al zo lang. En de bedenkers ervan? Waar zijn die? Misschien liggen die allang te rotten onder de grond.

Het hele leven is een programma, een oud systeem dat al decennia hetzelfde is. En afwijken van dit systeem is moeilijk omdat de hele maatschappij instort als het anders wordt aangepakt. Totaal verlies van controle. De controle die juist zo belangrijk is in het systeem. Terwijl er met minder controle misschien iets mooiers kan uit voort vloeien.
pi_32707027
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:

. Je begrijpt het verkeerd, maar dat doet er niet toe.
quote:
Ik loop helemaal niet te zeiken, ik stel een vraag over levensonderhoud. Die hangt samen met het huidige monetaire systeem, dat jij blijkbaar als illusoir beschouwt.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:26:20 #131
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707091
meneer is gewoon de matrialist aan het uithangen met IQ -100 opmerkingen als , hoe kom je aan eten zonder geld , hoe kom ik aan spullen voor een voedseltuin , hoe kom ik aan een tuin zonder geld

wat de hel vent , kijk zo erg is het al met mensen , zo verslaafd dat ze nieteens kunnen nadenken zonder die bariere van geld erbij te nemen , heb je soms ook geld nodig om te bewegen johan de with?
  woensdag 30 november 2005 @ 20:27:55 #132
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32707142
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Gaan we de wereldeconomie naar denominatie indelen?
Het komt juist ten goede aan de wereldeconomie. Geen interne bemoeienissen meer van Westerse bedrijven bij zo'n dergelijk land. (bij een VOLLEDIGE terugtrekking).
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 20:28:23 #133
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707159
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het laatst lacht uiteindelijk
tuurlijk , ik kan erom lachen , dat wel
maar het is aan de andere kant ongelovelijk sneu... , zou eigenlijk zon kerstbeertje willen opsturen naar dat mannetje , dat hij ook wat gratis krijgt he , zal een hele impact op die jongen hebben.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:29:35 #134
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32707199
Hallo. Vorming door het systeem van jonge kinderen !!!!

Hallo wakker worden!!!!

Het systeem dat jonge kinderen gaat vormen tot massa product van deze berg ellende

Het systeem dat het kind zijn wegneemt, alsof het niets is.

Het systeem dat niet denkt in vormen van menselijkheid.

Wakker worden !!!!!!
pi_32707236
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
meneer is gewoon de matrialist aan het uithangen met IQ -100 opmerkingen als , hoe kom je aan eten zonder geld , hoe kom ik aan spullen voor een voedseltuin , hoe kom ik aan een tuin zonder geld
Nu ben ik weer een materialist. Kun jij me uitleggen hoe ik aan een tuin kom zonder geld? Je bralt nu namelijk slechts dat ik dom ben.
quote:
wat de hel vent , kijk zo erg is het al met mensen , zo verslaafd
Waaraan?
quote:
dat ze nieteens kunnen nadenken zonder die bariere van geld erbij te nemen
Geld is nu eenmaal een dictatoriale grootheid. Dat is vervelend, maar onontkoombaar. Vage utopische landbouwideeen helpen geen moedertjelief.
quote:
heb je soms ook geld nodig om te bewegen johan de with?
Nee, vanwaar deze nutteloze vraag? Om dit bericht te maken heb ik trouwens geld nodig.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:31:48 #136
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32707265
Een discussie waar op de man gespeeld wordt, verliest zijn kracht

Kom op, ga inhoudelijk op elkaar in. Persoonlijk aanvallen is veels te makkelijk.
pi_32707280
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Het komt juist ten goede aan de wereldeconomie. Geen interne bemoeienissen meer van Westerse bedrijven bij zo'n dergelijk land. (bij een VOLLEDIGE terugtrekking).
Dat was ten eerste de vraag niet en ten tweede is het zeer dubieus of een paardenmiddel (of hazenmiddel) als ''volledige terugtrekking'' veel prettige gevolgen zal hebben. Wie denk je dat daar aan de macht zullen komen?
  woensdag 30 november 2005 @ 20:32:25 #138
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32707283
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Als je geld hebt is de vrijheid niet duur. Dat zong het klein orkest al als kritiek op de Westerse samenleving in 'over de muur'.
Zelfde gaat op voor Irak. Grote werkloosheid betekent armoede, opleving officieuze circuit, criminaliteit, corruptie, etc
Gelukkig gaat het met de economie van Irak zeer goed ondanks je anders mag geloven. Het BNP per hoofd is zelfs verdubbelt.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat geld een hoop goed maakt voor de gruweldaden die Amerikanen namens Amerika opvoeren in Irak.
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 20:32:44 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707296
men neemt ook vaak zon voorbeeld van , ja maar kijk door die armoede in die landen krijg je corruptie!!

FOUT

door het voorbeeld van onze dominantie drang , onze bemoeitzucht , en slavernij , onze economische overheersing , krijgen daar shitforbrain figuren de ideeen om ook mensen te gaan onderdrukken zoals wij het al eeuwen doen.

hoe is het anders zo lang goed gegaan in afrika , had je hoogstens ene stammen quarrel als er een
moord was gepleegt
nu slacht iedereen elkaar af voor geld en luxe
allemaal westerse producten

mensen zijn daar niet arm , absoluut niet , ze hebben juist meer dan ons
wij zijn afhankelijk van alles wat niet van ons is
hun van hunzelf.
verantwoordelijkheid heet dat.
dat geeft je nut om te leven

dus wie zijn er lui , wereldpioniers en hippies , of de mensen die in een materialistische commerciele corporated machine werken genaamd de maatschappij.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:33:43 #140
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32707326
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat was ten eerste de vraag niet en ten tweede is het zeer dubieus of een paardenmiddel (of hazenmiddel) als ''volledige terugtrekking'' veel prettige gevolgen zal hebben. Wie denk je dat daar aan de macht zullen komen?
Mijn God wat denk jij oppervlakkig.
Era Vulgaris
pi_32707365
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:33 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Mijn God wat denk jij oppervlakkig.
Leg het dan eens uit. Ik bestrijd namelijk slechts de stelling dat Christenen zich om hun eigen welvaart zouden moeten bekommeren.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:36:01 #142
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707401
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo. Vorming door het systeem van jonge kinderen !!!!

Hallo wakker worden!!!!

Het systeem dat jonge kinderen gaat vormen tot massa product van deze berg ellende

Het systeem dat het kind zijn wegneemt, alsof het niets is.

Het systeem dat niet denkt in vormen van menselijkheid.

Wakker worden !!!!!!
het systeem dat je vanaf je baby tijd tot je dood , geestelijk vermaald
en als je als ouder dit niet wilt toestaan , krijg je instanties achter je reet aan

zo ook een familie in netwerk geloof ik ,

kijk wat er gebeurd met dit soort walgelijke acties
ouders willen hun eigen kinderen doden , liever dat , dan dat de kinderen in een tehuis komen en langzaam ge assimileerd worden.
vind ik nieteens vreemd dat die ouders dan zo in paniek raken dat ze tot dat soort gedachtes komen

zo als die vader zei , hij heeft zn familie al gezien aan de andere kant..
  woensdag 30 november 2005 @ 20:37:06 #143
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32707435
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:32 schreef BaajGuardian het volgende:
men neemt ook vaak zon voorbeeld van , ja maar kijk door die armoede in die landen krijg je corruptie!!

FOUT
Voor Afrika gaat dit goed op. Alleen voor de Zuid-Amerikaanse landen anderzijds liggen andere oorzaken aan corruptie.
Era Vulgaris
pi_32707553
oohw Wat Dromenvanger zegt kan ik dus wel inkomen, maar de vraag is of we daadwerkelijk wel in de juiste richting worden gestuurd door de maatschappij ? wat promoot de maatschappij ?? Ben je 100% zeker dat hun weg de juiste is ?? kan je voor je jezelf zeggen wie je bent ?? wou je vroeger iemand anders worden dan wie je nu bent ?? ben je echt tevreden met wie je bent ?? We hebben echt een eigen bewust zijn, alleen we opereren allemaal op verschillende niveau's of golflengte's.. 'collectief buwestzijn' ... de ene is blijkbaar slimmer, en die ander dommer, maar die ander is wel beter met zijn handen dan die slimme, want die slimme betaalt die domme zodat die slimme zijn eigen handen niet heeft moeten gebruiken. sommige mensen hebben de brains, en andere hebben de touch, het gaat gewoon soms serieus fout voor vele mensen, (drugs, moorden, familiedrama's, allemaal Financiële Drama's) Dank zij dat onnozel geldsysteem, gewoon niet iedereen kan rijk zijn, maar iedereen wilt wel gelukkig zijn, en je kan niet iedereen rijk maken of je moet alles eerlijk verdelen!! maarja begint er maar aan hé..
  woensdag 30 november 2005 @ 20:40:38 #145
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707557
ja politieke inmenging , zoals dat de cia ook genoeg mannetjes in cuba instaleert , voor de volgende moordaanslag op de president wss.

waarom denk je dat de cia daar uberhaupt zit , cocaine en heroine vriend.
tis massive buisiness , en ze kunnen al die dealers en baronnen goed gebruiken
zowieso het grootste deel van amerikas income is drugsgeld.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:42:24 #146
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707636
het word tijd voor een algeheel mentale revolutie.
pi_32707670
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef BaajGuardian het volgende:
het word tijd voor een algeheel mentale revolutie.
Best, maar waar betaal ik ondertussen mijn eten van?
  woensdag 30 november 2005 @ 20:44:20 #148
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32707706
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

het systeem dat je vanaf je baby tijd tot je dood , geestelijk vermaald
en als je als ouder dit niet wilt toestaan , krijg je instanties achter je reet aan

zo ook een familie in netwerk geloof ik ,

kijk wat er gebeurd met dit soort walgelijke acties
ouders willen hun eigen kinderen doden , liever dat , dan dat de kinderen in een tehuis komen en langzaam ge assimileerd worden.
vind ik nieteens vreemd dat die ouders dan zo in paniek raken dat ze tot dat soort gedachtes komen

zo als die vader zei , hij heeft zn familie al gezien aan de andere kant..
Weet ik niet

Ik weet alleen dat je als mens zijnde aan alle verplichtingen moet voldoen en ook aan alle eisen. Ik weet alleen dat het systeem verlangt dat je je aanpast eraan. En misschien is dit systeem het enige mogelijke. Dat dit ultiem is ook.

Maar dan vraag ik me af.

Laat maar. Ik vraag me gewoon af hoe het uitziet met al die verbindingen daarboven in de machtelijke sfeer. Al die instanties inderdaad. Je verliest als mens van alle kanten je eigen zeggenschap op alle gebieden.

En dat weerhoudt je ervan om een echt mens te zijn, zoals het een mens betaampt.

Je eigen kind vermoorden is dan het ene uiterste. Je kunt dan beter als ouder jezelf groeperen als het ware en je eigen instelling opzetten.

Misschien is dat het beste. Dat mensen zelf instellingen oprichten. Eigen initiatief ook. En dan niet zoals de Jehova's of als de katholieke kerk. Vrijmetselaars van mijn part. Mensen die zichzelf boven de rest uitroepen. En dan hopen dat die mensen het beter doen.

In ieder geval....

kotsen op het systeem als het ware.

Het systeem...tja..ik noem het systeem. In ieder geval is het een groot spinneweb en de grote spin probeert je op te wreten en alles weg te nemen waar je recht op hebt.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:47:23 #149
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32707811
Het wordt tijd voor een massa demonstratie

Of het wordt tijd dat de AEX index inzakt.

Het wordt tijd voor chaos.

Het wordt tijd dat kapitaal zijn waarde verliest.

Het wordt tijd dat geld niets meer waard is.

Zoiets

Het wordt tijd voor iets nieuws inderdaad, want dit oneerlijke systeem klopt niet. En dan zul je altijd mensen met veel geld hebben die het kapitalisme als ultiem beschouwen, maar die denken alleen aan hun eigen hachje. Zolang ze zelf maar de schaapjes op het droge hebben.

Het wordt tijd dat die zakenlui met hun 3 delig pak en koffertje van deze aardbodem verdwijnen ook. Want die teren als een parasiet van dit systeem.
pi_32707856
waar betaal jij u eten van ?? ben jij echt goed voor je buren geweest ?? heb je hun al eens geholpen in noodsituatie's ?? zoals Jezus die kreeg overal eten aangeboden waar hij kwam, Vandaag op de dag in ethiopië geven de armste mensen hun laatste eten weg aan de wildvreemste mensen gewoon omdat ze geloven hé !!
Ik denk dat jij gewoon jouw cultuur moet verbreden!! is goed zien wat er echt leeft daarbuiten..
  woensdag 30 november 2005 @ 20:50:06 #151
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32707921
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Vergeet niet dat wij rijk zijn dankzij of over de rug van de arme landen.
gelijk
  woensdag 30 november 2005 @ 20:50:53 #152
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707940
en die rijkdom liever kwijt dan rjik
  woensdag 30 november 2005 @ 20:52:33 #153
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708012
Ik ben een goed mens

Geworden

Ik was ook kapitalist maar ben afgestapt van dat hele gebeuren, mijn opleiding draaide om kapitalistische denkbeelden. Het boeit me niet meer allemaal. Zolang er gelijkheid is. De rest boeit me niet.

Gelijkheid in alles.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:52:35 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708014
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef Dromenvanger het volgende:

Het wordt tijd voor chaos.

Het wordt tijd dat kapitaal zijn waarde verliest.

Het wordt tijd dat geld niets meer waard is.

Zoiets

Het wordt tijd voor iets nieuws inderdaad, want dit oneerlijke systeem klopt niet. En dan zul je altijd mensen met veel geld hebben die het kapitalisme als ultiem beschouwen, maar die denken alleen aan hun eigen hachje. Zolang ze zelf maar de schaapjes op het droge hebben.

Het wordt tijd dat die zakenlui met hun 3 delig pak en koffertje van deze aardbodem verdwijnen ook. Want die teren als een parasiet van dit systeem.
pi_32708073
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
waar betaal jij u eten van ?? ben jij echt goed voor je buren geweest ?? heb je hun al eens geholpen in noodsituatie's ?? zoals Jezus die kreeg overal eten aangeboden waar hij kwam, Vandaag op de dag in ethiopië geven de armste mensen hun laatste eten weg aan de wildvreemste mensen gewoon omdat ze geloven hé !!
Dat weet ik, maar ik ben geen Ethiopier. Ik zie mij geconfronteerd met hele andere omstandigheden. Daarbinnen probeer ik goed te doen. Maar ik denk dat Jezus het niet op prijs zou stellen als ik hier al mijn goede daden op ging noemen, daar waarschuwde hij zelfs tegen.
quote:
Ik denk dat jij gewoon jouw cultuur moet verbreden!! is goed zien wat er echt leeft daarbuiten..
Ik denk dat jij het recht niet hebt om zulke opmerkingen aan mijn adres te bezigen.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:55:39 #156
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708145
lmao , de bekrompenheid is op de teentjes getrapt
pi_32708186
Nederlands millitairen in Irak.
http://www.nldetirak.nl/

De site staat nu stil, maar je kan hier vast wel (des)informatie over het betreffende onderwerp vinden.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32708219
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
lmao , de bekrompenheid is op de teentjes getrapt
. Man, wat ben ik blij dat jij geen enkele vorm van macht hebt, de showprocessen over tuinbouw zouden niet van de lucht zijn en de monetaire gevolgen zouden niet te overzien zijn.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:00:22 #159
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708311
je moest eens weten hoeveel macht ik heb , maar dat heeft geen nut om hier te gaan demonstreren
vergeet niet , macht is niet enkel politiek.
pi_32708340
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef Mirage het volgende:
Nederlands millitairen in Irak.
http://www.nldetirak.nl/

De site staat nu stil, maar je kan hier vast wel (des)informatie over het betreffende onderwerp vinden.
De kinderoffers en de chakra staan nergens vermeld, desinformatie kortom.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:01:21 #161
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708349
Monetaire politiek, prijs-elasticiteiten

Komt weer die opleiding naar boven hier

Hou op over monetaire praktijken

Break-even point en ga zo door.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:03:47 #162
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708426
ach ja , tot zover de denk capaciteit van een politicus he , hokjes en regeltjes , ze hebben prolly zelf nieteens door hoe erg ze zich beperken , en daarmee slachtoffers maken.

wat we wel niet met de wereld konden doen zonder die bs.

er waren ooit grootse mensen , wanneer komen we weer?
  woensdag 30 november 2005 @ 21:05:21 #163
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32708476
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Vergeet niet dat wij rijk zijn dankzij of over de rug van de arme landen.
ja, dat is ook waar.
Era Vulgaris
pi_32708497
ik vraag ook niet of je al je goede daden opsomt, ik wil je gewoon aantonen hoe daadwerkelijk goed mensen voor elkaar kunnen zijn! en in deze maatschappij draait het meer ieder voor zich, en als je er nie geraakt.. pech.. en dat moeten we proberen te vermijden dat die mensen pech hebben, maar op de dag van vandaag bestaat er ook zoiets als 2dekans onderwijs, misschien leer je daar iets mooier dan om eerste klas gangster te zijn..
En ik wil jouw geen opmerkingen geven, ik doe dit voor iedereen, om hun mijn levenservaringen mee te delen, en hoe ik mijn leven zie, en hoe ik het wil voor de toekomst.. als je leeft heb je recht op leven, en als je werkt, en je hebt een vrouw en getrouwd, dan heb je recht op woonst, zonder dat je daar ook maar aan iemand geld voor zou moeten geven, anders noem ik dat sociaal orecht!
  woensdag 30 november 2005 @ 21:07:46 #165
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32708558
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef Dromenvanger het volgende:

De dag dat de dollar valt komt er, geloof me
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 21:08:19 #166
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708574
Monetaire politiek is ook maar een benadering van een bestaand systeem. Het wordt al snel gezien als het ultieme middel. Is het misschien ook wel op dit moment. Maar het hele gedoe met geld zijnde. Ik heb het van binnen en buiten gekend, de balans van een land en nog meer. En ga zo door. Het is een groot systeem opgezet door hoge professoren.

Eerlijkheid zie je niet vaak. Er gaat een deel uit naar ontwikkelingslanden en meteen wordt gekeken naar de invloed op eigen politiek per land afzonderlijk. Inplaats van alle middelen samen te voegen en iedereen te laten inleveren als het ware.

Oorzaak gevolg is te vaak aanwezig. Te weinig risico wordt genomen en te weinig samenwerking treedt op. Waar staat de Nederlandse economie in zijn eentje? Nergens.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:10:16 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708637
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

hoe sneller hoe beter.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:10:51 #168
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708660
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Dan zorg ik wel voor een mooie groente-tuin En brei ik meteen dikke truien Zelfs zonder kachel kan ik leven, zelfs zonder warm water kan ik me wassen.

Mensen zijn teveel gewend aan luxe. Alsof ze niet meer zonder luxe kunnen. Mensen zijn zo verwend geraakt dat ze alle middelen opmaken die aanwezig zijn.

Met de auto gaan terwijl de supermarkt 200 meter verderop ligt
  woensdag 30 november 2005 @ 21:12:30 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708721
ahh dromenvanger , je snapt et
jij gaat geen probleem hebben met echt leven dat weet ik nu al
  woensdag 30 november 2005 @ 21:13:46 #170
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708772
Ik snap het wel, maar ook ik ben verwend.

Verwend in deze wereld. Waar alles wordt opgemaakt alsof er oneindige bronnen zijn.
pi_32709047
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

De kinderoffers en de chakra staan nergens vermeld, desinformatie kortom.
Heb jij ook nog iets zinnigs te melden of ben jij alleen in staat te flamen en drammen ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 30 november 2005 @ 21:28:19 #172
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32709330
alleen in staat te flamen en drammen .
(vooral door te pipo de clownen met vraag posts vol sarcastisch ongeloof , want hij kan toch niet echt zo dom zijn wel?)
  woensdag 30 november 2005 @ 21:30:33 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32709408
Maar toch. Om eerlijke welvaart te krijgen.

Eerst iedereen een dak boven het hoofd en warmte plus de nodige voedsel. Reikt dan de huidige capaciteit, of zijn er dan nog steeds te weinig middelen? ? Als iedereen inlevert van wat teveel is bedoel ik dus?

Leven op minimale behoeftenbevrediging dus ook Zonder dat het ongezond is.

Auto's komen later wel. Mensen krijgen werk dicht bij huis en gaan van mijn part 2 uur lopen allemaal. Zolang iedereen maar hetzelfde heeft. En als het gelijk is wordt er uitgebouwd op meer welvaart voor iedereen.

Totdat iedereen goed terecht komt. Dus geen inkomens van 200,000 euro. Laat ze maar evenveel krijgen als het laagste. Laat ze 300 procent inleveren en laat ze het met plezier inleveren omdat de hele gemeenschap beter wordt ervan.

Heet dit communisme? Of heet dit anders? De hele gemeenschap als 1 geheel gaat vooruit. Er zijn geen klassenverschillen, nergens.

Iedereen die werkt krijg hetzelfde inkomen, vuilnisman, of directeur. Je bent arbeider en krijgt en levert hetzelfde in.

Is dat zo moeilijk? Om zo een wereld op te bouwen die in ieder geval op gebied van welvaart eerlijk is. En dan kun je uiteindelijk nog altijd komen tot een hele welvarende wereld. Blijf je het feit houden dat er grote verschillen zijn, dan is het altijd zo dat 5 procent van de mensen 90 procent van het inkomen verdienen.

En dat is juist wat ze willen. Zoveel mogelijk. Zodat ze zich kunnen onderscheiden met wat ze allemaal wel niet hebben vergeleken met anderen.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:35:14 #174
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32709577
Ok ff iets ONtopic ipv dat geflame [triest hoor]
Bush maakt 'overwinningsstrategie' Irak bekend

kijk ook ff de korte video [+/-2 min] [nederlandse ondertitels]
Wat een ongelooflijke bullshit zeg.
Nou ja, ze komen er nu in ieder geval wel voor uit dat ze daar lekker blijven zitten.
gelijk
  woensdag 30 november 2005 @ 21:37:55 #175
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32709670
Overwinning boeken

Dan wil je vanzelf iets afnemen van anderen.

Je kunt het dan beter iets anders noemen. Bij een overwinning denk ik vanzelf aan verliezers. Dan kun je beter een compromis sluiten. Dat je 2 overwinnaars hebt, maar dan zijn er geen overwinnaars, dan heb je 2 winnaars die je ook als 2 verliezers kunt zien, of als 2 neutralen. Dan is er vrede. Bij een overwinning is er geen vrede. Zodra er ook maar 1 partij wint, is er vanzelf 1 partij die verliest. En zodra 1 partij verliest gaat het oorlogsspelletje vanzelf door.

En het gaat wederom om macht. Zoveel mogelijk in handen krijgen. Burgers spelen risk. Machthebbers spelen met de wereld.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:44:33 #176
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32709898
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Overwinning boeken

Dan wil je vanzelf iets afnemen van anderen.

Je kunt het dan beter iets anders noemen. Bij een overwinning denk ik vanzelf aan verliezers. Dan kun je beter een compromis sluiten. Dat je 2 overwinnaars hebt, maar dan zijn er geen overwinnaars, dan heb je 2 winnaars die je ook als 2 verliezers kunt zien, of als 2 neutralen. Dan is er vrede. Bij een overwinning is er geen vrede. Zodra er ook maar 1 partij wint, is er vanzelf 1 partij die verliest. En zodra 1 partij verliest gaat het oorlogsspelletje vanzelf door.

En het gaat wederom om macht. Zoveel mogelijk in handen krijgen. Burgers spelen risk. Machthebbers spelen met de wereld.
nee je begrijpt het verkeerd. Het gaat over de overwinning op de teroristen daar. Zodat ze het niet in eigen land hoeven uit te vechten .
Wat een lachertje, denken ze nu werkelijk dat we stomzinnig zijn en niet weten wat ze daar WERKELIJK doen?
JA dat denken ze en ze hebben nog gelijk ook, want de meerderheid slikt het gewoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door soulsurvivor op 01-12-2005 14:42:30 ]
gelijk
  woensdag 30 november 2005 @ 21:47:50 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32710015
Ik bedoelde alleen te zeggen.

" Peace can only come when you surrender".

Je moet je overgeven als land, persoon, machthebbende. De handdoek in de ring gooien om daarna met elkaar om tafel te gaan zitten. Blijf je strijd voeren dan komt er nooit vrede. Je moet leren toegeven als het ware. Je moet je eigen belang opgeven als het ware.

Klinkt als een hippy theorie maar ik ga ervan uit dat je alleen tot vrede kunt komen door jezelf over te geven dus Handdoek in de ring, om tafel met een biertje en verder onderhandelen. Gooi die koppigheid weg.

Dat geldt zowel voor terroristen als voor "welwillende" landen.

Compromis sluiten ook.

" We doen geen stap opzij voor terrorisme"

Right, dat leidt alleen maar tot meer terrorisme als je het mij vraagt. Je vraagt dan om agressie. Probeer in die wereld te komen van die mensen en je bent een stuk verder. Probeer gelijkwaardig te komen.

We gaan geen stap opzij voor ze, dat wil zeggen van, ik blijf in oorlog.
  woensdag 30 november 2005 @ 23:00:37 #178
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32712693
pre-emptive kikje :d
  woensdag 30 november 2005 @ 23:02:56 #179
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32712772
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:
pre-emptive kikje :d
wat zegt u
gelijk
  woensdag 30 november 2005 @ 23:12:53 #180
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32713113
dromenvanger heeft overigens wel gelijk

maar het gaat hier om economische belangen , niet om menselijke belangen
anders waren beiden partijen allang thuis aan de thee.
pi_32713281
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
dromenvanger heeft overigens wel gelijk

maar het gaat hier om economische belangen , niet om menselijke belangen
anders waren beiden partijen allang thuis aan de thee.
Het begint wel met economische belangen maar verwordt tot een zaak van prestige en macht. En geld is macht in deze wereld. Maar ik denk dat macht een eerste drijfveer is en geld het middel en niet het doel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32713499
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar toch. Om eerlijke welvaart te krijgen.

Eerst iedereen een dak boven het hoofd en warmte plus de nodige voedsel. Reikt dan de huidige capaciteit, of zijn er dan nog steeds te weinig middelen? ? Als iedereen inlevert van wat teveel is bedoel ik dus?

Leven op minimale behoeftenbevrediging dus ook Zonder dat het ongezond is.

Auto's komen later wel. Mensen krijgen werk dicht bij huis en gaan van mijn part 2 uur lopen allemaal. Zolang iedereen maar hetzelfde heeft. En als het gelijk is wordt er uitgebouwd op meer welvaart voor iedereen.

Totdat iedereen goed terecht komt. Dus geen inkomens van 200,000 euro. Laat ze maar evenveel krijgen als het laagste. Laat ze 300 procent inleveren en laat ze het met plezier inleveren omdat de hele gemeenschap beter wordt ervan.

Heet dit communisme? Of heet dit anders? De hele gemeenschap als 1 geheel gaat vooruit. Er zijn geen klassenverschillen, nergens.

Iedereen die werkt krijg hetzelfde inkomen, vuilnisman, of directeur. Je bent arbeider en krijgt en levert hetzelfde in.

Is dat zo moeilijk? Om zo een wereld op te bouwen die in ieder geval op gebied van welvaart eerlijk is. En dan kun je uiteindelijk nog altijd komen tot een hele welvarende wereld. Blijf je het feit houden dat er grote verschillen zijn, dan is het altijd zo dat 5 procent van de mensen 90 procent van het inkomen verdienen.

En dat is juist wat ze willen. Zoveel mogelijk. Zodat ze zich kunnen onderscheiden met wat ze allemaal wel niet hebben vergeleken met anderen.
Je hebt helemaal gelijk Dromenvanger. De geschiedenis van de mens leert ons
echter dat de mens niet in staat is zo te leven. Het communisme had ook een nomen klatura,
rijke bovenlaag, net als het kapitalisme.
De wereld die jij (ook ik) zou willen is een utopie,helaas.

Verbeter de wereld en begin bij jezelf. Ik heb dat ook ter harte genomen.
Meer kan en wil ik ook niet doen. Je kunt mensen niet dwingen.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  woensdag 30 november 2005 @ 23:33:43 #183
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32713815
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het begint wel met economische belangen maar verwordt tot een zaak van prestige en macht. En geld is macht in deze wereld. Maar ik denk dat macht een eerste drijfveer is en geld het middel en niet het doel.

geld is geen macht
Macht geeft geld
geld is een middel voor macht en geeft geld.

[ Bericht 4% gewijzigd door soulsurvivor op 01-12-2005 00:36:12 ]
gelijk
  woensdag 30 november 2005 @ 23:48:21 #184
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32714335
geld is slechts een vorm van macht
maar op het moment is het indd DE macht

neem geld weg , macht is weg.
simpel , rockets ready?
  donderdag 1 december 2005 @ 00:01:46 #185
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32714721
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:48 schreef BaajGuardian het volgende:

simpel , rockets ready?
daarom reageerde ik ook op de post;
geld geeft macht
ik zeg:
macht geeft geld

bij 1 ... geld weg, macht weg.
bij 2 ... geld weg, macht blijft.

[ Bericht 1% gewijzigd door soulsurvivor op 01-12-2005 00:35:15 ]
gelijk
pi_32721928
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:20 schreef Mirage het volgende:

[..]

Heb jij ook nog iets zinnigs te melden of ben jij alleen in staat te flamen en drammen ?
Meneer de With heeft een andere aard, om het zo maar te verwoorden. Geen verbintenis met z'n hart chakra en een collectieve mind.

[ Bericht 1% gewijzigd door junkie19 op 01-12-2005 11:44:35 ]
pi_32722011
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

daarom reageerde ik ook op de post;
geld geeft macht
ik zeg:
macht geeft geld

bij 1 ... geld weg, macht weg.
bij 2 ... geld weg, macht blijft.
Er is maar 1 manier om de wereld te helen:

1: Orgonite maken en verspreiden.
2: Spiritueel / astraal vechten dmv liefde.

Door orgonite te maken en verspreiden stop je de 2 grootste troeven van de NWO (death towers en chemtrails) plus je verruimd het bewustzijn van je mede mens. Eigenlijk kaap je de death towers en zorg je ervoor dat ze POR gaan uitzenden wat helend is voor mensen, ipv van DOR wat schadelijk is voor mensen.

Spritueel en astraal vechten doe je door energie te sturen vanuit je hart chakra, wat invloed heeft op 3d. Moelijk voor te stellen voor sommigen, maar om een voorbeeld te geven. Als je een juiste dosis energie stuurt naar iemand die (om even in meneer de With's gedachtegang te blijven) kinder offers doet dan zal het bestaan van diegene, hier op aarde direct ophouden.

Daarnaast is het zo dat de NWO heel ontwikkeld is qua kennis (mentaal), ze snappen de meeste (universele) processen van creatie en kunnen deze nabootsen of exploiteren. 1 Ding snappen en voelen ze niet en dat is liefde (zijn ze namelijk kwijt geraakt). De NWO zijn uiteindelijk allemaal volgelingen van de hoogtste gevallen arch engel (sataniel) die in opstand is gekomen tegen zijn eigen vader, Yahweh.

[ Bericht 13% gewijzigd door junkie19 op 01-12-2005 12:25:48 ]
  donderdag 1 december 2005 @ 12:20:35 #188
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32723001
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:38 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Er is maar 1 goede manier om de wereld te helen:

1: Orgonite maken en verspreiden.
2: Spiritueel / astraal vechten dmv liefde.

Door orgonite te maken en verspreiden stop je de 2 grootste troeven van de NWO (death towers en chemtrails) plus je verruimd het bewustzijn van de mens. Eigenlijk kaap je de death towers en zorg je ervoor dat ze POR gaan uitzenden wat helend is voor mensen, ipv van DOR wat schadelijk is voor mensen.

Spritueel en astraal vechten doe je door energie te sturen vanuit je hart chakra, wat invloed heeft op 3d. Moelijk voor te stellen voor sommigen, maar om een voorbeeld te geven. Als je een juiste dosis energie stuurt naar iemand die (om even in meneer de With's gedachtegang te blijven) kinder offers doet dan zal het bestaan van diegene, hier op aarde direct ophouden.

Daarnaast is het zo dat de NWO heel ontwikkeld is qua kennis (mentaal), ze snappen de meeste (universele) processen van creatie en kunnen deze nabootsen of exploiteren. 1 Ding snappen en voelen ze niet en dat is liefde (zijn ze namelijk kwijt geraakt). De NWO zijn uiteindelijk allemaal volgelingen van de hoogtste gevallen arch engel (sataniel) die in opstand is gekomen tegen nota bene zijn eigen vader, Yahweh.
Denk je niet dat je een slag om de arm moet houden met de conclusies die je getrokken hebt als zijnde waarheid? Wat je zegt en gelooft zitten altijd kernen van waarheid in, maar nu praat je iemand na.Ik zou meerdere visies Onderzoeken en trek dan [met een slag om de arm] je eigen conclusies.
quote:
De NWO zijn uiteindelijk allemaal volgelingen van de hoogtste gevallen arch engel (sataniel) die in opstand is gekomen tegen nota bene zijn eigen vader, Yahweh
Hier valt namelijk zoveel over te zeggen. Wie was/is Yahweh b.v.?!
Verlies je niet in 1 visie, 1 interpretatie, 1 religie...
onderzoek en behoud het goede.
gelijk
pi_32723157
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:20 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Denk je niet dat je een slag om de arm moet houden met de conclusies die je getrokken hebt als zijnde waarheid? Wat je zegt en gelooft zitten altijd kernen van waarheid in, maar nu praat je iemand na.Ik zou meerdere visies Onderzoeken en trek dan [met een slag om de arm] je eigen conclusies.
[..]

Hier valt namelijk zoveel over te zeggen. Wie was/is Yahweh b.v.?!
Verlies je niet in 1 visie, 1 interpretatie, 1 religie...
onderzoek en behoud het goede.
Ik trek geen conclusies wat betreffende de waarheid, ik geef 2 mogelijkheden om de NWO te stoppen, die werken en effectief zijn, met een beetje achtergrond informatie voor de geintresseerde.
  donderdag 1 december 2005 @ 12:36:26 #190
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32723359
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:27 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Ik trek geen conclusies wat betreffende de waarheid, ik geef 2 mogelijkheden om de NWO te stoppen, die werken en effectief zijn, met een beetje achtergrond informatie voor de geintresseerde.
Dit is een conclusie neergezet als de waarheid:
quote:
Daarnaast is het zo dat de NWO heel ontwikkeld is qua kennis (mentaal), ze snappen de meeste (universele) processen van creatie en kunnen deze nabootsen of exploiteren. 1 Ding snappen en voelen ze niet en dat is liefde (zijn ze namelijk kwijt geraakt). De NWO zijn uiteindelijk allemaal volgelingen van de hoogtste gevallen arch engel (sataniel) die in opstand is gekomen tegen nota bene zijn eigen vader, Yahweh.
Ik probeer alleen te zeggen, probeer niet alles vanuit 1 hypothese aan te nemen.
keep a open mind.
Ik ken de stroming vanwaaruit je "vrij" citeert.
Ik geloof dat er veel kernen van waarheid in zitten, toch gaan ze naar mijn mening te ver in het trekken van bepaalde conclusies.
keep a open mind.
gelijk
pi_32724004
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:36 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Dit is een conclusie neergezet als de waarheid:
[..]

Ik probeer alleen te zeggen, probeer niet alles vanuit 1 hypothese aan te nemen.
keep a open mind.
Ik ken de stroming vanwaaruit je "vrij" citeert.
Ik geloof dat er veel kernen van waarheid in zitten, toch gaan ze naar mijn mening te ver in het trekken van bepaalde conclusies.
keep a open mind.
Ik snap wat je probeert te zeggen. Snap nu wat ik probeer te zeggen:

Er zijn 2 dingen die je kunt doen om de NWO te stoppen:
1: Orgonite maken en verspreiden
2: boosten/blasten, energie sturen vanuit je hart chakra.

Als je niets tegen de NWO wilt doen. Maar als je iets wilt doen, dan zijn dit 2 goede manieren.

Je kunt onneindig riedelen en praten en doen over de NWO, maar daarmee bestrijd je ze niet. Met orgonite maken en verspreiden doe je dat wel.
pi_32725374
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:20 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hoor eens, voor het geval het je ontgaan is; je beschermeling is al enige tijd doende om mijn intelligentie te minachten, omdat ik vragen stel over de mogelijkheden van levensonderhoud zonder geld. Of is het werkelijk de bedoeling van TRU dat alle vormen van redelijkheid worden opgeheven en alle soorten fantasmagoriaal gebral geldig zijn? Het zou je sieren als je eens las wat ik nu werkelijk geschreven heb.
pi_32725572
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:06 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
ik vraag ook niet of je al je goede daden opsomt, ik wil je gewoon aantonen hoe daadwerkelijk goed mensen voor elkaar kunnen zijn! en in deze maatschappij draait het meer ieder voor zich, en als je er nie geraakt..
In deze maatschappij is het mogelijk om miljoenen euro's over te maken naar hulpinstanties, wanneer er aan de andere kant van de wereld een aardbeving plaatsvindt. Daarmee kan meer nood worden gelenigd dan met plaatselijke liefdadigheid.
quote:
en dat moeten we proberen te vermijden dat die mensen pech hebben, maar op de dag van vandaag bestaat er ook zoiets als 2dekans onderwijs, misschien leer je daar iets mooier dan om eerste klas gangster te zijn..
Zucht....voor alle mensen die geen verstand van literatuur hebben; dat ''eersteklas gangster'' was het opschrift van een spandoek waaronder W.F. Hermans eens heeft geposeerd. Dezelfde Hermans die is afgebeeld in mijn avatar, ik kon helaas de betreffende foto nergens op Internet vinden. Dit feit is na te lezen op;

http://www.willemfrederik(...)B_chronologisch.html
pi_32725701
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef junkie19 het volgende:
Ik kan niet harden dat het merendeel van Nederland (zelfs de wereld) slikt wat er gebeurt in Irak.
Hier " Belgische blies zichzelf op in Irak " staat zelf dat een vrouwelijke Belgische "moslim extremist" zichzelf heeft opgeblazen in Irak.

(...)

De reactie's van mensen op zo'n bericht en het feit dat ze zelfs nog geloven dat dit bericht waar is, dat valt niet goed te praten.
Waarom is dit bericht niet waar?
pi_32725810
Ja zou ik ook wel willen weten ...

In belgische krant stond vandaag dat er wel 5 personen naar irak gestuurd werden vanuit brussel ...
Ofwel willen ze in Belgie weer 'n paar maatregelen invoeren en moeten ze eerst het terrorgevoel weer wat aanwakkeren.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32726131
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:34 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Meneer de With heeft een andere aard, om het zo maar te verwoorden. Geen verbintenis met z'n hart chakra en een collectieve mind.
Ach, uit de mond van iemand die gelooft dat de Protocollen van Zion werkelijk het plan voor wereldheerschappij blootgeven, neem ik dit als kennisgeving aan. God weet welke ''collectieve mind'' vergiftigd is met dit sprookje.

Maar ik zal het conflict dat uit een lullig bericht over tuinieren is gerezen, proberen te beeindigen met de volgende verklaring;

tot nu toe is geen van de ''antimaterialisten'' erin geslaagd mij uit te leggen hoe ik zonder geld eten zou kunnen maken. Ik heb daar op zijn minst grond voor nodig, en dus geld. Een vraag als ''heb je geld nodig om te kunnen bewegen?'' is dan ook een schijnvraag, want om mij te kunnen bewegen heb ik minstens een van de volgende zaken nodig; rust of voedsel. Met name voor het laatste heb ik toch echt geld nodig, want op water alleen kan ik niet leven.
Er is geen enkele concrete theorie uiteengezet over ''het wegdoen van geld''. Ik zeg dit alles niet omdat ik het leuk vind, maar omdat het onafwendbaar is. Het fiscale stelsel zal mij in ieder geval overleven. Zoals gezegd, is er geen enkel concreet alternatief betoogd, alleen maar idealen. Dat is trouwens niet alleen mijn mening:
quote:
Niet waar? Dat is, min of meer, wat ik bedoelde te zeggen.

Maar dan volgt dit:
quote:
simpel , rockets ready?
Waar ik niets mee aan kan vangen en waarvan ik ook betwijfel of het veel heil zal hebben. Onbekookte omwentelingen hebben dat zelden.

Maar nee, ik krijg op mijn flikker omdat ik dit aanstip, terwijl ''chemtrails'' en ''death towers'' ongehinderd passeren. . Mijn ''aard'' wordt ook nog gediagnostiseerd.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:36:36 #197
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32726503
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef UncleScorp het volgende:
Ja zou ik ook wel willen weten ...

In belgische krant stond vandaag dat er wel 5 personen naar irak gestuurd werden vanuit brussel ...
Ofwel willen ze in Belgie weer 'n paar maatregelen invoeren en moeten ze eerst het terrorgevoel weer wat aanwakkeren.
Dat is waarschijnlijk ja
Angst werkt geweldig voor de politiek.
gelijk
pi_32726605
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk ja
Angst werkt geweldig voor de politiek.
Mogelijkheid impliceert nog geen feit. Vooralsnog heb ik nergens kunnen lezen waarom het bericht niet waar is.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:40:55 #199
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32726653
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Mogelijkheid impliceert nog geen feit. Vooralsnog heb ik nergens kunnen lezen waarom het bericht niet waar is.
Ik ook niet. Zou ook niet weten waarom het niet waar zou zijn. jammer dat de TS daarop niet reageert.
gelijk
pi_32726721
Wss wil hij met die video's aantonen dat niet alle berichtgeving over Irak klopt met de werkelijkheid ...
maar bewijst niet direct dat die belgische zich niet opgeblazen heeft ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')