abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 20:50:06 #151
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32707921
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Het komt juist ten goede aan de wereldeconomie. Geen interne bemoeienissen meer van Westerse bedrijven bij zo'n dergelijk land. (bij een VOLLEDIGE terugtrekking).
Vergeet niet dat wij rijk zijn dankzij of over de rug van de arme landen.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  woensdag 30 november 2005 @ 20:50:53 #152
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707940
en die rijkdom liever kwijt dan rjik
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:52:33 #153
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708012
Ik ben een goed mens

Geworden

Ik was ook kapitalist maar ben afgestapt van dat hele gebeuren, mijn opleiding draaide om kapitalistische denkbeelden. Het boeit me niet meer allemaal. Zolang er gelijkheid is. De rest boeit me niet.

Gelijkheid in alles.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:52:35 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708014
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Het wordt tijd voor een massa demonstratie

Of het wordt tijd dat de AEX index inzakt.

Het wordt tijd voor chaos.

Het wordt tijd dat kapitaal zijn waarde verliest.

Het wordt tijd dat geld niets meer waard is.

Zoiets

Het wordt tijd voor iets nieuws inderdaad, want dit oneerlijke systeem klopt niet. En dan zul je altijd mensen met veel geld hebben die het kapitalisme als ultiem beschouwen, maar die denken alleen aan hun eigen hachje. Zolang ze zelf maar de schaapjes op het droge hebben.

Het wordt tijd dat die zakenlui met hun 3 delig pak en koffertje van deze aardbodem verdwijnen ook. Want die teren als een parasiet van dit systeem.
pi_32708073
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
waar betaal jij u eten van ?? ben jij echt goed voor je buren geweest ?? heb je hun al eens geholpen in noodsituatie's ?? zoals Jezus die kreeg overal eten aangeboden waar hij kwam, Vandaag op de dag in ethiopië geven de armste mensen hun laatste eten weg aan de wildvreemste mensen gewoon omdat ze geloven hé !!
Dat weet ik, maar ik ben geen Ethiopier. Ik zie mij geconfronteerd met hele andere omstandigheden. Daarbinnen probeer ik goed te doen. Maar ik denk dat Jezus het niet op prijs zou stellen als ik hier al mijn goede daden op ging noemen, daar waarschuwde hij zelfs tegen.
quote:
Ik denk dat jij gewoon jouw cultuur moet verbreden!! is goed zien wat er echt leeft daarbuiten..
Ik denk dat jij het recht niet hebt om zulke opmerkingen aan mijn adres te bezigen.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:55:39 #156
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708145
lmao , de bekrompenheid is op de teentjes getrapt
pi_32708186
Nederlands millitairen in Irak.
http://www.nldetirak.nl/

De site staat nu stil, maar je kan hier vast wel (des)informatie over het betreffende onderwerp vinden.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32708219
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
lmao , de bekrompenheid is op de teentjes getrapt
. Man, wat ben ik blij dat jij geen enkele vorm van macht hebt, de showprocessen over tuinbouw zouden niet van de lucht zijn en de monetaire gevolgen zouden niet te overzien zijn.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:00:22 #159
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708311
je moest eens weten hoeveel macht ik heb , maar dat heeft geen nut om hier te gaan demonstreren
vergeet niet , macht is niet enkel politiek.
pi_32708340
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef Mirage het volgende:
Nederlands millitairen in Irak.
http://www.nldetirak.nl/

De site staat nu stil, maar je kan hier vast wel (des)informatie over het betreffende onderwerp vinden.
De kinderoffers en de chakra staan nergens vermeld, desinformatie kortom.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:01:21 #161
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708349
Monetaire politiek, prijs-elasticiteiten

Komt weer die opleiding naar boven hier

Hou op over monetaire praktijken

Break-even point en ga zo door.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:03:47 #162
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708426
ach ja , tot zover de denk capaciteit van een politicus he , hokjes en regeltjes , ze hebben prolly zelf nieteens door hoe erg ze zich beperken , en daarmee slachtoffers maken.

wat we wel niet met de wereld konden doen zonder die bs.

er waren ooit grootse mensen , wanneer komen we weer?
  woensdag 30 november 2005 @ 21:05:21 #163
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32708476
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Vergeet niet dat wij rijk zijn dankzij of over de rug van de arme landen.
ja, dat is ook waar.
Era Vulgaris
pi_32708497
ik vraag ook niet of je al je goede daden opsomt, ik wil je gewoon aantonen hoe daadwerkelijk goed mensen voor elkaar kunnen zijn! en in deze maatschappij draait het meer ieder voor zich, en als je er nie geraakt.. pech.. en dat moeten we proberen te vermijden dat die mensen pech hebben, maar op de dag van vandaag bestaat er ook zoiets als 2dekans onderwijs, misschien leer je daar iets mooier dan om eerste klas gangster te zijn..
En ik wil jouw geen opmerkingen geven, ik doe dit voor iedereen, om hun mijn levenservaringen mee te delen, en hoe ik mijn leven zie, en hoe ik het wil voor de toekomst.. als je leeft heb je recht op leven, en als je werkt, en je hebt een vrouw en getrouwd, dan heb je recht op woonst, zonder dat je daar ook maar aan iemand geld voor zou moeten geven, anders noem ik dat sociaal orecht!
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
Astroligical sign: virgo/snake
  woensdag 30 november 2005 @ 21:07:46 #165
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32708558
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Het wordt tijd voor een massa demonstratie

Of het wordt tijd dat de AEX index inzakt.
De dag dat de dollar valt komt er, geloof me
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 21:08:19 #166
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708574
Monetaire politiek is ook maar een benadering van een bestaand systeem. Het wordt al snel gezien als het ultieme middel. Is het misschien ook wel op dit moment. Maar het hele gedoe met geld zijnde. Ik heb het van binnen en buiten gekend, de balans van een land en nog meer. En ga zo door. Het is een groot systeem opgezet door hoge professoren.

Eerlijkheid zie je niet vaak. Er gaat een deel uit naar ontwikkelingslanden en meteen wordt gekeken naar de invloed op eigen politiek per land afzonderlijk. Inplaats van alle middelen samen te voegen en iedereen te laten inleveren als het ware.

Oorzaak gevolg is te vaak aanwezig. Te weinig risico wordt genomen en te weinig samenwerking treedt op. Waar staat de Nederlandse economie in zijn eentje? Nergens.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:10:16 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708637
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

hoe sneller hoe beter.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:10:51 #168
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708660
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Dan zorg ik wel voor een mooie groente-tuin En brei ik meteen dikke truien Zelfs zonder kachel kan ik leven, zelfs zonder warm water kan ik me wassen.

Mensen zijn teveel gewend aan luxe. Alsof ze niet meer zonder luxe kunnen. Mensen zijn zo verwend geraakt dat ze alle middelen opmaken die aanwezig zijn.

Met de auto gaan terwijl de supermarkt 200 meter verderop ligt
  woensdag 30 november 2005 @ 21:12:30 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708721
ahh dromenvanger , je snapt et
jij gaat geen probleem hebben met echt leven dat weet ik nu al
  woensdag 30 november 2005 @ 21:13:46 #170
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708772
Ik snap het wel, maar ook ik ben verwend.

Verwend in deze wereld. Waar alles wordt opgemaakt alsof er oneindige bronnen zijn.
pi_32709047
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

De kinderoffers en de chakra staan nergens vermeld, desinformatie kortom.
Heb jij ook nog iets zinnigs te melden of ben jij alleen in staat te flamen en drammen ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 30 november 2005 @ 21:28:19 #172
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32709330
alleen in staat te flamen en drammen .
(vooral door te pipo de clownen met vraag posts vol sarcastisch ongeloof , want hij kan toch niet echt zo dom zijn wel?)
  woensdag 30 november 2005 @ 21:30:33 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32709408
Maar toch. Om eerlijke welvaart te krijgen.

Eerst iedereen een dak boven het hoofd en warmte plus de nodige voedsel. Reikt dan de huidige capaciteit, of zijn er dan nog steeds te weinig middelen? ? Als iedereen inlevert van wat teveel is bedoel ik dus?

Leven op minimale behoeftenbevrediging dus ook Zonder dat het ongezond is.

Auto's komen later wel. Mensen krijgen werk dicht bij huis en gaan van mijn part 2 uur lopen allemaal. Zolang iedereen maar hetzelfde heeft. En als het gelijk is wordt er uitgebouwd op meer welvaart voor iedereen.

Totdat iedereen goed terecht komt. Dus geen inkomens van 200,000 euro. Laat ze maar evenveel krijgen als het laagste. Laat ze 300 procent inleveren en laat ze het met plezier inleveren omdat de hele gemeenschap beter wordt ervan.

Heet dit communisme? Of heet dit anders? De hele gemeenschap als 1 geheel gaat vooruit. Er zijn geen klassenverschillen, nergens.

Iedereen die werkt krijg hetzelfde inkomen, vuilnisman, of directeur. Je bent arbeider en krijgt en levert hetzelfde in.

Is dat zo moeilijk? Om zo een wereld op te bouwen die in ieder geval op gebied van welvaart eerlijk is. En dan kun je uiteindelijk nog altijd komen tot een hele welvarende wereld. Blijf je het feit houden dat er grote verschillen zijn, dan is het altijd zo dat 5 procent van de mensen 90 procent van het inkomen verdienen.

En dat is juist wat ze willen. Zoveel mogelijk. Zodat ze zich kunnen onderscheiden met wat ze allemaal wel niet hebben vergeleken met anderen.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:35:14 #174
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32709577
Ok ff iets ONtopic ipv dat geflame [triest hoor]
Bush maakt 'overwinningsstrategie' Irak bekend

kijk ook ff de korte video [+/-2 min] [nederlandse ondertitels]
Wat een ongelooflijke bullshit zeg.
Nou ja, ze komen er nu in ieder geval wel voor uit dat ze daar lekker blijven zitten.
gelijk
  woensdag 30 november 2005 @ 21:37:55 #175
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32709670
Overwinning boeken

Dan wil je vanzelf iets afnemen van anderen.

Je kunt het dan beter iets anders noemen. Bij een overwinning denk ik vanzelf aan verliezers. Dan kun je beter een compromis sluiten. Dat je 2 overwinnaars hebt, maar dan zijn er geen overwinnaars, dan heb je 2 winnaars die je ook als 2 verliezers kunt zien, of als 2 neutralen. Dan is er vrede. Bij een overwinning is er geen vrede. Zodra er ook maar 1 partij wint, is er vanzelf 1 partij die verliest. En zodra 1 partij verliest gaat het oorlogsspelletje vanzelf door.

En het gaat wederom om macht. Zoveel mogelijk in handen krijgen. Burgers spelen risk. Machthebbers spelen met de wereld.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:44:33 #176
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32709898
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Overwinning boeken

Dan wil je vanzelf iets afnemen van anderen.

Je kunt het dan beter iets anders noemen. Bij een overwinning denk ik vanzelf aan verliezers. Dan kun je beter een compromis sluiten. Dat je 2 overwinnaars hebt, maar dan zijn er geen overwinnaars, dan heb je 2 winnaars die je ook als 2 verliezers kunt zien, of als 2 neutralen. Dan is er vrede. Bij een overwinning is er geen vrede. Zodra er ook maar 1 partij wint, is er vanzelf 1 partij die verliest. En zodra 1 partij verliest gaat het oorlogsspelletje vanzelf door.

En het gaat wederom om macht. Zoveel mogelijk in handen krijgen. Burgers spelen risk. Machthebbers spelen met de wereld.
nee je begrijpt het verkeerd. Het gaat over de overwinning op de teroristen daar. Zodat ze het niet in eigen land hoeven uit te vechten .
Wat een lachertje, denken ze nu werkelijk dat we stomzinnig zijn en niet weten wat ze daar WERKELIJK doen?
JA dat denken ze en ze hebben nog gelijk ook, want de meerderheid slikt het gewoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door soulsurvivor op 01-12-2005 14:42:30 ]
gelijk
  woensdag 30 november 2005 @ 21:47:50 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32710015
Ik bedoelde alleen te zeggen.

" Peace can only come when you surrender".

Je moet je overgeven als land, persoon, machthebbende. De handdoek in de ring gooien om daarna met elkaar om tafel te gaan zitten. Blijf je strijd voeren dan komt er nooit vrede. Je moet leren toegeven als het ware. Je moet je eigen belang opgeven als het ware.

Klinkt als een hippy theorie maar ik ga ervan uit dat je alleen tot vrede kunt komen door jezelf over te geven dus Handdoek in de ring, om tafel met een biertje en verder onderhandelen. Gooi die koppigheid weg.

Dat geldt zowel voor terroristen als voor "welwillende" landen.

Compromis sluiten ook.

" We doen geen stap opzij voor terrorisme"

Right, dat leidt alleen maar tot meer terrorisme als je het mij vraagt. Je vraagt dan om agressie. Probeer in die wereld te komen van die mensen en je bent een stuk verder. Probeer gelijkwaardig te komen.

We gaan geen stap opzij voor ze, dat wil zeggen van, ik blijf in oorlog.
  woensdag 30 november 2005 @ 23:00:37 #178
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32712693
pre-emptive kikje :d
  woensdag 30 november 2005 @ 23:02:56 #179
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32712772
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:
pre-emptive kikje :d
wat zegt u
gelijk
  woensdag 30 november 2005 @ 23:12:53 #180
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32713113
dromenvanger heeft overigens wel gelijk

maar het gaat hier om economische belangen , niet om menselijke belangen
anders waren beiden partijen allang thuis aan de thee.
pi_32713281
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
dromenvanger heeft overigens wel gelijk

maar het gaat hier om economische belangen , niet om menselijke belangen
anders waren beiden partijen allang thuis aan de thee.
Het begint wel met economische belangen maar verwordt tot een zaak van prestige en macht. En geld is macht in deze wereld. Maar ik denk dat macht een eerste drijfveer is en geld het middel en niet het doel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32713499
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar toch. Om eerlijke welvaart te krijgen.

Eerst iedereen een dak boven het hoofd en warmte plus de nodige voedsel. Reikt dan de huidige capaciteit, of zijn er dan nog steeds te weinig middelen? ? Als iedereen inlevert van wat teveel is bedoel ik dus?

Leven op minimale behoeftenbevrediging dus ook Zonder dat het ongezond is.

Auto's komen later wel. Mensen krijgen werk dicht bij huis en gaan van mijn part 2 uur lopen allemaal. Zolang iedereen maar hetzelfde heeft. En als het gelijk is wordt er uitgebouwd op meer welvaart voor iedereen.

Totdat iedereen goed terecht komt. Dus geen inkomens van 200,000 euro. Laat ze maar evenveel krijgen als het laagste. Laat ze 300 procent inleveren en laat ze het met plezier inleveren omdat de hele gemeenschap beter wordt ervan.

Heet dit communisme? Of heet dit anders? De hele gemeenschap als 1 geheel gaat vooruit. Er zijn geen klassenverschillen, nergens.

Iedereen die werkt krijg hetzelfde inkomen, vuilnisman, of directeur. Je bent arbeider en krijgt en levert hetzelfde in.

Is dat zo moeilijk? Om zo een wereld op te bouwen die in ieder geval op gebied van welvaart eerlijk is. En dan kun je uiteindelijk nog altijd komen tot een hele welvarende wereld. Blijf je het feit houden dat er grote verschillen zijn, dan is het altijd zo dat 5 procent van de mensen 90 procent van het inkomen verdienen.

En dat is juist wat ze willen. Zoveel mogelijk. Zodat ze zich kunnen onderscheiden met wat ze allemaal wel niet hebben vergeleken met anderen.
Je hebt helemaal gelijk Dromenvanger. De geschiedenis van de mens leert ons
echter dat de mens niet in staat is zo te leven. Het communisme had ook een nomen klatura,
rijke bovenlaag, net als het kapitalisme.
De wereld die jij (ook ik) zou willen is een utopie,helaas.

Verbeter de wereld en begin bij jezelf. Ik heb dat ook ter harte genomen.
Meer kan en wil ik ook niet doen. Je kunt mensen niet dwingen.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  woensdag 30 november 2005 @ 23:33:43 #183
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32713815
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het begint wel met economische belangen maar verwordt tot een zaak van prestige en macht. En geld is macht in deze wereld. Maar ik denk dat macht een eerste drijfveer is en geld het middel en niet het doel.

geld is geen macht
Macht geeft geld
geld is een middel voor macht en geeft geld.

[ Bericht 4% gewijzigd door soulsurvivor op 01-12-2005 00:36:12 ]
gelijk
  woensdag 30 november 2005 @ 23:48:21 #184
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32714335
geld is slechts een vorm van macht
maar op het moment is het indd DE macht

neem geld weg , macht is weg.
simpel , rockets ready?
  donderdag 1 december 2005 @ 00:01:46 #185
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32714721
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:48 schreef BaajGuardian het volgende:

simpel , rockets ready?
daarom reageerde ik ook op de post;
geld geeft macht
ik zeg:
macht geeft geld

bij 1 ... geld weg, macht weg.
bij 2 ... geld weg, macht blijft.

[ Bericht 1% gewijzigd door soulsurvivor op 01-12-2005 00:35:15 ]
gelijk
pi_32721928
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:20 schreef Mirage het volgende:

[..]

Heb jij ook nog iets zinnigs te melden of ben jij alleen in staat te flamen en drammen ?
Meneer de With heeft een andere aard, om het zo maar te verwoorden. Geen verbintenis met z'n hart chakra en een collectieve mind.

[ Bericht 1% gewijzigd door junkie19 op 01-12-2005 11:44:35 ]
pi_32722011
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

daarom reageerde ik ook op de post;
geld geeft macht
ik zeg:
macht geeft geld

bij 1 ... geld weg, macht weg.
bij 2 ... geld weg, macht blijft.
Er is maar 1 manier om de wereld te helen:

1: Orgonite maken en verspreiden.
2: Spiritueel / astraal vechten dmv liefde.

Door orgonite te maken en verspreiden stop je de 2 grootste troeven van de NWO (death towers en chemtrails) plus je verruimd het bewustzijn van je mede mens. Eigenlijk kaap je de death towers en zorg je ervoor dat ze POR gaan uitzenden wat helend is voor mensen, ipv van DOR wat schadelijk is voor mensen.

Spritueel en astraal vechten doe je door energie te sturen vanuit je hart chakra, wat invloed heeft op 3d. Moelijk voor te stellen voor sommigen, maar om een voorbeeld te geven. Als je een juiste dosis energie stuurt naar iemand die (om even in meneer de With's gedachtegang te blijven) kinder offers doet dan zal het bestaan van diegene, hier op aarde direct ophouden.

Daarnaast is het zo dat de NWO heel ontwikkeld is qua kennis (mentaal), ze snappen de meeste (universele) processen van creatie en kunnen deze nabootsen of exploiteren. 1 Ding snappen en voelen ze niet en dat is liefde (zijn ze namelijk kwijt geraakt). De NWO zijn uiteindelijk allemaal volgelingen van de hoogtste gevallen arch engel (sataniel) die in opstand is gekomen tegen zijn eigen vader, Yahweh.

[ Bericht 13% gewijzigd door junkie19 op 01-12-2005 12:25:48 ]
  donderdag 1 december 2005 @ 12:20:35 #188
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32723001
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:38 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Er is maar 1 goede manier om de wereld te helen:

1: Orgonite maken en verspreiden.
2: Spiritueel / astraal vechten dmv liefde.

Door orgonite te maken en verspreiden stop je de 2 grootste troeven van de NWO (death towers en chemtrails) plus je verruimd het bewustzijn van de mens. Eigenlijk kaap je de death towers en zorg je ervoor dat ze POR gaan uitzenden wat helend is voor mensen, ipv van DOR wat schadelijk is voor mensen.

Spritueel en astraal vechten doe je door energie te sturen vanuit je hart chakra, wat invloed heeft op 3d. Moelijk voor te stellen voor sommigen, maar om een voorbeeld te geven. Als je een juiste dosis energie stuurt naar iemand die (om even in meneer de With's gedachtegang te blijven) kinder offers doet dan zal het bestaan van diegene, hier op aarde direct ophouden.

Daarnaast is het zo dat de NWO heel ontwikkeld is qua kennis (mentaal), ze snappen de meeste (universele) processen van creatie en kunnen deze nabootsen of exploiteren. 1 Ding snappen en voelen ze niet en dat is liefde (zijn ze namelijk kwijt geraakt). De NWO zijn uiteindelijk allemaal volgelingen van de hoogtste gevallen arch engel (sataniel) die in opstand is gekomen tegen nota bene zijn eigen vader, Yahweh.
Denk je niet dat je een slag om de arm moet houden met de conclusies die je getrokken hebt als zijnde waarheid? Wat je zegt en gelooft zitten altijd kernen van waarheid in, maar nu praat je iemand na.Ik zou meerdere visies Onderzoeken en trek dan [met een slag om de arm] je eigen conclusies.
quote:
De NWO zijn uiteindelijk allemaal volgelingen van de hoogtste gevallen arch engel (sataniel) die in opstand is gekomen tegen nota bene zijn eigen vader, Yahweh
Hier valt namelijk zoveel over te zeggen. Wie was/is Yahweh b.v.?!
Verlies je niet in 1 visie, 1 interpretatie, 1 religie...
onderzoek en behoud het goede.
gelijk
pi_32723157
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:20 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Denk je niet dat je een slag om de arm moet houden met de conclusies die je getrokken hebt als zijnde waarheid? Wat je zegt en gelooft zitten altijd kernen van waarheid in, maar nu praat je iemand na.Ik zou meerdere visies Onderzoeken en trek dan [met een slag om de arm] je eigen conclusies.
[..]

Hier valt namelijk zoveel over te zeggen. Wie was/is Yahweh b.v.?!
Verlies je niet in 1 visie, 1 interpretatie, 1 religie...
onderzoek en behoud het goede.
Ik trek geen conclusies wat betreffende de waarheid, ik geef 2 mogelijkheden om de NWO te stoppen, die werken en effectief zijn, met een beetje achtergrond informatie voor de geintresseerde.
  donderdag 1 december 2005 @ 12:36:26 #190
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32723359
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:27 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Ik trek geen conclusies wat betreffende de waarheid, ik geef 2 mogelijkheden om de NWO te stoppen, die werken en effectief zijn, met een beetje achtergrond informatie voor de geintresseerde.
Dit is een conclusie neergezet als de waarheid:
quote:
Daarnaast is het zo dat de NWO heel ontwikkeld is qua kennis (mentaal), ze snappen de meeste (universele) processen van creatie en kunnen deze nabootsen of exploiteren. 1 Ding snappen en voelen ze niet en dat is liefde (zijn ze namelijk kwijt geraakt). De NWO zijn uiteindelijk allemaal volgelingen van de hoogtste gevallen arch engel (sataniel) die in opstand is gekomen tegen nota bene zijn eigen vader, Yahweh.
Ik probeer alleen te zeggen, probeer niet alles vanuit 1 hypothese aan te nemen.
keep a open mind.
Ik ken de stroming vanwaaruit je "vrij" citeert.
Ik geloof dat er veel kernen van waarheid in zitten, toch gaan ze naar mijn mening te ver in het trekken van bepaalde conclusies.
keep a open mind.
gelijk
pi_32724004
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:36 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Dit is een conclusie neergezet als de waarheid:
[..]

Ik probeer alleen te zeggen, probeer niet alles vanuit 1 hypothese aan te nemen.
keep a open mind.
Ik ken de stroming vanwaaruit je "vrij" citeert.
Ik geloof dat er veel kernen van waarheid in zitten, toch gaan ze naar mijn mening te ver in het trekken van bepaalde conclusies.
keep a open mind.
Ik snap wat je probeert te zeggen. Snap nu wat ik probeer te zeggen:

Er zijn 2 dingen die je kunt doen om de NWO te stoppen:
1: Orgonite maken en verspreiden
2: boosten/blasten, energie sturen vanuit je hart chakra.

Als je niets tegen de NWO wilt doen. Maar als je iets wilt doen, dan zijn dit 2 goede manieren.

Je kunt onneindig riedelen en praten en doen over de NWO, maar daarmee bestrijd je ze niet. Met orgonite maken en verspreiden doe je dat wel.
pi_32725374
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:20 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hoor eens, voor het geval het je ontgaan is; je beschermeling is al enige tijd doende om mijn intelligentie te minachten, omdat ik vragen stel over de mogelijkheden van levensonderhoud zonder geld. Of is het werkelijk de bedoeling van TRU dat alle vormen van redelijkheid worden opgeheven en alle soorten fantasmagoriaal gebral geldig zijn? Het zou je sieren als je eens las wat ik nu werkelijk geschreven heb.
pi_32725572
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:06 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
ik vraag ook niet of je al je goede daden opsomt, ik wil je gewoon aantonen hoe daadwerkelijk goed mensen voor elkaar kunnen zijn! en in deze maatschappij draait het meer ieder voor zich, en als je er nie geraakt..
In deze maatschappij is het mogelijk om miljoenen euro's over te maken naar hulpinstanties, wanneer er aan de andere kant van de wereld een aardbeving plaatsvindt. Daarmee kan meer nood worden gelenigd dan met plaatselijke liefdadigheid.
quote:
en dat moeten we proberen te vermijden dat die mensen pech hebben, maar op de dag van vandaag bestaat er ook zoiets als 2dekans onderwijs, misschien leer je daar iets mooier dan om eerste klas gangster te zijn..
Zucht....voor alle mensen die geen verstand van literatuur hebben; dat ''eersteklas gangster'' was het opschrift van een spandoek waaronder W.F. Hermans eens heeft geposeerd. Dezelfde Hermans die is afgebeeld in mijn avatar, ik kon helaas de betreffende foto nergens op Internet vinden. Dit feit is na te lezen op;

http://www.willemfrederik(...)B_chronologisch.html
pi_32725701
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef junkie19 het volgende:
Ik kan niet harden dat het merendeel van Nederland (zelfs de wereld) slikt wat er gebeurt in Irak.
Hier " Belgische blies zichzelf op in Irak " staat zelf dat een vrouwelijke Belgische "moslim extremist" zichzelf heeft opgeblazen in Irak.

(...)

De reactie's van mensen op zo'n bericht en het feit dat ze zelfs nog geloven dat dit bericht waar is, dat valt niet goed te praten.
Waarom is dit bericht niet waar?
pi_32725810
Ja zou ik ook wel willen weten ...

In belgische krant stond vandaag dat er wel 5 personen naar irak gestuurd werden vanuit brussel ...
Ofwel willen ze in Belgie weer 'n paar maatregelen invoeren en moeten ze eerst het terrorgevoel weer wat aanwakkeren.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32726131
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:34 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Meneer de With heeft een andere aard, om het zo maar te verwoorden. Geen verbintenis met z'n hart chakra en een collectieve mind.
Ach, uit de mond van iemand die gelooft dat de Protocollen van Zion werkelijk het plan voor wereldheerschappij blootgeven, neem ik dit als kennisgeving aan. God weet welke ''collectieve mind'' vergiftigd is met dit sprookje.

Maar ik zal het conflict dat uit een lullig bericht over tuinieren is gerezen, proberen te beeindigen met de volgende verklaring;

tot nu toe is geen van de ''antimaterialisten'' erin geslaagd mij uit te leggen hoe ik zonder geld eten zou kunnen maken. Ik heb daar op zijn minst grond voor nodig, en dus geld. Een vraag als ''heb je geld nodig om te kunnen bewegen?'' is dan ook een schijnvraag, want om mij te kunnen bewegen heb ik minstens een van de volgende zaken nodig; rust of voedsel. Met name voor het laatste heb ik toch echt geld nodig, want op water alleen kan ik niet leven.
Er is geen enkele concrete theorie uiteengezet over ''het wegdoen van geld''. Ik zeg dit alles niet omdat ik het leuk vind, maar omdat het onafwendbaar is. Het fiscale stelsel zal mij in ieder geval overleven. Zoals gezegd, is er geen enkel concreet alternatief betoogd, alleen maar idealen. Dat is trouwens niet alleen mijn mening:
quote:
Niet waar? Dat is, min of meer, wat ik bedoelde te zeggen.

Maar dan volgt dit:
quote:
simpel , rockets ready?
Waar ik niets mee aan kan vangen en waarvan ik ook betwijfel of het veel heil zal hebben. Onbekookte omwentelingen hebben dat zelden.

Maar nee, ik krijg op mijn flikker omdat ik dit aanstip, terwijl ''chemtrails'' en ''death towers'' ongehinderd passeren. . Mijn ''aard'' wordt ook nog gediagnostiseerd.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:36:36 #197
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32726503
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef UncleScorp het volgende:
Ja zou ik ook wel willen weten ...

In belgische krant stond vandaag dat er wel 5 personen naar irak gestuurd werden vanuit brussel ...
Ofwel willen ze in Belgie weer 'n paar maatregelen invoeren en moeten ze eerst het terrorgevoel weer wat aanwakkeren.
Dat is waarschijnlijk ja
Angst werkt geweldig voor de politiek.
gelijk
pi_32726605
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk ja
Angst werkt geweldig voor de politiek.
Mogelijkheid impliceert nog geen feit. Vooralsnog heb ik nergens kunnen lezen waarom het bericht niet waar is.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:40:55 #199
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32726653
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Mogelijkheid impliceert nog geen feit. Vooralsnog heb ik nergens kunnen lezen waarom het bericht niet waar is.
Ik ook niet. Zou ook niet weten waarom het niet waar zou zijn. jammer dat de TS daarop niet reageert.
gelijk
pi_32726721
Wss wil hij met die video's aantonen dat niet alle berichtgeving over Irak klopt met de werkelijkheid ...
maar bewijst niet direct dat die belgische zich niet opgeblazen heeft ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')