abonnement Unibet Coolblue
pi_32695040
Ik kan niet harden dat het merendeel van Nederland (zelfs de wereld) slikt wat er gebeurt in Irak.
Hier " Belgische blies zichzelf op in Irak " staat zelf dat een vrouwelijke Belgische "moslim extremist" zichzelf heeft opgeblazen in Irak.

Het is misschien moeilijk te accepteren dat bijna alles wat in het nieuws is volledig aan elkaar wordt gelogen met als enig doel de waarheid te verbergen. Een "strijd tegen terrorisme" wat door elk illumati gecontroleerd land in stand wordt gehouden (omdat de media 100% controleerd wordt).

De reactie's van mensen op zo'n bericht en het feit dat ze zelfs nog geloven dat dit bericht waar is, dat valt niet goed te praten. Het illustreert hoe goed de conditionering en mind control van de NWO middels media, death towers, disinformatie en andere controle methoden functioneerd.

Ik heb hier een docu, van 2 freelance Italiaanse journalisten die levend uit Irak zijn gekomen, met hun video tapes.

http://videos.informationclearinghouse.info/fallujah_ING.wmv
http://videos.informationclearinghouse.info/fallujah_INGb.rm

Kijk naar dat filmpje en ga dan bij jezelf na of je het prettig vind dat Nederlandse soldaten meedoen, of mee hebben gedaan, aan deze massacre. Probeer het voor jezelf goed te praten dat het allemaal moet kunnen onder de mom van de "strijd tegen terrorisme".

http://www.informationclearinghouse.info/article10907.htm
pi_32695099
- edit: denk jij dat dit onder normaal gedrag valt?-

Het is allang bekend dat de amerikanen in Irak stelselmatig internationale regels schenden en het niet te nauw nemen met de mensenrechten. Zou ik ook niet doen als Amerikanen die niemand gedood hebben in brand gestoken aan een brug worden gehangen en daarna door de stad gesleept.

De US of A zijn óók erg goed in informatie achterhouden, en wat door de media (die volgens jou 100% gecontroleerd worden, waar ik niks van geloof) wordt doorgegeven kan dan dus ook geen correcte info zijn.

[ Bericht 38% gewijzigd door Mirage op 30-11-2005 14:44:19 ]
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32695132
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:40 schreef Gripper het volgende:
-weg-
Denk je dat die reactie van jou iets zegt over je eigen persoonlijkheid?

Behalve dat, je hoeft mij niet eens serieus te nemen. Als jij je prima voelt met de brainwash die het 8 uur journaal in je pompt en je prettig voelt in het wereldje wat je opgelegd wordt, dan is dat prima toch. Er zijn zat andere mensen die wel willen weten wat er echt gebeurt in deze wereld.

[ Bericht 17% gewijzigd door Mirage op 30-11-2005 14:44:41 ]
pi_32695261
ik gooide per ongeluk een deel van de tekst weg, en klikte ook nog eens op invoeren. Nu is het zaakje weer gerepareerd (niet in de oorspronkelijke woorden, en iets ingekort, maar de strekking is gelijk)

EDIT: ik kan er trouwens wel inkomen dat de media een rol heeft in wat je om 8 uur op het journaal ziet: zij bepalen tenslotte wat er in het nieuws komt en wat niet. Uiteraard is het per land verschillend met welk kleurtje het nieuws wordt gebracht. maar dat je mensen tegenwoordig nog kunt misleiden via de media geloof ik niet zo: er zijn zoveel informatiebronnen overal dat je de waarheid maar moeilijk kunt verbergen.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32695306
Alle media worden dus 100% gecontroleerd door de Illuminati, behalve de RAI van Berlusconi?
pi_32695348
Kijk eerst de video en reageer daarna pas svp.
pi_32695430
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef junkie19 het volgende:
Ik kan niet harden dat het merendeel van Nederland (zelfs de wereld) slikt wat er gebeurt in Irak.
Hier " Belgische blies zichzelf op in Irak " staat zelf dat een vrouwelijke Belgische "moslim extremist" zichzelf heeft opgeblazen in Irak.

Het is misschien moeilijk te accepteren dat bijna alles wat in het nieuws is volledig aan elkaar wordt gelogen met als enig doel de waarheid te verbergen. Een "strijd tegen terrorisme" wat door elk illumati gecontroleerd land in stand wordt gehouden (omdat de media 100% controleerd wordt).

De reactie's van mensen op zo'n bericht en het feit dat ze zelfs nog geloven dat dit bericht waar is, dat valt niet goed te praten. Het illustreert hoe goed de conditionering en mind control van de NWO middels media, death towers, disinformatie en andere controle methoden functioneerd.
Kom eens met bewijs dat het bericht niet waar is graag.
A mind with a heart of it's own
pi_32695487
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:50 schreef junkie19 het volgende:
Kijk eerst de video en reageer daarna pas svp.
Die documentaire is van RAI News, een Italiaans medium, en aangezien "bijna alles wat in het nieuws is volledig aan elkaar wordt gelogen met als enig doel de waarheid te verbergen" en "de media 100% controleerd wordt", zul je toch moeten aantonen waarom deze documentaire geen "conditionering en mind control van de NWO middels media, death towers, disinformatie en andere controle methoden" is.
pi_32695497
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:54 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Kom eens met bewijs dat het bericht niet waar is graag.
Bekijk de video maar. Alleen al het feit dat de oorlog is begonnen met het zoeken naar "weapons of mass destructions" terwijl Amerika zelf deze wapens inzet, is al bewijs genoeg toch?

Of denk je dat el qaida nieuwe bomgordels heeft die mensen laten smelten?
pi_32695522
illuminati, conspiracy, strijd-tegen-terrorisme-misbruik, gecontroleerde pers, vermoedens als waarheid poneren. Zeker nog niet helemaal afgekickt want je hebt waanvoorstellingen. Veel sterkte ermee.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_32695534
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Die documentaire is van RAI News, een Italiaans medium, en aangezien "bijna alles wat in het nieuws is volledig aan elkaar wordt gelogen met als enig doel de waarheid te verbergen" en "de media 100% controleerd wordt", zul je toch moeten aantonen waarom deze documentaire geen "conditionering en mind control van de NWO middels media, death towers, disinformatie en andere controle methoden" is.
Nee, jij kiest zelf wat je kijkt en jij bepaald zelf wat je geloofd en ik ben jou helemaal niets schuldig. Ik bied je alleen een mogelijkheid.
pi_32695553
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Bekijk de video maar. Alleen al het feit dat de oorlog is begonnen met het zoeken naar "weapons of mass destructions" terwijl Amerika zelf deze wapens inzet, is al bewijs genoeg toch?
Dat white phospherous is geen massavernietigingswapen.
pi_32695579
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:57 schreef Deetch het volgende:
illuminati, conspiracy, strijd-tegen-terrorisme-misbruik, gecontroleerde pers, vermoedens als waarheid poneren. Zeker nog niet helemaal afgekickt want je hebt waanvoorstellingen. Veel sterkte ermee.
Arme ziel.. begin maar met het bekijken van de video.. en daarna kun je een beetje op www.whale.to en www.educate-yourself.org kijken wat er echt gebeurt in de wereld.
pi_32695596
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Bekijk de video maar. Alleen al het feit dat de oorlog is begonnen met het zoeken naar "weapons of mass destructions" terwijl Amerika zelf deze wapens inzet, is al bewijs genoeg toch?
Wat versta jij onder weapons of mass destruction?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_32695597
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Bekijk de video maar. Alleen al het feit dat de oorlog is begonnen met het zoeken naar "weapons of mass destructions" terwijl Amerika zelf deze wapens inzet, is al bewijs genoeg toch?

Of denk je dat el qaida nieuwe bomgordels heeft die mensen laten smelten?
Zouden de Amerikanen zich ooit met dat rottige middenoosten bemoeid hebben als daar geen enorme olievoorraad had gezeten? Als ze maar kunnen tanken, zal het ze verder worst wezen wie er behalve zij zelf nog meer WofMD hebben...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 30 november 2005 @ 14:00:15 #16
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32695598
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:40 schreef Gripper het volgende:
Denk je dat een afgekickte Junk serieus genomen wordt?
Ik neem hem i.i.g. wel serieus!
Ik geloof niet in elke conspiracy theory, maar dat amerika goed op weg is om wereld controle te krijgen, en zeer handig gebruik maakt van 'the war on terrorism' door angst te creeren is mij helder.
En ja, de meerderheid slikt het.
Er zijn vorig jaar meer amerikanen omgekomen door bliksem dan door terrorisme.
Dat hele 'the war on terrorism' is een cover-up om andere doelen te bereiken.
Wie zijn hier eigenlijk de echte teroristen?
Stel je voor dat amerika ons land binnen zou vallen, omdat amerika ons bestempeld als een schurkenstaat of zo. Hoe zouden wij dat vinden. Zouden wij niet reageren als nu de moslimlanden doen?
Zoiets als: fuck off !!!
Stel je voor dat iran martel/gevangenisen in het oude oostblok land gebruikt om mensen zonder proces te 'ondervragen '.
Ik denk dat Amerika direct binnen zal vallen. [Tenminste als het in hun voordeel is]
Kots misselijk wordt ik van de wereld. Het zwart/wit denken.
Amerikanen zijn goed, islam/communisme is slecht.
Waar zijn we mee bezig. Of beter: waar zijn we niet mee bezig. Waarom slikken we het allemaal maar.
Omdat wij misschien ons natje en ons droogje hebben, of misschien dat accceptatie van een ander wereldbeeld verantwoordelijkheden met zich mee brengen?
... Ik hou maar ff op. Er is hier zoveel over te zeggen...
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_32695623
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat white phospherous is geen massavernietigingswapen.
Kijk eerst die docu voordat je reageert...
pi_32695666
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:01 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Kijk eerst die docu voordat je reageert...
Ik heb de documentaire gedeeltelijk bekeken, 'wit fosfor', of hoe het ook in het Nederlands heet, wordt niet plots een massavernietigingswapen wanneer ik de rest van de video bekijk.

Nu, over die Belgische zelfmoordenaar, hoe weet jij dat het niet waar is?
pi_32695673
Hier nog eenmaal de links naar de video, voor het geval je per ongeluk eroverheen leest en klakkeloos een reactie plaast:

http://videos.informationclearinghouse.info/fallujah_ING.wmv (44,6 mb)
http://videos.informationclearinghouse.info/fallujah_INGb.rm (23 mb)
pi_32695675
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Bekijk de video maar. Alleen al het feit dat de oorlog is begonnen met het zoeken naar "weapons of mass destructions" terwijl Amerika zelf deze wapens inzet, is al bewijs genoeg toch?

Of denk je dat el qaida nieuwe bomgordels heeft die mensen laten smelten?
Leg mij eens uit hoe het eventuele gebruik van massavernietigingswapens te maken heeft met het niet waar zijn dat een Belgische vrouw zich heeft opgeblazen. Ik zie het verband namelijk helemaal niet.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 30 november 2005 @ 14:05:29 #21
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32695717
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:03 schreef junkie19 het volgende:
Hier nog eenmaal de links naar de video, voor het geval je per ongeluk eroverheen leest en klakkeloos een reactie plaast:

http://videos.informationclearinghouse.info/fallujah_ING.wmv (44,6 mb)
http://videos.informationclearinghouse.info/fallujah_INGb.rm (23 mb)
Ze staan in de download
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_32695932
Ik heb geen internet want die rottige amerikanen controleren alle media. Kan dus helaas die films niet downloaden om ze te bekijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Deetch op 30-11-2005 14:27:57 ]
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 30 november 2005 @ 14:21:16 #23
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32696084
quote:
'wit fosfor', of hoe het ook in het Nederlands heet, wordt niet plots een massavernietigingswapen
het lligtt er ook aan wie het gebruikt...kijk als saddam het gebruikt is het "Chemisch" maar als de amerikanen het gebruiken 'tactisch'

oh jah en zelfs het pentagon geeft dat toe
  woensdag 30 november 2005 @ 14:32:09 #24
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32696345
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:21 schreef merlin693 het volgende:

[..]

het lligtt er ook aan wie het gebruikt...kijk als saddam het gebruikt is het "Chemisch" maar als de amerikanen het gebruiken 'tactisch'

oh jah en zelfs het pentagon geeft dat toe
De amerikanen zijn immers ook de goede, dus dan is het goed.
Als het niet zo triest was zou het lachwekkend zijn. En verbijsterd hoe ze er steeds weer mee weg komen.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_32696382
Ik wacht nog steeds op antwoord op mijn laatste vraag.
A mind with a heart of it's own
pi_32696450
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:21 schreef merlin693 het volgende:

oh jah en zelfs het pentagon geeft dat toe
Het is geen officiëel standpunt van het Pentagon, waar jij naar verwijst is een human intelligence-rapport uit Koerdistan over wat Koerdische opstandelingen verteld hebben.
  woensdag 30 november 2005 @ 14:38:21 #27
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32696509
quote:
Het is geen officiëel standpunt van het Pentagon, waar jij naar verwijst is een human intelligence-rapport uit Koerdistan over wat Koerdische opstandelingen verteld hebben.
quote:
"DURING THE BRUTAL CRACKDOWN THAT FOLLOWED THE KURDISH UPRISING, IRAQI FORCES LOYAL TO PRESIDENT SADDAM ((HUSSEIN)) MAY HAVE POSSIBLY USED WHITE PHOSPHOROUS (WP) CHEMICAL WEAPONS AGAINST KURDISH
WP=Willy Pete wat army slang is voor White phosphorous

http://www.gulflink.osd.m(...)01_22431050_91r.html


http://sill-www.army.mil/FAMAG/

http://dailyablution.blog(...)ablution_exclus.html

http://usinfo.state.gov/m(...)ons_in_Fallujah.html

http://usinfo.state.gov/m(...)ons_in_Fallujah.html

http://www.scoop.co.nz/stories/HL0511/S00282.htm


http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/4440664.stm

http://news.independent.co.uk/world/americas/article328703.ece

http://www.gulflink.osd.m(...)27_23402929_91r.html

[ Bericht 9% gewijzigd door merlin693 op 30-11-2005 14:46:00 ]
pi_32696682
quote:
Correct. Geen officiëel Pentagon-standpunt, maar een human intelligence-rapport.
pi_32696721
Ruik ik hier paranoia?
Ik download in elk geval snel dat videotje, voordat de NWO die site plat gooit.
Straks even kijken.
Maar ik geloof echt niet dat de media 100% gecontroleerd zijn door de zogenaamde New World Order of Illuminatie, whatever dat moge wezen.

Als de NWO en/of Illuminatie dergelijk nieuws van de wereld willen onthouden doen ze niet erg hun best want het staat nu op een voor iedereen toegankelijk forum.
Of komen ze Fok! straks ook plat gooien, en iedereen die inmiddels op de hoogte is van de snode plannen van de NWO?
  woensdag 30 november 2005 @ 14:46:54 #30
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32696746
hmm dus dat DOD artiekel is geschreven alshuman intelligence ..waarom is die ge-declasificeerd dan ?
quote:
IIR 2 243 1050 91/POSSIBLE USE OF PHOSPHOROUS CHEMICAL

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------
DEPARTMENT OF DEFENSE
---------------------------------------------------------------------

DOI: (U) 910300.

REQS: (U) T-8C2-2650-01-90.

SOURCE: [ (b)(1) sec 1.3(a)(4) ][ (b)(7)(D) ]


SUMMARY: IRAQ HAS POSSIBLY EMPLOYED PHOSPHOROUS CHEMICAL WEAPONS AGAINST THE KURDISH POPULATION IN AREAS ALONG THE
IRAQI-TURKISH-IRANIAN BORDERS. KURDISH RESISTANCE IS LOSING ITS
STRUGGLE AGAINST SADDAM HUSSEIN'S FORCES. KURDISH REBELS AND
REFUGEES' PERSONAL OBSERVATIONS AND PERCEPTIONS ARE PROVIDED.


TEXT: 1. DURING APRIL 1991, THE SOURCE TELEPHONED
BROTHER (SUBSOURCE) [ (b)(1) sec 1.3(a)(4) ][ (b)(7)(D) ]

. DURING THIS PHONE CONVERSATION,
THE SOURCE WAS ABLE TO OBTAIN THE FOLLOWING INFORMATION ON THE
PRESENT SITUATION IN KURDISH AREAS ALONG THE IRAQI-TURKISH-IRANIAN
BORDERS --
A. IRAQ'S POSSIBLE EMPLOYMENT OF PHOSPHOROUS CHEMICAL WEAPON -- IN LATE FEBRUARY 1991, FOLLOWING THE COALITION FORCES'
OVERWHELMING VICTORY OVER IRAQ, KURDISH REBELS STEPPED UP THEIR
STRUGGLE AGAINST IRAQI FORCES IN NORTHERN IRAQ. DURING THE BRUTAL
CRACKDOWN THAT FOLLOWED THE KURDISH UPRISING, IRAQI FORCES LOYAL
TO
PRESIDENT SADDAM ((HUSSEIN)) MAY HAVE POSSIBLY USED WHITE
PHOSPHOROUS (WP) CHEMICAL WEAPONS AGAINST KURDISH REBELS AND THE
POPULACE IN ERBIL (GEOCOORD:3412N/04401E) (VICINITY OF IRANIAN
BORDER) AND DOHUK (GEOCOORD:3652N/04301E) (VICINITY OF IRAQI
BORDER) PROVINCES, IRAQ. THE WP CHEMICAL WAS DELIVERED BY
ARTILLERY ROUNDS AND HELICOPTER GUNSHIPS (NO FURTHER INFORMATION
AT
THIS TIME). APPARENTLY, THIS TIME IRAQ DID NOT USE NERVE GAS AS
THEY DID IN 1988, IN HALABJA (GEOCOORD:3511N/04559E), IRAQ,
BECAUSE
THEY WERE AFRAID OF POSSIBLE RETALIATION FROM THE UNITED STATES
(U.S.) LED COALITION. THESE REPORTS OF POSSIBLE WP CHEMICAL WEAPON
ATTACKS SPREAD QUICKLY AMONG THE KURDISH POPULACE IN ERBIL AND
DOHUK. AS A RESULT, HUNDREDS OF THOUSANDS OF KURDS FLED FROM THESE
TWO AREAS AND CROSSED THE IRAQI BORDER INTO TURKEY. IN RESPONSE TO
THIS, TURKISH AUTHORITIES ESTABLISHED SEVERAL REFUGEE CENTERS
ALONG
THE TURKISH-IRAQI BORDER. Snip


[ Bericht 73% gewijzigd door merlin693 op 30-11-2005 14:56:04 ]
pi_32696856
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:46 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Ruik ik hier paranoia?
Ik download in elk geval snel dat videotje, voordat de NWO die site plat gooit.
Straks even kijken.
Maar ik geloof echt niet dat de media 100% gecontroleerd zijn door de zogenaamde New World Order of Illuminatie, whatever dat moge wezen.

Als de NWO en/of Illuminatie dergelijk nieuws van de wereld willen onthouden doen ze niet erg hun best want het staat nu op een voor iedereen toegankelijk forum.
Of komen ze Fok! straks ook plat gooien, en iedereen die inmiddels op de hoogte is van de snode plannen van de NWO?
Nou, het forum platgooien dat zal niet snel gebeuren maar wat wel gebeurt is dat illumati monarch programming ertoe leid dat mensen met demonen in hun solar plexus de weg naar het forum weten te vinden en daar berichten gaan posten om de waarheid toch te vervormen..
pi_32697035
TVP, ik voorzie leuke discussies.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_32697110
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:51 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Nou, het forum platgooien dat zal niet snel gebeuren maar wat wel gebeurt is dat illumati monarch programming ertoe leid dat mensen met demonen in hun solar plexus de weg naar het forum weten te vinden en daar berichten gaan posten om de waarheid toch te vervormen..
Ga je nog antwoord geven op mijn laatste laatste vraag, of hou je het bij zulke uitspraken?
A mind with a heart of it's own
pi_32697193
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:51 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Nou, het forum platgooien dat zal niet snel gebeuren maar wat wel gebeurt is dat illumati monarch programming ertoe leid dat mensen met demonen in hun solar plexus de weg naar het forum weten te vinden en daar berichten gaan posten om de waarheid toch te vervormen..
Dit gaat mijn kennis even te boven, eerst maar eens dat filmpje checken zo.
Maar ik blijf er toch bij dat een hoop van dit soort berichten wel voortkomen uit paranoia.

Overigens geloof ik best dat de US of A hard op weg is om de wereld over te nemen, maar of ze dat echt gaat lukken betwijfel ik.

Iets als New World Order of Illuminatie vind ik nog moeilijk te geloven omdat er alleen maar 'vage' verhalen de ronde doen.
Als dit werkelijk waar is kan dit nooit lang voor de wereldbevolking verborgen blijven.
pi_32697323
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:51 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Nou, het forum platgooien dat zal niet snel gebeuren maar wat wel gebeurt is dat illumati monarch programming ertoe leid dat mensen met demonen in hun solar plexus de weg naar het forum weten te vinden en daar berichten gaan posten om de waarheid toch te vervormen..
M.a.w. op het moment dat je tegengas krijgt hier dan ligt het aan de NWO? Dan zijn de non-believers gebrainwashed?

Zo kun je toch nooit een gezonde discussie op een forum voeren? Wat zoek je dan precies hier? Wil je alleen maar ja-knikkers om je heen die klakkeloos dit soort stof accepteren?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 30 november 2005 @ 15:17:02 #36
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32697612
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:06 schreef LostFormat het volgende:

[..]

M.a.w. op het moment dat je tegengas krijgt hier dan ligt het aan de NWO? Dan zijn de non-believers gebrainwashed?

Zo kun je toch nooit een gezonde discussie op een forum voeren? Wat zoek je dan precies hier? Wil je alleen maar ja-knikkers om je heen die klakkeloos dit soort stof accepteren?
Het zou inderdaad jammer zijn als de discussie alleen maar daar verder op zal gaan bouwen.
Maar vergeet niet dat niet elk complot een theorie is.
Er bestaan complotten, en de werkelijke top speelt een medogeloos spelletje.
Dat is niet zweverige paranoia, maar historisch gezien eerder regel dan uitzondering.

[ Bericht 0% gewijzigd door soulsurvivor op 30-11-2005 15:28:53 ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  woensdag 30 november 2005 @ 15:32:53 #37
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32698095
dus , wat gaan we er aan doen?
of gaan jullie alleen praten erover
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 30 november 2005 @ 15:36:11 #38
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32698190
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:03 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Leg mij eens uit hoe het eventuele gebruik van massavernietigingswapens te maken heeft met het niet waar zijn dat een Belgische vrouw zich heeft opgeblazen. Ik zie het verband namelijk helemaal niet.
Ik denk zelf dat de TS dit voorbeeld gebruikt [of het nu wel of niet waar is] om een beeld te schetsten dat wij zeer gekleurde nieuwsberichten via de gebruikelijke media binnen krijgen.
Ik ga niet zo ver net als de TS te zeggen dat het voor 100% gecontroleerd wordt.
Wel ben ik er van overtuigt dat er machten aan het werk zijn om bepaalde doelen te bereiken.
Maar misschien reageert de TS zelf nog...
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  woensdag 30 november 2005 @ 15:37:56 #39
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32698250
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:32 schreef BaajGuardian het volgende:
dus , wat gaan we er aan doen?
of gaan jullie alleen praten erover
Tja... wat kan je er aan doen? Posten in een forum bv.
Links door mailen.
wat denk jij?
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  woensdag 30 november 2005 @ 15:41:49 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32698364
Het is vaak een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 30 november 2005 @ 17:58:57 #41
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32702493
wachten...jahoor

mja ik wacht ook tot de hel losbreekt daar niet van...
maar zo passief als jullie is best zielig aangezien men wel loopt te praten dat iemand ze een halt moet toeroepen maar ik zie nog niemand van jullie de 2e kamer mailen , of de media tippen en op straat een betoging houden op een opstapje.
of wel ...
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_32702579
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:58 schreef BaajGuardian het volgende:
wachten...jahoor

mja ik wacht ook tot de hel losbreekt daar niet van...
maar zo passief als jullie is best zielig aangezien men wel loopt te praten dat iemand ze een halt moet toeroepen maar ik zie nog niemand van jullie de 2e kamer mailen , of de media tippen en op straat een betoging houden op een opstapje.
of wel ...
BG, ik vraag het me af. Op welke manier ben jij nu dan bezig om er wat tegen te doen? Wat voor acties onderneem jij?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 30 november 2005 @ 18:03:07 #43
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32702616
Uiteindelijk komt het vanzelf wel goed ooit. Of niet?

Als de betreffende machthebbers wakker worden badend in het zweet van nachtmerries. Misschien dat ze ooit wakker worden, dat ze menselijke trekjes gaan vertonen allemaal. Dat de macht niet meer als onmenselijk masker werkt. Dat de menselijke emoties en het schuldgevoel de voorhand gaan bieden ook.

Mijnheer de president, welterusten.
Slaap maar lekker in je mooie witte huis.
Denk maar niet te veel aan al die verre kusten
waar uw jongens zitten, eenzaam, ver van thuis.
Denk vooral niet aan die zesenveertig doden,
die vergissing laatst met dat bombardement.
En vergeet het vierde van die tien geboden
die u als goed christen zeker kent.

Denk maar niet aan al die jonge frontsoldaten
eenzaam stervend in de verre tropennacht.
Laat die weke pacifistenkliek maar praten,
mijnheer de president, slaap zacht.

Droom maar van de overwinning en de zege,
droom maar van uw mooie vredesideaal
dat nog nooit door bloedig moorden is verkregen,
droom maar dat het u wel lukken zal dit maal.
Denk maar niet aan al die mensen die verrekken,
hoeveel vrouwen, hoeveel kinderen zijn vermoord.
Droom maar dat u aan het langste eind zult trekken
en geloof van al die tegenstand geen woord.

Bajonetten met bloedige gevesten
houden ver van hier op uw bevel de wacht
voor de glorie en de eer van het vrije westen.
Mijnheer de president, slaap zacht.

Schrik maar niet te erg wanneer u in uw dromen
al die schuldeloze slachtoffers ziet staan
die daarginds bij het gevecht zijn omgekomen
en u vragen hoe lang dit nog zo moet gaan.
En u zult toch ook zo langzaamaan wel weten
dat er mensen zijn die ziek zijn van geweld,
die het bloed en de ellende niet vergeten
en voor wie nog steeds een mensenleven telt.

Droom maar niet te veel van al die dode mensen,
droom maar fijn van overwinning en van macht.
Denk maar niet aan al die vredeswensen.
Mijnheer de president, slaap zacht.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 30 november 2005 @ 18:03:53 #44
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32702637
planning van wat het beste is wanneer de hel losbreekt , ik heb al genoeg geprobeerd.
teveel zelfs.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_32702654
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:03 schreef BaajGuardian het volgende:
planning van wat het beste is wanneer de hel losbreekt , ik heb al genoeg geprobeerd.
teveel zelfs.
Kan je wat concreter zijn?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_32702667
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef junkie19 het volgende:
Ik kan niet harden dat het merendeel van Nederland (zelfs de wereld) slikt wat er gebeurt in Irak.
Hier " Belgische blies zichzelf op in Irak " staat zelf dat een vrouwelijke Belgische "moslim extremist" zichzelf heeft opgeblazen in Irak.

Het is misschien moeilijk te accepteren dat bijna alles wat in het nieuws is volledig aan elkaar wordt gelogen met als enig doel de waarheid te verbergen. Een "strijd tegen terrorisme" wat door elk illumati gecontroleerd land in stand wordt gehouden (omdat de media 100% controleerd wordt).

De reactie's van mensen op zo'n bericht en het feit dat ze zelfs nog geloven dat dit bericht waar is, dat valt niet goed te praten.
Dag,

ga je nu nog aantonen dat dit bericht op leugens berust?
pi_32702784
quote:
droom maar van uw mooie vredesideaal
dat nog nooit door bloedig moorden is verkregen
Ik heb nooit begrepen dat mensen dit met droge ogen kunnen beweren.
(Ik begrijp ueberhaupt niet waarom mensen een ''protestsong'' waaruit je zou kunnen opmaken dat de Vietcong makke lammetjes zijn, nog altijd citeren. Dat is net zoiets als moslim-extremist met aanhalingstekens omgeven.)
  woensdag 30 november 2005 @ 18:09:15 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32702786
kijk de grap is , dat er nogsteeds mensne zijn die denken dat hij irak binnenviel om de *gevaarlijke* (vertaling : zelf aan de macht geholpen en gesteund in aanvallen tegen iran) Saddam te verwijderen en het land VRIJ en VEILIG (vertaling : onder de markt van het westen zodat iedereen die onder poverty leeft wat eigenlijk geen luxe en geld betekend voor het westen te stallen) maken en daarmee laten zien dat amerika GOED (vertaling : economisch superieur) is

oeh , voordat we denken dat het gemene amerika dit allemaal doet.

fout.

waar komt amerika vandaan , europa is naar amerika gegaan en heeft het van de natives gejat , toen later kwamen er nog meer kolonies , gingen die debielen onderelkaar vechten
en nu vechten ze niet meer wegens dictators die zichzelf president noemen en een agency die zelf meer aanslagen pleegt dan alle arabieren bij elkaar...

het word overigens nogsteeds letterlijk bestuurd door europa.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_32702863
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:50 schreef junkie19 het volgende:
Kijk eerst de video en reageer daarna pas svp.
Als jij nu eens had bewezen dat dit bericht onjuist is, dan waren we nooit in deze troep verzeild geraakt.
pi_32702866
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:58 schreef BaajGuardian het volgende:
wachten...jahoor

mja ik wacht ook tot de hel losbreekt daar niet van...
maar zo passief als jullie is best zielig aangezien men wel loopt te praten dat iemand ze een halt moet toeroepen maar ik zie nog niemand van jullie de 2e kamer mailen , of de media tippen en op straat een betoging houden op een opstapje.
of wel ...
Vaak genoeg gedaan maar ik heb het nog nooit zien helpen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')