abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 20:50:06 #151
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32707921
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Het komt juist ten goede aan de wereldeconomie. Geen interne bemoeienissen meer van Westerse bedrijven bij zo'n dergelijk land. (bij een VOLLEDIGE terugtrekking).
Vergeet niet dat wij rijk zijn dankzij of over de rug van de arme landen.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  woensdag 30 november 2005 @ 20:50:53 #152
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707940
en die rijkdom liever kwijt dan rjik
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:52:33 #153
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708012
Ik ben een goed mens

Geworden

Ik was ook kapitalist maar ben afgestapt van dat hele gebeuren, mijn opleiding draaide om kapitalistische denkbeelden. Het boeit me niet meer allemaal. Zolang er gelijkheid is. De rest boeit me niet.

Gelijkheid in alles.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:52:35 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708014
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Het wordt tijd voor een massa demonstratie

Of het wordt tijd dat de AEX index inzakt.

Het wordt tijd voor chaos.

Het wordt tijd dat kapitaal zijn waarde verliest.

Het wordt tijd dat geld niets meer waard is.

Zoiets

Het wordt tijd voor iets nieuws inderdaad, want dit oneerlijke systeem klopt niet. En dan zul je altijd mensen met veel geld hebben die het kapitalisme als ultiem beschouwen, maar die denken alleen aan hun eigen hachje. Zolang ze zelf maar de schaapjes op het droge hebben.

Het wordt tijd dat die zakenlui met hun 3 delig pak en koffertje van deze aardbodem verdwijnen ook. Want die teren als een parasiet van dit systeem.
pi_32708073
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
waar betaal jij u eten van ?? ben jij echt goed voor je buren geweest ?? heb je hun al eens geholpen in noodsituatie's ?? zoals Jezus die kreeg overal eten aangeboden waar hij kwam, Vandaag op de dag in ethiopië geven de armste mensen hun laatste eten weg aan de wildvreemste mensen gewoon omdat ze geloven hé !!
Dat weet ik, maar ik ben geen Ethiopier. Ik zie mij geconfronteerd met hele andere omstandigheden. Daarbinnen probeer ik goed te doen. Maar ik denk dat Jezus het niet op prijs zou stellen als ik hier al mijn goede daden op ging noemen, daar waarschuwde hij zelfs tegen.
quote:
Ik denk dat jij gewoon jouw cultuur moet verbreden!! is goed zien wat er echt leeft daarbuiten..
Ik denk dat jij het recht niet hebt om zulke opmerkingen aan mijn adres te bezigen.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:55:39 #156
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708145
lmao , de bekrompenheid is op de teentjes getrapt
pi_32708186
Nederlands millitairen in Irak.
http://www.nldetirak.nl/

De site staat nu stil, maar je kan hier vast wel (des)informatie over het betreffende onderwerp vinden.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32708219
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
lmao , de bekrompenheid is op de teentjes getrapt
. Man, wat ben ik blij dat jij geen enkele vorm van macht hebt, de showprocessen over tuinbouw zouden niet van de lucht zijn en de monetaire gevolgen zouden niet te overzien zijn.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:00:22 #159
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708311
je moest eens weten hoeveel macht ik heb , maar dat heeft geen nut om hier te gaan demonstreren
vergeet niet , macht is niet enkel politiek.
pi_32708340
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef Mirage het volgende:
Nederlands millitairen in Irak.
http://www.nldetirak.nl/

De site staat nu stil, maar je kan hier vast wel (des)informatie over het betreffende onderwerp vinden.
De kinderoffers en de chakra staan nergens vermeld, desinformatie kortom.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:01:21 #161
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708349
Monetaire politiek, prijs-elasticiteiten

Komt weer die opleiding naar boven hier

Hou op over monetaire praktijken

Break-even point en ga zo door.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:03:47 #162
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708426
ach ja , tot zover de denk capaciteit van een politicus he , hokjes en regeltjes , ze hebben prolly zelf nieteens door hoe erg ze zich beperken , en daarmee slachtoffers maken.

wat we wel niet met de wereld konden doen zonder die bs.

er waren ooit grootse mensen , wanneer komen we weer?
  woensdag 30 november 2005 @ 21:05:21 #163
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32708476
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Vergeet niet dat wij rijk zijn dankzij of over de rug van de arme landen.
ja, dat is ook waar.
Era Vulgaris
pi_32708497
ik vraag ook niet of je al je goede daden opsomt, ik wil je gewoon aantonen hoe daadwerkelijk goed mensen voor elkaar kunnen zijn! en in deze maatschappij draait het meer ieder voor zich, en als je er nie geraakt.. pech.. en dat moeten we proberen te vermijden dat die mensen pech hebben, maar op de dag van vandaag bestaat er ook zoiets als 2dekans onderwijs, misschien leer je daar iets mooier dan om eerste klas gangster te zijn..
En ik wil jouw geen opmerkingen geven, ik doe dit voor iedereen, om hun mijn levenservaringen mee te delen, en hoe ik mijn leven zie, en hoe ik het wil voor de toekomst.. als je leeft heb je recht op leven, en als je werkt, en je hebt een vrouw en getrouwd, dan heb je recht op woonst, zonder dat je daar ook maar aan iemand geld voor zou moeten geven, anders noem ik dat sociaal orecht!
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
Astroligical sign: virgo/snake
  woensdag 30 november 2005 @ 21:07:46 #165
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32708558
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Het wordt tijd voor een massa demonstratie

Of het wordt tijd dat de AEX index inzakt.
De dag dat de dollar valt komt er, geloof me
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 21:08:19 #166
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708574
Monetaire politiek is ook maar een benadering van een bestaand systeem. Het wordt al snel gezien als het ultieme middel. Is het misschien ook wel op dit moment. Maar het hele gedoe met geld zijnde. Ik heb het van binnen en buiten gekend, de balans van een land en nog meer. En ga zo door. Het is een groot systeem opgezet door hoge professoren.

Eerlijkheid zie je niet vaak. Er gaat een deel uit naar ontwikkelingslanden en meteen wordt gekeken naar de invloed op eigen politiek per land afzonderlijk. Inplaats van alle middelen samen te voegen en iedereen te laten inleveren als het ware.

Oorzaak gevolg is te vaak aanwezig. Te weinig risico wordt genomen en te weinig samenwerking treedt op. Waar staat de Nederlandse economie in zijn eentje? Nergens.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:10:16 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708637
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

hoe sneller hoe beter.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:10:51 #168
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708660
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Dan zorg ik wel voor een mooie groente-tuin En brei ik meteen dikke truien Zelfs zonder kachel kan ik leven, zelfs zonder warm water kan ik me wassen.

Mensen zijn teveel gewend aan luxe. Alsof ze niet meer zonder luxe kunnen. Mensen zijn zo verwend geraakt dat ze alle middelen opmaken die aanwezig zijn.

Met de auto gaan terwijl de supermarkt 200 meter verderop ligt
  woensdag 30 november 2005 @ 21:12:30 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32708721
ahh dromenvanger , je snapt et
jij gaat geen probleem hebben met echt leven dat weet ik nu al
  woensdag 30 november 2005 @ 21:13:46 #170
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32708772
Ik snap het wel, maar ook ik ben verwend.

Verwend in deze wereld. Waar alles wordt opgemaakt alsof er oneindige bronnen zijn.
pi_32709047
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

De kinderoffers en de chakra staan nergens vermeld, desinformatie kortom.
Heb jij ook nog iets zinnigs te melden of ben jij alleen in staat te flamen en drammen ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 30 november 2005 @ 21:28:19 #172
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32709330
alleen in staat te flamen en drammen .
(vooral door te pipo de clownen met vraag posts vol sarcastisch ongeloof , want hij kan toch niet echt zo dom zijn wel?)
  woensdag 30 november 2005 @ 21:30:33 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32709408
Maar toch. Om eerlijke welvaart te krijgen.

Eerst iedereen een dak boven het hoofd en warmte plus de nodige voedsel. Reikt dan de huidige capaciteit, of zijn er dan nog steeds te weinig middelen? ? Als iedereen inlevert van wat teveel is bedoel ik dus?

Leven op minimale behoeftenbevrediging dus ook Zonder dat het ongezond is.

Auto's komen later wel. Mensen krijgen werk dicht bij huis en gaan van mijn part 2 uur lopen allemaal. Zolang iedereen maar hetzelfde heeft. En als het gelijk is wordt er uitgebouwd op meer welvaart voor iedereen.

Totdat iedereen goed terecht komt. Dus geen inkomens van 200,000 euro. Laat ze maar evenveel krijgen als het laagste. Laat ze 300 procent inleveren en laat ze het met plezier inleveren omdat de hele gemeenschap beter wordt ervan.

Heet dit communisme? Of heet dit anders? De hele gemeenschap als 1 geheel gaat vooruit. Er zijn geen klassenverschillen, nergens.

Iedereen die werkt krijg hetzelfde inkomen, vuilnisman, of directeur. Je bent arbeider en krijgt en levert hetzelfde in.

Is dat zo moeilijk? Om zo een wereld op te bouwen die in ieder geval op gebied van welvaart eerlijk is. En dan kun je uiteindelijk nog altijd komen tot een hele welvarende wereld. Blijf je het feit houden dat er grote verschillen zijn, dan is het altijd zo dat 5 procent van de mensen 90 procent van het inkomen verdienen.

En dat is juist wat ze willen. Zoveel mogelijk. Zodat ze zich kunnen onderscheiden met wat ze allemaal wel niet hebben vergeleken met anderen.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:35:14 #174
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32709577
Ok ff iets ONtopic ipv dat geflame [triest hoor]
Bush maakt 'overwinningsstrategie' Irak bekend

kijk ook ff de korte video [+/-2 min] [nederlandse ondertitels]
Wat een ongelooflijke bullshit zeg.
Nou ja, ze komen er nu in ieder geval wel voor uit dat ze daar lekker blijven zitten.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  woensdag 30 november 2005 @ 21:37:55 #175
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32709670
Overwinning boeken

Dan wil je vanzelf iets afnemen van anderen.

Je kunt het dan beter iets anders noemen. Bij een overwinning denk ik vanzelf aan verliezers. Dan kun je beter een compromis sluiten. Dat je 2 overwinnaars hebt, maar dan zijn er geen overwinnaars, dan heb je 2 winnaars die je ook als 2 verliezers kunt zien, of als 2 neutralen. Dan is er vrede. Bij een overwinning is er geen vrede. Zodra er ook maar 1 partij wint, is er vanzelf 1 partij die verliest. En zodra 1 partij verliest gaat het oorlogsspelletje vanzelf door.

En het gaat wederom om macht. Zoveel mogelijk in handen krijgen. Burgers spelen risk. Machthebbers spelen met de wereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')