Vergeet niet dat wij rijk zijn dankzij of over de rug van de arme landen.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Het komt juist ten goede aan de wereldeconomie. Geen interne bemoeienissen meer van Westerse bedrijven bij zo'n dergelijk land. (bij een VOLLEDIGE terugtrekking).
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Het wordt tijd voor een massa demonstratie
Of het wordt tijd dat de AEX index inzakt.
Het wordt tijd voor chaos.
Het wordt tijd dat kapitaal zijn waarde verliest.
Het wordt tijd dat geld niets meer waard is.
Zoiets
Het wordt tijd voor iets nieuws inderdaad, want dit oneerlijke systeem klopt niet. En dan zul je altijd mensen met veel geld hebben die het kapitalisme als ultiem beschouwen, maar die denken alleen aan hun eigen hachje. Zolang ze zelf maar de schaapjes op het droge hebben.
Het wordt tijd dat die zakenlui met hun 3 delig pak en koffertje van deze aardbodem verdwijnen ook. Want die teren als een parasiet van dit systeem.
Dat weet ik, maar ik ben geen Ethiopier. Ik zie mij geconfronteerd met hele andere omstandigheden. Daarbinnen probeer ik goed te doen. Maar ik denk dat Jezus het niet op prijs zou stellen als ik hier al mijn goede daden op ging noemen, daar waarschuwde hij zelfs tegen.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
waar betaal jij u eten van ?? ben jij echt goed voor je buren geweest ?? heb je hun al eens geholpen in noodsituatie's ?? zoals Jezus die kreeg overal eten aangeboden waar hij kwam, Vandaag op de dag in ethiopië geven de armste mensen hun laatste eten weg aan de wildvreemste mensen gewoon omdat ze geloven hé !!
Ik denk dat jij het recht niet hebt om zulke opmerkingen aan mijn adres te bezigen.quote:Ik denk dat jij gewoon jouw cultuur moet verbreden!! is goed zien wat er echt leeft daarbuiten..
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
lmao , de bekrompenheid is op de teentjes getrapt
De kinderoffers en de chakra staan nergens vermeld, desinformatie kortom.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef Mirage het volgende:
Nederlands millitairen in Irak.
http://www.nldetirak.nl/
De site staat nu stil, maar je kan hier vast wel (des)informatie over het betreffende onderwerp vinden.
ja, dat is ook waar.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Vergeet niet dat wij rijk zijn dankzij of over de rug van de arme landen.
De dag dat de dollar valt komt er, geloof mequote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Het wordt tijd voor een massa demonstratie
Of het wordt tijd dat de AEX index inzakt.
hoe sneller hoe beter.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
De dag dat de dollar valt komt er, geloof me![]()
Dan zorg ik wel voor een mooie groente-tuinquote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
De dag dat de dollar valt komt er, geloof me![]()
Heb jij ook nog iets zinnigs te melden of ben jij alleen in staat te flamen en drammen ?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De kinderoffers en de chakra staan nergens vermeld, desinformatie kortom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |