This smell like nazi'squote:Op zondag 27 november 2005 06:50 schreef BaajGuardian het volgende:
oja mensen met domme hoofd moeten inelkaar trappen , kutnoobs trammy homos
quote:ja ik voel me nu heel klote enzo , want de meerdere mensen , die lachen mij , de gek , de geschifte uit
ok nu even serieus
ik lach juist , weet je waarom iteejer?
omdat ik me nu weer beter voel wetende dat er mensen zijn die geen nut hebben in de wereld dus gewoon afgeslacht mogen worden in de komende oorlog zonder dat ik me erom hoef te boeien.
dat vind ik dus niet erg , vel eraf , zout erop , botten kun je een voor een eruit halen , en breken voor de ogen van de nog levende , zout erop , met hete naalden in de ogen , dat lekkere geluid he , psshgg , doet zeer maja , zout erop , het is toch vuil , een zootje niks voorstellende waste of energy , die zich ooit mens heeft genoemd.........
is er iemand nu geschokeerd?
dat willen jullie toch?
wacht baaj moet nog gekker doen even denken ,
WWHEEEEEOOOEIEAIEOAEOEIEWOOOOHOOOOO
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
wooooooh wooooooooooh
is dat gek genoeg?
is iedereen Entertained?
( @ iteejer : denk dat we dit soort users inderdaad maar moeten weren , straks word ik nog gekker door ze! )
Hij ziet de dingen soms heel verrassend anders en ik ben werkelijk geinteresseerd in hoe hij de dingen ziet.quote:Op zondag 27 november 2005 09:53 schreef BennyNL het volgende:
hahaha deze gast is allang de weg kwijt..ik heb nog ooit een hilarische quote van em gesaved..zal m ff zoeke
Sarcasme in een moeilijke tijd. Maar daar gaat het hier niet om.quote:
ga je toch lekker msnen met em, als hij je zo fascineertquote:Op zondag 27 november 2005 09:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij ziet de dingen soms heel verrassend anders en ik ben werkelijk geinteresseerd in hoe hij de dingen ziet.
Zijn manier van uitdrukken is niet voor iedereen even helder, dat weet ik wel. Maar daar lees ik dan maar doorheen.
Waarom? Hij post hier, ik post hier.quote:Op zondag 27 november 2005 10:00 schreef BennyNL het volgende:
[..]
ga je toch lekker msnen met em, als hij je zo fascineert
ach gut, ben je nu helemaal van je apropos?quote:Op zondag 27 november 2005 10:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom? Hij post hier, ik post hier.
Ga jij mij nou vertellen dat dit niet ier besproken mag worden? Waar is dit subforum dan voor?
Niet voor trollen en flamen, dacht ik.
Als je dat zonodig wilt doen dan doe je zelf toch lekker wat je mij net adviseerde.
Ik blijf hier graag ontopic. Ik wil ideeen horen.
Met alle respect, maar dit heeft niet alleen met zijn manier van uitdrukken te maken: het topic heeft geen inhoudquote:Op zondag 27 november 2005 09:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij ziet de dingen soms heel verrassend anders en ik ben werkelijk geinteresseerd in hoe hij de dingen ziet.
Zijn manier van uitdrukken is niet voor iedereen even helder, dat weet ik wel. Maar daar lees ik dan maar doorheen.
nou ik wil jou ook wel inelkaar stampen met een hamer hoorquote:Op zondag 27 november 2005 12:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit heeft niet alleen met zijn manier van uitdrukken te maken: het topic heeft geen inhoudMensen zijn dom, ze moeten worden afgeslacht in de beslissende oorlog blablabla. En als je hierover heen leest blijft er 0,0 over. Ik vind het sneu voor BaajGuardian als hij niet goed in zijn vel zit, maar daarvoor heb je psychologen of psychiaters. Daar is Fok niet voor bestemd.
juist vooral met een goed lampkequote:Op zondag 27 november 2005 12:39 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Sufferds.. BG slaat de plank totaal mis, immers weet hij veel.
Ik ben altijd dronken, ik heb geen alcohol nodig. Maar het gaat erom om je eigen realiteit te kweken als het ware. Je hoeft deze realiteit niet 100 procent op te vangen, je kunt ook je ogen sluiten af en toe. Zoals je met ogen dicht niets ziet en kunt toevoegen.quote:Op zondag 27 november 2005 15:14 schreef BaajGuardian het volgende:
vooral dit :
Grenzen is voor hokjesmensen
denk daar maar eens overna , tis toch van de gekke dat alleen een dronken persoon dat nog kan bedenken in deze hoerenrealiteit?
Fuck yeah!quote:Op zondag 27 november 2005 06:20 schreef BaajGuardian het volgende:
ik bedoel komop zeg fuck de systemen fuck de authoriteit fuck de realiteit fuck de joke fuck de fuck fuck , in de kont fuck
de diepere betekenis van uoquote:Op zondag 27 november 2005 06:50 schreef BaajGuardian het volgende:
oja mensen met domme hoofd moeten inelkaar trappen , kutnoobs trammy homos
dat doe ik ook , en Uo is ook een uitlaatklep als je gaat roleplayen , look it upquote:Boeken lezen, ook ideaal om te ontsnappen aan de realiteit. Je eigen realiteit schrijven, dus je eigen fantasiewereld op schrift stellen.
nee ik ga naar de pin en roep dan OPEN BANK BOX BUY THE GUARDS RECSU RESUquote:The_Shining :
de diepere betekenis van uo
zolang je maar niet een keer bij de groenteboer gaat staan en wortelen met komkommers combineert en Kalvasflam gaat roepen ofzo
Leuk vooruitzicht, een soort wereldwijde "hood" á la de crips enzo.
ik beinvloed het soms , wanneer je het ziet , kun je het sturenquote:Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Je moet niet naar beneden, je moet naar boven!!! Je mag niet terugvallen een stap lager want dat is destructief te werk gaan. Je komt pas in hogere sferen als je blijft bouwen naar een beter gevoel
Ik zie ook mogelijkheden om te reizen naar het land van de doden. En dat gaat misschien via hele andere transportmiddelen, die 3d tunnels misschien ook. Maar dat heb ik dus voor ogen en misschien ben ik een beetje beinvloed door films daardoor. Hoewel ik mijn zoektocht nooit en te nimmer zal staken, ik ga door tot het bittere eind om te zoeken naar de poorten van de hemel of de hel of wat dan ook. Poorten van de hel omdat de hemel in katholieke termen nooit goed is aangeduid. Ik weet niet wat sommingen onder de hemel verstaan als het ware.
Fantasie is het grootste bezit dat je kunt hebben als mens. En fantasie bereik je alleen door opbouwend te werken, nooit afbreken en haten van wat deze realiteit laat zien. Je moet de mogelijheden zien voor een nieuwe realiteit.
En vooral positief blijvenAf en toe keiharde muziek om je hoofd te legen en te herprogrammeren en ga zo door.
Zodra alles helder op het netvlies valt, weet je dat je goed bezig bent. Als je straling ziet, dat heb ik dus soms als ik om me heen kijk. Dan lijkt het alsof ik door deze realiteit kan heenkijken en dat zich deuren gaan openen als het ware. En dat wil ik dus verder uitbreiden als het ware.
Ik wil open deuren zien, ik wil dat deze realiteit zijn deuren opent naar andere werelden als het ware. En misschien is die andere wereld puur je eigen wereld waar je recht op hebt als mens zijnde en is die wereld voor iedereen een beetje anders.
Terug keren naar deze wereld en dimensie is dan ook mogelijk, anders laat je alles en iedereen achter ook.
Maar het is maar een idee ook. Ik ben blij dat ik weet dat er meer is. Nieuwe landschappen wil ik zien
Nieuwe producten ook. Ik heb soms het gevoel dat ik liever 1000 jaar verder in de tijd wil leven als het ware. Waar alles wel goed geregeld is op een eerlijke manier.
Ik ben gelukkig maar verveel me vaker, dus ik probeer te komen tot iets hogers en iets geavanceerders als het ware.quote:Op zondag 27 november 2005 16:23 schreef PT_Hadrianus het volgende:
En wees maar gewoon gelukkig, dwazen.
Dat is niet 'besloten' als zodanig, dat is logischerwijs zo ontstaan.quote:Op zondag 27 november 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
En ik ben nog steeds niet depressief. Ik stel me alleen een andere wereld voor. Waarschijnlijk heeft de top van alles het zo besloten dat dit de enige manier van leven en overleven is op deze betrekkelijke wereld.
fantasie houdt me in leven dus ik ga gewoon door. Realistisch...tja...we leven met 7 miljard mensen hutje mutje op elkaar, naast elkaar boven elkaar en onder elkaar. Dus er is sowieso te weinig plaats hier.quote:Op zondag 27 november 2005 16:53 schreef PT_Hadrianus het volgende:
[..]
Dat is niet 'besloten' als zodanig, dat is logischerwijs zo ontstaan.
Tuurlijk kan men reppen over een utopische wereld die theoretisch gezien haalbaar is, maar simpelweg niet realistisch (no pun intended) is. De wereld die jij je voorstelt is niet te bewerkstelligen, de omstandigheden zijn er niet naar. Het heeft dan ook weinig zin daarover te fantaseren.
Het gaat zeker nog een tijdje door. En ik vind het een uitdaging om ook door te gaan. Ik laat me niet meer gek maken door deze realiteit. Die tijd is voorbij.quote:Op zondag 27 november 2005 17:04 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Welnee, 3D is volstrekt overbodig. Daar kan iedereen het over eens zijn, bewustzijn e.a. is hetgeen dat telt, dat spreekt voor zich. Dat 3D enigzins beperkend werkt, soif, maar je moet het toch allemaal gehad hebben. Maar geen zorgen, dit hele gedoe gaat voorlopig nog wel door hoorvermoeiend vooruitzicht eigenlijk dat eindeloze bestaan, maarja whaddayagonnado.
C'est vrai, in principe is heroïne gebruiken een soortgelijke ervaring. Ik heb alleen een iets andere insteek op het geheel, ik onttrek mij niet aan de realiteit, maak er schoorvoetend deel van uit, maar ik probeer alle dingetjes die ik ontdek min of meer practisch toe te passen. I.e. inner most workings van het universum exploiteren en kijken of het mij kan helpen dingen te bewerkstelligen in 3D. Dat is nog altijd wat ik het interessantste aspect vind van het hele gedoe.quote:Op zondag 27 november 2005 17:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar goed, het is leuk om mijn fantasie te laten gaan erover, fantaseren over een ideale wereld kan nooit kwaad, dat is ook een manier van ontsnappen aan deze realiteit![]()
allesquote:Op zondag 27 november 2005 17:04 schreef PT_Hadrianus het volgende:
maarja whaddayagonnado.
ay , jij ziet het of wil het laten zijn , dat fantasie een unterbewustzijn is , en de wereld de realiteit , maar verdomme waar zijn we ,quote:Op zondag 27 november 2005 17:10 schreef PT_Hadrianus het volgende:
[..]
C'est vrai, in principe is heroïne gebruiken een soortgelijke ervaring. Ik heb alleen een iets andere insteek op het geheel, ik onttrek mij niet aan de realiteit, maak er schoorvoetend deel van uit, maar ik probeer alle dingetjes die ik ontdek min of meer practisch toe te passen. I.e. inner most workings van het universum exploiteren en kijken of het mij kan helpen dingen te bewerkstelligen in 3D. Dat is nog altijd wat ik het interessantste aspect vind van het hele gedoe.
Ik maak ook deel ervan uit, hoewel ik tijdelijk zonder werk zit nu. Maar in de toekomst wil ik wat gaan doen met waar ik voor sta ook. Ik help mensen vaak genoeg op een denkwijze in de trend van, schijt aan wat ze van je denken. Merk ik dat mensen niet goed in hun vel zitten dan probeer ik ze vanzelf op te peppen op alle mogelijke manieren. En vaak zeggen ze dat ik gelijk heb ook, dat ik soms weet hoe het sociale leven eraan toe gaat als het ware ook.quote:Op zondag 27 november 2005 17:10 schreef PT_Hadrianus het volgende:
[..]
C'est vrai, in principe is heroïne gebruiken een soortgelijke ervaring. Ik heb alleen een iets andere insteek op het geheel, ik onttrek mij niet aan de realiteit, maak er schoorvoetend deel van uit, maar ik probeer alle dingetjes die ik ontdek min of meer practisch toe te passen. I.e. inner most workings van het universum exploiteren en kijken of het mij kan helpen dingen te bewerkstelligen in 3D. Dat is nog altijd wat ik het interessantste aspect vind van het hele gedoe.
vind je het fantastisch rozenvaarder?quote:Op zondag 27 november 2005 17:20 schreef PT_Hadrianus het volgende:
GRENZEN IS VOOR HOKJESMENSEN
Je begrijpt je eigen dubbelzinnigheid?Natuurlijk, fantastisch.
Sorry is voor knorrie, klappen is voor zeehondjes, applaus is voor de paus, dasspelden zijn voor buschauffeurs.
Idd, You're just a individual mirrorquote:Op zondag 27 november 2005 17:21 schreef BaajGuardian het volgende:
je thuis , is in jezelf
de wereld is in jezelf
de realiteit , is een keuze
niet een feit.
En als je wakker wordt denk jequote:Op zondag 27 november 2005 17:26 schreef BaajGuardian het volgende:
begin ermee de huidige realiteit als een mogelijke realiteit te zien , dat is de eerste stap , op de roltrap
kies er bewust voor , alles te weten
quote:Movie "a space odyssey 2001"
OMG! It is full of stars!
En ook kom je pas in de illusie en fantasie wanneer je eraan denktquote:Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef BaajGuardian het volgende:
eigenlijk kom je pas in een realiteit wanneer je er aan denkt.
Thanks for sharingquote:Op zondag 27 november 2005 17:38 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Hier trouwens http://media.putfile.com/Dit-is-m.
Zo hoeft het niet te gaan als je 1 word met de kosmos. Je gaat niet verbranden. Je kunt je lichaam houden zoals het is, misschien wordt het lichaam zelfs schoner van aard. Je bewustzijn en ziel gaat op reis. Je lichaam kan in dezelfde toestand blijven verkeren. Hoewel je je lichaam kunt meenemen waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 november 2005 18:42 schreef perfectionist het volgende:
[..]
Thanks for sharingAl met al... we zijn het er over eens
Goeie reis ieder! Have fun!
Vind je dit normaal?quote:Op zondag 27 november 2005 15:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou ik wil jou ook wel inelkaar stampen met een hamer hoor
geen probleem.
wat is normaal ?quote:
oh ik voel me op het moment wel ok , thx for askingquote:Kijk, het druipt er gewoon vanaf dat jij je gewoon kut voelt. Je kunt mij niet wijsmaken dat je goed in je vel zit als je dergelijke onsamenhangende en gefrustreerde zooi zit te posten.
weet jij wel wie ik ben?quote:Maar doe daar dan iets aan, en ga hier niet jezelf op een kilometershoog voetstuk plaatsen en jezelf dan maar gelijk het recht geven om iedereen die iets anders denkt te beledigen.
hej niet zo bedroefd zijn , er zijn vast wel mensen die jou mogen ... ergens...quote:En ik gebruik deze niet vaak, maar voor jou dan maar een uitzondering:
![]()
Plezier moet je samen beleven inderdaad, en af en toe moet je elkaar afremmen of aanmoedigen als het ware ookquote:Op zondag 27 november 2005 18:55 schreef perfectionist het volgende:
Ik ben de machinist, me lichaam is me graafmachine. Ik blijf door graven naar me oorsprong
Zonder ten koste te gaan van me tijd voor me omgevingIk bied ze een gratis ritkaartje.
Plezier moet je samen hebben/beleven.
Dat je iemand niet bedreigt als diegene iets in je topic post wat niet overeenkomt met jouw denkwijze. Dat noem ik normaal, maar hey, grenzen zijn voor hokjesmensenquote:
No fucking way gast, dat kun je een kleuter niet eens wijsmaken.quote:oh ik voel me op het moment wel ok , thx for asking
[..]
Ja, jij bent Baajguardian, en je meent dat je een behoorlijk stuk meer bent dan de rest van Fok. Of niet soms? Jij weet alles, ziet alles, begrijpt alles, en iedereen die anders denkt is dom en achterlijk. Kom niet aan de mening van Baaj, want anders staat ie straks met een hamer voor je deur.quote:weet jij wel wie ik ben?
[..]
quote:hej niet zo bedroefd zijn , er zijn vast wel mensen die jou mogen ... ergens...
Ach ik maak me nooit druk als ik ver weg van huis ben en ik voel me er thuisquote:Op zondag 27 november 2005 18:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoewel ik ervan uitga dat het lichaam ook op reis kan ooit.
Ik heb er plezier aan als alles uit elkaar valt en weer in elkaar gezet wordt jahquote:Op zondag 27 november 2005 19:07 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Dromenvanger, heb je plezier in om steeds in verwarring te raken?
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 27 november 2005 19:16 schreef perfectionist het volgende:
Ooit gehoord van fractals ? Wij zijn het menselijk soort ervanAlleen wij leven en communiceren...
klappe hebbu?quote:Op zondag 27 november 2005 19:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat je iemand niet bedreigt als diegene iets in je topic post wat niet overeenkomt met jouw denkwijze. Dat noem ik normaal, maar hey, grenzen zijn voor hokjesmensen![]()
[..]
echt welquote:No fucking way gast, dat kun je een kleuter niet eens wijsmaken.
[..]
jaquote:Ja, jij bent Baajguardian, en je meent dat je een behoorlijk stuk meer bent dan de rest van Fok. Of niet soms? Jij weet alles, ziet alles, begrijpt alles, en iedereen die anders denkt is dom en achterlijk. Kom niet aan de mening van Baaj, want anders staat ie straks met een hamer voor je deur.![]()
[..]
je bent lelijkquote:Sorry Baaj, dergelijke opmerkingen heb ik iets te vaak hier gehoord, die maken echt geen indruk. En aan vrienden geen gebrek, nee
vraag dan aan het riagg of ze een andere url in willen tikken voor je.quote:Maar ik ga dit topic maar es verlaten denk ik, een beetje op de man spelen is ook niet zo netjes. Ik hoop alleen dat er straks een modje deze zooi zal opruimen, want ik zie Truth niet als een vergaarbak voor onsamenhangende frustratie-uiting en substituut van het RIAGG.
Ben de hele discussie nu aan het bijlezen. Was er vandaag niet.quote:Op zondag 27 november 2005 16:28 schreef BaajGuardian het volgende:
jep ker te kusen mek remin des paferi.
mensen worden geboxed in poverty wanneer ze geen luxe en *geld* bezitten
armoede is het ontbreken van een vrije keuze
en juist luxe en geld bind je.
uit armoede herrijzen vaak dictators , die gevoed worden juist door diezelfde luxe en geld
luxe en geld is onze VIJAND
en moet verdwinen , voordat wij , de mens , verdwijnen
wat niet zo vreemd zou zijn gezien de kwaliteit van inteligentie
het vrije leven heeft een nadeel , mensen die doorslaan , kijk naar de comerciele bende
de extremen en de shit eromheen
dat is nou vrijheid in het systeem , schoonheid van het systeem
wees er trots op nu het nog kan.
Dit zegt meer dan genoeg over jou. Sneu hoor. Maar geen zorgen, ik ben al weg uit Tru, da's weer 1 geïndoctrineerde minderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |