abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2005 @ 06:18:07 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32612323
ga eens wat nutigs doen , van praten word niemand beter

dus aanvalleeee enzo , ofzo.. daarzo...blazo
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_32612325
  zondag 27 november 2005 @ 06:20:37 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32612329
ik bedoel komop zeg fuck de systemen fuck de authoriteit fuck de realiteit fuck de joke fuck de fuck fuck , in de kont fuck
pi_32612332
Ik hoop op een enorme kater voor je!
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 27 november 2005 @ 06:26:15 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32612333
mispoes
  † In Memoriam † zondag 27 november 2005 @ 06:33:16 #6
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_32612336
Nou ja!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_32612363
Het enige waar het volk nog voor op straat komt zijn hun centen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 27 november 2005 @ 06:49:53 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32612369
van de straat afschieten ,

ik den dat bi..nee over 10 jaar ofzo overal complete chaos los gaat breken , overal kinda gilde en oorlog door de straten postal shit
alle economie gaat geheid innstorten soon , trust me
onvermijdelijk , dat een spookkrediet gaan ploffen

dus neem het er nog maar even van.
  zondag 27 november 2005 @ 06:50:39 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32612370
oja mensen met domme hoofd moeten inelkaar trappen , kutnoobs trammy homos
  zondag 27 november 2005 @ 06:50:57 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32612371
zo.
pi_32612384
quote:
Op zondag 27 november 2005 06:50 schreef BaajGuardian het volgende:
This smell like nazi's

Damn ik wil online kunnen betalen ... wil me lid maken van http://www.supertorchritual.com/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32612522
Hey Baaj,
Je hebt wel gelijk als je zegt dat praatjes geen gaatjes vullen. ( In je advies in feedback was je daar zelfs vrij letterlijk in).
Maar ik neem niet aan dat we om ons tegen systemen af te zetten allemaal moeten gaan liggen neuken als de konijnen. Heb ik op zich niks op tegen, maar ik denk niet dat het helpt in revolutie.

Wat doe jij tegen dat systeem? Als individu? in georganiseerd verband?
Heb je een plan de campagne dan?
Ik zou graag willen weten wat jij denkt dat we zouden kunnen doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 27 november 2005 @ 09:53:28 #13
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32612790
hahaha deze gast is allang de weg kwijt..ik heb nog ooit een hilarische quote van em gesaved..zal m ff zoeke
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  zondag 27 november 2005 @ 09:54:55 #14
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32612798
quote:
ja ik voel me nu heel klote enzo , want de meerdere mensen , die lachen mij , de gek , de geschifte uit

ok nu even serieus

ik lach juist , weet je waarom iteejer?

omdat ik me nu weer beter voel wetende dat er mensen zijn die geen nut hebben in de wereld dus gewoon afgeslacht mogen worden in de komende oorlog zonder dat ik me erom hoef te boeien.

dat vind ik dus niet erg , vel eraf , zout erop , botten kun je een voor een eruit halen , en breken voor de ogen van de nog levende , zout erop , met hete naalden in de ogen , dat lekkere geluid he , psshgg , doet zeer maja , zout erop , het is toch vuil , een zootje niks voorstellende waste of energy , die zich ooit mens heeft genoemd.........

is er iemand nu geschokeerd?
dat willen jullie toch?
wacht baaj moet nog gekker doen even denken ,

WWHEEEEEOOOEIEAIEOAEOEIEWOOOOHOOOOO
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
wooooooh wooooooooooh

is dat gek genoeg?
is iedereen Entertained?

( @ iteejer : denk dat we dit soort users inderdaad maar moeten weren , straks word ik nog gekker door ze! )
pi_32612808
quote:
Op zondag 27 november 2005 09:53 schreef BennyNL het volgende:
hahaha deze gast is allang de weg kwijt..ik heb nog ooit een hilarische quote van em gesaved..zal m ff zoeke
Hij ziet de dingen soms heel verrassend anders en ik ben werkelijk geinteresseerd in hoe hij de dingen ziet.
Zijn manier van uitdrukken is niet voor iedereen even helder, dat weet ik wel. Maar daar lees ik dan maar doorheen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32612828
quote:
Op zondag 27 november 2005 09:54 schreef BennyNL het volgende:

[..]

Sarcasme in een moeilijke tijd. Maar daar gaat het hier niet om.

Het gaat om wat te doen aan dingen waar je het niet mee eens bent ipv op een forum steen en been klagen. En ik wil graag van Baaj en van anderen weten wat zij denken te doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 27 november 2005 @ 10:00:30 #17
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32612843
quote:
Op zondag 27 november 2005 09:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hij ziet de dingen soms heel verrassend anders en ik ben werkelijk geinteresseerd in hoe hij de dingen ziet.
Zijn manier van uitdrukken is niet voor iedereen even helder, dat weet ik wel. Maar daar lees ik dan maar doorheen.
ga je toch lekker msnen met em, als hij je zo fascineert
pi_32612869
quote:
Op zondag 27 november 2005 10:00 schreef BennyNL het volgende:

[..]

ga je toch lekker msnen met em, als hij je zo fascineert
Waarom? Hij post hier, ik post hier.

Ga jij mij nou vertellen dat dit niet ier besproken mag worden? Waar is dit subforum dan voor?
Niet voor trollen en flamen, dacht ik.
Als je dat zonodig wilt doen dan doe je zelf toch lekker wat je mij net adviseerde.

Ik blijf hier graag ontopic. Ik wil ideeen horen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 27 november 2005 @ 10:06:11 #19
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32612884
quote:
Op zondag 27 november 2005 10:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Waarom? Hij post hier, ik post hier.

Ga jij mij nou vertellen dat dit niet ier besproken mag worden? Waar is dit subforum dan voor?
Niet voor trollen en flamen, dacht ik.
Als je dat zonodig wilt doen dan doe je zelf toch lekker wat je mij net adviseerde.

Ik blijf hier graag ontopic. Ik wil ideeen horen.
ach gut, ben je nu helemaal van je apropos?
pi_32614794
quote:
Op zondag 27 november 2005 09:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dit heeft niet alleen met zijn manier van uitdrukken te maken: het topic heeft geen inhoud Mensen zijn dom, ze moeten worden afgeslacht in de beslissende oorlog blablabla. En als je hierover heen leest blijft er 0,0 over. Ik vind het sneu voor BaajGuardian als hij niet goed in zijn vel zit, maar daarvoor heb je psychologen of psychiaters. Daar is Fok niet voor bestemd.
pi_32614880
Sufferds.. BG slaat de plank totaal mis, immers weet hij veel.
  zondag 27 november 2005 @ 14:40:40 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32617915
De vraag is ook, wat is er zo erg aan deze tijd?

Ik zie niet zoveel erge dingen eerlijk gezegd. Hoge politieke valse spelletjes hou ik me niet bezig mee. Mochten ze bestaan ook.

Ik zie wel een kreet dat baaj uitschreeuwt. Maar ik krijg geen hoogte over zijn opvattingen ook.

Zo erg is het leven niet, en mensen zijn allemaal zinloos op een bepaalde manier wellicht ook. Kwestie van het beste ervan maken, en natuurlijk zorgen voor 4 en 5 plus 6 dimensionale werelden
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 27 november 2005 @ 14:44:27 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32618019
Fuck de realiteit ben ik het trouwens wel mee eens, maar de realiteit veranderen kun je pas als je de kijk op de realiteit veranderd. Eerst is het van belang om de realiteit in het juiste perspectief te plaatsen ook. Daarna kun je verder met uitbouwen van andere werelden wellicht.

Misschien komen er nog andere realiteiten en is deze realiteit ooit niet meer nodig ook.

Maar dat gaat niet over 1 dag ijs.
  zondag 27 november 2005 @ 15:13:15 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32618819
vodka ...

maar ben het wel met mezelf eens.
  zondag 27 november 2005 @ 15:14:15 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32618855
vooral dit :

Grenzen is voor hokjesmensen

denk daar maar eens overna , tis toch van de gekke dat alleen een dronken persoon dat nog kan bedenken in deze hoerenrealiteit?
  zondag 27 november 2005 @ 15:14:57 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32618877
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:35 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dit heeft niet alleen met zijn manier van uitdrukken te maken: het topic heeft geen inhoud Mensen zijn dom, ze moeten worden afgeslacht in de beslissende oorlog blablabla. En als je hierover heen leest blijft er 0,0 over. Ik vind het sneu voor BaajGuardian als hij niet goed in zijn vel zit, maar daarvoor heb je psychologen of psychiaters. Daar is Fok niet voor bestemd.
nou ik wil jou ook wel inelkaar stampen met een hamer hoor
geen probleem.
  zondag 27 november 2005 @ 15:15:46 #27
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32618898
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:39 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Sufferds.. BG slaat de plank totaal mis, immers weet hij veel.
juist vooral met een goed lampke
en vodka is geestverruimend mits goeie hoeveelheden.,
  zondag 27 november 2005 @ 15:19:02 #28
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32618987
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:14 schreef BaajGuardian het volgende:
vooral dit :

Grenzen is voor hokjesmensen

denk daar maar eens overna , tis toch van de gekke dat alleen een dronken persoon dat nog kan bedenken in deze hoerenrealiteit?
Ik ben altijd dronken, ik heb geen alcohol nodig. Maar het gaat erom om je eigen realiteit te kweken als het ware. Je hoeft deze realiteit niet 100 procent op te vangen, je kunt ook je ogen sluiten af en toe. Zoals je met ogen dicht niets ziet en kunt toevoegen.

Deze realiteit is ouderwets maar ik ga ervan uit dat het ooit beter gaat worden.

Grenzen in het denken, dat kun je ook jezelf afleren. Je kunt ontsnappen aan deze realiteit en in je eigen fantasiewereld leven. Veel zullen dan denken, die tikt niet helemaal maar je bent in ieder geval niet afhankelijk van de realiteit.

Boeken lezen, ook ideaal om te ontsnappen aan de realiteit. Je eigen realiteit schrijven, dus je eigen fantasiewereld op schrift stellen.

Feit is dat deze realiteit aanwezig is, dus het beste is om ermee te leren leven en wie weet komt er ooit iets beters naar voren. Als de hemel zijn poorten opent wellicht ook. Als alles met stroomversnelling gaat.

Ik voel me dus niet opgesloten hier, omdat ik al heb leren ontsnappen ooit. Ik ben al ontsnapt 5 jaar geleden en heb sinsdien het gevoel dat ik een beetje boven de realiteit sta.

Deze realiteit moet je ook niet te serieus nemen denk ik. Ook al komt het bloed-serieus over soms. Kunst is om ermee te leren omgaan als het ware. En nooit je dromen opgegeven. De droom blijven behouden dat het nog een groot sprookje of droomachtig iets wordt.

De tijd staat niet stil, er komt nog meer bij ook. Ook op wetenschappelijk gebied waarschijnlijk.

Ik geloof in meerdere dimensies en ook daar ben ik mee bezig. Om mijn zicht beter te maken om allerlei gebieden en vooral door blijven ademen

Ik drink trouwens wel af en toe een biertje maar dat is genieten vanwege het feit te vieren dat ik het onder controle heb ook. Ik voel me geen slachtoffer meer en niet meer verbonden zo erg hier.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-11-2005 15:29:39 ]
pi_32619008
quote:
Op zondag 27 november 2005 06:20 schreef BaajGuardian het volgende:
ik bedoel komop zeg fuck de systemen fuck de authoriteit fuck de realiteit fuck de joke fuck de fuck fuck , in de kont fuck
Fuck yeah!
  zondag 27 november 2005 @ 15:24:13 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32619110
Rage against the machine is misschien goede muziek voor baaj

Muziek kan ook agressie weghalen, vooral keiharde muziek. Dan wordt je helemaal opgeschoond van de frustratie die dit leven met zich meebrengt.

En vooral beseffen dat we allemaal slachtoffer zijn van dit leven. Niet iedereen zal zich slachtoffer voelen maar ondertussen zitten we allemaal vast in deze kooi of in deze film dat de realiteit heet.

De vraag is dan ook, wie heeft die film ontwikkeld. En de vraag is ook, hoe kun je de film anders ontwikkelen. Want het blijft een film die geprojecteerd wordt als het ware.

Je bent dus niet de enige. Kwestie van jezelf weer wat losser maken zodat je boven alles staat ook. Dat je niet vast zit in de film als een cartoon die is voorgeprogrammeerd. Uit de film stappen als het ware. Zonder jezelf van kant te maken uiteraard.

Het destructieve denken is denk ik ook niet de juiste methode, dan spijker je jezelf vast in deze realiteit. Ik heb ook vaker overal liggen tegenaan trappen en alles zwart gezien en agressief was ik ook. Pas als je zelf jezelf een opbouwend karakter geeft, kun je verder in deze realiteit. Dan loop je ook over straat in deze realiteit en denk je van ....okey, dit is de realiteit maar ik zit niet hier, ik loop wel in deze film rond maar ik ben geen echt groot onderdeel ervan. Dan ben je meer een soort reiziger in deze wereld. En als je jezelf als reiziger of als ontdekkingsreiziger ziet, dan is het minder erg dan wanneer je jezelf slachtoffer ziet.

Dan benader je het leven als een soort adventure game.

[ Bericht 40% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-11-2005 15:33:45 ]
pi_32619189
quote:
Op zondag 27 november 2005 06:50 schreef BaajGuardian het volgende:
de diepere betekenis van uo
zolang je maar niet een keer bij de groenteboer gaat staan en wortelen met komkommers combineert en Kalvasflam gaat roepen ofzo

Leuk vooruitzicht, een soort wereldwijde "hood" á la de crips enzo.
  zondag 27 november 2005 @ 15:35:14 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32619361
quote:
Boeken lezen, ook ideaal om te ontsnappen aan de realiteit. Je eigen realiteit schrijven, dus je eigen fantasiewereld op schrift stellen.
dat doe ik ook , en Uo is ook een uitlaatklep als je gaat roleplayen , look it up

oh en ik luister lately Muse - Ruled by secrecy , man dat nummer moet je eens knoerdhard door je kamer laten klinken , word je helemaal eh , out of reality van , gladly

hier de text ^_^

Muse - Ruled by Secrecy

repress and restrain
Steal the pressure and the pain
wash the blood off your hands
this time she won't understand

change in the air
and they'll hide everywhere
No one knows who's in control

you're working so hard
and you're never in charge
your death creates success
Rebuild and suppress

change in the air
and no one knows who's in control

change in the air
and no one knows who's in control
quote:
The_Shining :

de diepere betekenis van uo
zolang je maar niet een keer bij de groenteboer gaat staan en wortelen met komkommers combineert en Kalvasflam gaat roepen ofzo

Leuk vooruitzicht, een soort wereldwijde "hood" á la de crips enzo.
nee ik ga naar de pin en roep dan OPEN BANK BOX BUY THE GUARDS RECSU RESU

hmm , ik ga over tijdje een gilde vormen irl , want een deze dagen stort de (spook) economie in en hebben we mensen die gaan plunderen/elkaar pken enzo , voor eten
1 tip : leave the towns first.

kthxbai
  zondag 27 november 2005 @ 15:37:12 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32619410
oh btw , weet je wat ook fucking uber muziek is:?

en dan bedoel ik echt met 348279 hrz door je kamer heen beuken weoooaaahhh
dit :

meander - daybreak (do birds dream)

ga dat allemaal snel ff opzoeken en ILLEGAAL downloaden ^_^

d(O_O)b
pi_32619550
Fuck de consumptiemaatschappij!
  zondag 27 november 2005 @ 15:46:43 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32619683
ja . en fuck ze diep in hun colon , met een jumboafrikaaidspikeringoddommezsulle
  zondag 27 november 2005 @ 15:48:27 #36
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32619734
maare , ik heb nu dus dat daybreak nummer op , en ga weer aan the vodkazor , dus moment en ik zit weer op dezelfde lijn , kunnen jullie nog meer onchristelijke onmorele en vooral onwerkelijke

d(O_O)b WICH IS A GOOD THING d(O_O)b

stukken text lezen , en dan ist Kal Ort Por
^_^ teh hentaitentaclesooocute ^_^

yeh.

zondag 27 november 2005 @ 15:50:08 #37
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32619778
STOORMEEENNNN ZULLEEEE
  zondag 27 november 2005 @ 15:54:48 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32619904
Er komt nog wel een nieuwe film. Al moeten wij die ontwikkelen. Nee, zonder gein. Het gaat erom hoe je de wereld ziet en bekijkt. Je kunt veel meer zien dan wat zich laat zien. De hele film kan anders zijn en wordt ook nog anders ook.

Mijn broer heb ik het soms over dat het leven digitaal is, maar die zegt dan altijd. Ga jij maar snel op dat fok!forum schrijven Soms begrijpen mensen me niet in wat ik denk over deze digitale wereld en dimensies maar dat er meer is dan zich laat zien ga ik vanuit. Het is een wisselwerking tussen wat op het netvlies valt, wat het netvlies dus opvangt en wat zich op het netvlies projecteert. En je kunt misschien je eigen projectie maken ook. Maar dan moet je helder zijn en goed alles in het juiste verband plaatsen ook.

Muse heb ik trouwens ook op de harde schijf staan en zo luister ik meer muziek die gaat over deze realiteit en andere realiteiten.

Het gaat ook om het gevoel in deze realiteit. Van belang is dat je in meerdere realiteiten goed kunt functioneren. Een vereiste is dus ook in deze fantasieloze realiteit jezelf kunnen ontwikkelen. Je kunt denk ik pas echt verder als je hier ook klaar bent met het vuile werk.

Maar goed, nooit de hoop en moed verliezen. Altijd doorgaan ook.

En vooral muziek luisteren en keihard beuken met die muziek

Ik zie alles positief in altijd, en door te blijven vechten voor een beter gevoel en zicht, heb ik tenminste 1 doel in het leven.

Never give up, never surrender!!!!

Ik denk dus ook dat deze realiteit nog niet ontwikkeld is, dat je pas naar een nieuwe realiteit gaat als deze realiteit met alles erop en eraan definitief klaar en ontwikkeld is. Dat je dan pas een stap hoger gaat in het hele gebeuren ook. Maar hoe dat eruit ziet weet ik dus niet.

Ik weet wel dat er veel meer is dan het oog op dit moment kan zien. Ik zie 3d tunnels voor me die je brengen naar andere landschappen. Ik zie 4d en 5d plus 6d voor me. Hoe die 6d eruit ziet weet ik niet maar ik zie hele andere werelden die heel complex zijn maar wonderschoon om te zien, zodra je het kunt zien ook. Je moet eraan wennen dat er meer is ook.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-11-2005 16:00:14 ]
  zondag 27 november 2005 @ 15:59:40 #39
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32620031
een ding kan ik je vertellen dromenvanger , jij snapt het.

ik snapte het ook hoor , maar ik ben terug gesprongen in een soort van clash van mn gevoel in de ignorance - kennis , dillemma

ik was al heel diep , maar soms ripped het je apart , en dat kan verkeerd overkomen
atm ga ik weer jumpen , nu in het diepe , kan de bodem wel niet zien , en die is er wss ook niet
ik ben er al eens geweest , dus het is bekend gebied

hey , er is geen waarheid in onwaarheden.
dus niks is waar.
en alles is waar.

bloed is ok
  zondag 27 november 2005 @ 16:04:44 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32620180
Je moet niet naar beneden, je moet naar boven!!! Je mag niet terugvallen een stap lager want dat is destructief te werk gaan. Je komt pas in hogere sferen als je blijft bouwen naar een beter gevoel

Ik zie ook mogelijkheden om te reizen naar het land van de doden. En dat gaat misschien via hele andere transportmiddelen, die 3d tunnels misschien ook. Maar dat heb ik dus voor ogen en misschien ben ik een beetje beinvloed door films daardoor. Hoewel ik mijn zoektocht nooit en te nimmer zal staken, ik ga door tot het bittere eind om te zoeken naar de poorten van de hemel of de hel of wat dan ook. Poorten van de hel omdat de hemel in katholieke termen nooit goed is aangeduid. Ik weet niet wat sommingen onder de hemel verstaan als het ware.

Fantasie is het grootste bezit dat je kunt hebben als mens. En fantasie bereik je alleen door opbouwend te werken, nooit afbreken en haten van wat deze realiteit laat zien. Je moet de mogelijheden zien voor een nieuwe realiteit.

En vooral positief blijven Af en toe keiharde muziek om je hoofd te legen en te herprogrammeren en ga zo door.

Zodra alles helder op het netvlies valt, weet je dat je goed bezig bent. Als je straling ziet, dat heb ik dus soms als ik om me heen kijk. Dan lijkt het alsof ik door deze realiteit kan heenkijken en dat zich deuren gaan openen als het ware. En dat wil ik dus verder uitbreiden als het ware.

Ik wil open deuren zien, ik wil dat deze realiteit zijn deuren opent naar andere werelden als het ware. En misschien is die andere wereld puur je eigen wereld waar je recht op hebt als mens zijnde en is die wereld voor iedereen een beetje anders.

Terug keren naar deze wereld en dimensie is dan ook mogelijk, anders laat je alles en iedereen achter ook.

Maar het is maar een idee ook. Ik ben blij dat ik weet dat er meer is. Nieuwe landschappen wil ik zien

Nieuwe producten ook. Ik heb soms het gevoel dat ik liever 1000 jaar verder in de tijd wil leven als het ware. Waar alles wel goed geregeld is op een eerlijke manier.
  zondag 27 november 2005 @ 16:06:29 #41
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32620229
vooral wanneer er geen boven of onder , en geen links of rechts meer is , geen binnen en buiten
geen koud of warm , geen goed of fout , geen leven of dood

dan zijn we in onszelf , het omvat de wereld ,
de wereld zit in ons
wij niet op e wereld.

nog een lesje in dimensie

als je niet op internet zit ben je cut off van de wereld , is de stelling
maar juist als je op internet zit ben je cut off van de wereld , is de stelling

hmm , was laatst aan het terugdenken , maja
kwam iemand tegen die ik al tijdje niet gezien had , ooit iets intiems mee gehad , kort maar toch
always stuck up for me , kende haar niet echt zo goed persoonlijk , maar zag wel wat in dr
mocht haar iig , vooral omdat ze zo onvoorwaardelijk was
en tja dan maak je de verkeerde keus om het te laten lopen

als ik een andere keus had gemaakt was er wss een mens niet geboren.
zat ik gister aan te denken toen ik met een maat over straat liep in de nachtelijke sneeuw

heb er een text voor geschreven , ff copieren want de text staat ook inn mn pheautoxbouk
moment :

Today , i felt like just that day and just that day and just that day and
Today , it felt like everyday and everyday and everyday and
everyday , would you be like you where there , on my lap , on that chair
and say...

choices turn out wrongly you know and i feel i would have done it to show
my future selve had said like today like today like today yes..

today , i felt like just that day and just that day and just that day and
today , it felt like everyday and everyday and everyday and
and say...

time seems like an enemy
i think i found the remedy to look back and say that today i feel
like that day that i had you , now that you have that child
time seems like an enemy
i know if i had my day she wouldnt be here , i can tell
and i liked you , you helped , you be well .. ok?
like that day that i had you , now that you have that child
have your life , walk your way

Today , i felt like just that day and just that day and just that day and
Today , it felt like everyday and everyday and everyday and
and say...

choices turn out wrongly you know and i feel i would have done it to show
my future selve had said like today like today like today yes..

today , i felt like just that day and just that day and just that day and
today , it felt like everyday and everyday and everyday and
and say...
  zondag 27 november 2005 @ 16:08:30 #42
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32620295
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Je moet niet naar beneden, je moet naar boven!!! Je mag niet terugvallen een stap lager want dat is destructief te werk gaan. Je komt pas in hogere sferen als je blijft bouwen naar een beter gevoel

Ik zie ook mogelijkheden om te reizen naar het land van de doden. En dat gaat misschien via hele andere transportmiddelen, die 3d tunnels misschien ook. Maar dat heb ik dus voor ogen en misschien ben ik een beetje beinvloed door films daardoor. Hoewel ik mijn zoektocht nooit en te nimmer zal staken, ik ga door tot het bittere eind om te zoeken naar de poorten van de hemel of de hel of wat dan ook. Poorten van de hel omdat de hemel in katholieke termen nooit goed is aangeduid. Ik weet niet wat sommingen onder de hemel verstaan als het ware.

Fantasie is het grootste bezit dat je kunt hebben als mens. En fantasie bereik je alleen door opbouwend te werken, nooit afbreken en haten van wat deze realiteit laat zien. Je moet de mogelijheden zien voor een nieuwe realiteit.

En vooral positief blijven Af en toe keiharde muziek om je hoofd te legen en te herprogrammeren en ga zo door.

Zodra alles helder op het netvlies valt, weet je dat je goed bezig bent. Als je straling ziet, dat heb ik dus soms als ik om me heen kijk. Dan lijkt het alsof ik door deze realiteit kan heenkijken en dat zich deuren gaan openen als het ware. En dat wil ik dus verder uitbreiden als het ware.

Ik wil open deuren zien, ik wil dat deze realiteit zijn deuren opent naar andere werelden als het ware. En misschien is die andere wereld puur je eigen wereld waar je recht op hebt als mens zijnde en is die wereld voor iedereen een beetje anders.

Terug keren naar deze wereld en dimensie is dan ook mogelijk, anders laat je alles en iedereen achter ook.

Maar het is maar een idee ook. Ik ben blij dat ik weet dat er meer is. Nieuwe landschappen wil ik zien

Nieuwe producten ook. Ik heb soms het gevoel dat ik liever 1000 jaar verder in de tijd wil leven als het ware. Waar alles wel goed geregeld is op een eerlijke manier.
ik beinvloed het soms , wanneer je het ziet , kun je het sturen
  zondag 27 november 2005 @ 16:09:55 #43
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32620340
laatst ook , kwam ik tot de ondekking wanneer je in het verleden kijkt , je ook in de toekomst kan kijken
en ik zag een man in een zwart leren jack , de hoek omkomen , en toen ik de hoek omliep kwam er indd die zelfde man de hoek om.
  zondag 27 november 2005 @ 16:16:43 #44
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32620540
Tijd bestaat niet zo zwaar. Het zijn momenten die samenkomen, het is de toekomst die van achteren naar voren werkt, het is het verleden dat van voor naar achteren werkt, en het is het nu dat die 2 creeërt.

Het ontsnappen aan het nu is een kwestie van jezelf loskoppelen aan die 2 invloeden. Jezelf loskoppelen van het verleden en de toekomst. Dan zit je dus in een ander "nu" moment. Dan is het "nu" moment helemaal 1 cel van het hele gebeuren. In ieder geval is er geen consequentie dat het "nu" moment vormt.

Keuze's die je maakt ..ik weet niet. Het heeft allemaal een reden als je het mij vraagt.

Maar de realiteit is gewoon gevormd door het verleden denk ik. Logisch ook. Maar hoe ontsnap je aan deze realiteit? Dan moet je het verleden veranderen, voor jezelf of voor alles, maakt niet uit. Als je het destructieve karakter van het verleden kunt wegwerken dan blijft er nieuwe mogelijkheden over en kun je bouwen naar een nieuwe realiteit.

En dan gaat vanzelf de toekomst anders lopen.

Dus in principe moet er een uitvinder opstaan die op de een of andere manier het allereerste begin kan veranderen in een andere film. Dat er iemand stiekem alles een andere wending geeft ook. Waardoor het allemaal het beste voor iedereen is.

Gewoon extern jezelf loskoppelen uit het "nu", jezelf verplaatsen naar een ander moment en punt en tijdstip, en daar aan een schakelaar trekken of een knop indrukken

Nee ik denk maar wat nu. De invloed van tijd inderdaad. Ook geen pretje.

Toch moet er iets mogelijk zijn, je hoeft alleen maar een tijdmachine te kunnen bouwen misschien?
  zondag 27 november 2005 @ 16:22:54 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32620711
je MAAKt het verleden
dus het verleden is de toekomst , daarom kun je n de toekomst kijken , als je in het verleden kijkt

BEAT THAT SHITWETENSCHAPNOOBS
pi_32620740
Jullie miskennen echter de schoonheid van het systeem, die is gewoon niet te waarderen in hersens die daar niet voor bestemt zijn, en elke poging ertoe zal uitdraaien op verwarring. Volsta met hutjes bouwen en voedsel verzamelen, gaat heen en wordt talrijk.
En wees maar gewoon gelukkig, dwazen.
  zondag 27 november 2005 @ 16:26:55 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32620833
Het is een groot filmrolletje denk ik ook. Je moet gewoon als deelnemer aan de film uit de film stappen, boven de film lopen en dan kun je waarschijnlijk ook richting het verleden en de toekomst gaan.

Kun je veel zaken goed maken die vroeger fout zijn gegaan. Bijvoorbeeld de menselijke evolutie. Bepaalde zaken bewerken als het ware, met een of andere apparatuur. Nee, ik zeg maar wat. Maar het mens zijn heeft vele vormen van incompabiliteiten of hoe je dat ook noemt.

Kun je in de film van alles toevoegen als je boven de wet staat van alle wetten van de natuur en nog meer

Ik laat mijn fantasie graag gaan dus. En ik zeg dat alles mogelijk is. Als je niet gebonden bent aan tijd en plaats en mogelijkheden dan is de realiteit veranderbaar als het ware.

Maar dat kun je het beste doen in groepen mensen denk ik. Hoewel ik zelf 's nachts in bed graag in mijn eentje reis. Soms kom ik dan anderen tegen daarboven in de grote film of atmosfeer

Maar gewoon blijven onderzoeken, dan verveelt deze realiteit je ook niet, dan zie je deze realiteit meer als mogelijkheid tot iets hogers.

Succes ermee

Dan ga ik nu metallica opzetten

Fijn dat er af en toe van die topics zijn die mensen vrij laat denken ook. Al begon het topic niets betekenend. Ik bedoel, ik snapte er de ballen van in het begin
  zondag 27 november 2005 @ 16:28:05 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32620863
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:23 schreef PT_Hadrianus het volgende:

En wees maar gewoon gelukkig, dwazen.
Ik ben gelukkig maar verveel me vaker, dus ik probeer te komen tot iets hogers en iets geavanceerders als het ware.

's nachts in bed tijdens het astrale reizen weet ik dat er veel meer achter deze werkelijkheid verscholen ligt. Dus waarom genoegen nemen met minder als er veel meer is?
  zondag 27 november 2005 @ 16:28:33 #49
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32620879
jep ker te kusen mek remin des paferi.

mensen worden geboxed in poverty wanneer ze geen luxe en *geld* bezitten
armoede is het ontbreken van een vrije keuze
en juist luxe en geld bind je.

uit armoede herrijzen vaak dictators , die gevoed worden juist door diezelfde luxe en geld

luxe en geld is onze VIJAND
en moet verdwinen , voordat wij , de mens , verdwijnen
wat niet zo vreemd zou zijn gezien de kwaliteit van inteligentie

het vrije leven heeft een nadeel , mensen die doorslaan , kijk naar de comerciele bende
de extremen en de shit eromheen
dat is nou vrijheid in het systeem , schoonheid van het systeem

wees er trots op nu het nog kan.
  zondag 27 november 2005 @ 16:31:51 #50
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32620971
Geluk is trouwens niet constant te noemen, heb ik straks een eigen eiland dan nog zal ik na 2 maanden ongelukkig zijn met mijn eigen eiland. Geef me een auto van 2 miljoen dan nog zal die auto me gaan vervelen na verloop van tijd.

Dus dan ga ik vanzelf op zoek naar zingeving in dit leven. Mijn hersens zijn sowieso niet zo gemaakt voor een eenzijdige realiteit. Ik wil niet zeggen ik functioneer op een hoger niveau, alleen heb ik teveel fantasie in mijn hoofd zitten als het ware. En dat is niet bedoeld om uit de hoogte te doen.

Mijn fantasie in mijn hoofd sluit niet altijd aan op wat zich laat zien, hoewel het soms wel zo is dat er zaken bijkomen waar ik wel creatief mee kan omgaan. Het in complete duisternis proberen te reizen en mijn dromen kan ik wat mee als het ware. Waar ik niet gebonden ben aan de eenzijdigheid van het bestaan.

Waar alle wetten niet bestaan als het ware ook. Ik hou niet zo van wetten, ik hou van geen enkele wet. Ook de wet van de zwaartekracht hou ik niet zo van. Wetten betekenen dat je niet vrij bent in je bewegen.
pi_32620997
amen
pi_32621039
Geld is veel meer dan dat, geld is de kracht van ons collectieve bewustzijn. Geld bepaalt voor een groot deel de mobiliteit van je bewustzijn binnen het driedimensionale, fantastisch spul.

Overigens is het interessant dat juist geld en luxe jou je kleine drupje 'kennis' hebben gegeven.
  zondag 27 november 2005 @ 16:37:41 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32621117
Geld een ruilmiddel, geld is in het leven geroepen omdat er schaarste bestaat.

In een wereld zonder schaarste is geld vanzelf niet nodig.

In een wereld waar alles gebaseerd is op de illusie en fantasie is geld sowieso overbodig. Geld is te abstract te noemen en het grootste nadeel aan geld is, dat je ervoor moet werken, geld kost vrije tijd en geld raakt sneller op dan dat je het verdient.

Het nadeel van vrije tijd in deze wereld is, het gebrek aan vrijetijdsbesteding. Ik bedoel, je kunt wel 1 jaar reizen maar dan heb je de wereld ook gezien. En ieder land bestaat ook uit aarde en gebouwen.

De wereld heeft naar mijn idee niet genoeg te bieden op dit moment.

Geld....geld stinkt ook nog eens. Vooral het muntgeld.

Wilt trouwens niet zeggen dat ik depressief ben door de eenzijdigheid van het bestaan, de hoop dat er meer bijkomt houdt me op de been De hoop dat er nieuwe werelden bijkomen, voor elk wat wils ook.

Dat je vanuit je huiskamer 100000 werelden kunt instappen en naar eigen wil weer terug kunt keren naar je oude vertrouwde woning.
  zondag 27 november 2005 @ 16:39:30 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32621169
niet schaarste , egoisme , en teveel mensen die het zijn.
en angst , omdat mensen niet verder willen denken dan het veilige hokje waar ze hun muurtje bouwen
  zondag 27 november 2005 @ 16:41:19 #55
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32621213
vraag mensen maar eens te denken wat oneindig heid is , en hoe het kan , geen begin en geen eind
ze zullen zeggen : hou op , anders word ik gek

is het niet gek dat dat jou de realiteit is , hoe gek is alles eigenlijk
en daarin , waneer zijn wij gek?
is er wel gek zijn?

we leven op een bal in een ondeindig niets met nog meer ballen
hoe gek is dat
  zondag 27 november 2005 @ 16:44:54 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32621333
Het is begonnen omdat mensen vroeger zich met 1 ding bezig hielden, de een verbouwde aardappels, de andere groentes en zo gingen ze ruilen omdat ze niet alles konden maken voor zichzelf. Toen is geld in het leven geroepen.

Het systeem is niet eens zo slecht te noemen, alleen profiteren de egoisten inderdaad van alles, de mensen met het meeste geld, die laten de armen werken.

Maar tevens door het karakter van alles, ik bedoel, de realiteit waar je alles met de handen moet maken, daardoor is geld nodig. Maken producten zichzelf of is er een apparaat dat alles maakt, dan heb je geen mensen nodig en is er geen grondstof nodig dan is er weer geen schaarste aan middelen.

En zo gaat dat door. Het systeem is ontstaan omdat de wereld in principe niet ideaal is om 7 miljard mensen welzijn en welvaart te bieden. Daarom zeg ik ook van, dan kun je beter een wereld hebben dat gebaseerd is op lucht, fantasie en illusie.

Dan loop je elkaar ook niet zo in de weg en hoef je moeder natuur niet te vervuilen omdat mensen moeten eten. Maak een apparaat dat produceert zonder olie en andere grondstoffen en het olie-probleem is uit de wereld geholpen.

Maar op de een of andere manier zijn mensen nog niet zo ver.

Alweer kom ik uit op inhaalslag van de techniek. Er moet ergens een gat zijn op de digitale markt waardoor schaarste niet meer bestaat.
pi_32621357
Dus basically wat je doet is het mensen aanrekenen dat ze nogal simpel zijn. Nou dat lijkt me geenzins een erg uniek standpunt. Je moet echter wat practischer kijken naar de zaak; mensen zijn simpel, dus wat doe je, je gebruikt die simplicity om het alsnog te laten werken.

Geld is een ideaal middel om alles toch enigzins een beetje te sturen, ondanks dat je in feite met prehistorische apen werkt.

Ze 1 voor 1 gaan onderwijzen of whatever is nogal ondoenlijk, dat is allerminst practisch, onhaalbaar, niet realistisch. Je kan het blijven roepen, maar it's not gonna happen. Dus je zal moeten werken met wat je hebt, en daarop in moeten spelen.

En inderdaad, er is een beperkte hoeveelheid energie aanwezig, niet iedereen kan alles maar doen, als iedereen alles al heeft valt er weinig meer te geven, heeft niemand elkaar nog nodig, dan kan je net zo goed het hele universum weer binnestebuiten keren en iedereen voor zichzelf laten beginnen. Where's the fun in that.

--
Je moet het eigenlijk meer zien als een soort wereldwijde teambuilding excercise, wat bedrijven en scholen ook doen om de onderlinge samenwerking te versoepelen en mensen wat beter met elkaar om te laten gaan;

het is in feite een middagje (flink wat decennia) samen vlotten bouwen.

De 1 zal leiding gaan geven, de ander zal het vlot ontwerpen, een andere kan goed de balken aanelkaar knopen, de andere zorgt dat er tonnen zijn, iemand voor de touwen, enz.
  zondag 27 november 2005 @ 16:47:44 #58
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32621404
Ik praat vaker met mijn familie erover en soms met vrienden maar ze kunnen mij niet volgen over mijn denkwijze. Omdat ze nog in circels denken, ik heb het circel denken en aardse denken een beetje doorbroken maar dat ging vanzelf als het ware.

Het niet opgesloten zijn in deze realiteit heeft ook te maken met hoe breed je denken is, en dan heb je inderdaad ook geen grenzen nodig in het denken, grenzen in het denken weerhouden vaak van vrijheid.

Oneindigheid in het denken. En het in grenzen denken is vanaf het begin aanwezig. Je krijgt het al mee als je opgroeit, je moet je aan regels en wetten houden en nog meer. Vanaf het begin werd je klaargestoomd voor een productie en consumptie maatschappij.

Vanaf je 3e levensjaar werd je geprogrammeerd om deel te nemen als werkpaard.

En ik ben nog steeds niet depressief. Ik stel me alleen een andere wereld voor. Waarschijnlijk heeft de top van alles het zo besloten dat dit de enige manier van leven en overleven is op deze betrekkelijke wereld.
  zondag 27 november 2005 @ 16:51:56 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32621512
Aansturen en onder controle houden inderdaad. Maar zo ga je nooit vooruit in het hele gebeuren.

Ik beschuldig niemand van simplicity. Ik zeg alleen dat het huidige systeem niet het ideale hoeft te zijn. Het kan toch niet zo zijn dat 1 bepaald systeem tot de eeuwigheid blijft lopen?

En als iedereen alles heeft dan zijn er inderdaad minder impulsen nog om arbeid te verrichten maar dan kun je nog altijd verder gaan met hogere ontwikkeling. Stel het voedsel-probleem en huisvestingsprobleem is opgelost, dan kan alle aandacht gevestigd worden op het digitale aspect van het hele gebeuren.

Dit systeem is mooi om controle te handhaven en chaos te voorkomen misschien, maar het zorgt tevens voor stagnatie. En vooruitgang krijg je denk ik ook door mensen vrij te laten in het denken weer. Daardoor ontstaan de nieuwe ideeën. Door het huidige bestaande wat los te laten, door nieuwe gebieden te verkennen ook. Nieuwe kansen benutten, nieuwe gaten in de markt ontdekken.

Een nieuw internet bijvoorbeeld, misschien komt dat nog. Ik ga ervan uit dat dit internet niet het laatste internet hoeft te zijn. Dat je ooit vanuit je huiskamer dus kunt reizen naar China of wat dan ook. Travelling without moving, zijn mensen uberhaupt bedoeld om in een vliegtuig te zitten 19 uur lang om het einde van de wereld te bereiken?
  zondag 27 november 2005 @ 16:53:31 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32621551
PT_Hadrianus , ik snap one , ook wel en denk zelf dat een vorm van regulering in de bende kale apen nodig is , maar uiteindelijk , na de macht te zijn moet je deze laten verdwijnen , reductie is nodig
uiteindelijk moet dat egoisme , en haar grootste vorm , de piramide van het systeem , verwijderd worden , dat is er ook gaande hm?
maar corruptie ten top , veeg de eigen mensen eens .

kijk , ik sta niet op een plaats , zie mij maar als erboven te gadeslaan , daarvoor kwam ik , en vertrek ik .
worldview is voor de overwinaar , ik speel het spelletje niet meer mee , die aapjes zijn soms wel grappig , mee eens , maar dit kan zo niet langer , anders hebben we straks nog andere planeten nodig.
het bestaan is al een hel , ,... in den beginne was er niks , toen een licht
een gedachte , vanuit het niks , of was het niks vanuit een gedachte

dimensie en dillemma.

ik reken het mensen niet aan dat ze simpel zijn , ik reken het ze aan dat ze het liever bliven
wat denk je dat het mij deed om het los te laten , ik ben verdomme al 3 keer gestorven vent
en nog loop ik op dezelfde pokke planeet rond.
geen id waarheen , nouja , ik wacht dan wel , nogsteeds...
mischien de volgende tik , 2012 , hopelijk.
pi_32621561
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:

En ik ben nog steeds niet depressief. Ik stel me alleen een andere wereld voor. Waarschijnlijk heeft de top van alles het zo besloten dat dit de enige manier van leven en overleven is op deze betrekkelijke wereld.
Dat is niet 'besloten' als zodanig, dat is logischerwijs zo ontstaan.

Tuurlijk kan men reppen over een utopische wereld die theoretisch gezien haalbaar is, maar simpelweg niet realistisch (no pun intended) is. De wereld die jij je voorstelt is niet te bewerkstelligen, de omstandigheden zijn er niet naar. Het heeft dan ook weinig zin daarover te fantaseren.
  zondag 27 november 2005 @ 16:55:32 #62
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32621617
en ik me trouwens goed vinden in de laatste 2 posts van dromenvanger
pi_32621827
Welnee, 3D is volstrekt overbodig. Daar kan iedereen het over eens zijn, bewustzijn e.a. is hetgeen dat telt, dat spreekt voor zich. Dat 3D enigzins beperkend werkt, soif, maar je moet het toch allemaal gehad hebben. Maar geen zorgen, dit hele gedoe gaat voorlopig nog wel door hoor vermoeiend vooruitzicht eigenlijk dat eindeloze bestaan, maarja whaddayagonnado.
  zondag 27 november 2005 @ 17:04:51 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32621832
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:53 schreef PT_Hadrianus het volgende:

[..]

Dat is niet 'besloten' als zodanig, dat is logischerwijs zo ontstaan.

Tuurlijk kan men reppen over een utopische wereld die theoretisch gezien haalbaar is, maar simpelweg niet realistisch (no pun intended) is. De wereld die jij je voorstelt is niet te bewerkstelligen, de omstandigheden zijn er niet naar. Het heeft dan ook weinig zin daarover te fantaseren.
fantasie houdt me in leven dus ik ga gewoon door. Realistisch...tja...we leven met 7 miljard mensen hutje mutje op elkaar, naast elkaar boven elkaar en onder elkaar. Dus er is sowieso te weinig plaats hier.

Ik heb het nodig om te fantaseren omdat ik anders onderdeel vorm van deze realiteit. Wil niet zeggen dat ik niet kan functioneren in deze realiteit, ik hou er eerder gezegd 2 levens op na.

De omstandigheden zullen er vast en zeker nog niet naar zijn, maar dat kan weer komen omdat de top van de macht te weinig creatief vermogen heeft ook. Ze denken ook te begrensd in alles. En om het hele systeem anders aan te pakken, daar is ook lef voor nodig.

Maar goed, het is leuk om mijn fantasie te laten gaan erover, fantaseren over een ideale wereld kan nooit kwaad, dat is ook een manier van ontsnappen aan deze realiteit
  zondag 27 november 2005 @ 17:07:20 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32621897
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:04 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Welnee, 3D is volstrekt overbodig. Daar kan iedereen het over eens zijn, bewustzijn e.a. is hetgeen dat telt, dat spreekt voor zich. Dat 3D enigzins beperkend werkt, soif, maar je moet het toch allemaal gehad hebben. Maar geen zorgen, dit hele gedoe gaat voorlopig nog wel door hoor vermoeiend vooruitzicht eigenlijk dat eindeloze bestaan, maarja whaddayagonnado.
Het gaat zeker nog een tijdje door. En ik vind het een uitdaging om ook door te gaan. Ik laat me niet meer gek maken door deze realiteit. Die tijd is voorbij.

De realiteit met een knipoog benaderen, niet serieus nemen is ook een mooi iets. Ga je de realiteit te serieus nemen dan belandt je in het gekkenhuis

Humor, zwarte humor en sarcasme is belangrijk om niet te verdwalen. En zo blijf je vanzelf boven de realiteit staan. Boven het hele gebeuren blijven staan dus. En niet het idee hebben dat je een onderdeel vormt dat van alle kanten gevormd wordt door het systeem.

Vrijheidsstrijder zijn
pi_32621958
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:04 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Maar goed, het is leuk om mijn fantasie te laten gaan erover, fantaseren over een ideale wereld kan nooit kwaad, dat is ook een manier van ontsnappen aan deze realiteit
C'est vrai, in principe is heroïne gebruiken een soortgelijke ervaring. Ik heb alleen een iets andere insteek op het geheel, ik onttrek mij niet aan de realiteit, maak er schoorvoetend deel van uit, maar ik probeer alle dingetjes die ik ontdek min of meer practisch toe te passen. I.e. inner most workings van het universum exploiteren en kijken of het mij kan helpen dingen te bewerkstelligen in 3D. Dat is nog altijd wat ik het interessantste aspect vind van het hele gedoe.
pi_32622071
Wake up Rise and Shine. Geld moet vervangen worden voor collectieve dankbaarheid, 1 doel.
Idd het is een utopie
  zondag 27 november 2005 @ 17:15:07 #68
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32622084
dont kick against the wall
lift the wall , there is no law , no rules , no barrier , look

no borders , its all in the mind , getting out of the system is done by walking out

zoals dromenvanger zegt , en ik zal het ook zeggen

wees zonder regels
GRENZEN IS VOOR HOKJESMENSEN
  zondag 27 november 2005 @ 17:17:13 #69
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32622134
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:04 schreef PT_Hadrianus het volgende:
maarja whaddayagonnado.
alles
pi_32622161
Anders gezegt : Om deze "maatschappelijke" wereld te begrijpen heb je al je lichamelijke zintuigen nodig en een hoop tijd en sluwte
Jezelf ontdekken (dus vrijheid van doen & denken) is gewoon direkt in je hart kijken, geen schaduw die dat kan doen bedekken
  zondag 27 november 2005 @ 17:19:57 #71
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32622215
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:10 schreef PT_Hadrianus het volgende:

[..]

C'est vrai, in principe is heroïne gebruiken een soortgelijke ervaring. Ik heb alleen een iets andere insteek op het geheel, ik onttrek mij niet aan de realiteit, maak er schoorvoetend deel van uit, maar ik probeer alle dingetjes die ik ontdek min of meer practisch toe te passen. I.e. inner most workings van het universum exploiteren en kijken of het mij kan helpen dingen te bewerkstelligen in 3D. Dat is nog altijd wat ik het interessantste aspect vind van het hele gedoe.
ay , jij ziet het of wil het laten zijn , dat fantasie een unterbewustzijn is , en de wereld de realiteit , maar verdomme waar zijn we ,
het universum heeft geen regels geen tegenstellingen , geen wetten , alleen onze arrogante domkoppigheid kan zoiets bedenken , wat ook fantasie is

realiteit is fantasie in uitvoering vriend

niet andersom

dus fantasie is geen heroine , de realiteit is heroine.
correctie , *deze* realiteit.
  zondag 27 november 2005 @ 17:20:26 #72
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32622230
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:10 schreef PT_Hadrianus het volgende:

[..]

Ik maak ook deel ervan uit, hoewel ik tijdelijk zonder werk zit nu. Maar in de toekomst wil ik wat gaan doen met waar ik voor sta ook. Ik help mensen vaak genoeg op een denkwijze in de trend van, schijt aan wat ze van je denken. Merk ik dat mensen niet goed in hun vel zitten dan probeer ik ze vanzelf op te peppen op alle mogelijke manieren. En vaak zeggen ze dat ik gelijk heb ook, dat ik soms weet hoe het sociale leven eraan toe gaat als het ware ook.

Er zijn meer lagen die problemen veroorzaken. Hoe mensen met elkaar omgaan is een, hoe hogere macht werkt is 2. Hoe de economie werkt is 3. Het zijn allemaal onderdelen die deze realiteit vormen.

Heroine kan ik niet over meepraten. Ik kan wel meepraten over een goed gevoel, en dat is nog altijd het belangrijkste. Voel ik me goed in wat ik doe, en heb ik het idee dat ik het juiste levenspad opga dan blijf ik doorgaan met wat ik doe. Ik volg dus in principe ook mijn levenspad een beetje. Ik laat me leiden door mezelf en door waar ik voor sta ook.

Kan nog lang doorgaan over diepere zaken maar dat hou ik voor mezelf, ik hoef niet alles op internet te pleuren.

Misschien veranderd de wereld nooit, dat maakt ook niet uit. Dan heb ik tenminste mijn volgende leven veilig verklaard door niet als een blinde door het leven te gaan en te volgen als ze zeggen volg, door te gaan zitten als ze zeggen zit.

Loskoppeling vind ik nog altijd belangrijk, deelname ook natuurlijk. Een combinatie van beiden, in meerdere werelden kunnen functioneren en op dit moment is mijn denkwereld het belangrijkste omdat daar mijn wereld voor staat.

Ik ben niet hoe mensen mij zien en hoe mensen bij beoordelen, ik ben wie ik ben hoe ik zelf ben van binnen, ik ben hoe mijn denken werkt en wederom mijn fantasie en nog meer zaken. En ik laat niet eens alles zien, vooral niet in deze wereld in het echt.

Er is denk ik ook meer dan het tastbare en direct waarneembare. Ieder mens leeft in principe in zijn eigen wereld. Alleen zorgt de realiteit ervoor dat we allemaal hetzelfde klote wereldje zien. Is de realiteit weg en leven mensen alleen in hun eigen wereld, dan heb je alleen maar mooie werelden.

Het is die klote realiteit die zo hard is die het mooie creatieve en dromerige denken wegneemt. De realiteit maakt veel kapot ook.
pi_32622243

Je begrijpt je eigen dubbelzinnigheid? Natuurlijk, fantastisch.

Sorry is voor knorrie, klappen is voor zeehondjes, applaus is voor de paus, dasspelden zijn voor buschauffeurs.
  zondag 27 november 2005 @ 17:21:26 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32622257
je thuis , is in jezelf
de wereld is in jezelf
de realiteit , is een keuze
niet een feit.
  zondag 27 november 2005 @ 17:22:49 #75
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32622284
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:20 schreef PT_Hadrianus het volgende:

Je begrijpt je eigen dubbelzinnigheid? Natuurlijk, fantastisch.

Sorry is voor knorrie, klappen is voor zeehondjes, applaus is voor de paus, dasspelden zijn voor buschauffeurs.
vind je het fantastisch rozenvaarder?
natuurlijk is het fantastisch want uiteindelijk

welkom in jou vraag en antwoord show.
  zondag 27 november 2005 @ 17:24:02 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32622322
Het is misschien een kwestie van de realiteit wegdenken en weg-formateren, zodat alleen je fantasie overblijft

Alsof je een boek leest en helemaal in het boek verdrinkt

Op die momenten lijkt de realiteit ook weg te zijn.
pi_32622332
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:21 schreef BaajGuardian het volgende:
je thuis , is in jezelf
de wereld is in jezelf
de realiteit , is een keuze
niet een feit.
Idd, You're just a individual mirror Live with it
  zondag 27 november 2005 @ 17:24:28 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32622337
ahh juist.

(@ dromenvangers post)
  zondag 27 november 2005 @ 17:26:32 #79
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32622390
begin ermee de huidige realiteit als een mogelijke realiteit te zien , dat is de eerste stap , op de roltrap

kies er bewust voor , alles te weten
  zondag 27 november 2005 @ 17:29:22 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32622456
Begin ermee om de huidige realiteit als mogelijke illusie te zien. Of wat dan ook

Nee, als ik nu hier zit of ik lig in bed in het donker, dan is er geen realiteit, er is dan geen realiteit omdat ik me nergens aan hoef te houden. Dan ben ik alleen in het donker en als ik alleen in het donker ben, dan creeër ik mijn eigen realiteit. Dan is de rest van wat zich laat zien niet nodig.

Bowling-centrum is dan een mooie toevoeging aan het hele gebeuren. Maar het systeem is ook maar een doorzichtig iets, het systeem hoeft niet eens zo zwaar te zijn, het is ook een soort van gemaakte illusie, maar het is een realiteit omdat alle mensen die illusie als realiteit opvangen ook. Omdat ze het er zo inhakken dat mensen zich aan alle regels moeten houden ook.

Door mensen aan regels te laten houden, neem je het vrije denken weg, en door mensen allerlei regels op te leggen, wordt de regel realiteit. Was de regel alleen maar een gedachte gebleven van iemand, dan was het de fantasie van de mensen die de realiteit hebben opgebouwd. Ik bedoel dan zou je de mensen die het systeem hebben opgebouwd voor niet serieus nemen, ze zouden dan wel van de daken roepen dat het de ideale werkelijkheid is, maar het blijft hun fantasie.

Stel nou de realiteit was opgebouwd door mensen met fantasie, dan hadden de mensen die dit realiteitsbesef hadden dus een onwerkelijk beeld over de wereld.

De realiteit is geimplementeerd door mensen met gebrek aan fantasie

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-11-2005 17:35:56 ]
pi_32622480
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:26 schreef BaajGuardian het volgende:
begin ermee de huidige realiteit als een mogelijke realiteit te zien , dat is de eerste stap , op de roltrap

kies er bewust voor , alles te weten
En als je wakker wordt denk je
quote:
Movie "a space odyssey 2001"

OMG! It is full of stars!
  zondag 27 november 2005 @ 17:35:41 #82
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32622609
pi_32622624
vind je het heel erg als ik zeg dat dit een raar topic is
Verwijderd door Admin.
  zondag 27 november 2005 @ 17:37:59 #84
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32622654
nee hoor , welkom
pi_32622657
Tsja het is dat ene moment waarin je die click maakt en in net die ene realiteit vasthaakt als je wakker wordt.

Hier trouwens http://media.putfile.com/Dit-is-m.
  zondag 27 november 2005 @ 17:42:59 #86
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32622786
eigenlijk kom je pas in een realiteit wanneer je er aan denkt.
  zondag 27 november 2005 @ 17:47:14 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32622896
Toch krijg je geprojecteerde beelden op je netvlies als het ware. Maar die zou je moeten leren wegwerken. Dat je alleen opvangt wat aangenaam is.

Ik wil niet zeggen dat alles in deze realiteit slecht is. Maar de realiteit, het is ook waar je je begeeft in de realiteit. De realiteit is opgebouwd uit meerdere elementen ook. Wat maakt de realiteit klote? Het klote dus. Alles dat onaangenaam is maakt de realiteit klote. Haal je het onaangename weg of besteedt je er gewoonweg geen aandacht aan, dan is het ook niet aanwezig als het ware.

Onzichtbaar worden, gebouwen die niet mooi zijn onzichtbaar laten verschijnen op je netvlies. Alles weghalen dat niet prettig is in je eigen blikopvang.

Want er zitten nog altijd mooie kanten aan deze "realiteit".

Alleen zorgt het negatieve juist ervoor dat het mooie minder opvalt.

Dan is het een kwestie om je alleen te begeven op de mooie plekken, en het negatieve negeren totdat het negatieve niet eens meer binnen kan dringen.

Heb nu "the prodigy" opstaan, met mindfields

Met muziek over straat lopen is trouwens ook een hele andere ervaring, gewoon met de ideale muziek de "realiteit" bekijken en met een stroomversnelling meegaan en iets sneller denken dan de rest van de voorbijgangers ook. Dan zie je dat iedereen een soort reiziger is in deze realiteit, en dat er eigenlijk niet extreem veel gebondenheid is. Wel verbondenheid omdat we allemaal een soort reizigers zijn in het hele gebeuren.

Maar het zijn dus die regels, hoewel die regels niet extreem belastend hoeven te zijn, je kun ook met enige aanpassing dromen in deze realiteit. Ogen dicht en zweven

Het leven is 1 grote trip

Een trip van de ziel en van the mind en van de geest

Het leven is een soort kinder-surprise. Eerst haal je het papiertje weg, dan krijg je de chocolade, vervolgens het gele ei, het gele ei is de harde realiteit die niets te bieden heeft. Maak je het gele ei open en breek je door, dan krijg je de echte surprise en wat er in het ei zit, dat bepaal je helemaal zelf

Je kunt zelf je eigen wereld maken ook. Denk ik dus. De surprise bepaal je zelf, mede door je omgeving aan te passen en niet als marionnet door het leven te gaan.

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-11-2005 18:03:51 ]
  zondag 27 november 2005 @ 18:05:26 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32623298
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef BaajGuardian het volgende:
eigenlijk kom je pas in een realiteit wanneer je er aan denkt.
En ook kom je pas in de illusie en fantasie wanneer je eraan denkt Dat geldt voor de illusie ook.

Je kunt je eigen fantasie en illusie produceren, dan moet je gewoon hard genoeg ermee bezig zijn. Misschien eist dat jaren van training om van een gedachte een tastbaar iets te maken ook

Ik geef niet op. Ik ga door met fantaseren en zal meerdere fantasie beelden en denkbeelden vaker herhalen, zodat de gedachte krachtiger wordt

En hulpmiddelen zijn er genoeg

Als nu 10 miljoen mensen zich massaal bezig houden met 1 fantasie-beeld, misschien is die massale gedachte krachtig genoeg om het werkelijkheid te laten worden

Ik ben mezelf aan het oppeppen met muziek, misschien kan ik ooit zaken implementeren in mijn wereld die ik waarneem. Een object in gedachte nemen en inzetten in deze "realiteit". Dat oefenen sommigen toch, gewoon een boom voorstellen met alles erop en eraan. En vervolgens met hele goede concentratie die boom laten verschijnen en ook niet meer weg laten gaan.

En dat met alles kunnen doen. Ook ruimtes groter maken. Zodat je huis meer inhoud heeft ook. Wel ziet het huis hetzelfde eruit, maar je loopt 10 minuten om het einde van de huiskamer te bereiken als het ware. En als je dat kan, dan kun je misschien ook meer plaats creeëren.

pi_32623649
Nouja kijk je rolt natuurlijk steeds een andere realiteit in, zodra je de klik maakt van laat ik eens de kamer uit gaan rol je van de ene realiteit in de andere. De vraag is echter wat je realiteit noemt. Pas als je een bevredigende definitie overeen kan komen is er te praten over het al dan niet bestaan ervan, of de substantie van een dergelijke realiteit.

Ieder zo z'n eigen universum dan maar, het grappige is dat zo'n forum als een as functioneert waar je dingen in een steen kan beitelen die bewaard blijven en wat de volgende persoon ook weer kan lezen.

Beetje hetzelfde als een notitie voor jezelf achterlaten op een post-it, zo ook laat je hier wat woorden vallen zodat de volgende jij er verder op kan gaan vanuit z'n eigen universum. Hm.
  zondag 27 november 2005 @ 18:29:10 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32623915
Iedereen leeft inderdaad in zijn eigen realiteit of illusie of fantasie Daarbij is iedere dag een nieuwe realiteit aanwezig. Er is denk ik ook niet zoiets als 1 realiteit. Iedere dag is enigszins anders te noemen.

Mooi is als mensen in contact komen samen, dan wordt de illusie of realiteit van elkaar sterker en harder, en zelfs bij tegenstrijdige denkbeelden geef je elkaar nieuwe inzichten in alles.

Als je heel erg geloofd dat blauw groen is, en je concentreert je op groen, dan kan blauw groen worden, het is een kwestie van aanpassen wat je meegekregen hebt. Het is dan weer een kwestie van het geprojecteerde beeld kunnen veranderen. Je eigen film samen stellen, zelf photoshoppen van wat je waarneemt ook. Het is vreemd ook, het waarnemen en zien en observeren, het is een gevoelige kwestie misschien ook. Het is splinterdun te noemen allemaal.

De realiteit bestaat vast en zeker, maar je kunt het net zo goed illusie noemen. In ieder geval je neemt wat waar hier in deze wereld. En je kunt nog altijd je hoofd in het zand steken als het ware ook.

Ik gebruik dit forum om mijn denken uit te breiden, ik val wel eens in de herhaling. Maar ik wil de gewoonte doorbreken dat ik denk in aardse termen. Ik wil ook mijn focus uitbreiden.

Deze realiteit is niet eens zo slecht, het is maar net waar je de aandacht op vestigd als het ware. Vaak heb ik ook het idee het is een paradijs hier hoor. Maar soms lopen zaken niet zoals ze moeten lopen, en als perfectionist zijnde bevalt me dat niet.

Toch voel ik me nu ik hier zit, in een andere dimensie zitten, muziek hard aan. En dan ga ik dus echt reizen door deze realiteit heen of illusie of fantasie. Wat het ook is. Kleuren worden duidelijker omdat ik me actief inzet voor een goed besef en opvang van de realiteit. Mijn doel is ook dat ik alles ervaar als het ware.

Iedereen heeft denk ik dus zijn eigen wereldje. Dat is mooi. Zoveel mensen en allemaal zijn ze bezig met wat anders. Van binnen dus. Hoe je handelt extern gezien en hoe je jezelf tot uitdrukking laat komen is ook belangrijk in het sociale leven en op de werkplek. Ondertussen blijf je een innerlijk denken overhouden.

En dat innerlijke denken wil ik dus mooi hebben. Is het leven voor mij niet de moeite waard, wat het regelmatig dus wel is. Dan kan ik nog altijd vluchten naar mijn eigen wereld

Zo ik weet niet meer wat ik verder moet zeggen, ik wil mezelf niet blijven herhalen maar het leven biedt genoeg uitdagingen als je het mij vraagt. Genoeg te doen ook.

Het leven is toch wel mooi Zolang instanties maar niet moeilijk doen En zelfs als je gebonden aan regels bent, dan nog kun je genieten misschien? Ik bedoel, geen regels betekend vanzelf dat er extreem veel misbruik gemaakt wordt door mensen. Dan schieten ze je neer omdat ze iets van je willen hebben.

Soms kan het overkomen dat ik compleet gestoord ben, maar ik experimenteer graag. En alleen door te experminteren kan ik komen tot vooruitgang. Dat versta ik dus onder het vrije denken. Alles overhoop gooien ook. Dat ik mezelf niet hou aan regels in het denken als het ware.

In het echte leven voel ik me ook beter, omdat ik dan vrij kan bewegen en sneller kan anticiperen ook, sneller reageren als het ware op wat er om me heen gebeurt een beetje. En wederom val ik in de herhaling maar dat is toegestaan omdat dit een nieuw topic is hier.

Daarbij heb je gelijk dat iedere omgeving zijn eigen realiteit laat zien. Als ik naar buiten ga en ik kijk naar boven naar een heldere sterrenhemel of ik zit met vrienden in een ruimte, dan krijg je weer te maken met nieuwe zaken.

Hoewel je dan ook samen komt met mensen. En zo heeft iedere omgeving zijn eigen karakter als het ware.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-11-2005 18:37:06 ]
  zondag 27 november 2005 @ 18:38:14 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32624163
met dromenvanger eens , wederom.
pi_32624265
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:38 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Hier trouwens http://media.putfile.com/Dit-is-m.
Thanks for sharing Al met al... we zijn het er over eens
Goeie reis ieder! Have fun!
  zondag 27 november 2005 @ 18:46:51 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32624385

Ik zoek gewoon een uitweg en dat is ook een beetje inleveren. Blijven leven hier op aarde maar ondertussen zover doorzoeken dat je niet blijft haken en dat je niet stagneert in alles.

Vooruitgang boeken kan denk ik alleen door te onderzoeken. Onderzoeken in wat mogelijk is binnen je denken en waarnemen. Nieuwe zaken zien, is een kwestie van nieuwe zaken ontdekken als het ware. Zelfs al is er helemaal niets achter de horizon, dan kun je nog altijd je eigen zaken creeëren.

Soms lijkt het hier alsof er niets te ontdekken valt en dat er niets nieuws achter de horizon verscholen ligt. Neem ik die gedachte als waar aan, dan word ik depressief. Dus dan denk ik vanzelf, dan doe ik het zelf wel allemaal.

Het gevoel van niet afhankelijk zijn is mooi. Alleen het idee al dat je zelf totaal alles in eigen hand hebt zorgt ervoor dat je opstaat met een goed gevoel. Sta je op met het gevoel, ik ben slachtoffer van deze realiteit, dan spring je al snel van een gebouw als het ware, om het maar hard uit te drukken.

Dus wat doe ik dan, ik zeg dan tegen mezelf terwijl ik borst naar voren druk. Ik heb alles onder controle En bepaal in de toekomst wat ik ga zien.
  zondag 27 november 2005 @ 18:50:19 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32624484
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:42 schreef perfectionist het volgende:

[..]

Thanks for sharing Al met al... we zijn het er over eens
Goeie reis ieder! Have fun!
Zo hoeft het niet te gaan als je 1 word met de kosmos. Je gaat niet verbranden. Je kunt je lichaam houden zoals het is, misschien wordt het lichaam zelfs schoner van aard. Je bewustzijn en ziel gaat op reis. Je lichaam kan in dezelfde toestand blijven verkeren. Hoewel je je lichaam kunt meenemen waarschijnlijk.

Het is alleen een kwestie van hoe ga je met je reis om. Als je nieuwsgierig bent dan ga je vanzelf voorzichtig om ermee.

Het wil niet zeggen dat je spoorloos verdwijnt.

Zelf hecht ik waarde aan mijn lichaam, dus ik zorg er wel voor dat mijn lichaam intact blijft als het ware. Mijn lichaam is mijn mooiste instrument

Hoewel ik toch blijf doorzoeken naar nieuwe mogelijkheden.

Het is een kwestie van voorzichtigheid ook. Alsof je omgaat met de heilige graal. Je moet voorichtig zijn en precies weten waar je je wel en niet moet begeven. Voorzichtigheid is ook nodig, omdat de materie heel dun is zoals ik al zei.

De materie is van zulk gevoelige aard, dat je niet zomaar roekeloos kunt handelen. Ben je ermee bezig dan handel je sowieso niet roekeloos omdat je dan sowieso niet verder komt in het hele gebeuren. Je kunt dan niet net doen alsof je een muur metselt als het ware. Je bent eerder bezig met een kip zijn veren terug te geven

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-11-2005 18:56:25 ]
pi_32624629
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nou ik wil jou ook wel inelkaar stampen met een hamer hoor
geen probleem.
Vind je dit normaal?

Kijk, het druipt er gewoon vanaf dat jij je kut voelt. Je kunt mij niet wijsmaken dat je goed in je vel zit als je dergelijke onsamenhangende en gefrustreerde zooi zit te posten. Maar doe daar dan iets aan, en ga hier niet jezelf op een kilometershoog voetstuk plaatsen en jezelf dan maar gelijk het recht geven om iedereen die iets anders denkt te beledigen. En ik gebruik deze niet vaak, maar voor jou dan maar een uitzondering:

pi_32624654
Ik ben de machinist, me lichaam is me graafmachine. Ik blijf door graven naar me oorsprong
Zonder ten koste te gaan van me tijd voor me omgeving Ik bied ze een gratis ritkaartje.
Plezier moet je samen hebben/beleven.
  zondag 27 november 2005 @ 18:57:35 #97
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32624712
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:54 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Vind je dit normaal?
wat is normaal ?
quote:
Kijk, het druipt er gewoon vanaf dat jij je gewoon kut voelt. Je kunt mij niet wijsmaken dat je goed in je vel zit als je dergelijke onsamenhangende en gefrustreerde zooi zit te posten.
oh ik voel me op het moment wel ok , thx for asking
quote:
Maar doe daar dan iets aan, en ga hier niet jezelf op een kilometershoog voetstuk plaatsen en jezelf dan maar gelijk het recht geven om iedereen die iets anders denkt te beledigen.
weet jij wel wie ik ben?
quote:
En ik gebruik deze niet vaak, maar voor jou dan maar een uitzondering:
hej niet zo bedroefd zijn , er zijn vast wel mensen die jou mogen ... ergens...
  zondag 27 november 2005 @ 18:58:53 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32624753
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:55 schreef perfectionist het volgende:
Ik ben de machinist, me lichaam is me graafmachine. Ik blijf door graven naar me oorsprong
Zonder ten koste te gaan van me tijd voor me omgeving Ik bied ze een gratis ritkaartje.
Plezier moet je samen hebben/beleven.
Plezier moet je samen beleven inderdaad, en af en toe moet je elkaar afremmen of aanmoedigen als het ware ook

Bij mij is mijn ziel de graafmachine vaker. Mijn geest, ziel en mind, gaan graven, mijn lichaam blijft vaak op de plek en tijd staan. Hoewel ik ervan uitga dat het lichaam ook op reis kan ooit. Maar dan moet ik eerst de rest op een rijtje hebben staan.

Het is toch een mooie reis Vooral als je nieuwe mogelijkheden en zaken ontdekt in het hele gebeuren Dat je je geen moment hoeft te vervelen ook
pi_32624926
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

wat is normaal ?
[..]
Dat je iemand niet bedreigt als diegene iets in je topic post wat niet overeenkomt met jouw denkwijze. Dat noem ik normaal, maar hey, grenzen zijn voor hokjesmensen
quote:
oh ik voel me op het moment wel ok , thx for asking
[..]
No fucking way gast, dat kun je een kleuter niet eens wijsmaken.
quote:
weet jij wel wie ik ben?
[..]
Ja, jij bent Baajguardian, en je meent dat je een behoorlijk stuk meer bent dan de rest van Fok. Of niet soms? Jij weet alles, ziet alles, begrijpt alles, en iedereen die anders denkt is dom en achterlijk. Kom niet aan de mening van Baaj, want anders staat ie straks met een hamer voor je deur.
quote:
hej niet zo bedroefd zijn , er zijn vast wel mensen die jou mogen ... ergens...
Sorry Baaj, dergelijke opmerkingen heb ik iets te vaak hier gehoord, die maken echt geen indruk. En aan vrienden geen gebrek, nee

Maar ik ga dit topic maar es verlaten denk ik, een beetje op de man spelen is ook niet zo netjes. Ik hoop alleen dat er straks een modje deze zooi zal opruimen, want ik zie Truth niet als een vergaarbak voor onsamenhangende frustratie-uiting en substituut van het RIAGG.
pi_32624950
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoewel ik ervan uitga dat het lichaam ook op reis kan ooit.
Ach ik maak me nooit druk als ik ver weg van huis ben en ik voel me er thuis
pi_32624993
Dromenvanger, heb je plezier in om steeds in verwarring te raken?
Verwijderd door Admin.
  zondag 27 november 2005 @ 19:12:45 #102
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625106
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:07 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Dromenvanger, heb je plezier in om steeds in verwarring te raken?
Ik heb er plezier aan als alles uit elkaar valt en weer in elkaar gezet wordt jah Zodra ik 1 puzzel heb opgelost, mag wat mij betreft de puzzel weer uit elkaar vallen zodat ik weer opnieuw kan gaan puzzelen.

Dat is een soort methode als het ware. Afbreken en opbouwen om zo te komen tot een bepaalde visie. Hou ik vast aan een constante denkwijze dan leef ik daar mee tot het einde van mijn leven.

Af en toe in de verwarring raken is niet slecht, hoewel ik het niet ervaar als verwarring. Ik ervaar het als de geboorte van iets nieuws
  zondag 27 november 2005 @ 19:14:23 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625146
Totdat de puzzel een continu gebeuren is, waarbij het in elkaar zetten en afbreken ala seconde of kleiner als een seconde gebeurt. Dan is het continu een proces van afbraak en opbouw.

Dat is ook de enige manier om voor mezelf los te blijven staan in het hele gebeuren. Blijft mijn realiteitsbesef continu hardnekkig aanwezig, dan kan ik nooit voor mezelf vooruitgang boeken.

Het is niet eens verwarring. Ik ervaar het als heldere momenten.
pi_32625175
ok, maar als het niet meer leuk is, dan kun je een psychiater overwegen, serieus
Verwijderd door Admin.
  zondag 27 november 2005 @ 19:16:11 #105
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625193
Nee, is nergens voor nodig. Het is altijd leuk om zo te leven. Psychiaters zijn ook geen alles weters, het zijn ook maar mensen met een opleiding. En of die mensen gelukkig zijn is altijd de grote vraag.

Toch bedankt voor je bezorgdheid maar het is nergens voor nodig. Ik weet mijn eigen levensweg te bewandelen.
pi_32625195
Ooit gehoord van fractals ? Wij zijn het menselijk soort ervan Alleen wij leven en communiceren...
  zondag 27 november 2005 @ 19:17:43 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625239
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:16 schreef perfectionist het volgende:
Ooit gehoord van fractals ? Wij zijn het menselijk soort ervan Alleen wij leven en communiceren...
Nog nooit van gehoord

Vertel meer erover!!!

We zijn dus een soort puzzel ?
pi_32625303
Onze "wijze levenservaring" leggen we vast in historie (ala Compressie formule van de fractal) ..
Wij zijn in staat om onze "expressie" continue aan te passen tot een beter resultaat. En kunnen van andere mensen stukjes expressies (wisdom) gecommuniceerd krijgen om ons zelf aan te passen Wat het effekt is dat al deze "expressie's" 1 grote wordt... dan wordt het 1 grote fractal , met een hogere orde.. It's pure logic.
  zondag 27 november 2005 @ 19:25:53 #109
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625428
Ahzooo...dus onze wijsheid breidt zich uit continu en vormt 1 geheel uiteindelijk. En wat je van anderen meekrijgt zorgt weer voor een grotere wijsheid. En het hele hebben en houden is een soort van iets dat in elkaar valt, uit elkaar valt, en weer in elkaar valt. Totdat het een eenheid is? Totdat iedereen dezelfde wijsheid heeft misschien? Of is dat te ver gegaan?

Zoals ik dat plaatje observeerde dus. Het uiteindelijke doel is wijs te worden. Alle informatie goed analyseren en komen tot een goede benadering zodat het waarheid wordt ook. Zodat je vanzelf compleet bent en compleet functioneert hier op aarde?

Het is ook aangenaam om het aan te blijven passen tot een beter eindresultaat Zodat je als mens zijnde ook hoger gaat functioneren. Je standpunten af en toe overboord gooien ook om andermans standpunten beter te bekijken, zodat je andermans standpunten kunt bewerken en zodat je zelf weer wijzer wordt

Ik zeg gewoon ff wat ik denk ervan. Maar dan heb je dus de waarheid in pacht, maar hoe zit het dan met verder reizen in nieuwe waarheden? En nieuwe realiteiten ook? En nieuwe fantasieën?

Is dat ook aanvullen door middel van lezen, kijken, horen, discusieren en praten.

Zo viel ik weer ff uit elkaar als puzzel, maar ik bouw mezelf vanzelf weer op door hier op in te gaan. Het is niet eens verwarring voor mij. Iedere visie van ieder mens vind ik interessant om door te nemen en om na te kijken als het ware.

Zodat ik inderdaad mijn eigen visie vergroot.
pi_32625491
Hahahaha ik snap je nieuwsgierigheid (mind first task)

Zoals dat plaatje aangaf... speelde het zich in 2D af Hoe ziet een 3D fractal eruit ? en een 4D, 5D, 6D ... we krijgen een "oneidigheid"/dimensie erbij Go figure
  zondag 27 november 2005 @ 19:34:38 #111
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625646
Maar krijg je dan ook het fenomeen dat mensen elkaar voeden met kennis zonder dat ze praten met elkaar? Dat mensen spontaan ideeën doorkrijgen en nog meer? Ik bedoel, dat het hele kennis gebeuren een hoger niveau bereikt? Dat het 4d fractal puur is dat je kennis overneem van een Jappanner ooit? Dat je de kennis overneemt van iemand aan de andere kant van de wereld, je laat je voeden door elkaar en de hele mensheid voedt elkaar totdat het een groot voedinssupplement is van kennis en wijsheden

Dat je de taal kunt spreken en begrijpen zonder dat je het hoeft te leren.

Dat versta ik als ideaal dus. Leren zonder te leren. Weten gewoon. Dat alles komt aanwaaien ook

Gaat de wereld en de mensheid meteen op hoger niveau functioneren ook

Dan krijg je 7 miljard puzzels die als 1 puzzel gaan draaien? Dat al die kennis samenkomt en uiteindelijk tot output gaat leiden wellicht? Dat zelfs de meest "domme" persoon intelligent kan zijn ineens, omdat hij onderdeel uitmaakt van de rest van het gebeuren misschien?

Of ga ik nu wederom te ver?

Dan krijg ik al snel de connectie door van. "We don't need no eduction". Het onderwijssysteem werkt vanzelf zonder dat je naar school hoeft

Maar dat is weer een ideale benadering van mijn kant. Dat je alles doorkrijgt als het ware. Dat je weet. Dat iedereen de wijsheid in pacht heeft. Ook op sociaal gebied hetzelfde functioneren. Ik bedoel, het grootste watje wordt een krijger in the jungle

Is tevens eenheid weer. We become 1.

It's a brave new wise world

Geen twijfel over mogelijk. Het is een sterke wereld. Een grote sterke wereld

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-11-2005 19:41:27 ]
  zondag 27 november 2005 @ 19:35:39 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32625677
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:05 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat je iemand niet bedreigt als diegene iets in je topic post wat niet overeenkomt met jouw denkwijze. Dat noem ik normaal, maar hey, grenzen zijn voor hokjesmensen
[..]
klappe hebbu?
quote:
No fucking way gast, dat kun je een kleuter niet eens wijsmaken.
[..]
echt wel
quote:
Ja, jij bent Baajguardian, en je meent dat je een behoorlijk stuk meer bent dan de rest van Fok. Of niet soms? Jij weet alles, ziet alles, begrijpt alles, en iedereen die anders denkt is dom en achterlijk. Kom niet aan de mening van Baaj, want anders staat ie straks met een hamer voor je deur.
[..]
ja
quote:
Sorry Baaj, dergelijke opmerkingen heb ik iets te vaak hier gehoord, die maken echt geen indruk. En aan vrienden geen gebrek, nee
je bent lelijk
quote:
Maar ik ga dit topic maar es verlaten denk ik, een beetje op de man spelen is ook niet zo netjes. Ik hoop alleen dat er straks een modje deze zooi zal opruimen, want ik zie Truth niet als een vergaarbak voor onsamenhangende frustratie-uiting en substituut van het RIAGG.
vraag dan aan het riagg of ze een andere url in willen tikken voor je.
  zondag 27 november 2005 @ 19:36:57 #113
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32625717
er zijn al oneindig dimensies in dimensies btw
pi_32625741
Ik heb problemen met wakker worden
Ik ben cool
  zondag 27 november 2005 @ 19:41:50 #115
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625839
Ik heb problemen met slapen gaan
pi_32625939
Daar heb ik dan weer geen last van, maar zeker in de winter heb ik echt problemen om uit bed te komen omdat het dan zo lekker ligt...maarja. Als ik er dan niet uit ga kom ik te laat op school en dan moet ik er de volgende dag nog eerder uit
Ik ben cool
  zondag 27 november 2005 @ 19:45:35 #117
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32625954
ff zonder gein, ik heb zin om me voort te bewegen in de puzzel

Door het systeem reizen

En dan gewoon met gedachtes en mind en ziel. Overal heengaan. Gewoon ff bij Jappanners op bezoek en hun taal oppikken. Of ff bij Bush op bezoek en zijn visie verkennen in zijn hoofd. Gewoon ff bij mensen in het hoofd rondspoken

FF met een krachtuitspatting de kennis van 7 miljard mensen weten, tevens van de Al Quida en de rest, van je hoofd een google zoekmachine maken. En alle informatie samenbinden tot 1 eindresultaat

Natuurlijk weten ze niet dat ik ff langskwam bij ze, maar ik heb ondertussen alle informatie die ik nodig heb, als een geest beweeg ik me voort
  zondag 27 november 2005 @ 20:19:18 #118
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32626976
dromenvanger dat doe ik al een jaar of 3 , het is gewoon jezelf letterlijk verplaatsen in iemand anders , beweeg via de void , zonder lichaam zonder geest , alleen als een magneet de informatie oppikken en begrijpen.

het systeem is het niet waard in te reizen , het is ook maar een balletje in de ruimte.
  zondag 27 november 2005 @ 20:21:31 #119
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32627046
Jah....misschien wel.

Alle informatie tot je nemen. Als een magneet werken en alles tot je nemen

Teachers....leave those kids alone

Ik ga nu afsluiten van mezelf, heb me genoeg open gesteld als het ware. Nu muziek.

Toch is reizen hier wel aantrekklijk voor mezelf. Het balletje in de ruimte maakt deel uit van de grote bal en het grote geheel. Begrijp je het kleine balletje niet, dan kun je het grote ook niet begrijpen denk ik maar.

Altijd klein beginnen, en groot eindigen. Je moet ergens beginnen ook.

En of ik groot wil eindigen in het hele gebeuren

Kennis = macht.

De sterke illusie maakt realiteit
  zondag 27 november 2005 @ 20:25:11 #120
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32627146
En de illusie bereik je pas met kennis over de realiteit ook. Je moet ze beiden begrijpen

En zo kun je doorgaan, het een sluit het andere niet uit ook

Yeahhh......laat de duivel maar komen Nee of Christus of wat dan ook. Laat hem komen en laat hem een zondvloed aan illusies verspreiden. Laat hem draaien aan het rad dat zorgt voor dromen.

Heb gewoon zin om contact op te nemen met God en hem aan zijn baard te rukken en zeggen van.....Laat alles anders gaan. Zorg voor complete chaos en wanorde. Laat de hel komen en zorg daarna voor de hemel

Gewoon een hogere macht die wel de macht heeft tot alles. Laat het gebeuren laat het gebeuren

Laat het gebeuren
  zondag 27 november 2005 @ 20:33:47 #121
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32627425
In contact komen met hogere sferen en energieën en nieuwe krachten. Jezelf als mens tot God transformeren ook

Waarom niet?
  zondag 27 november 2005 @ 21:36:15 #122
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32628557
als je dat wilt zijn , een steentje zijn kan ook tof wezen
  zondag 27 november 2005 @ 21:41:51 #123
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32628714
Ik kan zelfs als molecuul het goddelijke voelen, ik ben ook maar een molecuul als het ware. Maar een molecuul kan groot zijn. Zo kan iedere molecuul in mijn lichaam groots functioneren totdat ik inderdaad alleen maar stof ben. Dan laat ik iedere molescule molecuul zo functioneren dat al die miljarden moleculen in mijn lichaam goed zijn, en dan word ik niet ziek. En dan laat ik al die moleculen nog kleiner worden zodat ik als molecuul beter in andere dimensies kan terecht komen zonder te verbranden

Dust in the wind etc etc

Devil of dust

Dust and bones.

Etc etc.

Ik ben maar 1 triljardse onderdeel van het geheel, maar zelfs dan nog kun je je voelen als een groot geheel met de hele atmosfeer.

Alles is goed, zolang ik maar geen slaaf ben van mijn eigen existence

Alle grenzen en wetten te boven gaan

Metal !!!!

X-Men!!!

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-11-2005 21:47:31 ]
  zondag 27 november 2005 @ 21:48:29 #124
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32628904

Ik draaf niet door. Ik wil gewoon bevrijd zijn. Vrij zijn!!!!

Maar goed, zometeen richting haja popaja en dan ga ik reizen .....ik ga richting de duisterse poorten en kom dan vanzelf in het paradijs. Maar eerst koffie.

Vrij zijn

En nu weer harde muziek. Arch enemy

Afbeelding dan maar. Ik zocht op brave new world, maar kreeg dit

[ Bericht 26% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-11-2005 21:54:44 ]
pi_32629636
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:28 schreef BaajGuardian het volgende:
jep ker te kusen mek remin des paferi.

mensen worden geboxed in poverty wanneer ze geen luxe en *geld* bezitten
armoede is het ontbreken van een vrije keuze
en juist luxe en geld bind je.

uit armoede herrijzen vaak dictators , die gevoed worden juist door diezelfde luxe en geld

luxe en geld is onze VIJAND
en moet verdwinen , voordat wij , de mens , verdwijnen
wat niet zo vreemd zou zijn gezien de kwaliteit van inteligentie

het vrije leven heeft een nadeel , mensen die doorslaan , kijk naar de comerciele bende
de extremen en de shit eromheen
dat is nou vrijheid in het systeem , schoonheid van het systeem

wees er trots op nu het nog kan.
Ben de hele discussie nu aan het bijlezen. Was er vandaag niet.

Maar deze post is een antwoord op mijn vraag.

Mensen zouden dus afstand moeten doen van materieel bezit en leven van wat men minimaal nodig heeft. Het liefst zonder geld en met niet meer in je bezit dat dat wat je absoluut nodig hebt en niet meer dan je kan dragen.

Ooit was dat zo. De boel is verworden tot wat het nu is. De tijd waarin geld macht en dus God is.
Mensen zijn daar inderdaad slaaf van. En maken anderen tot slaaf door de standaard te zetten.
Maar met alle geld en luxe zijn mensen slaaf. Het bind mensen idd aan een levensstijl die men niet kan laten gaan.
Men kan zich niet eens voorstellen hoe het is om het met minder te doen. Ze horen van mensen dat die geen geld hebben. Ze zien het soms. Maar ze snappen het echt niet.

Ik merk ook dat mensen zelf niet merken dat ze gebonden zijn door geld en luxe.
En idd kun je zonder geld niet alles doen wat je wilt. Zoals je zei: het ontbreken van keuzevrijheid.
Maar van het beetje geld dat je dan nog hebt ben je ook de slaaf. Dat is wat de maatschappij je opdringt.
Dat merk ik ook de laatste jaren steeds meer.

Ook dat ik, als ik weg ben uit de westerse maatschappij met veel minder toekan. Niks geef om innet, telefoon, huisraad en andere luxes. Ik leef net zo lekker in een hut. En ja.... jezelf neem je altijd mee. Waar je ook bent en hoeveel of hoe weinig luxe je ook hebt.

Ik heb het voor korte tijd weleens moeten doen en ervaarde het als een bevrijding. Eigenlijk heel vervelend om weer terug te moeten. Maar merkte ook hoe snel je alle luxe weer als normaal gaat beschouwen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 27 november 2005 @ 22:28:26 #126
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32630244
het enige wat er uiteindelijk toe doet is , of je tevreden bent met wat je heb gedaan
niet met wat je bezit.
pi_32653318
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:

klappe hebbu?

Dit zegt meer dan genoeg over jou. Sneu hoor. Maar geen zorgen, ik ben al weg uit Tru, da's weer 1 geïndoctrineerde minder
  maandag 28 november 2005 @ 23:19:35 #128
114838 PhiNiks
love is the key
pi_32658942
BaajGuardian: minder zuipen
Dromenvanger: minder blowen (of wat je ook doet)

Begrijp wel, dat jullie "NU" nu alweer voorbij is en neem nou maar van mij aan, dat de mens niet in staat is te begrijpen, wat jullie proberen te begrijpen. Neem het nu aan of ontdek het zelf, maar dan pas na een paar jaartjes in een gesloten inrichting waar je platgespoten word binnen gebracht, terwijl je familie en vrienden er alleen maar bij kunnen staan kijken.

It's your choice.
"I exist, therefore I realize..."
pi_32665311
Met hamers bewerken? 'Klappe hebbuh'?

Er zijn ook andere manieren om te zwelgen in je eigen wereld. Maar niet op deze manier. Jammer van een topic waarin van de lijnen afgeweken kon worden en je even écht mentaal kon freewheelen, jammer dat dit op deze aggressieve klotemanier weer om zeep geholpen moet worden.

Onacceptabel, dus slotje.
Maffe topics mogen best - zeker hier. Maar op de man spelen niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')