This smell like nazi'squote:Op zondag 27 november 2005 06:50 schreef BaajGuardian het volgende:
oja mensen met domme hoofd moeten inelkaar trappen , kutnoobs trammy homos
quote:ja ik voel me nu heel klote enzo , want de meerdere mensen , die lachen mij , de gek , de geschifte uit
ok nu even serieus
ik lach juist , weet je waarom iteejer?
omdat ik me nu weer beter voel wetende dat er mensen zijn die geen nut hebben in de wereld dus gewoon afgeslacht mogen worden in de komende oorlog zonder dat ik me erom hoef te boeien.
dat vind ik dus niet erg , vel eraf , zout erop , botten kun je een voor een eruit halen , en breken voor de ogen van de nog levende , zout erop , met hete naalden in de ogen , dat lekkere geluid he , psshgg , doet zeer maja , zout erop , het is toch vuil , een zootje niks voorstellende waste of energy , die zich ooit mens heeft genoemd.........
is er iemand nu geschokeerd?
dat willen jullie toch?
wacht baaj moet nog gekker doen even denken ,
WWHEEEEEOOOEIEAIEOAEOEIEWOOOOHOOOOO
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
wooooooh wooooooooooh
is dat gek genoeg?
is iedereen Entertained?
( @ iteejer : denk dat we dit soort users inderdaad maar moeten weren , straks word ik nog gekker door ze! )
Hij ziet de dingen soms heel verrassend anders en ik ben werkelijk geinteresseerd in hoe hij de dingen ziet.quote:Op zondag 27 november 2005 09:53 schreef BennyNL het volgende:
hahaha deze gast is allang de weg kwijt..ik heb nog ooit een hilarische quote van em gesaved..zal m ff zoeke
Sarcasme in een moeilijke tijd. Maar daar gaat het hier niet om.quote:
ga je toch lekker msnen met em, als hij je zo fascineertquote:Op zondag 27 november 2005 09:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij ziet de dingen soms heel verrassend anders en ik ben werkelijk geinteresseerd in hoe hij de dingen ziet.
Zijn manier van uitdrukken is niet voor iedereen even helder, dat weet ik wel. Maar daar lees ik dan maar doorheen.
Waarom? Hij post hier, ik post hier.quote:Op zondag 27 november 2005 10:00 schreef BennyNL het volgende:
[..]
ga je toch lekker msnen met em, als hij je zo fascineert
ach gut, ben je nu helemaal van je apropos?quote:Op zondag 27 november 2005 10:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom? Hij post hier, ik post hier.
Ga jij mij nou vertellen dat dit niet ier besproken mag worden? Waar is dit subforum dan voor?
Niet voor trollen en flamen, dacht ik.
Als je dat zonodig wilt doen dan doe je zelf toch lekker wat je mij net adviseerde.
Ik blijf hier graag ontopic. Ik wil ideeen horen.
Met alle respect, maar dit heeft niet alleen met zijn manier van uitdrukken te maken: het topic heeft geen inhoudquote:Op zondag 27 november 2005 09:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij ziet de dingen soms heel verrassend anders en ik ben werkelijk geinteresseerd in hoe hij de dingen ziet.
Zijn manier van uitdrukken is niet voor iedereen even helder, dat weet ik wel. Maar daar lees ik dan maar doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |