This smell like nazi'squote:Op zondag 27 november 2005 06:50 schreef BaajGuardian het volgende:
oja mensen met domme hoofd moeten inelkaar trappen , kutnoobs trammy homos
quote:ja ik voel me nu heel klote enzo , want de meerdere mensen , die lachen mij , de gek , de geschifte uit
ok nu even serieus
ik lach juist , weet je waarom iteejer?
omdat ik me nu weer beter voel wetende dat er mensen zijn die geen nut hebben in de wereld dus gewoon afgeslacht mogen worden in de komende oorlog zonder dat ik me erom hoef te boeien.
dat vind ik dus niet erg , vel eraf , zout erop , botten kun je een voor een eruit halen , en breken voor de ogen van de nog levende , zout erop , met hete naalden in de ogen , dat lekkere geluid he , psshgg , doet zeer maja , zout erop , het is toch vuil , een zootje niks voorstellende waste of energy , die zich ooit mens heeft genoemd.........
is er iemand nu geschokeerd?
dat willen jullie toch?
wacht baaj moet nog gekker doen even denken ,
WWHEEEEEOOOEIEAIEOAEOEIEWOOOOHOOOOO
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
wooooooh wooooooooooh
is dat gek genoeg?
is iedereen Entertained?
( @ iteejer : denk dat we dit soort users inderdaad maar moeten weren , straks word ik nog gekker door ze! )
Hij ziet de dingen soms heel verrassend anders en ik ben werkelijk geinteresseerd in hoe hij de dingen ziet.quote:Op zondag 27 november 2005 09:53 schreef BennyNL het volgende:
hahaha deze gast is allang de weg kwijt..ik heb nog ooit een hilarische quote van em gesaved..zal m ff zoeke
Sarcasme in een moeilijke tijd. Maar daar gaat het hier niet om.quote:
ga je toch lekker msnen met em, als hij je zo fascineertquote:Op zondag 27 november 2005 09:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij ziet de dingen soms heel verrassend anders en ik ben werkelijk geinteresseerd in hoe hij de dingen ziet.
Zijn manier van uitdrukken is niet voor iedereen even helder, dat weet ik wel. Maar daar lees ik dan maar doorheen.
Waarom? Hij post hier, ik post hier.quote:Op zondag 27 november 2005 10:00 schreef BennyNL het volgende:
[..]
ga je toch lekker msnen met em, als hij je zo fascineert
ach gut, ben je nu helemaal van je apropos?quote:Op zondag 27 november 2005 10:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom? Hij post hier, ik post hier.
Ga jij mij nou vertellen dat dit niet ier besproken mag worden? Waar is dit subforum dan voor?
Niet voor trollen en flamen, dacht ik.
Als je dat zonodig wilt doen dan doe je zelf toch lekker wat je mij net adviseerde.
Ik blijf hier graag ontopic. Ik wil ideeen horen.
Met alle respect, maar dit heeft niet alleen met zijn manier van uitdrukken te maken: het topic heeft geen inhoudquote:Op zondag 27 november 2005 09:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij ziet de dingen soms heel verrassend anders en ik ben werkelijk geinteresseerd in hoe hij de dingen ziet.
Zijn manier van uitdrukken is niet voor iedereen even helder, dat weet ik wel. Maar daar lees ik dan maar doorheen.
nou ik wil jou ook wel inelkaar stampen met een hamer hoorquote:Op zondag 27 november 2005 12:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit heeft niet alleen met zijn manier van uitdrukken te maken: het topic heeft geen inhoudMensen zijn dom, ze moeten worden afgeslacht in de beslissende oorlog blablabla. En als je hierover heen leest blijft er 0,0 over. Ik vind het sneu voor BaajGuardian als hij niet goed in zijn vel zit, maar daarvoor heb je psychologen of psychiaters. Daar is Fok niet voor bestemd.
juist vooral met een goed lampkequote:Op zondag 27 november 2005 12:39 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Sufferds.. BG slaat de plank totaal mis, immers weet hij veel.
Ik ben altijd dronken, ik heb geen alcohol nodig. Maar het gaat erom om je eigen realiteit te kweken als het ware. Je hoeft deze realiteit niet 100 procent op te vangen, je kunt ook je ogen sluiten af en toe. Zoals je met ogen dicht niets ziet en kunt toevoegen.quote:Op zondag 27 november 2005 15:14 schreef BaajGuardian het volgende:
vooral dit :
Grenzen is voor hokjesmensen
denk daar maar eens overna , tis toch van de gekke dat alleen een dronken persoon dat nog kan bedenken in deze hoerenrealiteit?
Fuck yeah!quote:Op zondag 27 november 2005 06:20 schreef BaajGuardian het volgende:
ik bedoel komop zeg fuck de systemen fuck de authoriteit fuck de realiteit fuck de joke fuck de fuck fuck , in de kont fuck
de diepere betekenis van uoquote:Op zondag 27 november 2005 06:50 schreef BaajGuardian het volgende:
oja mensen met domme hoofd moeten inelkaar trappen , kutnoobs trammy homos
dat doe ik ook , en Uo is ook een uitlaatklep als je gaat roleplayen , look it upquote:Boeken lezen, ook ideaal om te ontsnappen aan de realiteit. Je eigen realiteit schrijven, dus je eigen fantasiewereld op schrift stellen.
nee ik ga naar de pin en roep dan OPEN BANK BOX BUY THE GUARDS RECSU RESUquote:The_Shining :
de diepere betekenis van uo
zolang je maar niet een keer bij de groenteboer gaat staan en wortelen met komkommers combineert en Kalvasflam gaat roepen ofzo
Leuk vooruitzicht, een soort wereldwijde "hood" á la de crips enzo.
ik beinvloed het soms , wanneer je het ziet , kun je het sturenquote:Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Je moet niet naar beneden, je moet naar boven!!! Je mag niet terugvallen een stap lager want dat is destructief te werk gaan. Je komt pas in hogere sferen als je blijft bouwen naar een beter gevoel
Ik zie ook mogelijkheden om te reizen naar het land van de doden. En dat gaat misschien via hele andere transportmiddelen, die 3d tunnels misschien ook. Maar dat heb ik dus voor ogen en misschien ben ik een beetje beinvloed door films daardoor. Hoewel ik mijn zoektocht nooit en te nimmer zal staken, ik ga door tot het bittere eind om te zoeken naar de poorten van de hemel of de hel of wat dan ook. Poorten van de hel omdat de hemel in katholieke termen nooit goed is aangeduid. Ik weet niet wat sommingen onder de hemel verstaan als het ware.
Fantasie is het grootste bezit dat je kunt hebben als mens. En fantasie bereik je alleen door opbouwend te werken, nooit afbreken en haten van wat deze realiteit laat zien. Je moet de mogelijheden zien voor een nieuwe realiteit.
En vooral positief blijvenAf en toe keiharde muziek om je hoofd te legen en te herprogrammeren en ga zo door.
Zodra alles helder op het netvlies valt, weet je dat je goed bezig bent. Als je straling ziet, dat heb ik dus soms als ik om me heen kijk. Dan lijkt het alsof ik door deze realiteit kan heenkijken en dat zich deuren gaan openen als het ware. En dat wil ik dus verder uitbreiden als het ware.
Ik wil open deuren zien, ik wil dat deze realiteit zijn deuren opent naar andere werelden als het ware. En misschien is die andere wereld puur je eigen wereld waar je recht op hebt als mens zijnde en is die wereld voor iedereen een beetje anders.
Terug keren naar deze wereld en dimensie is dan ook mogelijk, anders laat je alles en iedereen achter ook.
Maar het is maar een idee ook. Ik ben blij dat ik weet dat er meer is. Nieuwe landschappen wil ik zien
Nieuwe producten ook. Ik heb soms het gevoel dat ik liever 1000 jaar verder in de tijd wil leven als het ware. Waar alles wel goed geregeld is op een eerlijke manier.
Ik ben gelukkig maar verveel me vaker, dus ik probeer te komen tot iets hogers en iets geavanceerders als het ware.quote:Op zondag 27 november 2005 16:23 schreef PT_Hadrianus het volgende:
En wees maar gewoon gelukkig, dwazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |