abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 20:22:29 #126
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32706957
nee , tjek man ik zeg je man yoyo , ik ben de slechte , jeweet

of niet dan eersteklas gangster , laat me raden je hebt ook een bling mobieltje

je moet gewoon niet altijd lopen zeiken op mijn posts
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_32706989
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
En de oplossing voor irak is: Terugtrekken, en laat de moslimlanden voor de welvaart van irak zorgen !!
Hoe zou dit precies in zijn werk moeten gaan?
quote:
en laat ons Christenen aan onze welvaart denken
Gaan we de wereldeconomie naar denominatie indelen?
  woensdag 30 november 2005 @ 20:24:10 #128
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32707017
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:

Ik denk dat jij het laatst lacht uiteindelijk
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 20:24:15 #129
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32707019
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:14 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
zijn mensen echt wel lui ?? of zijn ze opzettelijk lui om vele psychologische problemen, enkele vb: bv het begint op school, je word uitgesloten omdat je er wat anders uitziet of omdat je iets niet kan wat een ander wel kan, wat je alleen maar als mens kopzorgen en vele andere problemen veroorzaakt, en als het dan allemaal wel te veel word hé, dan begrijp ik die persoon best wel dat hij zich opsluit, en afzonderd van de maatschappij en misschien wel is kwade dingen kan gaan doen. maar als nu iedereen van den begine zou geaccepteerd worden voor wie hij is dan kan je al veeeeel problemen ontwijken !! en als die mensen die daar zo hard onder lijden, ook nog is moe worden of lui zoals jij het zegt.. en jij zou ze dan nog enkele klappen willen verkopen ?? Jezus man, ik denk dat jij niet beseft waar je het over hebt, en ik wil jouw niet veroordelen, maar je zal je zelf veroordelen door zulke uitspraken te doen !!
Qua school kan ik alleen maar zeggen dat je wordt klaargestoomd om deel te nemen aan een productie maatschappij dat zich alleen richt op economisch oogpunt vaak.

Op school wordt je geprogrammeerd. Wat ernaast gebeurt met pesten maakt niet uit. Als kind zijnde ben je al snel het slachtoffer van het systeem, zowel de kinderen die pesten als de kinderen die gepest worden, boeit niet wie het is, ze zijn allemaal slachtoffer. Ze kijken niet naar je leeftijd, al ben je pas 5 jaar, je zult en moet meewerken, je zult gevormd worden tot waar ze je toe willen vormen.

Het gaat ook om de vorming. Ze willen je op allerlei manieren kneden. Kneden in een bepaalde vorm, zodat ieder mens past in deze puzzel. Ze laten niets aan de verbeelding over. Ieder mens wordt klaargestoomd om deel te nemen aan dit systeem.

Alsof het niet anders kan ook.

Je bent 4 jaar, okey, ga maar lekker naar school. We kneden jou ook wel samen. We maken van je kinderziel wel een massa-product door je te stoppen in onze vorm. De vorm hebben we al lang klaar. We hoeven alleen maar onze methodes toe te passen en we hebben we waar we je willen hebben.

En daarna voeden ouders hun kinderen vanzelf wel op die manier op. Het systeem bestaat al zo lang. En de bedenkers ervan? Waar zijn die? Misschien liggen die allang te rotten onder de grond.

Het hele leven is een programma, een oud systeem dat al decennia hetzelfde is. En afwijken van dit systeem is moeilijk omdat de hele maatschappij instort als het anders wordt aangepakt. Totaal verlies van controle. De controle die juist zo belangrijk is in het systeem. Terwijl er met minder controle misschien iets mooiers kan uit voort vloeien.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32707027
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:

. Je begrijpt het verkeerd, maar dat doet er niet toe.
quote:
Ik loop helemaal niet te zeiken, ik stel een vraag over levensonderhoud. Die hangt samen met het huidige monetaire systeem, dat jij blijkbaar als illusoir beschouwt.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:26:20 #131
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707091
meneer is gewoon de matrialist aan het uithangen met IQ -100 opmerkingen als , hoe kom je aan eten zonder geld , hoe kom ik aan spullen voor een voedseltuin , hoe kom ik aan een tuin zonder geld

wat de hel vent , kijk zo erg is het al met mensen , zo verslaafd dat ze nieteens kunnen nadenken zonder die bariere van geld erbij te nemen , heb je soms ook geld nodig om te bewegen johan de with?
  woensdag 30 november 2005 @ 20:27:55 #132
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32707142
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Gaan we de wereldeconomie naar denominatie indelen?
Het komt juist ten goede aan de wereldeconomie. Geen interne bemoeienissen meer van Westerse bedrijven bij zo'n dergelijk land. (bij een VOLLEDIGE terugtrekking).
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 20:28:23 #133
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707159
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het laatst lacht uiteindelijk
tuurlijk , ik kan erom lachen , dat wel
maar het is aan de andere kant ongelovelijk sneu... , zou eigenlijk zon kerstbeertje willen opsturen naar dat mannetje , dat hij ook wat gratis krijgt he , zal een hele impact op die jongen hebben.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:29:35 #134
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32707199
Hallo. Vorming door het systeem van jonge kinderen !!!!

Hallo wakker worden!!!!

Het systeem dat jonge kinderen gaat vormen tot massa product van deze berg ellende

Het systeem dat het kind zijn wegneemt, alsof het niets is.

Het systeem dat niet denkt in vormen van menselijkheid.

Wakker worden !!!!!!
pi_32707236
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
meneer is gewoon de matrialist aan het uithangen met IQ -100 opmerkingen als , hoe kom je aan eten zonder geld , hoe kom ik aan spullen voor een voedseltuin , hoe kom ik aan een tuin zonder geld
Nu ben ik weer een materialist. Kun jij me uitleggen hoe ik aan een tuin kom zonder geld? Je bralt nu namelijk slechts dat ik dom ben.
quote:
wat de hel vent , kijk zo erg is het al met mensen , zo verslaafd
Waaraan?
quote:
dat ze nieteens kunnen nadenken zonder die bariere van geld erbij te nemen
Geld is nu eenmaal een dictatoriale grootheid. Dat is vervelend, maar onontkoombaar. Vage utopische landbouwideeen helpen geen moedertjelief.
quote:
heb je soms ook geld nodig om te bewegen johan de with?
Nee, vanwaar deze nutteloze vraag? Om dit bericht te maken heb ik trouwens geld nodig.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:31:48 #136
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32707265
Een discussie waar op de man gespeeld wordt, verliest zijn kracht

Kom op, ga inhoudelijk op elkaar in. Persoonlijk aanvallen is veels te makkelijk.
pi_32707280
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Het komt juist ten goede aan de wereldeconomie. Geen interne bemoeienissen meer van Westerse bedrijven bij zo'n dergelijk land. (bij een VOLLEDIGE terugtrekking).
Dat was ten eerste de vraag niet en ten tweede is het zeer dubieus of een paardenmiddel (of hazenmiddel) als ''volledige terugtrekking'' veel prettige gevolgen zal hebben. Wie denk je dat daar aan de macht zullen komen?
  woensdag 30 november 2005 @ 20:32:25 #138
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32707283
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Als je geld hebt is de vrijheid niet duur. Dat zong het klein orkest al als kritiek op de Westerse samenleving in 'over de muur'.
Zelfde gaat op voor Irak. Grote werkloosheid betekent armoede, opleving officieuze circuit, criminaliteit, corruptie, etc
Gelukkig gaat het met de economie van Irak zeer goed ondanks je anders mag geloven. Het BNP per hoofd is zelfs verdubbelt.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat geld een hoop goed maakt voor de gruweldaden die Amerikanen namens Amerika opvoeren in Irak.
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 20:32:44 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707296
men neemt ook vaak zon voorbeeld van , ja maar kijk door die armoede in die landen krijg je corruptie!!

FOUT

door het voorbeeld van onze dominantie drang , onze bemoeitzucht , en slavernij , onze economische overheersing , krijgen daar shitforbrain figuren de ideeen om ook mensen te gaan onderdrukken zoals wij het al eeuwen doen.

hoe is het anders zo lang goed gegaan in afrika , had je hoogstens ene stammen quarrel als er een
moord was gepleegt
nu slacht iedereen elkaar af voor geld en luxe
allemaal westerse producten

mensen zijn daar niet arm , absoluut niet , ze hebben juist meer dan ons
wij zijn afhankelijk van alles wat niet van ons is
hun van hunzelf.
verantwoordelijkheid heet dat.
dat geeft je nut om te leven

dus wie zijn er lui , wereldpioniers en hippies , of de mensen die in een materialistische commerciele corporated machine werken genaamd de maatschappij.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:33:43 #140
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32707326
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat was ten eerste de vraag niet en ten tweede is het zeer dubieus of een paardenmiddel (of hazenmiddel) als ''volledige terugtrekking'' veel prettige gevolgen zal hebben. Wie denk je dat daar aan de macht zullen komen?
Mijn God wat denk jij oppervlakkig.
Era Vulgaris
pi_32707365
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:33 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Mijn God wat denk jij oppervlakkig.
Leg het dan eens uit. Ik bestrijd namelijk slechts de stelling dat Christenen zich om hun eigen welvaart zouden moeten bekommeren.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:36:01 #142
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707401
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo. Vorming door het systeem van jonge kinderen !!!!

Hallo wakker worden!!!!

Het systeem dat jonge kinderen gaat vormen tot massa product van deze berg ellende

Het systeem dat het kind zijn wegneemt, alsof het niets is.

Het systeem dat niet denkt in vormen van menselijkheid.

Wakker worden !!!!!!
het systeem dat je vanaf je baby tijd tot je dood , geestelijk vermaald
en als je als ouder dit niet wilt toestaan , krijg je instanties achter je reet aan

zo ook een familie in netwerk geloof ik ,

kijk wat er gebeurd met dit soort walgelijke acties
ouders willen hun eigen kinderen doden , liever dat , dan dat de kinderen in een tehuis komen en langzaam ge assimileerd worden.
vind ik nieteens vreemd dat die ouders dan zo in paniek raken dat ze tot dat soort gedachtes komen

zo als die vader zei , hij heeft zn familie al gezien aan de andere kant..
  woensdag 30 november 2005 @ 20:37:06 #143
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32707435
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:32 schreef BaajGuardian het volgende:
men neemt ook vaak zon voorbeeld van , ja maar kijk door die armoede in die landen krijg je corruptie!!

FOUT
Voor Afrika gaat dit goed op. Alleen voor de Zuid-Amerikaanse landen anderzijds liggen andere oorzaken aan corruptie.
Era Vulgaris
pi_32707553
oohw Wat Dromenvanger zegt kan ik dus wel inkomen, maar de vraag is of we daadwerkelijk wel in de juiste richting worden gestuurd door de maatschappij ? wat promoot de maatschappij ?? Ben je 100% zeker dat hun weg de juiste is ?? kan je voor je jezelf zeggen wie je bent ?? wou je vroeger iemand anders worden dan wie je nu bent ?? ben je echt tevreden met wie je bent ?? We hebben echt een eigen bewust zijn, alleen we opereren allemaal op verschillende niveau's of golflengte's.. 'collectief buwestzijn' ... de ene is blijkbaar slimmer, en die ander dommer, maar die ander is wel beter met zijn handen dan die slimme, want die slimme betaalt die domme zodat die slimme zijn eigen handen niet heeft moeten gebruiken. sommige mensen hebben de brains, en andere hebben de touch, het gaat gewoon soms serieus fout voor vele mensen, (drugs, moorden, familiedrama's, allemaal Financiële Drama's) Dank zij dat onnozel geldsysteem, gewoon niet iedereen kan rijk zijn, maar iedereen wilt wel gelukkig zijn, en je kan niet iedereen rijk maken of je moet alles eerlijk verdelen!! maarja begint er maar aan hé..
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
Astroligical sign: virgo/snake
  woensdag 30 november 2005 @ 20:40:38 #145
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707557
ja politieke inmenging , zoals dat de cia ook genoeg mannetjes in cuba instaleert , voor de volgende moordaanslag op de president wss.

waarom denk je dat de cia daar uberhaupt zit , cocaine en heroine vriend.
tis massive buisiness , en ze kunnen al die dealers en baronnen goed gebruiken
zowieso het grootste deel van amerikas income is drugsgeld.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:42:24 #146
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32707636
het word tijd voor een algeheel mentale revolutie.
pi_32707670
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef BaajGuardian het volgende:
het word tijd voor een algeheel mentale revolutie.
Best, maar waar betaal ik ondertussen mijn eten van?
  woensdag 30 november 2005 @ 20:44:20 #148
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32707706
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

het systeem dat je vanaf je baby tijd tot je dood , geestelijk vermaald
en als je als ouder dit niet wilt toestaan , krijg je instanties achter je reet aan

zo ook een familie in netwerk geloof ik ,

kijk wat er gebeurd met dit soort walgelijke acties
ouders willen hun eigen kinderen doden , liever dat , dan dat de kinderen in een tehuis komen en langzaam ge assimileerd worden.
vind ik nieteens vreemd dat die ouders dan zo in paniek raken dat ze tot dat soort gedachtes komen

zo als die vader zei , hij heeft zn familie al gezien aan de andere kant..
Weet ik niet

Ik weet alleen dat je als mens zijnde aan alle verplichtingen moet voldoen en ook aan alle eisen. Ik weet alleen dat het systeem verlangt dat je je aanpast eraan. En misschien is dit systeem het enige mogelijke. Dat dit ultiem is ook.

Maar dan vraag ik me af.

Laat maar. Ik vraag me gewoon af hoe het uitziet met al die verbindingen daarboven in de machtelijke sfeer. Al die instanties inderdaad. Je verliest als mens van alle kanten je eigen zeggenschap op alle gebieden.

En dat weerhoudt je ervan om een echt mens te zijn, zoals het een mens betaampt.

Je eigen kind vermoorden is dan het ene uiterste. Je kunt dan beter als ouder jezelf groeperen als het ware en je eigen instelling opzetten.

Misschien is dat het beste. Dat mensen zelf instellingen oprichten. Eigen initiatief ook. En dan niet zoals de Jehova's of als de katholieke kerk. Vrijmetselaars van mijn part. Mensen die zichzelf boven de rest uitroepen. En dan hopen dat die mensen het beter doen.

In ieder geval....

kotsen op het systeem als het ware.

Het systeem...tja..ik noem het systeem. In ieder geval is het een groot spinneweb en de grote spin probeert je op te wreten en alles weg te nemen waar je recht op hebt.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:47:23 #149
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32707811
Het wordt tijd voor een massa demonstratie

Of het wordt tijd dat de AEX index inzakt.

Het wordt tijd voor chaos.

Het wordt tijd dat kapitaal zijn waarde verliest.

Het wordt tijd dat geld niets meer waard is.

Zoiets

Het wordt tijd voor iets nieuws inderdaad, want dit oneerlijke systeem klopt niet. En dan zul je altijd mensen met veel geld hebben die het kapitalisme als ultiem beschouwen, maar die denken alleen aan hun eigen hachje. Zolang ze zelf maar de schaapjes op het droge hebben.

Het wordt tijd dat die zakenlui met hun 3 delig pak en koffertje van deze aardbodem verdwijnen ook. Want die teren als een parasiet van dit systeem.
pi_32707856
waar betaal jij u eten van ?? ben jij echt goed voor je buren geweest ?? heb je hun al eens geholpen in noodsituatie's ?? zoals Jezus die kreeg overal eten aangeboden waar hij kwam, Vandaag op de dag in ethiopië geven de armste mensen hun laatste eten weg aan de wildvreemste mensen gewoon omdat ze geloven hé !!
Ik denk dat jij gewoon jouw cultuur moet verbreden!! is goed zien wat er echt leeft daarbuiten..
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
Astroligical sign: virgo/snake
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')