Hoe zou dit precies in zijn werk moeten gaan?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
En de oplossing voor irak is: Terugtrekken, en laat de moslimlanden voor de welvaart van irak zorgen !!
Gaan we de wereldeconomie naar denominatie indelen?quote:en laat ons Christenen aan onze welvaart denken
Ik denk dat jij het laatst lacht uiteindelijkquote:Op woensdag 30 november 2005 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
nee , tjek man ik zeg je man yoyo , ik ben de slechte , jeweet
of niet dan eersteklas gangster , laat me raden je hebt ook een bling mobieltje
je moet gewoon niet altijd lopen zeiken op mijn posts
Qua school kan ik alleen maar zeggen dat je wordt klaargestoomd om deel te nemen aan een productie maatschappij dat zich alleen richt op economisch oogpunt vaak.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:14 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
zijn mensen echt wel lui ?? of zijn ze opzettelijk lui om vele psychologische problemen, enkele vb: bv het begint op school, je word uitgesloten omdat je er wat anders uitziet of omdat je iets niet kan wat een ander wel kan, wat je alleen maar als mens kopzorgen en vele andere problemen veroorzaakt, en als het dan allemaal wel te veel word hé, dan begrijp ik die persoon best wel dat hij zich opsluit, en afzonderd van de maatschappij en misschien wel is kwade dingen kan gaan doen. maar als nu iedereen van den begine zou geaccepteerd worden voor wie hij is dan kan je al veeeeel problemen ontwijken !! en als die mensen die daar zo hard onder lijden, ook nog is moe worden of lui zoals jij het zegt.. en jij zou ze dan nog enkele klappen willen verkopen ?? Jezus man, ik denk dat jij niet beseft waar je het over hebt, en ik wil jouw niet veroordelen, maar je zal je zelf veroordelen door zulke uitspraken te doen !!
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
nee , tjek man ik zeg je man yoyo , ik ben de slechte , jeweet
of niet dan eersteklas gangster , laat me raden je hebt ook een bling mobieltje
Ik loop helemaal niet te zeiken, ik stel een vraag over levensonderhoud. Die hangt samen met het huidige monetaire systeem, dat jij blijkbaar als illusoir beschouwt.quote:je moet gewoon niet altijd lopen zeiken op mijn posts
Het komt juist ten goede aan de wereldeconomie. Geen interne bemoeienissen meer van Westerse bedrijven bij zo'n dergelijk land. (bij een VOLLEDIGE terugtrekking).quote:Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gaan we de wereldeconomie naar denominatie indelen?
tuurlijk , ik kan erom lachen , dat welquote:Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het laatst lacht uiteindelijk![]()
Nu ben ik weer een materialist. Kun jij me uitleggen hoe ik aan een tuin kom zonder geld? Je bralt nu namelijk slechts dat ik dom ben.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
meneer is gewoon de matrialist aan het uithangen met IQ -100 opmerkingen als , hoe kom je aan eten zonder geld , hoe kom ik aan spullen voor een voedseltuin , hoe kom ik aan een tuin zonder geld
Waaraan?quote:wat de hel vent , kijk zo erg is het al met mensen , zo verslaafd
Geld is nu eenmaal een dictatoriale grootheid. Dat is vervelend, maar onontkoombaar. Vage utopische landbouwideeen helpen geen moedertjelief.quote:dat ze nieteens kunnen nadenken zonder die bariere van geld erbij te nemen
Nee, vanwaar deze nutteloze vraag? Om dit bericht te maken heb ik trouwens geld nodig.quote:heb je soms ook geld nodig om te bewegen johan de with?
Dat was ten eerste de vraag niet en ten tweede is het zeer dubieus of een paardenmiddel (of hazenmiddel) als ''volledige terugtrekking'' veel prettige gevolgen zal hebben. Wie denk je dat daar aan de macht zullen komen?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Het komt juist ten goede aan de wereldeconomie. Geen interne bemoeienissen meer van Westerse bedrijven bij zo'n dergelijk land. (bij een VOLLEDIGE terugtrekking).
Als je geld hebt is de vrijheid niet duur. Dat zong het klein orkest al als kritiek op de Westerse samenleving in 'over de muur'.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
meneer is gewoon de matrialist aan het uithangen met IQ -100 opmerkingen als , hoe kom je aan eten zonder geld , hoe kom ik aan spullen voor een voedseltuin , hoe kom ik aan een tuin zonder geld
Mijn God wat denk jij oppervlakkig.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat was ten eerste de vraag niet en ten tweede is het zeer dubieus of een paardenmiddel (of hazenmiddel) als ''volledige terugtrekking'' veel prettige gevolgen zal hebben. Wie denk je dat daar aan de macht zullen komen?
Leg het dan eens uit. Ik bestrijd namelijk slechts de stelling dat Christenen zich om hun eigen welvaart zouden moeten bekommeren.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:33 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Mijn God wat denk jij oppervlakkig.
het systeem dat je vanaf je baby tijd tot je dood , geestelijk vermaaldquote:Op woensdag 30 november 2005 20:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo. Vorming door het systeem van jonge kinderen !!!!
Hallo wakker worden!!!!
Het systeem dat jonge kinderen gaat vormen tot massa product van deze berg ellende
Het systeem dat het kind zijn wegneemt, alsof het niets is.
Het systeem dat niet denkt in vormen van menselijkheid.
Wakker worden !!!!!!
Voor Afrika gaat dit goed op. Alleen voor de Zuid-Amerikaanse landen anderzijds liggen andere oorzaken aan corruptie.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:32 schreef BaajGuardian het volgende:
men neemt ook vaak zon voorbeeld van , ja maar kijk door die armoede in die landen krijg je corruptie!!
FOUT
Best, maar waar betaal ik ondertussen mijn eten van?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef BaajGuardian het volgende:
het word tijd voor een algeheel mentale revolutie.
Weet ik nietquote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het systeem dat je vanaf je baby tijd tot je dood , geestelijk vermaald
en als je als ouder dit niet wilt toestaan , krijg je instanties achter je reet aan
zo ook een familie in netwerk geloof ik ,
kijk wat er gebeurd met dit soort walgelijke acties
ouders willen hun eigen kinderen doden , liever dat , dan dat de kinderen in een tehuis komen en langzaam ge assimileerd worden.
vind ik nieteens vreemd dat die ouders dan zo in paniek raken dat ze tot dat soort gedachtes komen
zo als die vader zei , hij heeft zn familie al gezien aan de andere kant..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |