abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 19:38:26 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32705483
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:33 schreef Mirage het volgende:
Discussies kan je ook voeren zonder persoonlijk te worden.
dat mannetje verstaat alleen die taal , dus tut mir leit mussen ich das gebruiken.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_32705518
People.. het gaat hier nog steeds over Irak.. Als je de video hebt gezien, dan kun je met zekerheid stellen dat die "moslim extremisten" acties die de tv laat zien absoluut niet overeenkomt met wat werkelijk in Irak gebeurt.

Dat wil ik laten zien in dit topic.

Methodes om waanzin te stoppen, die zijn er en ze zijn simpeler en effectiever (getuige website 1 en 2) dan veel mensen denken. Orgonite maken en verspreiden is een goede 1ste stap.
  woensdag 30 november 2005 @ 19:41:26 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32705581
Bier brouwen kan ook zonder Brand of niet?

Gewoon een beetje hop en een beetje van dat. En zo stook je zelfs je eigen whiskey
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32705585
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat mannetje verstaat alleen die taal , dus tut mir leit mussen ich das gebruiken.
Dit is een onbedoelde illustratie van mijn stelling.
pi_32705619
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:33 schreef Mirage het volgende:
Discussies kan je ook voeren zonder persoonlijk te worden.
Vandaar dat je de eerste persoonlijke aanval laat staan?
pi_32705654
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef Mirage het volgende:
Een tuin aanleggen ?
Dat kan heel goed zonder geld op de primitieve manier.
Het punt is dat je waarschijnlijk blijft steken in het hier en nu en de leefwijze wilt vasthouden die je nu hebt. ( een zeer verwende )

In de natuur groeien diverse zaken die je kan eten.
Plant de zaden zou ik zeggen.
Gereedschap... mischien niet zo gemakkelijk hanteerbaar als de moderne spullen, maar kijk eens om je heen op straat of in het bos.. er ligt genoeg wat je als gereedschap kan gebruiken.
Water... dat komt uit de lucht, uit het meer, uit de sloot...
Maak iets waarin je het op kan vangen voor de drogere dagen.
Maar dit is allemaal hypothetisch, ik wil helemaal niet autarkisch leven en hoef dus ook geen tuin aan te leggen. Autarkie is voor niemand goed, zeker niet bij een krach.
De vraag is hoe lang het mijn tuin blijft, als ik geen geld heb. Niet waar?
  woensdag 30 november 2005 @ 19:46:10 #107
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32705716
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:39 schreef junkie19 het volgende:
People.. het gaat hier nog steeds over Irak.. Als je de video hebt gezien, dan kun je met zekerheid stellen dat die "moslim extremisten" acties die op tv worden vertoond een erg vertekend beeld is van wat werkelijk gebeurt in Irak.
quote:
Dat wil ik laten zien in dit topic.

Methodes om waanzin te stoppen, die zijn er en ze zijn simpeler en effectiever (getuige website 1 en 2) dan veel mensen denken. Orgonite maken en verspreiden is een goede 1ste stap.
Denk je echt dat dat zal helpen?
De wereld is was en zal altijd corrupt en hypocriet blijven.
Volgens mij gaat het om de kleine dingen in het leven. Zeg je buurman eens gedag, of te wel, heb je naaste lief. [lijk wel een dominee ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  woensdag 30 november 2005 @ 19:49:03 #108
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32705829
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:40 schreef Gripper het volgende:

Zou ik ook niet doen als Amerikanen die niemand gedood hebben in brand gestoken aan een brug worden gehangen en daarna door de stad gesleept.
Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelt, maar die Amerikanen die daar zijn opgehangen waren huurlingen van blackwater USA. Huurlingen die onder geen enkel oorlogsrecht vallen.
Dus diegenen die de Amerikanen in de fik hebben gestoken en aan een brug hebben gehangen hadden wel ergens een luguber recht om datgene wel te doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vassili_Z op 30-11-2005 19:54:57 ]
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 19:50:42 #109
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32705894
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

je weet toch wel wat planning is.

neem nu als voorbeeld :
alle spook economie stort in (ja wel leven nu op credieten en dezen kunnen nieteens uitbetaald worden door banken , het is spookgeld , en bijna alle landen terwereld zijn allang falliet
inclusief america , dus ok alle economie stort in , iedereen verliest zn huidige werk (men werkt om geld te krijgen met geld kun je leven (hoe retarded dat ook klinkt , zo is het atm)
complete chaos , want men gaat plunderen , meest logish de supermarkten , drankwinkels , Hi tech winkels e.d. eerst

planning : meteen stad uit.
boerenland in-nemen , beginnen met eigen voedsel bouw.
mits nodig de boer een protectie aan late nemen , maw , je woont op zn land , je beschermt zijn en dus ook op dat moment jou land , tegen plunderingen.

wil de boer niet meewerken trap je hem van zn erf.
klaar.

numbers en recht van de sterkste is het dan.

beste is dan nachtelijk in de ochtend uren , de tijd waar de meest narrow minded mensen slapen omdat je minder nadenkt in noodtoestand gaan slapen , ideale tijd voor plunderingen
natuurlijk niet de hotspots , maar de kleine winkeltjes , of friettentjes e.d.

etc , zo kun je verder plannen , voor een noodscenario , om te overleven , en wat opnieuw opbouwen.
Is dat eigelijk wel zo negatief?
Ik bedoel als de hele markt economie in zal storten?
Een klein deel van de mensheid [het rijke westen] zal daar last van hebben.
De mensheid zal er op den duur toch beter van worden lijkt mij.
geen 3de wereld landen meer, maar een wereld vol aardbewoners.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  woensdag 30 november 2005 @ 20:00:34 #110
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32706254
je bedoeld mensen als john de with , mensen die geen tuintje WILLEn aanleggen
en dus maar moeten plunderen om in leven te blijven , of leechen , kan ook.
luie nutteloze mensen..
bevolkings reductie is in princiepe ook niks mis mee , hangt er wel vanaf hoe het gedaan word
kan natuurlijk niet met uranium gaan gooien , of wacht dat doet amerika al....
(zoals ze wel vaker dingen doen die , als een ander land het zou doen , ze meteen the axis of evil zijn)
  woensdag 30 november 2005 @ 20:01:30 #111
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32706284
Een beurs-index van 20

Totale inzakking van het kapitaal. Dan moeten ze wel iets nieuws verzinnen.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:03:23 #112
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32706342
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
je kunt met oorlog nooit vrede bereiken
want vrede hangt af van het mentale welzijn en positieve mood van mensen
als mensen hun familie kwijtraken door een bombardement zie je ze bij een intocht van *de bevrijder* echt niet juigen
eerder met stenen keilen , en kan ze niet ongelijk geven , gevoelsmatig.
zou jij juigen bij moorderaanrs van je familie?
het is zowieso bullshit , vrijheid brengen...lol ,, hoe kun je dat geloven
er is maar 1 reden van oorlogvoeren , en dat is economie.
meer gebied , meer markt
its all politics , and corporations.

dat hele sprookjes verhaaltje van freedom , het is walkgelijk , dat mensen dat geloven.
Van geweld komt alleen maar meer geweld. Iets wat ik keer op keer bevestigd zie zonder uitzondering!!
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 20:04:29 #113
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32706390
cut the power (2) rofl , hmm , die mensen zouden eens een cursus basis verstand gebruiken moeten nemen , jeweetwel , dat niks normaal en nodig is dan enkel de basis.
de natuur.
en geld is eerder een obstakel in vrijheid dan iets wat het kan geven.
geld nodig hebben om eten te verbouwen....hoe kom je erop...
  woensdag 30 november 2005 @ 20:06:03 #114
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32706431
Ruilen in nature werd ruilen met geld. Zo is het begonnen. De vraag werd te groot. Het aanbod was te klein. Verder zou ik de economie boeken moet raadplegen weer.

Ruilen in nature had ook zijn beperktheid. Ruilen met geld heeft dat ook. Dus wie weet hoe het over 100 jaar is.

Ruilen in nature bleek niet aan de wensen te voldoen, dus moest geld wel zijn intrede doen.

Wellicht is geld op dit moment het meest flexibele ruilmiddel. Ik bedoel ook, als je geld hebt, kun je er alles van kopen.

Vroeger met ruilen in nature moest je net geluk hebben dat de tegenpartij jou partij bonen of aardappelen nodig had. Nu kun je overal terecht met geld. Waar je ook wilt.

Maar dan nog heb je geld nodig. En er is niet genoeg geld voor iedereen, of is het zo dat er niet genoeg andere middelen zijn. Of is het een gebrek aan een alternatief?
pi_32706433
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef BaajGuardian het volgende:
je bedoeld mensen als john de with , mensen die geen tuintje WILLEn aanleggen
Dit begint echt een farce te worden. Straks ben ik nog een koelak. ''Hij wil geen tuintje aanleggen!''
Heb je er wel eens over nagedacht hoe ik mijn tuintje behoud als ik geen geld heb?
quote:
en dus maar moeten plunderen om in leven te blijven , of leechen , kan ook.
Mijn doopceel wordt wel heel grondig gelicht, niet? Ik ben een plunderaar, of een parasiet.
quote:
luie nutteloze mensen..
Die moeten klappe hebbuh.
pi_32706489
Ik vind het wel leuk dat jullie over nood scenario's enzo discussieren. Ik vrees alleen dat het weinig nut heeft. Het is waar, dat er een zekere groep mensen naar een soort noodscenario toewerkt, die ik maar niet zal uitleggen omdat het (nog meer) offtopic is en de reactie's die daarop volgen.

Je kunt 2 dingen doen. Je zorgt dat je altijd genoeg eten hebt voor 3 jaar en/of dat een paar vierkante meter hebt waar je voedsel kunt verbouwen, in ons (Nederland) geval binnenshuis.

Of je kunt het "noodscenario" veranderen middels orgonite te verspreiden en negatieve entiteiten voorzien van een flinke dosis liefde energie vanuit je hart chakra, die -voor hun- vaak het einde van hun verblijf op aarde betekend.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:10:27 #117
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32706587
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef BaajGuardian het volgende:

kan natuurlijk niet met uranium gaan gooien , of wacht dat doet amerika al....
Ze gooien in ieder geval wel met fosfor/napalm achtig iets (naast verarmd uranium natuurlijk). Weet Amerika niet de algemene onzichtbare spelregel dat als jij onconventionele wapens gaat gebruiken de tegenpartij dat ook gaat doen? Alsof Amerika niets heeft geleerd van de geschiedenis.
Ik wil niet hypocriet overkomen, want de regering Bush, indirect ook de meerderheid van de Amerikanen, is nog het minst slechtste van alle regimes, dictators, etcetc. En gebrek aan daadkracht schort het niet aan bij Amerika. Het is alleen hoe en met welke reden ze die bewerkstelligen, onder de regering Bush.

Dat de regering Clinton ingreep in de achtertuin van Europa kan ik eigenlijk alleen maar toejuichen.
Era Vulgaris
pi_32706698
zijn mensen echt wel lui ?? of zijn ze opzettelijk lui om vele psychologische problemen, enkele vb: bv het begint op school, je word uitgesloten omdat je er wat anders uitziet of omdat je iets niet kan wat een ander wel kan, wat je alleen maar als mens kopzorgen en vele andere problemen veroorzaakt, en als het dan allemaal wel te veel word hé, dan begrijp ik die persoon best wel dat hij zich opsluit, en afzonderd van de maatschappij en misschien wel is kwade dingen kan gaan doen. maar als nu iedereen van den begine zou geaccepteerd worden voor wie hij is dan kan je al veeeeel problemen ontwijken !! en als die mensen die daar zo hard onder lijden, ook nog is moe worden of lui zoals jij het zegt.. en jij zou ze dan nog enkele klappen willen verkopen ?? Jezus man, ik denk dat jij niet beseft waar je het over hebt, en ik wil jouw niet veroordelen, maar je zal je zelf veroordelen door zulke uitspraken te doen !!
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
Astroligical sign: virgo/snake
  woensdag 30 november 2005 @ 20:15:42 #119
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32706746
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:14 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
zijn mensen echt wel lui ?? of zijn ze opzettelijk lui om vele psychologische problemen, enkele vb: bv het begint op school, je word uitgesloten omdat je er wat anders uitziet of omdat je iets niet kan wat een ander wel kan, wat je alleen maar als mens kopzorgen en vele andere problemen veroorzaakt, en als het dan allemaal wel te veel word hé, dan begrijp ik die persoon best wel dat hij zich opsluit, en afzonderd van de maatschappij en misschien wel is kwade dingen kan gaan doen. maar als nu iedereen van den begine zou geaccepteerd worden voor wie hij is dan kan je al veeeeel problemen ontwijken !! en als die mensen die daar zo hard onder lijden, ook nog is moe worden of lui zoals jij het zegt.. en jij zou ze dan nog enkele klappen willen verkopen ?? Jezus man, ik denk dat jij niet beseft waar je het over hebt, en ik wil jouw niet veroordelen, maar je zal je zelf veroordelen door zulke uitspraken te doen !!
Goed verhaal, ik kan me er ook helemaal in vinden. Alleen je wijkt wat af wat het onderwerp waar de topicstarter naartoe wilt.
Era Vulgaris
  woensdag 30 november 2005 @ 20:18:04 #120
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32706822
je ziet mij nergens zeggen dat luie mensen klappen moeten hebben
maar johan de with vraagt er wel om
pi_32706847
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:14 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
en jij zou ze dan nog enkele klappen willen verkopen ?? Jezus man, ik denk dat jij niet beseft waar je het over hebt, en ik wil jouw niet veroordelen, maar je zal je zelf veroordelen door zulke uitspraken te doen !!
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik word impliciet onder die ''luie nutteloze mensen'' geschaard. Daarop reageer ik met een bij zijn verschijnen al beruchte uitspraak van Baaj, zie

wakker worden

(En hij deed het daar heus niet voor het eerst.)
  woensdag 30 november 2005 @ 20:19:51 #122
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32706869
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik word impliciet onder die ''luie nutteloze mensen'' geschaard. Daarop reageer ik met een bij zijn verschijnen al beruchte uitspraak van Baaj, zie

wakker worden

(En hij deed het daar heus niet voor het eerst.)
Hou nu eens op met dat gekibbel. Het is behoorlijk kortzichtig van je.
Era Vulgaris
pi_32706882
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:
maar johan de with vraagt er wel om
Als ik ergens om vraag, is het om een antwoord op een heel normale opmerking. Maar ja, dat is die vervloekte zakelijkheid he, die komt niet van pas in de Nieuwe Wereld.
pi_32706908
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:19 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Hou nu eens op met dat gekibbel. Het is behoorlijk kortzichtig van je.
Bedankt, maar nee. Wat is er kortzichtig aan?
pi_32706924
Sorry Vassili, we moeten ergens beginnen om mensen hun fouten te laten inzien hé! Hoe moeilijk het ook is. En de oplossing voor irak is: Terugtrekken, en laat de moslimlanden voor de welvaart van irak zorgen !! en laat ons Christenen aan onze welvaart denken. Als je toch iedereen in hokjes zou willen verdelen, en op iedereen een stempel wil gaan plakken, je beoordeelt mensen continu zonder dat je het misschien zelf beseft, en als je iemand gaat bestempelen als lui, dan kan die iemand wel is lui gaan worden, want jij geeft hem het signaal dat hij lui is, dus hij reageert daar op !!
Het zou veel wijzer zijn om mensen en je broeders en zusters te helpen! in plaatst van soldaatje of gangstertje te spelen !!
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
Astroligical sign: virgo/snake
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')