dat mannetje verstaat alleen die taal , dus tut mir leit mussen ich das gebruiken.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:33 schreef Mirage het volgende:
Discussies kan je ook voeren zonder persoonlijk te worden.
Dit is een onbedoelde illustratie van mijn stelling.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat mannetje verstaat alleen die taal , dus tut mir leit mussen ich das gebruiken.
Vandaar dat je de eerste persoonlijke aanval laat staan?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:33 schreef Mirage het volgende:
Discussies kan je ook voeren zonder persoonlijk te worden.
Maar dit is allemaal hypothetisch, ik wil helemaal niet autarkisch leven en hoef dus ook geen tuin aan te leggen. Autarkie is voor niemand goed, zeker niet bij een krach.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef Mirage het volgende:
Een tuin aanleggen ?
Dat kan heel goed zonder geld op de primitieve manier.
Het punt is dat je waarschijnlijk blijft steken in het hier en nu en de leefwijze wilt vasthouden die je nu hebt. ( een zeer verwende)
In de natuur groeien diverse zaken die je kan eten.
Plant de zaden zou ik zeggen.
Gereedschap... mischien niet zo gemakkelijk hanteerbaar als de moderne spullen, maar kijk eens om je heen op straat of in het bos.. er ligt genoeg wat je als gereedschap kan gebruiken.
Water... dat komt uit de lucht, uit het meer, uit de sloot...
Maak iets waarin je het op kan vangen voor de drogere dagen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:39 schreef junkie19 het volgende:
People.. het gaat hier nog steeds over Irak.. Als je de video hebt gezien, dan kun je met zekerheid stellen dat die "moslim extremisten" acties die op tv worden vertoond een erg vertekend beeld is van wat werkelijk gebeurt in Irak.
Denk je echt dat dat zal helpen?quote:
Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelt, maar die Amerikanen die daar zijn opgehangen waren huurlingen van blackwater USA. Huurlingen die onder geen enkel oorlogsrecht vallen.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:40 schreef Gripper het volgende:
Zou ik ook niet doen als Amerikanen die niemand gedood hebben in brand gestoken aan een brug worden gehangen en daarna door de stad gesleept.
Is dat eigelijk wel zo negatief?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je weet toch wel wat planning is.
neem nu als voorbeeld :
alle spook economie stort in (ja wel leven nu op credieten en dezen kunnen nieteens uitbetaald worden door banken , het is spookgeld , en bijna alle landen terwereld zijn allang falliet
inclusief america , dus ok alle economie stort in , iedereen verliest zn huidige werk (men werkt om geld te krijgen met geld kun je leven (hoe retarded dat ook klinkt , zo is het atm)
complete chaos , want men gaat plunderen , meest logish de supermarkten , drankwinkels , Hi tech winkels e.d. eerst
planning : meteen stad uit.
boerenland in-nemen , beginnen met eigen voedsel bouw.
mits nodig de boer een protectie aan late nemen , maw , je woont op zn land , je beschermt zijn en dus ook op dat moment jou land , tegen plunderingen.
wil de boer niet meewerken trap je hem van zn erf.
klaar.
numbers en recht van de sterkste is het dan.
beste is dan nachtelijk in de ochtend uren , de tijd waar de meest narrow minded mensen slapen omdat je minder nadenkt in noodtoestand gaan slapen , ideale tijd voor plunderingen
natuurlijk niet de hotspots , maar de kleine winkeltjes , of friettentjes e.d.
etc , zo kun je verder plannen , voor een noodscenario , om te overleven , en wat opnieuw opbouwen.
Van geweld komt alleen maar meer geweld. Iets wat ik keer op keer bevestigd zie zonder uitzondering!!quote:Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
je kunt met oorlog nooit vrede bereiken
want vrede hangt af van het mentale welzijn en positieve mood van mensen
als mensen hun familie kwijtraken door een bombardement zie je ze bij een intocht van *de bevrijder* echt niet juigen
eerder met stenen keilen , en kan ze niet ongelijk geven , gevoelsmatig.
zou jij juigen bij moorderaanrs van je familie?
het is zowieso bullshit , vrijheid brengen...lol ,, hoe kun je dat geloven
er is maar 1 reden van oorlogvoeren , en dat is economie.
meer gebied , meer markt
its all politics , and corporations.
dat hele sprookjes verhaaltje van freedom , het is walkgelijk , dat mensen dat geloven.
Dit begint echt een farce te worden. Straks ben ik nog een koelak. ''Hij wil geen tuintje aanleggen!''quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef BaajGuardian het volgende:
je bedoeld mensen als john de with , mensen die geen tuintje WILLEn aanleggen
Mijn doopceel wordt wel heel grondig gelicht, niet? Ik ben een plunderaar, of een parasiet.quote:en dus maar moeten plunderen om in leven te blijven , of leechen , kan ook.
Die moeten klappe hebbuh.quote:luie nutteloze mensen..
Ze gooien in ieder geval wel met fosfor/napalm achtig iets (naast verarmd uranium natuurlijk). Weet Amerika niet de algemene onzichtbare spelregel dat als jij onconventionele wapens gaat gebruiken de tegenpartij dat ook gaat doen? Alsof Amerika niets heeft geleerd van de geschiedenis.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef BaajGuardian het volgende:
kan natuurlijk niet met uranium gaan gooien , of wacht dat doet amerika al....
Goed verhaal, ik kan me er ook helemaal in vinden. Alleen je wijkt wat af wat het onderwerp waar de topicstarter naartoe wilt.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:14 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
zijn mensen echt wel lui ?? of zijn ze opzettelijk lui om vele psychologische problemen, enkele vb: bv het begint op school, je word uitgesloten omdat je er wat anders uitziet of omdat je iets niet kan wat een ander wel kan, wat je alleen maar als mens kopzorgen en vele andere problemen veroorzaakt, en als het dan allemaal wel te veel word hé, dan begrijp ik die persoon best wel dat hij zich opsluit, en afzonderd van de maatschappij en misschien wel is kwade dingen kan gaan doen. maar als nu iedereen van den begine zou geaccepteerd worden voor wie hij is dan kan je al veeeeel problemen ontwijken !! en als die mensen die daar zo hard onder lijden, ook nog is moe worden of lui zoals jij het zegt.. en jij zou ze dan nog enkele klappen willen verkopen ?? Jezus man, ik denk dat jij niet beseft waar je het over hebt, en ik wil jouw niet veroordelen, maar je zal je zelf veroordelen door zulke uitspraken te doen !!
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik word impliciet onder die ''luie nutteloze mensen'' geschaard. Daarop reageer ik met een bij zijn verschijnen al beruchte uitspraak van Baaj, ziequote:Op woensdag 30 november 2005 20:14 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
en jij zou ze dan nog enkele klappen willen verkopen ?? Jezus man, ik denk dat jij niet beseft waar je het over hebt, en ik wil jouw niet veroordelen, maar je zal je zelf veroordelen door zulke uitspraken te doen !!
Hou nu eens op met dat gekibbel. Het is behoorlijk kortzichtig van je.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik word impliciet onder die ''luie nutteloze mensen'' geschaard. Daarop reageer ik met een bij zijn verschijnen al beruchte uitspraak van Baaj, zie
wakker worden
(En hij deed het daar heus niet voor het eerst.)
Als ik ergens om vraag, is het om een antwoord op een heel normale opmerking. Maar ja, dat is die vervloekte zakelijkheid he, die komt niet van pas in de Nieuwe Wereld.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:
maar johan de with vraagt er wel om
Bedankt, maar nee. Wat is er kortzichtig aan?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:19 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Hou nu eens op met dat gekibbel. Het is behoorlijk kortzichtig van je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |