Aanvragen kan altijd. Maar niemand is naar de DBK gegaan om muziek aan te vragen, behalve Roel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Gert leg mij even uit waarom Roel deze bevoorrechte positie heeft dat hij nu speciaal voor Dido muziek heeft mogen aanvragen.
Denk jij dat BB wil dat ze weer dichter bij elkaar komen?
Ik heb gewerkt en nog niet alles kunnen lezen
Ja en Nathalie is al niet de slimstequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, zij had het meest gedronken. vandaar dat zij natuurlijk uitgezocht werd.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:33 schreef pullup het volgende:
Rob komt te dicht bij Ingrid zitten (zie laatste scan vorige topic) en die reageert: "Wat moet je nou ? Ga op je oude zemelaarsstoel zitten nu"![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Aanvragen kan altijd. Maar niemand is naar de DBK gegaan om muziek aan te vragen, behalve Roel.
Lieske zit liever achterbaks te zeiken tegen Ingrid over dat vreemdgaan blijkbaar loont, en hoe oneerlijk het is en dat ze zich zo verveelt, dan dat ze zelf iets verzint.
Wat betreft de motieven van BB om Roels' verzoek te honoreren: de kans is natuurlijk aanwezig dat het stel donderdag gescheiden wordt, en het zal een stuk dramatischer beelden opleveren als ze weer helemaal blij en gelukkig met elkaar zijn.
Ik zie Ingrid nauwelijks naar de DBK gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:28 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens mij gaat iedere bewoner een paar keer in de week naar de DBK om zijn/haar verhaal te doen. Kan ze mooi gebruik maken van de mogelijkheid en een verzoek indienen.
Dit klinkt misschien niet bepaald origineel maar: Niet geschoten is altijd mis.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:35 schreef CartWOman het volgende:
Zelfs de honden lusten er geen brood van.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef cuall het volgende:
Slimme jongen toch die Roel![]()
Ik vind het wel een romantisch idee van hem hoor![]()
.......
?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:35 schreef ChantalC het volgende:
Joost zoekt zijn Brenda-foto
[afbeelding]
Ik hoop dat BB de vragen die er gesteld zijn, óók openbaar maakt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja en Nathalie is al niet de slimste![]()
Frappant trouwens dat er zoveel vragen over Nathalie bleken te zijn over de vraagsessie in de reguliere vanavond.
Ik ben blij dat Gert je heeft overgehaald.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef cuall het volgende:
[..]
ok bedankt
![]()
.......
?
Ik dacht dat ze op Lieske en Ingrid doeldequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zal Naatje schrikken. Zeker van de achterdochtige vraag van 'hartsvriendin' Dido.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef melke het volgende:
Sorry hoor. Ik zet net de streams en m'n mond valt open van verbazing. Is dit de Dido Roel promotieweek? Roel krijgt wel verdacht veel hulp van BB om Dido terug te winnen. Daarbij krijgen ze in de uitzendingen ook veel aandacht. Vorige week de lovekamer, vandaag het ruzie gedoe, nu dit weer. Tjonge jonge, het lijkt me duidelijk wie er in de finale komt.. Slechte zet van BB!!
hij is er al vijf langs gelopen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske zit in de kast toch?
Nou ik zie liever dat er een beetje leven in de tent is, en dat is er niet als ze zo klef doen, maar dit is wel een lief idee van Roel, dat moet ik wel zeggen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:38 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Gert je heeft overgehaald.![]()
Nou zie je dat ze toch wel best schattig zijn samen he
Stream 4.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske zit in de kast toch?
Hij kijkt iig en leest misschien ook wel mee hier.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef melke het volgende:
Sorry hoor. Ik zet net de streams en m'n mond valt open van verbazing. Is dit de Dido Roel promotieweek? Roel krijgt wel verdacht veel hulp van BB om Dido terug te winnen. Daarbij krijgen ze in de uitzendingen ook veel aandacht. Vorige week de lovekamer, vandaag het ruzie gedoe, nu dit weer. Tjonge jonge, het lijkt me duidelijk wie er in de finale komt.. Slechte zet van BB!!
Goeie pogingquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:32 schreef Gert het volgende:
Lieske zit liever achterbaks te zeiken tegen Ingrid over dat vreemdgaan blijkbaar loont, en hoe oneerlijk het is en dat ze zich zo verveelt, dan dat ze zelf iets verzint.
Ja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij kijkt iig en leest misschien ook wel mee hier.
quote:
Ik begreep het ook al niet. Waarschijnlijk vind BB het leuke tv.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef melke het volgende:
Ik ook, hij was echt een leuke user, tis hier nu een stuk saaier, behalve op een paar na waaronder jijquote:
Ja weet ik. Maar ik erger me dood aan dat promotie gedoe tov Dido en Roel. Zeker nu ze genomineerd staan. Vorige week de lovekamer, nu dit gebeuren. Ja leuk, een stelletje, maar hij heeft het zelf verknald. Dit 'romantisch' gebeuren vind ik persoonlijk erg overdreven. Vraag me ook af of dit een dubbele bodem heeft of niet. Geef Lieske, Rob, Nathalie, Ingrid en Joost ook eens een extraatje!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:41 schreef essie05 het volgende:
[..]
Melke
Ik ben het helemaal mnet je eens,maar let wel er zit gelukkig een muteknop op die streams.
Lief van je!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook, hij was echt een leuke user, tis hier nu een stuk saaier, behalve op een paar na waaronder jij![]()
Jaaa geef Joost z'n Brenda-fotootje terug!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef melke het volgende:
[..]
Geef Lieske, Rob, Nathalie, Ingrid en Joost ook eens een extraatje!!
Typisch Scan....weten dat we (bijna) allemaal een bloedhekel aan die blogs hebben en dan juist daarmee gaan zitten zuigen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef CartWOman het volgende:
Maar Scan is vanaf vandaag weblogger, voor de BBblog, leuk voor 'm.![]()
Of BB heeft Dido toch gescreend als de winnaar2005 en laat via deze uitzendingen aan de televisiekijker zien hoe Dido toch steeds Roel vergeeft en hem weer een kans geeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik begreep het ook al niet. Waarschijnlijk vind BB het leuke tv.![]()
Gefeliciteerd scan!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lief van je!
Je merkt idd wel dat 'ie weg is, tja...
Geen dankquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lief van je!
Je merkt idd wel dat 'ie weg is, tja...
echt een kansloze actie van Roel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef cuall het volgende:
[..]
ok bedankt
![]()
.......
?
Daar lees ik nooit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat denk ik nu al dagen van Didoquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:35 schreef clauwheee het volgende:
Dido: Kan die hond zn bek niet eens houden?
Jij gunt niemand wat he? Maar oh wee als je daar zelf zat... Verplaats je eens in het gevoel van 2 mensen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef regenworm het volgende:
echt een kansloze actie van Roel.
Ik vind dat ze beide op de blaren moeten zitten.Als ze niet in BB hadden gezeten hadden ze elkaar never nooit meer gezien na zulke acties.(oke dan hadden de andere dingen ook niet gebeurd)quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ik erger me dood aan dat promotie gedoe tov Dido en Roel. Zeker nu ze genomineerd staan. Vorige week de lovekamer, nu dit gebeuren. Ja leuk, een stelletje, maar hij heeft het zelf verknald. Dit 'romantisch' gebeuren vind ik persoonlijk erg overdreven. Vraag me ook af of dit een dubbele bodem heeft of niet. Geef Lieske, Rob, Nathalie, Ingrid en Joost ook eens een extraatje!!
Nee ik vind het niet kansloos. Het is zeker lief bedoelt. Maar ik vind het allemaal net iets te. Ze krijgen net iets teveel aandacht in vergelijking met de overige bewoners. Daarbij vind ik het vreselijk om te zien hoe Roel door het stof moet kruipen. Ze gewoon sorry en klaar of zeg gewoon dag voorbij groeten thuis.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lief hoor.quote:
Joost heeft BB zelf uitgedaagd met zijn "geven jullie het even aan bij de politie? " actiequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:52 schreef essie05 het volgende:
En daarbij vind ik het belachelijk dat Joost juist nu ff een waarschuwing krijgt voor het dragen van zijn zender op het toilet, erg tactisch.
Ik snap je gedachten gang denk ik niet helemaal, is het gunstig voor Dido als ze Roel vergeeft?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Of BB heeft Dido toch gescreend als de winnaar2005 en laat via deze uitzendingen aan de televisiekijker zien hoe Dido toch steeds Roel vergeeft en hem weer een kans geeft.
Gunnen dit is gewoon kansloos als ze het huis uit zijn is het over en uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij gunt niemand wat he? Maar oh wee als je daar zelf zat... Verplaats je eens in het gevoel van 2 mensen...
![]()
![]()
Als het aan hem ligt gaat de rest naar huis, heeft ie 4 streams met Lieske.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij gunt niemand wat he? Maar oh wee als je daar zelf zat... Verplaats je eens in het gevoel van 2 mensen...
![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:52 schreef pullup het volgende:
De niet didostreams zijn eigenlijk wel te pruimen vanavond
Snap dit nou dat dit niet bedoelt is voor hun best wil maar puur en alleen voor de kijkcijfers. Lief bedoelt, maar zeker met een dubbele bodemquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef bunnyma het volgende:
Zit Joost zich daar nu vreselijk aan te stellen?
Yepquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef bunnyma het volgende:
quote:
Ik dacht dat hij niet verder kon zinken maar ik had t mis.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gunnen dit is gewoon kansloos als ze het huis uit zijn is het over en uit.
Verder zou ik nooit zo ver gaan als Roel je zet je zelf alleen maar voor lul.
Het meisje met het grote hart die met iedereen het beste voor heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik snap je gedachten gang denk ik niet helemaal, is het gunstig voor Dido als ze Roel vergeeft?
Ja. Daar zit hij nou, met het mokkel waar hij verliefd op is, een sloot drank in de buurt en een romantisch muziekje op de achtergrond, in een bubblebad. De sukkel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Naat huilt nu ook hoor!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef CartWOman het volgende:
Joost huilt.![]()
En ik begrijp niet dat je bij Nathalie op geen enkele merkt dat ze háar Joost mist, nooit.
Ik wel af en toequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen als Fok-forum down is.
Leuk voor Scan, als er niemand de blog leest, zit hij voor zichzelf te schrijven![]()
Leest er hier iemand de Blog wel?
Hoezo niet CW ? Al vanaf dat Ralphie in het huis zat is toch duidelijk dat Nathalie eigenlijk helemaal geen zak om die Joost van haar geeft ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef CartWOman het volgende:
Joost huilt.![]()
En ik begrijp niet dat je bij Nathalie op geen enkele merkt dat ze háar Joost mist, nooit.
Vanaf vandaag zekerquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen als Fok-forum down is.
Leuk voor Scan, als er niemand de blog leest, zit hij voor zichzelf te schrijven![]()
Leest er hier iemand de Blog wel?
Ingrid heeft vast nog wel wat antidepressiva overquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:58 schreef melke het volgende:
Gezellig sfeertje daar in het huis. Gooi eens wat prozac in hun water!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef bunnyma het volgende:
Allemaal? Joost en Nathalie alleen toch maar? Die missen hun vriendje en vriendinnetje. En trouwens, Joost huilt toch altijd. Nog vaker dan Lieskequote:
Slikt zij die dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ingrid heeft vast nog wel wat antidepressiva over![]()
Hij is bijna op de bodem beland.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij niet verder kon zinken maar ik had t mis.
Dido moet gewoon bij haar standpunt blijven over met Roel
Omdat BB precies weet welke nummers je moet opzetten voor mensen die al heel lang hun geliefden niet hebben gezien?quote:
Niet begrijpen in de zin van: wat moet je dan met zo'n gozer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoezo niet CW ? Al vanaf dat Ralphie in het huis zat is toch duidelijk dat Nathalie eigenlijk helemaal geen zak om die Joost van haar geeft ?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:01 schreef melke het volgende:
En nu de hard rock nummers van gister graag!
Is scan er niet... heb ik met jou wel dubbele capsquote:
Nee... ik wil rustig de nacht in...quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:01 schreef melke het volgende:
En nu de hard rock nummers van gister graag!
Als Roel straks 10 jaar ouder is en BB terug kijkt, vraag ik me af hoe hij er op terug kijkt. Het is Dido voor en Dido achter. Hopelijk krijgt hij later geen spijt dat hij niet meer van het spel en de ervaring genoten heeftquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij is bijna op de bodem beland.
Dido heeft geen duidelijke OVER gezegd en zit verschrikkelijk te twijfelen.
En roel wil maar één ding Dido en daar moet alles voor wijken.
Als dit mislukt dan ben ik erg benieuwd wat er met roel gaat gebeuren.
Opeens haar Joost missen, vlak na m'n eerdere post.quote:
Scenario 1: Dido moet het huis donderdag verlaten en Roel gaat achter Lieske aanquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ach als BB over is gaat hij vast op de oude voet verder.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:02 schreef essie05 het volgende:
Zo...genoeg geweest, gooi nu maar ff de nominatie uitslag er doorheen.![]()
Mooi F4iTH!quote:
Hahah ja, de nominaties en de beelden van Roel en Linda. Dat is pas tv!! Leedvermaakt, I know I knowquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:02 schreef essie05 het volgende:
Zo...genoeg geweest, gooi nu maar ff de nominatie uitslag er doorheen.![]()
niemand?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef D.Rose het volgende:
iemand het vrijdaguitzending-topic nog in zijn MAT staan?
Nee Roel heeft ook echt het mínste meegemaakt, gedaan en veroorzaakt van alle bewoners.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:02 schreef melke het volgende:
[..]
Als Roel straks 10 jaar ouder is en BB terug kijkt, vraag ik me af hoe hij er op terug kijkt. Het is Dido voor en Dido achter. Hopelijk krijgt hij later geen spijt dat hij niet meer van het spel en de ervaring genoten heeft
Zekerheid...geborgenheid...weten dat er iig 1 is die er altijd voor je zal zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet begrijpen in de zin van: wat moet je dan met zo'n gozer.
Roel naar een kraakpand? Ik denk eerder dat hij candlelight gaat presenterenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach als BB over is gaat hij vast op de oude voet verder.
Naar de kraakpanden in de drugs en drank.
Gaat hij helemaal in in zelfmedelijden
Hobbemakade is een hoerenbuurt in Rotterdam?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Scenario 1: Dido moet het huis donderdag verlaten en Roel gaat achter Lieske aan![]()
Scenario 2: Roel moet het huis verlaten en gaat ff langs de hobbemakade![]()
Nee? Zat er tussen al die "KLAAR''s van haar vandaag geen 'over'?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
Ach ja..we blijven hopen op wat spanning,kunnen we meteen weer over wat anders zeiken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef bunnyma het volgende:
[..]
![]()
Ja, kunnen ze meteen weer ruzie maken.
Ohquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het meisje met het grote hart die met iedereen het beste voor heeft.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is scan er niet... heb ik met jou wel dubbele caps
Helemaal verkeerd begrepen dan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opeens haar Joost missen, vlak na m'n eerdere post.
Ik weet niet wat een MAT isquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niemand?
Iemand die me dan kan vertellen wie er op wie heeft gestemd?
Ik ken wel een hobbemakade in Amsterdam, maar nu ben ik totaal niet bekend in Rotterdam.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hobbemakade is een hoerenbuurt in Rotterdam?
Haha ja, constant alle liedjes voor zijn enige echte ware liefdes, Dido, Linda, Lieske, en de exen buiten het huisquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Roel naar een kraakpand? Ik denk eerder dat hij candlelight gaat presenteren
Check mijn profiel effe Jacobquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kun je de uitzending niet terug kijken op de site van Talpa?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niemand?
Lieske laat dat nooit toe ze wil niks met hem.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Scenario 1: Dido moet het huis donderdag verlaten en Roel gaat achter Lieske aan![]()
Scenario 2: Roel moet het huis verlaten en gaat ff langs de hobbemakade![]()
Gracht in Amsterdam waar de Heineken brouwerij stondquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ziet het al voor me:quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Arliator het volgende:
Rijdend in de jag van zijn Pa en kijkend naar zijn plasmascherm.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat doe je als je 70 bent, Jappie, niet nu al.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zekerheid...geborgenheid...weten dat er iig 1 is die er altijd voor je zal zijn.
in zn travestie jurk zekerquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
A'dam dus... ik ben maar een boer ut t' oostenquote:
Ik moet opeens aan Andre van Duin z'n persiflage denken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ziet het al voor me:
Hier een wreed gedicht van Lieske en het heet "Jij"
Jij
blablabla
![]()
Jappie heeft Arnon Grunberg gelezen denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:09 schreef Wickedangel het volgende:
Er zullen ook wel hoeren aan de Hobbemakade zitten. Maar de vraag is hoe Jappie dat weet![]()
Even naar BB site, en volia, te zien op beeld, de nominatiesquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niemand?
My Active Topicsquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een MAT is![]()
Bijna iedereen heeft op Lieske gestemd. Lieske op Roel. En dan ben ik even kwijt wie op Dido en Rob heeft gestemd.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Rijdend in de jag van zijn Pa en kijkend naar zijn plasmascherm.![]()
Zou me niets verbazen als dat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die video die bij dit liedje zit is mooi... met Darryl Hannahquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:09 schreef ChantalC het volgende:
Robbie Williams doet het goed vanavond
Rob----Lieske/Didoquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niemand?
Volgens mij heeft Rob op Dido gestemd en Dido op Rob.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
My Active Topics
Als ik een linkje had kon ik ff teruglezen namelijk, moet na een week afwezigheid weer ff bijlezen
stom dat ik daar niet aan dachtquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Even naar BB site, en volia, te zien op beeld, de nominaties
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
En overmorgen nog maar éen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Helemaal verkeerd begrepen dan.![]()
Ik las trut dus dacht dat het over Dido ging maar idd er zijn twee trutten.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:37 schreef Foreverblue het volgende:
You can hide... but you can't run
[afbeelding]
"I just want to feel real love.... fill the house that i live in"quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef Bocaj het volgende:
Die video die bij dit liedje zit is mooi... met Darryl Hannah
Fuck...wat doe ik foutquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat doe je als je 70 bent, Jappie, niet nu al.
Ik denk dat ze inderdaad geen flauw idee heeft wie en wat ze zelf is en vooral wat ze wil......zoals ze vanaf het begin van BB op mij overkomt is ze enorm aan het experimenteren en gebruikt ze haar Joost als een soort "oude jaren 70 bank" waar ze altijd op kan terugvallen.quote:Als je haar hoort weet ze altijd zo goed hoe het werkt in de liefde, nou, niet wat betreft haarzelf, blijkbaar.
Graag gedaan, kleine moeite groot plezierquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
stom dat ik daar niet aan dacht![]()
dank je
Ik heb zelf achter het raam gezeten schat...hoezo ...geintresseerd ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:09 schreef Wickedangel het volgende:
Er zullen ook wel hoeren aan de Hobbemakade zitten. Maar de vraag is hoe Jappie dat weet![]()
Was die tweede stemming alweer vergetenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Rob----Lieske/Dido
Lieske....Roel/Dido
Roel..........Lieske/Joost
Joost...Lieske/Roel
Dido....Lieske/ Rob
Nathalie....Lieske/Rob.
Alleen in me nachtmerries schatje!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:14 schreef Jappie het volgende:
Ik heb zelf achter het raam gezeten schat...hoezo ...geintresseerd ?
Voor 50 euri doe ik alles wat je maar wil.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:15 schreef F4iTH het volgende:
Nog eentje voor alle Lieske fans
[afbeelding]
Cheap datequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als Gayhoerquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg dat nou maar niet te hard, straks wil ze je nog pamperen, want als je toch alles doet......quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben geen Lieske fan maar wel een Roel/Dido hater.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:15 schreef F4iTH het volgende:
Nog eentje voor alle Lieske fans
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Alleen in me nachtmerries schatje!![]()
Waar bemoeien jullie je allemaal meequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zeg dat nou maar niet te hard, straks wil ze je nog pamperen, want als je toch alles doet......![]()
Oh sorry, wist niet dat je alleen mannen deed...quote:
quote:
Ik heb het volste vertrouwen in de crew van Fok...anonimiteitsgarantie en shit...quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zeg dat nou maar niet te hard, straks wil ze je nog pamperen, want als je toch alles doet......![]()
Ja die is geweldig hèquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Speciaal voor jou ff crossposten:
[afbeelding]
Ok dan mag je meegenieten met de Lieske-fansquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben geen Lieske fan maar wel een Roel/Dido hater.![]()
ik bemoei me er al niet meer mee, ik ben al wegquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar bemoeien jullie je allemaal mee![]()
Wat een lief visjequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Ha, lekker een Fokker weggepest en ik had er niet eens de hele nacht voor nodigquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
ik bemoei me er al niet meer mee, ik ben al weg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, lekker een Fokker weggepest en ik had er niet eens de hele nacht voor nodig![]()
![]()
Nathalie. Die had wel zin in een lekker wijf, nu ze Dido voorgoed kwijt isquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
Even een quizje: wie heeft dit zojuist gesschreven?
[afbeelding]
Coosquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
Even een quizje: wie heeft dit zojuist gesschreven?
[afbeelding]
Ik ben net als Roel, grote plaat voor m'n kop, ga stug door, tegen beter weten inquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, lekker een Fokker weggepest en ik had er niet eens de hele nacht voor nodig![]()
![]()
Succes met je cadeau's!quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:24 schreef ChantalC het volgende:
Dido: Ik heb me deurtjes dichtegedaan
Roel: Hier is deurenkraker Roel he!
In de buurt, het is inderdaad iemand die niet weet wanneer ie effe z'n muil moet houden, maar Coos is niet goed.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben net als Roel, grote plaat voor m'n kop, ga stug door, tegen beter weten in![]()
Lucianoquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
In de buurt, het is inderdaad iemand die niet weet wanneer ie effe z'n muil moet houden, maar Coos is niet goed.
Bye CatWOmanquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Succes met je cadeau's!
Ik ga er ook vandoor, alweer te lang achter de PC. Jullie geliefde flugel komt zo terug van het sporten om jullie verder te vervelen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Succes met je cadeau's!
Ik ga er ook vandoor, alweer te lang achter de PC. Jullie geliefde flugel komt zo terug van het sporten om jullie verder te vervelen.![]()
![]()
Deurtje weer oooopen.quote:
Over het laatste onderwerp uit ik me niet, is hier al genoeg over gezegd en geschreven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Meer ballen dan Scan, dus
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Succes met je cadeau's!
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Dit gesprek tussen Dido en Roel is toch niet opgenomen ofzo
Heb een beetje een deju vu namelijk
Hoe hard ik ook m'n best zou doen, ik zou 't je NIET kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:27 schreef Jappie het volgende:
Dat Roel als een soort losgeslagen Keeshond achter Dido aan lbijft rennen snap ik nog wel....wat ik vreemder vindt is dat Dido daar gehoor aan geeft. ?
Niet vanwege het "grote vreemdgaangebeuren" of zo, maar meer in het algemeen.......kan een van de dames me vertellen wat Roel nu zo aantrekkelijk maakt
Zijn trouwe hondenoogjes?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:27 schreef Jappie het volgende:
kan een van de dames me vertellen wat Roel nu zo aantrekkelijk maakt
Het is inderdaad iemand die graag de aandacht op zichzelf vestigt, maar ook "Luciano" is niet goed. :squote:
Roel is niet aantrekkelijk, althans niet voor mij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:27 schreef Jappie het volgende:
Dat Roel als een soort losgeslagen Keeshond achter Dido aan lbijft rennen snap ik nog wel....wat ik vreemder vindt is dat Dido daar gehoor aan geeft. ?
Niet vanwege het "grote vreemdgaangebeuren" of zo, maar meer in het algemeen.......kan een van de dames me vertellen wat Roel nu zo aantrekkelijk maakt
Zijn kleine pielemans... Altijd weer leuk om op ontdekkingsreis te gaan...quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:27 schreef Jappie het volgende:
kan een van de dames me vertellen wat Roel nu zo aantrekkelijk maakt
Helemaal nietsquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:27 schreef Jappie het volgende:
Muil....aandacht...nee he............ Bommiequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is inderdaad iemand die graag de aandacht op zichzelf vestigt, maar ook "Luciano" is niet goed. :s
Je gelooft in sprookjes zeker?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:28 schreef Showtime het volgende:
Mooi ze zoenen weer, krijgen we dan eindelijk toch keiharde porno in het BB huis.
en deze elke keer van Roel krijgtquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:30 schreef Djoj het volgende:
[..]
Roel is niet aantrekkelijk, althans niet voor mij.![]()
Ik vermoed dat Dido voor de aandacht van Roel gaat, een erg onzeker meisje die constante bevestiging nodig heeft...
Die gaat altijd vroeg slapenquote:
Roel is flink geschapen, heeft een lief karakter, kan zo mooi praten, heeft een lekker lijf, ........quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:27 schreef Jappie het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Roel is flink geschapen, heeft een lief karakter, kan zo mooi praten, heeft een lekker lijf, ........
![]()
ik zou het eigelijk ook niet weten![]()
Die wordt ook moe van Rob zijn gelulquote:
Dan kun je het nog beter gebrek aan beter noemen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:35 schreef Jappie het volgende:
Nu ja...we zullen het maar houden op het aandacht geven idd......ik heb begrepen dat dat ook de truc van elke goede gigolo is...
mooie gebodypaint he die bikini van Dido en korte broek van Roelquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:37 schreef regenworm het volgende:
En ze staan nu samen naakt onder de douche![]()
![]()
![]()
Zooo heee, heb jij die versie zonder die balkjes...waar kan je die downloaden...quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:37 schreef regenworm het volgende:
En ze staan nu samen naakt onder de douche![]()
![]()
![]()
Jij weet best veel van dat wereldje hè?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:35 schreef Jappie het volgende:
Nu ja...we zullen het maar houden op het aandacht geven idd......ik heb begrepen dat dat ook de truc van elke goede gigolo is...
Ralphquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:38 schreef regenworm het volgende:
En nu maar hopen dat er brand uitbreekt.
En dat is..... een teleurstelling?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:36 schreef Djoj het volgende:
Dido is helemaal gelukkig dat ze Ritme van de regen van Benny Nijman Rob de Nijs voor haar geregeld hebben, deze hadden ze dus niet in huis....![]()
inderdaad een hele mooie bodypaintquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:38 schreef Showtime het volgende:
[..]
mooie gebodypaint he die bikini van Dido en korte broek van Roel![]()
Vurige sex...quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:40 schreef doka het volgende:
Wat zijn ze van plan met die kaarsen enzo?
Wat probeer jij hiermee te insinueren Gert ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij weet best veel van dat wereldje hè?
ff helemaal offtopic ben terug aan het lezen en wat schets mijn verbazing een foto van mijn tattooquote:
En geen foto in je fotoboek als bewijsquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:43 schreef whitef0x het volgende:
[..]
ff helemaal offtopic ben terug aan het lezen en wat schets mijn verbazing een foto van mijn tattoo![]()
romantisch toch?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:40 schreef doka het volgende:
Wat zijn ze van plan met die kaarsen enzo?
Lijkt wel de noodverlichting in een vliegtuig, weet iedereen waar de nooduitgang is bij calamiteitenquote:
OMG iddquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Lijkt wel de noodverlichting in een vliegtuig, weet iedereen waar de nooduitgang is bij calamiteiten![]()
Ze praat zowiezo zelden over Joost.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:45 schreef Jappie het volgende:
oe...Nathalie versprak zich net "dat heb ik bij mijn laatste 2 exvriendjes gehad" daarmee doelend op ralph en Joost
En dat Roel zich dan daarin verslikt, met een grote hoestbui als gevolg. Avond overquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:46 schreef farceman het volgende:
`zou ze haar snoep string aanhebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |