Haha ja, constant alle liedjes voor zijn enige echte ware liefdes, Dido, Linda, Lieske, en de exen buiten het huisquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Roel naar een kraakpand? Ik denk eerder dat hij candlelight gaat presenteren
Check mijn profiel effe Jacobquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hobbemakade is een hoerenbuurt in Rotterdam?
Kun je de uitzending niet terug kijken op de site van Talpa?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niemand?
Iemand die me dan kan vertellen wie er op wie heeft gestemd?
Lieske laat dat nooit toe ze wil niks met hem.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Scenario 1: Dido moet het huis donderdag verlaten en Roel gaat achter Lieske aan![]()
Scenario 2: Roel moet het huis verlaten en gaat ff langs de hobbemakade![]()
Gracht in Amsterdam waar de Heineken brouwerij stondquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hobbemakade is een hoerenbuurt in Rotterdam?
Ziet het al voor me:quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Arliator het volgende:
Rijdend in de jag van zijn Pa en kijkend naar zijn plasmascherm.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach als BB over is gaat hij vast op de oude voet verder.
Naar de kraakpanden in de drugs en drank.
Gaat hij helemaal in in zelfmedelijden
Dat doe je als je 70 bent, Jappie, niet nu al.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zekerheid...geborgenheid...weten dat er iig 1 is die er altijd voor je zal zijn.
in zn travestie jurk zekerquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
A'dam dus... ik ben maar een boer ut t' oostenquote:
Ik moet opeens aan Andre van Duin z'n persiflage denken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ziet het al voor me:
Hier een wreed gedicht van Lieske en het heet "Jij"
Jij
blablabla
![]()
Jappie heeft Arnon Grunberg gelezen denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:09 schreef Wickedangel het volgende:
Er zullen ook wel hoeren aan de Hobbemakade zitten. Maar de vraag is hoe Jappie dat weet![]()
Even naar BB site, en volia, te zien op beeld, de nominatiesquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niemand?
My Active Topicsquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een MAT is![]()
Bijna iedereen heeft op Lieske gestemd. Lieske op Roel. En dan ben ik even kwijt wie op Dido en Rob heeft gestemd.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Rijdend in de jag van zijn Pa en kijkend naar zijn plasmascherm.![]()
Zou me niets verbazen als dat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach als BB over is gaat hij vast op de oude voet verder.
Naar de kraakpanden in de drugs en drank.
Gaat hij helemaal in in zelfmedelijden
Die video die bij dit liedje zit is mooi... met Darryl Hannahquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:09 schreef ChantalC het volgende:
Robbie Williams doet het goed vanavond
Rob----Lieske/Didoquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niemand?
Volgens mij heeft Rob op Dido gestemd en Dido op Rob.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
My Active Topics
Als ik een linkje had kon ik ff teruglezen namelijk, moet na een week afwezigheid weer ff bijlezen
stom dat ik daar niet aan dachtquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Even naar BB site, en volia, te zien op beeld, de nominaties
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
En overmorgen nog maar éen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Helemaal verkeerd begrepen dan.![]()
Ik las trut dus dacht dat het over Dido ging maar idd er zijn twee trutten.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:37 schreef Foreverblue het volgende:
You can hide... but you can't run
[afbeelding]
"I just want to feel real love.... fill the house that i live in"quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef Bocaj het volgende:
Die video die bij dit liedje zit is mooi... met Darryl Hannah
Fuck...wat doe ik foutquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat doe je als je 70 bent, Jappie, niet nu al.
Ik denk dat ze inderdaad geen flauw idee heeft wie en wat ze zelf is en vooral wat ze wil......zoals ze vanaf het begin van BB op mij overkomt is ze enorm aan het experimenteren en gebruikt ze haar Joost als een soort "oude jaren 70 bank" waar ze altijd op kan terugvallen.quote:Als je haar hoort weet ze altijd zo goed hoe het werkt in de liefde, nou, niet wat betreft haarzelf, blijkbaar.
Graag gedaan, kleine moeite groot plezierquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
stom dat ik daar niet aan dacht![]()
dank je
Ik heb zelf achter het raam gezeten schat...hoezo ...geintresseerd ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:09 schreef Wickedangel het volgende:
Er zullen ook wel hoeren aan de Hobbemakade zitten. Maar de vraag is hoe Jappie dat weet![]()
Was die tweede stemming alweer vergetenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Rob----Lieske/Dido
Lieske....Roel/Dido
Roel..........Lieske/Joost
Joost...Lieske/Roel
Dido....Lieske/ Rob
Nathalie....Lieske/Rob.
Alleen in me nachtmerries schatje!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:14 schreef Jappie het volgende:
Ik heb zelf achter het raam gezeten schat...hoezo ...geintresseerd ?
Voor 50 euri doe ik alles wat je maar wil.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:15 schreef F4iTH het volgende:
Nog eentje voor alle Lieske fans
[afbeelding]
Cheap datequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als Gayhoerquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg dat nou maar niet te hard, straks wil ze je nog pamperen, want als je toch alles doet......quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |