Hoezo niet CW ? Al vanaf dat Ralphie in het huis zat is toch duidelijk dat Nathalie eigenlijk helemaal geen zak om die Joost van haar geeft ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef CartWOman het volgende:
Joost huilt.![]()
En ik begrijp niet dat je bij Nathalie op geen enkele merkt dat ze háar Joost mist, nooit.
Vanaf vandaag zekerquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen als Fok-forum down is.
Leuk voor Scan, als er niemand de blog leest, zit hij voor zichzelf te schrijven![]()
Leest er hier iemand de Blog wel?
Ingrid heeft vast nog wel wat antidepressiva overquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:58 schreef melke het volgende:
Gezellig sfeertje daar in het huis. Gooi eens wat prozac in hun water!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef bunnyma het volgende:
Zit Joost zich daar nu vreselijk aan te stellen?
Allemaal? Joost en Nathalie alleen toch maar? Die missen hun vriendje en vriendinnetje. En trouwens, Joost huilt toch altijd. Nog vaker dan Lieskequote:
Slikt zij die dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ingrid heeft vast nog wel wat antidepressiva over![]()
Hij is bijna op de bodem beland.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij niet verder kon zinken maar ik had t mis.
Dido moet gewoon bij haar standpunt blijven over met Roel
Omdat BB precies weet welke nummers je moet opzetten voor mensen die al heel lang hun geliefden niet hebben gezien?quote:
Niet begrijpen in de zin van: wat moet je dan met zo'n gozer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoezo niet CW ? Al vanaf dat Ralphie in het huis zat is toch duidelijk dat Nathalie eigenlijk helemaal geen zak om die Joost van haar geeft ?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:01 schreef melke het volgende:
En nu de hard rock nummers van gister graag!
Is scan er niet... heb ik met jou wel dubbele capsquote:
Nee... ik wil rustig de nacht in...quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:01 schreef melke het volgende:
En nu de hard rock nummers van gister graag!
Als Roel straks 10 jaar ouder is en BB terug kijkt, vraag ik me af hoe hij er op terug kijkt. Het is Dido voor en Dido achter. Hopelijk krijgt hij later geen spijt dat hij niet meer van het spel en de ervaring genoten heeftquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij is bijna op de bodem beland.
Dido heeft geen duidelijke OVER gezegd en zit verschrikkelijk te twijfelen.
En roel wil maar één ding Dido en daar moet alles voor wijken.
Als dit mislukt dan ben ik erg benieuwd wat er met roel gaat gebeuren.
Opeens haar Joost missen, vlak na m'n eerdere post.quote:
Scenario 1: Dido moet het huis donderdag verlaten en Roel gaat achter Lieske aanquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ach als BB over is gaat hij vast op de oude voet verder.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:02 schreef essie05 het volgende:
Zo...genoeg geweest, gooi nu maar ff de nominatie uitslag er doorheen.![]()
Mooi F4iTH!quote:
Hahah ja, de nominaties en de beelden van Roel en Linda. Dat is pas tv!! Leedvermaakt, I know I knowquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:02 schreef essie05 het volgende:
Zo...genoeg geweest, gooi nu maar ff de nominatie uitslag er doorheen.![]()
niemand?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef D.Rose het volgende:
iemand het vrijdaguitzending-topic nog in zijn MAT staan?
Nee Roel heeft ook echt het mínste meegemaakt, gedaan en veroorzaakt van alle bewoners.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:02 schreef melke het volgende:
[..]
Als Roel straks 10 jaar ouder is en BB terug kijkt, vraag ik me af hoe hij er op terug kijkt. Het is Dido voor en Dido achter. Hopelijk krijgt hij later geen spijt dat hij niet meer van het spel en de ervaring genoten heeft
Zekerheid...geborgenheid...weten dat er iig 1 is die er altijd voor je zal zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet begrijpen in de zin van: wat moet je dan met zo'n gozer.
Roel naar een kraakpand? Ik denk eerder dat hij candlelight gaat presenterenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach als BB over is gaat hij vast op de oude voet verder.
Naar de kraakpanden in de drugs en drank.
Gaat hij helemaal in in zelfmedelijden
Hobbemakade is een hoerenbuurt in Rotterdam?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Scenario 1: Dido moet het huis donderdag verlaten en Roel gaat achter Lieske aan![]()
Scenario 2: Roel moet het huis verlaten en gaat ff langs de hobbemakade![]()
Nee? Zat er tussen al die "KLAAR''s van haar vandaag geen 'over'?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
Ach ja..we blijven hopen op wat spanning,kunnen we meteen weer over wat anders zeiken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef bunnyma het volgende:
[..]
![]()
Ja, kunnen ze meteen weer ruzie maken.
Ohquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het meisje met het grote hart die met iedereen het beste voor heeft.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is scan er niet... heb ik met jou wel dubbele caps
Helemaal verkeerd begrepen dan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opeens haar Joost missen, vlak na m'n eerdere post.
Ik weet niet wat een MAT isquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niemand?
Iemand die me dan kan vertellen wie er op wie heeft gestemd?
Ik ken wel een hobbemakade in Amsterdam, maar nu ben ik totaal niet bekend in Rotterdam.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hobbemakade is een hoerenbuurt in Rotterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |