Roel naar een kraakpand? Ik denk eerder dat hij candlelight gaat presenterenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach als BB over is gaat hij vast op de oude voet verder.
Naar de kraakpanden in de drugs en drank.
Gaat hij helemaal in in zelfmedelijden
Hobbemakade is een hoerenbuurt in Rotterdam?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Scenario 1: Dido moet het huis donderdag verlaten en Roel gaat achter Lieske aan![]()
Scenario 2: Roel moet het huis verlaten en gaat ff langs de hobbemakade![]()
Nee? Zat er tussen al die "KLAAR''s van haar vandaag geen 'over'?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
Dido heeft geen duidelijke OVER gezegd en zit verschrikkelijk te twijfelen.
Ach ja..we blijven hopen op wat spanning,kunnen we meteen weer over wat anders zeiken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef bunnyma het volgende:
[..]
![]()
Ja, kunnen ze meteen weer ruzie maken.
Ohquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het meisje met het grote hart die met iedereen het beste voor heeft.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is scan er niet... heb ik met jou wel dubbele caps
Helemaal verkeerd begrepen dan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opeens haar Joost missen, vlak na m'n eerdere post.
Ik weet niet wat een MAT isquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niemand?
Iemand die me dan kan vertellen wie er op wie heeft gestemd?
Ik ken wel een hobbemakade in Amsterdam, maar nu ben ik totaal niet bekend in Rotterdam.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hobbemakade is een hoerenbuurt in Rotterdam?
Haha ja, constant alle liedjes voor zijn enige echte ware liefdes, Dido, Linda, Lieske, en de exen buiten het huisquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Roel naar een kraakpand? Ik denk eerder dat hij candlelight gaat presenteren
Check mijn profiel effe Jacobquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kun je de uitzending niet terug kijken op de site van Talpa?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niemand?
Iemand die me dan kan vertellen wie er op wie heeft gestemd?
Lieske laat dat nooit toe ze wil niks met hem.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Scenario 1: Dido moet het huis donderdag verlaten en Roel gaat achter Lieske aan![]()
Scenario 2: Roel moet het huis verlaten en gaat ff langs de hobbemakade![]()
Gracht in Amsterdam waar de Heineken brouwerij stondquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ziet het al voor me:quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Arliator het volgende:
Roel naar een kraakpand? Ik denk eerder dat hij candlelight gaat presenteren
Rijdend in de jag van zijn Pa en kijkend naar zijn plasmascherm.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach als BB over is gaat hij vast op de oude voet verder.
Naar de kraakpanden in de drugs en drank.
Gaat hij helemaal in in zelfmedelijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |