Dat doe je als je 70 bent, Jappie, niet nu al.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zekerheid...geborgenheid...weten dat er iig 1 is die er altijd voor je zal zijn.
in zn travestie jurk zekerquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Roel naar een kraakpand? Ik denk eerder dat hij candlelight gaat presenteren
A'dam dus... ik ben maar een boer ut t' oostenquote:
Ik moet opeens aan Andre van Duin z'n persiflage denken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ziet het al voor me:
Hier een wreed gedicht van Lieske en het heet "Jij"
Jij
blablabla
![]()
Jappie heeft Arnon Grunberg gelezen denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:09 schreef Wickedangel het volgende:
Er zullen ook wel hoeren aan de Hobbemakade zitten. Maar de vraag is hoe Jappie dat weet![]()
Even naar BB site, en volia, te zien op beeld, de nominatiesquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niemand?
Iemand die me dan kan vertellen wie er op wie heeft gestemd?
My Active Topicsquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een MAT is![]()
Bijna iedereen heeft op Lieske gestemd. Lieske op Roel. En dan ben ik even kwijt wie op Dido en Rob heeft gestemd.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Rijdend in de jag van zijn Pa en kijkend naar zijn plasmascherm.![]()
Zou me niets verbazen als dat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach als BB over is gaat hij vast op de oude voet verder.
Naar de kraakpanden in de drugs en drank.
Gaat hij helemaal in in zelfmedelijden
Die video die bij dit liedje zit is mooi... met Darryl Hannahquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:09 schreef ChantalC het volgende:
Robbie Williams doet het goed vanavond
Rob----Lieske/Didoquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niemand?
Iemand die me dan kan vertellen wie er op wie heeft gestemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |