Ik ben geen Lieske fan maar wel een Roel/Dido hater.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:15 schreef F4iTH het volgende:
Nog eentje voor alle Lieske fans
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Alleen in me nachtmerries schatje!![]()
Waar bemoeien jullie je allemaal meequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zeg dat nou maar niet te hard, straks wil ze je nog pamperen, want als je toch alles doet......![]()
Oh sorry, wist niet dat je alleen mannen deed...quote:
quote:
Ik heb het volste vertrouwen in de crew van Fok...anonimiteitsgarantie en shit...quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zeg dat nou maar niet te hard, straks wil ze je nog pamperen, want als je toch alles doet......![]()
Ja die is geweldig hèquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Speciaal voor jou ff crossposten:
[afbeelding]
Ok dan mag je meegenieten met de Lieske-fansquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben geen Lieske fan maar wel een Roel/Dido hater.![]()
ik bemoei me er al niet meer mee, ik ben al wegquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar bemoeien jullie je allemaal mee![]()
Wat een lief visjequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Ha, lekker een Fokker weggepest en ik had er niet eens de hele nacht voor nodigquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
ik bemoei me er al niet meer mee, ik ben al weg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, lekker een Fokker weggepest en ik had er niet eens de hele nacht voor nodig![]()
![]()
Nathalie. Die had wel zin in een lekker wijf, nu ze Dido voorgoed kwijt isquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
Even een quizje: wie heeft dit zojuist gesschreven?
[afbeelding]
Coosquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
Even een quizje: wie heeft dit zojuist gesschreven?
[afbeelding]
Ik ben net als Roel, grote plaat voor m'n kop, ga stug door, tegen beter weten inquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, lekker een Fokker weggepest en ik had er niet eens de hele nacht voor nodig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |