Nathalie. Die had wel zin in een lekker wijf, nu ze Dido voorgoed kwijt isquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
Even een quizje: wie heeft dit zojuist gesschreven?
[afbeelding]
Coosquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
Even een quizje: wie heeft dit zojuist gesschreven?
[afbeelding]
Ik ben net als Roel, grote plaat voor m'n kop, ga stug door, tegen beter weten inquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, lekker een Fokker weggepest en ik had er niet eens de hele nacht voor nodig![]()
![]()
Succes met je cadeau's!quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:24 schreef ChantalC het volgende:
Dido: Ik heb me deurtjes dichtegedaan
Roel: Hier is deurenkraker Roel he!
In de buurt, het is inderdaad iemand die niet weet wanneer ie effe z'n muil moet houden, maar Coos is niet goed.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben net als Roel, grote plaat voor m'n kop, ga stug door, tegen beter weten in![]()
Lucianoquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
In de buurt, het is inderdaad iemand die niet weet wanneer ie effe z'n muil moet houden, maar Coos is niet goed.
Bye CatWOmanquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Succes met je cadeau's!
Ik ga er ook vandoor, alweer te lang achter de PC. Jullie geliefde flugel komt zo terug van het sporten om jullie verder te vervelen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Succes met je cadeau's!
Ik ga er ook vandoor, alweer te lang achter de PC. Jullie geliefde flugel komt zo terug van het sporten om jullie verder te vervelen.![]()
![]()
Deurtje weer oooopen.quote:
Over het laatste onderwerp uit ik me niet, is hier al genoeg over gezegd en geschreven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Meer ballen dan Scan, dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |