Ik ben blij dat Gert je heeft overgehaald.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef cuall het volgende:
[..]
ok bedankt
![]()
Slimme jongen toch die Roel![]()
Ik vind het wel een romantisch idee van hem hoor![]()
.......
?
Ik dacht dat ze op Lieske en Ingrid doeldequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zal Naatje schrikken. Zeker van de achterdochtige vraag van 'hartsvriendin' Dido.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef melke het volgende:
Sorry hoor. Ik zet net de streams en m'n mond valt open van verbazing. Is dit de Dido Roel promotieweek? Roel krijgt wel verdacht veel hulp van BB om Dido terug te winnen. Daarbij krijgen ze in de uitzendingen ook veel aandacht. Vorige week de lovekamer, vandaag het ruzie gedoe, nu dit weer. Tjonge jonge, het lijkt me duidelijk wie er in de finale komt.. Slechte zet van BB!!
hij is er al vijf langs gelopen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske zit in de kast toch?
Nou ik zie liever dat er een beetje leven in de tent is, en dat is er niet als ze zo klef doen, maar dit is wel een lief idee van Roel, dat moet ik wel zeggen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:38 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Gert je heeft overgehaald.![]()
Nou zie je dat ze toch wel best schattig zijn samen he
Stream 4.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske zit in de kast toch?
Hij kijkt iig en leest misschien ook wel mee hier.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef melke het volgende:
Sorry hoor. Ik zet net de streams en m'n mond valt open van verbazing. Is dit de Dido Roel promotieweek? Roel krijgt wel verdacht veel hulp van BB om Dido terug te winnen. Daarbij krijgen ze in de uitzendingen ook veel aandacht. Vorige week de lovekamer, vandaag het ruzie gedoe, nu dit weer. Tjonge jonge, het lijkt me duidelijk wie er in de finale komt.. Slechte zet van BB!!
Goeie pogingquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:32 schreef Gert het volgende:
Lieske zit liever achterbaks te zeiken tegen Ingrid over dat vreemdgaan blijkbaar loont, en hoe oneerlijk het is en dat ze zich zo verveelt, dan dat ze zelf iets verzint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |