Aanvragen kan altijd. Maar niemand is naar de DBK gegaan om muziek aan te vragen, behalve Roel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Gert leg mij even uit waarom Roel deze bevoorrechte positie heeft dat hij nu speciaal voor Dido muziek heeft mogen aanvragen.
Denk jij dat BB wil dat ze weer dichter bij elkaar komen?
Ik heb gewerkt en nog niet alles kunnen lezen
Ja en Nathalie is al niet de slimstequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, zij had het meest gedronken. vandaar dat zij natuurlijk uitgezocht werd.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:33 schreef pullup het volgende:
Rob komt te dicht bij Ingrid zitten (zie laatste scan vorige topic) en die reageert: "Wat moet je nou ? Ga op je oude zemelaarsstoel zitten nu"![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Aanvragen kan altijd. Maar niemand is naar de DBK gegaan om muziek aan te vragen, behalve Roel.
Lieske zit liever achterbaks te zeiken tegen Ingrid over dat vreemdgaan blijkbaar loont, en hoe oneerlijk het is en dat ze zich zo verveelt, dan dat ze zelf iets verzint.
Wat betreft de motieven van BB om Roels' verzoek te honoreren: de kans is natuurlijk aanwezig dat het stel donderdag gescheiden wordt, en het zal een stuk dramatischer beelden opleveren als ze weer helemaal blij en gelukkig met elkaar zijn.
Ik zie Ingrid nauwelijks naar de DBK gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:28 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens mij gaat iedere bewoner een paar keer in de week naar de DBK om zijn/haar verhaal te doen. Kan ze mooi gebruik maken van de mogelijkheid en een verzoek indienen.
Dit klinkt misschien niet bepaald origineel maar: Niet geschoten is altijd mis.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:35 schreef CartWOman het volgende:
Zelfs de honden lusten er geen brood van.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef cuall het volgende:
Slimme jongen toch die Roel![]()
Ik vind het wel een romantisch idee van hem hoor![]()
.......
?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:35 schreef ChantalC het volgende:
Joost zoekt zijn Brenda-foto
[afbeelding]
Ik hoop dat BB de vragen die er gesteld zijn, óók openbaar maakt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja en Nathalie is al niet de slimste![]()
Frappant trouwens dat er zoveel vragen over Nathalie bleken te zijn over de vraagsessie in de reguliere vanavond.
Ik ben blij dat Gert je heeft overgehaald.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef cuall het volgende:
[..]
ok bedankt
![]()
.......
?
Ik dacht dat ze op Lieske en Ingrid doeldequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zal Naatje schrikken. Zeker van de achterdochtige vraag van 'hartsvriendin' Dido.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef melke het volgende:
Sorry hoor. Ik zet net de streams en m'n mond valt open van verbazing. Is dit de Dido Roel promotieweek? Roel krijgt wel verdacht veel hulp van BB om Dido terug te winnen. Daarbij krijgen ze in de uitzendingen ook veel aandacht. Vorige week de lovekamer, vandaag het ruzie gedoe, nu dit weer. Tjonge jonge, het lijkt me duidelijk wie er in de finale komt.. Slechte zet van BB!!
hij is er al vijf langs gelopen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske zit in de kast toch?
Nou ik zie liever dat er een beetje leven in de tent is, en dat is er niet als ze zo klef doen, maar dit is wel een lief idee van Roel, dat moet ik wel zeggen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:38 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Gert je heeft overgehaald.![]()
Nou zie je dat ze toch wel best schattig zijn samen he
Stream 4.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske zit in de kast toch?
Hij kijkt iig en leest misschien ook wel mee hier.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef melke het volgende:
Sorry hoor. Ik zet net de streams en m'n mond valt open van verbazing. Is dit de Dido Roel promotieweek? Roel krijgt wel verdacht veel hulp van BB om Dido terug te winnen. Daarbij krijgen ze in de uitzendingen ook veel aandacht. Vorige week de lovekamer, vandaag het ruzie gedoe, nu dit weer. Tjonge jonge, het lijkt me duidelijk wie er in de finale komt.. Slechte zet van BB!!
Goeie pogingquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:32 schreef Gert het volgende:
Lieske zit liever achterbaks te zeiken tegen Ingrid over dat vreemdgaan blijkbaar loont, en hoe oneerlijk het is en dat ze zich zo verveelt, dan dat ze zelf iets verzint.
Ja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij kijkt iig en leest misschien ook wel mee hier.
quote:
Ik begreep het ook al niet. Waarschijnlijk vind BB het leuke tv.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef melke het volgende:
Ik ook, hij was echt een leuke user, tis hier nu een stuk saaier, behalve op een paar na waaronder jijquote:
Ja weet ik. Maar ik erger me dood aan dat promotie gedoe tov Dido en Roel. Zeker nu ze genomineerd staan. Vorige week de lovekamer, nu dit gebeuren. Ja leuk, een stelletje, maar hij heeft het zelf verknald. Dit 'romantisch' gebeuren vind ik persoonlijk erg overdreven. Vraag me ook af of dit een dubbele bodem heeft of niet. Geef Lieske, Rob, Nathalie, Ingrid en Joost ook eens een extraatje!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:41 schreef essie05 het volgende:
[..]
Melke
Ik ben het helemaal mnet je eens,maar let wel er zit gelukkig een muteknop op die streams.
Lief van je!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook, hij was echt een leuke user, tis hier nu een stuk saaier, behalve op een paar na waaronder jij![]()
Jaaa geef Joost z'n Brenda-fotootje terug!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef melke het volgende:
[..]
Geef Lieske, Rob, Nathalie, Ingrid en Joost ook eens een extraatje!!
Typisch Scan....weten dat we (bijna) allemaal een bloedhekel aan die blogs hebben en dan juist daarmee gaan zitten zuigen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef CartWOman het volgende:
Maar Scan is vanaf vandaag weblogger, voor de BBblog, leuk voor 'm.![]()
Of BB heeft Dido toch gescreend als de winnaar2005 en laat via deze uitzendingen aan de televisiekijker zien hoe Dido toch steeds Roel vergeeft en hem weer een kans geeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik begreep het ook al niet. Waarschijnlijk vind BB het leuke tv.![]()
Gefeliciteerd scan!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lief van je!
Je merkt idd wel dat 'ie weg is, tja...
Geen dankquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lief van je!
Je merkt idd wel dat 'ie weg is, tja...
echt een kansloze actie van Roel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef cuall het volgende:
[..]
ok bedankt
![]()
.......
?
Daar lees ik nooit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat denk ik nu al dagen van Didoquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:35 schreef clauwheee het volgende:
Dido: Kan die hond zn bek niet eens houden?
Jij gunt niemand wat he? Maar oh wee als je daar zelf zat... Verplaats je eens in het gevoel van 2 mensen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef regenworm het volgende:
echt een kansloze actie van Roel.
Ik vind dat ze beide op de blaren moeten zitten.Als ze niet in BB hadden gezeten hadden ze elkaar never nooit meer gezien na zulke acties.(oke dan hadden de andere dingen ook niet gebeurd)quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ik erger me dood aan dat promotie gedoe tov Dido en Roel. Zeker nu ze genomineerd staan. Vorige week de lovekamer, nu dit gebeuren. Ja leuk, een stelletje, maar hij heeft het zelf verknald. Dit 'romantisch' gebeuren vind ik persoonlijk erg overdreven. Vraag me ook af of dit een dubbele bodem heeft of niet. Geef Lieske, Rob, Nathalie, Ingrid en Joost ook eens een extraatje!!
Nee ik vind het niet kansloos. Het is zeker lief bedoelt. Maar ik vind het allemaal net iets te. Ze krijgen net iets teveel aandacht in vergelijking met de overige bewoners. Daarbij vind ik het vreselijk om te zien hoe Roel door het stof moet kruipen. Ze gewoon sorry en klaar of zeg gewoon dag voorbij groeten thuis.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lief hoor.quote:
Joost heeft BB zelf uitgedaagd met zijn "geven jullie het even aan bij de politie? " actiequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:52 schreef essie05 het volgende:
En daarbij vind ik het belachelijk dat Joost juist nu ff een waarschuwing krijgt voor het dragen van zijn zender op het toilet, erg tactisch.
Ik snap je gedachten gang denk ik niet helemaal, is het gunstig voor Dido als ze Roel vergeeft?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Of BB heeft Dido toch gescreend als de winnaar2005 en laat via deze uitzendingen aan de televisiekijker zien hoe Dido toch steeds Roel vergeeft en hem weer een kans geeft.
Gunnen dit is gewoon kansloos als ze het huis uit zijn is het over en uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij gunt niemand wat he? Maar oh wee als je daar zelf zat... Verplaats je eens in het gevoel van 2 mensen...
![]()
![]()
Als het aan hem ligt gaat de rest naar huis, heeft ie 4 streams met Lieske.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij gunt niemand wat he? Maar oh wee als je daar zelf zat... Verplaats je eens in het gevoel van 2 mensen...
![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:52 schreef pullup het volgende:
De niet didostreams zijn eigenlijk wel te pruimen vanavond
Snap dit nou dat dit niet bedoelt is voor hun best wil maar puur en alleen voor de kijkcijfers. Lief bedoelt, maar zeker met een dubbele bodemquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef bunnyma het volgende:
Zit Joost zich daar nu vreselijk aan te stellen?
Yepquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef bunnyma het volgende:
Zit Joost zich daar nu vreselijk aan te stellen?
quote:
Ik dacht dat hij niet verder kon zinken maar ik had t mis.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gunnen dit is gewoon kansloos als ze het huis uit zijn is het over en uit.
Verder zou ik nooit zo ver gaan als Roel je zet je zelf alleen maar voor lul.
Het meisje met het grote hart die met iedereen het beste voor heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik snap je gedachten gang denk ik niet helemaal, is het gunstig voor Dido als ze Roel vergeeft?
Ja. Daar zit hij nou, met het mokkel waar hij verliefd op is, een sloot drank in de buurt en een romantisch muziekje op de achtergrond, in een bubblebad. De sukkel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Naat huilt nu ook hoor!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef CartWOman het volgende:
Joost huilt.![]()
En ik begrijp niet dat je bij Nathalie op geen enkele merkt dat ze háar Joost mist, nooit.
Ik wel af en toequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen als Fok-forum down is.
Leuk voor Scan, als er niemand de blog leest, zit hij voor zichzelf te schrijven![]()
Leest er hier iemand de Blog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |