jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:52 schreef pullup het volgende:
De niet didostreams zijn eigenlijk wel te pruimen vanavond
Snap dit nou dat dit niet bedoelt is voor hun best wil maar puur en alleen voor de kijkcijfers. Lief bedoelt, maar zeker met een dubbele bodemquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij gunt niemand wat he? Maar oh wee als je daar zelf zat... Verplaats je eens in het gevoel van 2 mensen...
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef bunnyma het volgende:
Zit Joost zich daar nu vreselijk aan te stellen?
Yepquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef bunnyma het volgende:
Zit Joost zich daar nu vreselijk aan te stellen?
quote:
Ik dacht dat hij niet verder kon zinken maar ik had t mis.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gunnen dit is gewoon kansloos als ze het huis uit zijn is het over en uit.
Verder zou ik nooit zo ver gaan als Roel je zet je zelf alleen maar voor lul.
Het meisje met het grote hart die met iedereen het beste voor heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik snap je gedachten gang denk ik niet helemaal, is het gunstig voor Dido als ze Roel vergeeft?
Ja. Daar zit hij nou, met het mokkel waar hij verliefd op is, een sloot drank in de buurt en een romantisch muziekje op de achtergrond, in een bubblebad. De sukkel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
echt een kansloze actie van Roel.
Naat huilt nu ook hoor!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef CartWOman het volgende:
Joost huilt.![]()
En ik begrijp niet dat je bij Nathalie op geen enkele merkt dat ze háar Joost mist, nooit.
Ik wel af en toequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen als Fok-forum down is.
Leuk voor Scan, als er niemand de blog leest, zit hij voor zichzelf te schrijven![]()
Leest er hier iemand de Blog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |