Ja dat lees je goed...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:14 schreef redhair het volgende:
Iets moois??![]()
![]()
![]()
LEES IK DAT GOED!!!!!!!!!
![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, dank je heb ik de afgelopen weken genoeg gezien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geluid maar naar stream 3 gezet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:15 schreef Falco het volgende:
Dido en Roel dus zeikend in de jacuzzi
Roel wordt gecoacht door Rob.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Roel dit zelf geregeld allemaal. Kunnen de anderen ook doen. De deur naar de DBK is voor iedereen open. Als ze zelf geen initiatief neemt kan Roel ook weinig aan doen.
Nee, Ingrid zei dat het eerst, als grapje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:07 schreef bunnyma het volgende:
Die twee meiden zijn echt pissed.![]()
En terecht vind ik. Lieske had het er zelfs voorover om Rob af te trekken.![]()
Stream 3 en 4 staan op de woonkamer nog hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Helaas, we zijn weer terug bij de Roel en Dido show..![]()
Even wachten op de foute opmerking van Roel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:14 schreef redhair het volgende:
[..]
Iets moois??![]()
![]()
![]()
LEES IK DAT GOED!!!!!!!!!
![]()
![]()
Muziek op 3 Ritme van de regen>quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geluid maar naar stream 3 gezet.
Dat gezeik van roel en dido komt mijn strot uit.
Ik ben er helemaal klaar mee.
En Dildo zit weer naast Roel.![]()
![]()
![]()
Hallo allemaalquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Roel wordt gecoacht door Rob.
Zelf had hij dat muziekje bedacht.
Volgens mij, heeft hij dat gekregen omdat hij de speelkaarten heeft gepikt.
Rob heeft die kaarsjes bedacht en bedacht ook dat hart.
Ik geloof niet dat voor iedereen die DBK open staat. Die gaat alleen maar open als BB het bedachte idee wel leuk vindt voor de uitzending en dit is natuurlijk een leuk item om uit te zenden.
Tanja is er niet meer he... dus dan maar iemand anders voortrekkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:22 schreef redhair het volgende:
BB geeft die vent nog een dikke joint erbij![]()
dan leg je hem helemaal in de watten
![]()
![]()
![]()
Avondquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:21 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Oh neeee, heeft Duo Klef het weer bijgelegd?!![]()
Is nog niet bekend bij de bewoners...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:23 schreef D.Rose het volgende:
Wanneer zijn de nominaties geweest?
Geloof niet dat ik ze in het verslagen-topic heb gezien
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo allemaal![]()
Ik vind dat BB niet eerlijk is naar de bewoners, in dit geval trekken ze m.i. Roel toch wel heel erg voor![]()
Afgelopen donderdag avondquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:23 schreef D.Rose het volgende:
Wanneer zijn de nominaties geweest?
Geloof niet dat ik ze in het verslagen-topic heb gezien
Dat is waar Cuall.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo allemaal![]()
Ik vind dat BB niet eerlijk is naar de bewoners, in dit geval trekken ze m.i. Roel toch wel heel erg voor![]()
Nu dwingen ze ons bijna om naar die ellende in het bubbelbad te kijken...mooi nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
Hallo regie dat kut bed hoe ik niet te zien.
En misschien een beetje geluid op stream4 zo wel handig zijn.
Gert wees maar niet bang ik luister niet meer naar dido en roel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:24 schreef Gert het volgende:
Mensen kijk dan alsjeblieft NIET naar Roel en Dido!
Jullie zitten de hele godganse dag al te zeiken over die twee. Zet 'm dan op de andere stream.
Die is helemaal Dido en Roel-vrij, hartstikke gezellig met die leuke andere bewoners. Echt helemaal choppie choppie choppie, lachen joh!
Dit is weer lekker achterlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
Gert leg mij even uit waarom Roel deze bevoorrechte positie heeft dat hij nu speciaal voor Dido muziek heeft mogen aanvragen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:24 schreef Gert het volgende:
Mensen kijk dan alsjeblieft NIET naar Roel en Dido!
Jullie zitten de hele godganse dag al te zeiken over die twee. Zet 'm dan op de andere stream.
Die is helemaal Dido en Roel-vrij, hartstikke gezellig met die leuke andere bewoners. Echt helemaal choppie choppie choppie, lachen joh!
Volgens mij gaat iedere bewoner een paar keer in de week naar de DBK om zijn/haar verhaal te doen. Kan ze mooi gebruik maken van de mogelijkheid en een verzoek indienen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Roel wordt gecoacht door Rob.
Zelf had hij dat muziekje bedacht.
Volgens mij, heeft hij dat gekregen omdat hij de speelkaarten heeft gepikt.
Rob heeft die kaarsjes bedacht en bedacht ook dat hart.
Ik geloof niet dat voor iedereen die DBK open staat. Die gaat alleen maar open als BB het bedachte idee wel leuk vindt voor de uitzending en dit is natuurlijk een leuk item om uit te zenden.
Ik dacht dat het aan mij lag...3 van de 4 streams op die 2 word echt teveel van het goede.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
Ze zijn vast de camera's aan het scherpstellen voor strakjes...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
Ja, zij had het meest gedronken. vandaar dat zij natuurlijk uitgezocht werd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:26 schreef Wickedangel het volgende:
Hahaha, ik zit bij te lezen, wat supergemeen om Calimero die opdracht te geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |