Ja behoorlijk! Kom op, die kerel is 44 en Ingrid is 25 toch? Ze heeft al meerdere keren duidelijk gemaakt dat ze niets van hem moest. Toch probeert ie nog steeds.. Behoorlijk kansloos.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:00 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat is toch je ergste nachtmerrie he?
Nou die hoop is bij deze vervlogen, ze helpen nu waar mogelijk mee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Hopelijk pikken ze dat niet, dan kan het nog leuk worden
Dat gun je ergste vijand nog niet eens.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:00 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat is toch je ergste nachtmerrie he?
Maar Ingrid was toen net een verliefde puber en dat was belachelijk volgens Hummie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss laten ze nu bewust de veroekjes van Roel inwilligen zodat het uiteindelijk tot steeds meer irritatie leid bij de overige bewoners
Ing is 28,maar dan nog.Griezel snap ook niet waar hij vandaan haalt dat Ing hem leuk zou vinden.Hij weet gewoon niet wanneer hij er mee moet stoppen,hij kan ook tever gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:02 schreef Mleentje het volgende:
[..]
Ja behoorlijk! Kom op, die kerel is 44 en Ingrid is 25 toch? Ze heeft al meerdere keren duidelijk gemaakt dat ze niets van hem moest. Toch probeert ie nog steeds.. Behoorlijk kansloos.
Gelijkheeft ze.quote:
Wat Lieske nu doet is prima.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:05 schreef F4iTH het volgende:
Lieske niet zo zeiken. Ga ook kaarsen en muziek vragen in de DBK voor een lekker romantisch avondje met je knuffelbeer in bad.![]()
Ze heeft wel ergens gelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:05 schreef F4iTH het volgende:
Lieske niet zo zeiken. Ga ook kaarsen en muziek vragen in de DBK voor een lekker romantisch avondje met je knuffelbeer in bad.![]()
LIESKE is oke okequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:06 schreef regenworm het volgende:
Lieske is een hele erg saaie meid
Heerlijke meid heeft gewoon schijt aan alles
Ach als het Roel en Lieske was geweest... (Lieske heeft zich in het begin nog lopen op tutten voor Roel... remember?)... dan was het een heel ander verhaal geweest!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef bunnyma het volgende:
Ze heeft wel ergens gelijk.
Alles is altijd voor de Roel/Dido show.
Vraag me af hoe jij zal reageren in deze situatiequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef ChantalC het volgende:
Lieske en Ingrid zijn gewoon jaloers... Sjankwal is weg, maar Lieske is voorgoed verpest door dat kreng!
Lieske tegen Ingrid; "Jij doet een liefdesverklaring tegen Rob.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef Falco het volgende:
Dr worden best harde woorden gezegd nu!
Voor zover ik weet heeft Roel dit zelf geregeld allemaal. Kunnen de anderen ook doen. De deur naar de DBK is voor iedereen open. Als ze zelf geen initiatief neemt kan Roel ook weinig aan doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heel normaal... Als er iets moois zou bloeien tussen 2 mensen vind ik dat prachtig... Dan wens ik ze alle sterkte...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
Vraag me af hoe jij zal reageren in deze situatie
Denk ut niet ze hebben gelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef ChantalC het volgende:
Lieske en Ingrid zijn gewoon jaloers... Sjankwal is weg, maar Lieske is voorgoed verpest door dat kreng!
Klopt Roel krijgt alles voor elkaar werkelijk alles.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij is Lies een beetje jaloers ook erbijMeid, get over it, je hebt je punt nu wel gemaakt.
Vind gewoon dat ze gelijk heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Waarom hebben ze gelijk? Leg me dat eens objectief uit?quote:
Nee, dank je heb ik de afgelopen weken genoeg gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:13 schreef farceman het volgende:
Regie: stream graag naar bubbelbad!
Ook dan was het een voorkeursbehandeling geweest.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach als het Roel en Lieske was geweest... (Lieske heeft zich in het begin nog lopen op tutten voor Roel... remember?)... dan was het een heel ander verhaal geweest!
Iets moois??quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heel normaal... Als er iets moois zou bloeien tussen 2 mensen vind ik dat prachtig... Dan wens ik ze alle sterkte...
Nou laat maar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:13 schreef farceman het volgende:
Regie: stream graag naar bubbelbad!
En dit ook... Gewoon leuke tv...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:14 schreef bunnyma het volgende:
Ook dan was het een voorkeursbehandeling geweest.
Maar het zal waarschijnlijk wel leuk zijn voor de uitzending.
Maar wat er nu gebeurt is echt niet normaal.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heel normaal... Als er iets moois zou bloeien tussen 2 mensen vind ik dat prachtig... Dan wens ik ze alle sterkte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |