quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
by the way.... vandaag 1e NOD-dag voor mij, en nog niks te bekennen.
edit vijf minuten later:ik ben dus ongesteld geworden .....
![]()
![]()
nieuwe nod mag op 23 december
Het is idd wel spannend, maar met mijn rare cyclussen weet je het nooit. Op evt. symptomen van het lichaam ga ik niet meer af, die vertrouw ik niet meer. Het is dus gewoon even afwachten. Ik zal jullie op de hoogte houden... tot nu toe nog niets te zien.....quote:Op donderdag 1 december 2005 09:05 schreef Belana het volgende:
Oe Diaan spannend! Nog andere symptonen?
Ja danke jequote:Op woensdag 30 november 2005 14:06 schreef dutchie het volgende:
Ik zag de naam MeNicole voorbij komen en wat zie ik nou in het vorige deel?Gefeliciteerd joh!
wel E.T het zaad is onder het gemiddelde, en de morfologie, of bouw was maar 3%, veels te weinig... en hoe ze kijken of ze goed naar boven zwemmen... je moet avond daarvoor dus klussen en dan dag daarna nemen ze wat baarmoederslijm en leggen dat onder microscoop en kijken hoe de zaadjes reageren en hoeveel er zitten... Hier was er niks tot bijna geen zaadjes te vinden, terwijl volgnes gyn de baarmoederslijmvlies perfect is... Dus het komt er op neer dat we al voor dit getest was we aangewezen waren op iui, maar omdat mijn eisprong door hormonen dus vroeger is dan verwacht, wordt deze cyclus weer geen iui gedaan, omdat het dan te laat zou zijn....quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:57 schreef E.T. het volgende:
Luna, ik begrijp dat het zaad doet wat het zou moeten doen? Of snap ik je niet helemaal?
Je zegt dat de IUI is afgeblazen, maar ze zouden toch alleen IUI doen als het zaad niet zelf richting eitjes zouden zwemmen? Dus op zich is dat dan dus toch goed juist?
hoe kijken ze eigenlijk of het zaad goed naar boven zwemt?
Het is hier nog rustig... niets te zien. Ook geen heel licht bloedverlies zoals twee maanden geleden. Heb wel aantal symptomen maar daar doe ik niet (s meer) op uit... ik wacht in ieder geval nog een week af voordat ik ga testen. Heb wel raar gevoel in mn buik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:22 schreef MeNicole het volgende:
Diaan hoe is het eigenlijk bij jou? Al iets te zien?
Oh jij maakt het spannend. Laten we hopen dat het weg blijftquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is hier nog rustig... niets te zien. Ook geen heel licht bloedverlies zoals twee maanden geleden. Heb wel aantal symptomen maar daar doe ik niet (s meer) op uit... ik wacht in ieder geval nog een week af voordat ik ga testen. Heb wel raar gevoel in mn buik.
Het is inderdaad erg spannend, maar we gaan nergens vanuit... ik ben wel eens later ongi geworden.... en ga er eigenlijk vanuit dat ik niet zwanger ben en weer (vroeg of laat) ongi word...quote:
Tja soms wel... maar ik ben inmiddels door mn rare cyclussen wel wijzer geworden dat het beter is om te wachten tot 10-14 dagen na mn NOD....quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
Maar heb je dan niet alsnog de neiging om te testen om 'de spanning' te doorbreken?
Heb jij dan een goede regelmatige cyclus? Dan zou ik het denk ik ook eerder doen hoor. Ik heb geen regelmatige cyclus en vertrouw er gewoon nu nog niet op.....quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef Ticootje het volgende:
pfff, knap hoor, als ik al een dag te laat zal zijn ren ik al naar de kast....
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:20 schreef Ladybos het volgende:
Spannend Diaan ! Ik durfde er niets over te zeggen in het gedicht, maar ik duim wel met je mee hoor !
Gewoon stug doorgaan.. en heel druk zijn met andere dingen zodat je er niet teveel aan kunt denken.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:34 schreef Wennie het volgende:
Jeetje Diaan, hoe hou je het vol![]()
![]()
Ik hoop dat er een dikke vette plus (of iets dergelijks) voor je tevoorschijn komt
Heeft denk ook met het "probleem" te maken heeft. Als het bij mij alleen om een cervixslijm probleem ging was het geen probleem geweest omdat dan door de IUI daar niets meer mee te maken hebt.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:22 schreef Bright het volgende:
Xanthe, lekker snel zeg! Hopelijk lukt alles ook gelijk
Dus jij wil eigenlijk zonder medicatie eerst proberen of zo? Hoe zit dat nu?
Wij zijn zelf eigenlijk niet zo voor de medicatie en hebben eigenlijk al besloten dat we niet zover als IVF willen gaan. Maar ik dacht dat je voor IUI ook zonder medicatie aan de slag kon. We zitten nog wel een beetje met het zaadprobleem (meer dan 1 miljoen of zo en dan opgewerkt minimaal 500.000 stuks) maar willen geen hormonenkuren.
umm ... was nog niet daar geweest, maar inmiddels een antwoord gerijmd ...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:42 schreef sinterkloon het volgende:
*attentie attentie even aandacht voor deze huishoudelijke mededeling graag*
Wil Meneer Bright zijn surprise op halen bij het afhaalloket van sinterkloon?
De grote OUD-sinterkloonviering!
*einde mededeling*
Moedige beslissing hoor Ticootje.... maar als ik het zo lees wel een hele goede denk ik. Gewoon weer echt gaan genieten van elkaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:43 schreef Ticootje het volgende:
Mijn ventje en ik hebben eens gepraat en we hebben min of meer besloten om kinderen toch maar weer op de lange termijn planning zetten. We zijn nu al best lang bezig en ik heb eigenlijk heel weinig zin in de mmm, dat wil dus al zeggen dat ik niet eens naar de HA wil om eens te vragen of er misschien wat mis is. Ik heb zelf zoiets van er zijn op dit moment andere dingen veel belangrijker, we hebben net een huisje gekocht, de trouwerij en mijn studie, vandaar. Ik doe natuurlijk niet weer aan de pil gaan, maar we stoppen wel met klussen op bepaalde tijden enzo, beetje de romantiek terug krijgen. Ik blijf wel meelezen met jullie hoor, en misschien doe ik over een jaartje wel weer proberen.....
Precies dat is het ook...quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Balen Diaan...
Je gaat toch op een gegeven moment hopen en denken 'zou het mss toch'.
Bezoekje aan de HA is niet zo'n hele gekke gedachte idd.
Heb je al een nieuwe NOD in gedachten?
Okay thanxquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Hij staat erin.
Leuk hoor, samenwonen. Allemaal zo spannend en nieuw enzo!
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, is volgens mij heel normaal. Veel succes met aftellen en vanmiddag. Dikke knuffel van mijquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben aan het aftellen hier, nog maar een paar uur en dan zit ik bij de gyn. Ik heb om 14.30 een afspraak en ik heb echt zo slecht geslapen vannacht door de zenuwen.![]()
Hij gaat dus verhuizen naar mijquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:02 schreef Bright het volgende:
Mooi, diaan! Maar, waarom ga jij verhuizen als hij nu lekker dichtbij komt?
of hij gaat verhuizen naar jou, dat kan natuurlijk ook
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:28 schreef Ticootje het volgende:
is er dan nog wel een kamertje over????
Het is idd een zorg minder, Peaceman had er wel vertrouwen in, ik wat minder... maar het is helemaal goed gekomen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:50 schreef Martineke het volgende:
way leuk Diaanweer een zorg minder, fijn *zucht* heb je nog van dat leuke haar?? zit net in je fotoboek te spieken en vind je haar zo leuk
Thanx BEquote:Op donderdag 15 december 2005 17:18 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, Slaapmeisjes verhaal staat een beetje hier: Zwangerschapshormonen/ Hormonale gekte.... en een beetje hier: Het "duim-Slaapmeisje-door-de-punctie" topic
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik word er net op gewezen dat ik het verkeerde linkje heb gegeven idd!
De eerste klopt niet en moet natuurlijk het 'als zwanger worden...' topic zijn.
Deze dus: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#12)
Shit, dat wil je nu niet erbij hebben.Hopelijk heb je snel duidelijkheid!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:33 schreef Xanthe het volgende:
Grrr haal mij maar weer uit het lijstje ik ben ongesteld geworden. En wat er nu gaat gebeuren is onduidelijk , maandag bellen met mijn gyn en dan bespreken wat we gaan doen. Dit omdat ik ook nog geen toestemming heb van de zorgverzekeraar voor het gebruik van de medicatie. Op aanraden van de gyn die me vandaag heeft terug gebeld contact opgenomen met de zorgverzekeraar maar die kan me niet echt helpen. Ze heeft wel een groeps mail verstuurd naar de betreffende afdeling en nu is het hopen dat degene die mijn aanvraag op het bureau heeft liggen deze met spoed behandeld en ik misschien maandag alsnog kan beginnen met spuiten van de hormonen.
Dank je, heeft voor ons ook een echte betekenis. Zal wel in herhaling vallen , maar we hebben bijna 8 jaar overgedaan om zwanger te worden. Isis was de egyptische godin van de vruchtbaarheid. Dus voor ons stond al heel vroeg vast dat als we een dochter zouden krijgen zij Isis zou heten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
@Xanthe.. ik vind de naam van je dochter trouwens geweldig mooi, is ooit mn nickname geweest
voor mij was het geen herhaling, ik wist het verhaal "erachter" niet, maar het is me helemaal duidelijk en vind het een hele mooie gedachte. Die egyptenaren waren geweldig trouwensquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:20 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Dank je, heeft voor ons ook een echte betekenis. Zal wel in herhaling vallen , maar we hebben bijna 8 jaar overgedaan om zwanger te worden. Isis was de egyptische godin van de vruchtbaarheid. Dus voor ons stond al heel vroeg vast dat als we een dochter zouden krijgen zij Isis zou heten.
Ow dit is echt frustrerend zeg. Kan me voorstellen dat je even niet zoveel zin hebt om wat te zeggen.. heel logisch. In ieder geval veel sterkte en heb je snel duidelijkheid. Dikke knuffelquote:Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef lunastar het volgende:
hoi dames
pmgirl wat spijtig dat ze je weer gevonden hebben
als ze mij nu maar eens vonden, de test was gisteren toch negatief, en normaal bij clomid moeten ze toch op tijd komen... ik zit dik in een dip....
sorry dames dat ik niet veel zeg...
maar ik duim voor jullie hoor
Je bedoelt dat de ex van je man dat tegen je schoonouders heeft verteld??? En je schoonouders tegen jou? ze hadden misschien beter niets kunnen zeggen, zie geen toegevoegde waarde van zo'n gesprekquote:Op donderdag 22 december 2005 15:31 schreef Ticootje het volgende:
ik kom weer even hier kijken, ff spuwen...
De ex-vriendin van mijn man was eergister mn schoonouders tegengekomen. Die had iets gezegd over het feit dat mijn man nooit een scheiding had aan moeten vragen en dat ie bij zijn exvrouw had moeten blijven, en dat terwijl zij de voornaamste reden van hun scheiding is.
En ook ik kwam er niet goed vanaf, ze heeft dus doodleuk gezegd dat als ik geen kinderen kan krijgen dat onze relatie dus ten dode is opgeschreven.
EN BEDANKT STOM MENS!!![]()
![]()
ex vriendin en ex vrouw zijn verschillend...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:35 schreef bixister het volgende:
eh ticootje, zijn die exvriendin en die exvrouw 2 verschillende mensen? en kun jij 't goed met mevrouw de exvriendin vinden? ik vind 't maar flauw dat ze dit aan jou vertelt.
Even voor mijn "beeld" hij is dus getrouwd geweest, daarna gescheiden en toen die vriendin (nu ex-vriendin) gehad... heeft zij het tegen je verteld of je schoonouders?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ex vriendin en ex vrouw zijn verschillend...
en nee ik mag haar niet...
ja het moet nu 11 januari zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
glossy. Je NOD staat nog steeds op 17 december. Wil je al met iets anders in de lijst?
Ik heb ze vorig jaar even gebruikt, in combinatie met het testen van mijn baarmoederslijm (gewoon wat met een vinger bij je baarmoedermond weg halen, wonderlijk hoe dat veranderd door je cyclus heen.)quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:39 schreef glossy het volgende:
ik heb een ovaluatie test gekocht bij babybrabbel,ben benieuwd morgen de 1ste gebruiken.
hebben jullie wel is zo een test gebruikt en wat was je ervaring er mee.
ik had ze vrij goed koop vanwege dat dit de laatste maand was om ze te gebruiken
Heb je zo'n lange cyclus dan? Want je NOD staat op 13 Januari en dat is bijna 4 weken na de zaterdag dat jij denkt je eisprong gevoeld te hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:01 schreef Suzziieee het volgende:
SpekkieHet zit jou ook maar niet mee....
![]()
Ik ben erg benieuwd deze maand...
[...]
lol - als jullie maar niet denken dat er in dit jaar nog wordt getest hoor!!quote:Op maandag 26 december 2005 22:00 schreef lunastar het volgende:
spekkie dikke knuffel, spijtig weer...
voor elle-driver en bright![]()
Klinkt leuk , waar kan je dat doen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:57 schreef glossy het volgende:
ik heb via internet gependeld en via mijn berekening en via iemand anders die het had gedaan voor mij kwam er bij bijde het zelfde uit,zwanger in januari 2006,ben benieuwd of het ook uit komt.
mijn cyclus is opzich wel goed vind ik zelf eerst 30 dagen en vorige maand 28 dagen.
Ow spannend zeg..... keep my fingers crossed en gooi er natuurlijk een paar jompels tegenaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:04 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Klinkt leuk , waar kan je dat doen?
Hier weer een FM gehad en hij was nu 14mm (of was het nou 16???) , morgen weer terug naar het ziekenhuis en nog een echo om te kijken hoe het er dan voor staat.
Zoals het er nu naar uit ziet hebben we donderdag of vrijdag de inseminatie!![]()
pendelen kan je ook zelf doen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow spannend zeg..... keep my fingers crossed en gooi er natuurlijk een paar jompels tegenaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* is ook wel benieuwd waar je kunt laten pendelen op internet
Het witte papier leg je dan op de grond of tafel? En gaat de ring vanzelf bewegen...quote:Op woensdag 28 december 2005 10:03 schreef glossy het volgende:
[..]
pendelen kan je ook zelf doen.
doe een touwtje aan je ring,beide benen op de grond.
leg een wit papier voor je en hang daar je ring boven die je aan het touwtje hebt gehangen en houd ie tussen duim en wijs vinger vast,vraag eerst wat ja ,nee,misschien is en stel dan de vraag wat je graag wilt weten bv word ik zwanger volgende maand ofzo
suc6
ik heb het zelf gedaan en het laten doen op een andere site en daar kwam beide het zelfde uit
papier leg je op tafel zodat je de ring er net boven kan hangen,uit stilstand van de ring ,gaat het vanzelf bewegen als je een vraag steld.maar eerst vragen wat ja,nee enmisschien isquote:Op woensdag 28 december 2005 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het witte papier leg je dan op de grond of tafel? En gaat de ring vanzelf bewegen...
Dus ik moet eerst vragen wat is JA? wat is NEE? en wat is MISSCHIEN? (en dan gaat de ring bewegen??)
Elle das balen zeg..... dikke knuffel
Die streepjesregen moet toch echt in januari 2006 komen hoor.....
Okay... vanavond ofmorgen maar eens proberen, maar je kunt dus ook voor iemand anders pendelen? Dan moet je bijv. vragen... wordtquote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef glossy het volgende:
[..]
papier leg je op tafel zodat je de ring er net boven kan hangen,uit stilstand van de ring ,gaat het vanzelf bewegen als je een vraag steld.maar eerst vragen wat ja,nee enmisschien is
ja kan ook ik heb het in 1ste instantie ook laten doen,en later zelf gedaanquote:Op woensdag 28 december 2005 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... vanavond ofmorgen maar eens proberen, maar je kunt dus ook voor iemand anders pendelen? Dan moet je bijv. vragen... wordtzwanger in januari 2006?
Okay... ik ga het proberen als ik thuis ben ben nu aan het werkquote:Op woensdag 28 december 2005 11:18 schreef glossy het volgende:
[..]
ja kan ook ik heb het in 1ste instantie ook laten doen,en later zelf gedaan
dat van met de hand wist ik ook niet ga ik ook maar is uitproberenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... ik ga het proberen als ik thuis ben ben nu aan het werk
Dit kende ik niet, ik kende wel met ring aan touwtje boven je hand pendelen om te kijken hoeveel kinderen en geslacht kinderen je krijgt...
Ik ken deze manier ook niet...ben benieuwd,geloof er niet in maar vind het wel interressant.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
Dit kende ik niet, ik kende wel met ring aan touwtje boven je hand pendelen om te kijken hoeveel kinderen en geslacht kinderen je krijgt...
Als de ring draait, is een meisje, al de ring heen en weer slingert, is het een jongen en na elke keer boven je hand gehouden, moet je de ring aan het touwtje even 3 keer naast je hand op en neer doen... op een gegeven moment gaat de ring stil hangen boven je hand.. dan is het klaar.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:47 schreef glossy het volgende:
[..]
dat van met de hand wist ik ook niet ga ik ook maar is uitproberen
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:04 schreef Suzziieee het volgende:
ÍK heb net op de manier van glossy gependelt en bij mij kwam er uit:
Ben ik nu zwanger? misschien
Ben ik januari 2006 zwanger? ja
Heb het 2x gedaan...en 2x hetzelfde....straks nog eens doen...vind het wel wazig
Damn - zo blijft er maar weinig over zegquote:Op woensdag 28 december 2005 10:02 schreef elle_driver het volgende:
![]()
Dit keer een cyclus van 34 dagen.
Doe mijn NOD maar op 30 januari.
spannendquote:Op woensdag 28 december 2005 14:22 schreef Xanthe het volgende:
Vrijdag de inseminatie!!!
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:22 schreef Xanthe het volgende:
Vrijdag de inseminatie!!!
echt niet?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef lunastar het volgende:
Elle-driver wat spjtig ... hopelijk januari
xanthe veel succes voor vrijdag;..
dat over hand-pendelen ken ik niet.. maar heb me ook ergens laten pendelen en 1 kwam jan'06 uit en 2 andere maart'06...
Maar heb me ook nog is eerder laten pendelen en die kwamen jan van dit jaar uit en sept en nov van dit jaar.. en zoals jullie wel weten is dit dus niet uitgekomen dus ik weet het eigenlijk niet echt of ik het moet geloven...
Idem! En Xanthe, laten we hopen dat vrijdag alles naar wens verloopt. Heel veel succes!!!quote:dames![]()
Gisterenavond niet meer aan toegekomen... net gedaan... ook ik zal in januari 2006 zwanger zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]is inderdaad erg wazig maar zou wel geweldig zijn zeg. Hopelijk klopt het ook voor jullie beiden. Ik ben nu nog nieuwsgieriger naar wat ie bij mij doet.... kan niet wachten om naar huis te gaan, maar zal pas rond 8 uur kunnen pendelen als Twan in bed ligt...
quote:
5 weken na de curettage belde de gyn om te weten hoe het ging enzo. Hij zei dat het soms wel wat langer kon duren voor het weer op gang kwam. Verder geen afspraak erover gemaakt ofzo. Denk dat als het over een maand nog niet geweest is ik wel naar de gyn bel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:20 schreef Xanthe het volgende:
Bummer Meimeltje. Is je nog gezegd wanneer je weer contact op moest nemen met de gyn? Ik moest na mijn curretage oa. weer contact opnemen met ze als het langer dan 8 weken duurde voordat ik weer ongesteld zou worden. Hier zit je natuurlijk niet op te wachten als je zwanger wilt worden, sterkte.
Daar jompel ik opquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:30 schreef easy-going het volgende:
Mijn wens voor dit topic is dat het zo snel mogelijk alleen nog maar uit nieuwe users bestaat!!
Dan kunnen we beter jompelen dat dit topic gewoon eigenlijk niet meer nodig isquote:
Die nachtrust heb je dan toch ook niet nodig? Juist alle tijd dat je wakker bent benutten!quote:Op zondag 1 januari 2006 19:20 schreef PM-girl het volgende:
Hier breken binnenkort de klusdagen weer aan, maar met onze 'gezinsuitbreiding (puppy) hebben we weinig nachtrust!
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
He jakkes Beaker... wat naar...
[..]
Die nachtrust heb je dan toch ook niet nodig? Juist alle tijd dat je wakker bent benutten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |