ja het moet nu 11 januari zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
glossy. Je NOD staat nog steeds op 17 december. Wil je al met iets anders in de lijst?
Ik heb ze vorig jaar even gebruikt, in combinatie met het testen van mijn baarmoederslijm (gewoon wat met een vinger bij je baarmoedermond weg halen, wonderlijk hoe dat veranderd door je cyclus heen.)quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:39 schreef glossy het volgende:
ik heb een ovaluatie test gekocht bij babybrabbel,ben benieuwd morgen de 1ste gebruiken.
hebben jullie wel is zo een test gebruikt en wat was je ervaring er mee.
ik had ze vrij goed koop vanwege dat dit de laatste maand was om ze te gebruiken
Heb je zo'n lange cyclus dan? Want je NOD staat op 13 Januari en dat is bijna 4 weken na de zaterdag dat jij denkt je eisprong gevoeld te hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:01 schreef Suzziieee het volgende:
SpekkieHet zit jou ook maar niet mee....
![]()
Ik ben erg benieuwd deze maand...
[...]
lol - als jullie maar niet denken dat er in dit jaar nog wordt getest hoor!!quote:Op maandag 26 december 2005 22:00 schreef lunastar het volgende:
spekkie dikke knuffel, spijtig weer...
voor elle-driver en bright![]()
Klinkt leuk , waar kan je dat doen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:57 schreef glossy het volgende:
ik heb via internet gependeld en via mijn berekening en via iemand anders die het had gedaan voor mij kwam er bij bijde het zelfde uit,zwanger in januari 2006,ben benieuwd of het ook uit komt.
mijn cyclus is opzich wel goed vind ik zelf eerst 30 dagen en vorige maand 28 dagen.
Ow spannend zeg..... keep my fingers crossed en gooi er natuurlijk een paar jompels tegenaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:04 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Klinkt leuk , waar kan je dat doen?
Hier weer een FM gehad en hij was nu 14mm (of was het nou 16???) , morgen weer terug naar het ziekenhuis en nog een echo om te kijken hoe het er dan voor staat.
Zoals het er nu naar uit ziet hebben we donderdag of vrijdag de inseminatie!![]()
pendelen kan je ook zelf doen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow spannend zeg..... keep my fingers crossed en gooi er natuurlijk een paar jompels tegenaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* is ook wel benieuwd waar je kunt laten pendelen op internet
Het witte papier leg je dan op de grond of tafel? En gaat de ring vanzelf bewegen...quote:Op woensdag 28 december 2005 10:03 schreef glossy het volgende:
[..]
pendelen kan je ook zelf doen.
doe een touwtje aan je ring,beide benen op de grond.
leg een wit papier voor je en hang daar je ring boven die je aan het touwtje hebt gehangen en houd ie tussen duim en wijs vinger vast,vraag eerst wat ja ,nee,misschien is en stel dan de vraag wat je graag wilt weten bv word ik zwanger volgende maand ofzo
suc6
ik heb het zelf gedaan en het laten doen op een andere site en daar kwam beide het zelfde uit
papier leg je op tafel zodat je de ring er net boven kan hangen,uit stilstand van de ring ,gaat het vanzelf bewegen als je een vraag steld.maar eerst vragen wat ja,nee enmisschien isquote:Op woensdag 28 december 2005 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het witte papier leg je dan op de grond of tafel? En gaat de ring vanzelf bewegen...
Dus ik moet eerst vragen wat is JA? wat is NEE? en wat is MISSCHIEN? (en dan gaat de ring bewegen??)
Elle das balen zeg..... dikke knuffel
Die streepjesregen moet toch echt in januari 2006 komen hoor.....
Okay... vanavond ofmorgen maar eens proberen, maar je kunt dus ook voor iemand anders pendelen? Dan moet je bijv. vragen... wordtquote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef glossy het volgende:
[..]
papier leg je op tafel zodat je de ring er net boven kan hangen,uit stilstand van de ring ,gaat het vanzelf bewegen als je een vraag steld.maar eerst vragen wat ja,nee enmisschien is
ja kan ook ik heb het in 1ste instantie ook laten doen,en later zelf gedaanquote:Op woensdag 28 december 2005 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... vanavond ofmorgen maar eens proberen, maar je kunt dus ook voor iemand anders pendelen? Dan moet je bijv. vragen... wordtzwanger in januari 2006?
Okay... ik ga het proberen als ik thuis ben ben nu aan het werkquote:Op woensdag 28 december 2005 11:18 schreef glossy het volgende:
[..]
ja kan ook ik heb het in 1ste instantie ook laten doen,en later zelf gedaan
dat van met de hand wist ik ook niet ga ik ook maar is uitproberenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... ik ga het proberen als ik thuis ben ben nu aan het werk
Dit kende ik niet, ik kende wel met ring aan touwtje boven je hand pendelen om te kijken hoeveel kinderen en geslacht kinderen je krijgt...
Ik ken deze manier ook niet...ben benieuwd,geloof er niet in maar vind het wel interressant.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
Dit kende ik niet, ik kende wel met ring aan touwtje boven je hand pendelen om te kijken hoeveel kinderen en geslacht kinderen je krijgt...
Als de ring draait, is een meisje, al de ring heen en weer slingert, is het een jongen en na elke keer boven je hand gehouden, moet je de ring aan het touwtje even 3 keer naast je hand op en neer doen... op een gegeven moment gaat de ring stil hangen boven je hand.. dan is het klaar.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:47 schreef glossy het volgende:
[..]
dat van met de hand wist ik ook niet ga ik ook maar is uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |