abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33211531
Zorgverzekeraar neemt het met spoed in behandeling , ziekenhuis stuurt nu een nieuwe fax daar heen en nu hopen nog iets te kunnen regelen met de apotheek zodat zij het vanmiddag in huis hebben..... Aaaarrrggghhhhhhhh.......
pi_33213347
Nou ja, Xanthe, toch goed van de verzekeraar. We hopen met je mee hoor!!

PM-girl, het zou inderdaad bijzonder zijn als blijkt dat we de hele MMM eigenlijk niet nodig hebben
pi_33214066
Yessssssssssssssss!!!! De gyn zegt dat we kunnen beginnen , as. zaterdag de 1e fm meting.
De verzekeraar gebeld nadat de boel per fax verzonden was en die hebben het direct terwijl ik nog aan de lijn hing in orde gemaakt en als het goed is per fax de goedkeuring al naar de apotheek verzonden. Deze apotheek moet het weer naar een andere apotheek zenden en daar kan ik vanmiddag na 3 uur de medicijnen ophalen. Vanavond spuiten...
1e Poging is nu dus een feit!
pi_33214205
He wat fijn Xanthe! En nu maar hopen dat het een succes wordt!

Alle andere wachtenden ook veel succes en klusplezier gewenst...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 19 december 2005 @ 12:40:08 #155
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33214591
Jihaaa Xanthe, groen licht. Wat fijn, wat fijn! Bizar dat je afhankelijk van zo´n samenwerking en geregel moet zijn om te kunnen beginnen. Maar geweldig dat het geregeld is! Succes!
De andere dames natuurlijk ook veel succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_33214892
Xanthe,ook al weer aan een nieuwe poging begonnen.Dat gaat vlot hier. (Ben alleen vergeten of het nu IUI was of ivf?) Ik zal nog even moeten wachten tot volgend jaar.Krijg de neiging om iedere minuut mijn polisvoorwaarden door te lezen,of ze nu echt wel die 1e ivf vergoeden En de medicijnen ook,da's ook belangrijk.Maar goed,eerst de verhuizing maar,dan zijn we al in volgend jaar aanbeland.

Groetjes,Minoes
  maandag 19 december 2005 @ 20:01:19 #157
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_33224076
xanthe wat een goed nieuws...

Ik weet niet wie het vroeg, maar de iui poging is afgebroken, maar de gyn zei dat 1 zaadje genoeg is, dus dat het nog altijd zonder iui zou kunnen... Hier dus nog niet ongi... maar ik betwijfel het... voorgevoelens he...

ik duim voor jullie allemaal...

groetjes
  maandag 19 december 2005 @ 20:47:59 #158
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33225404
Xanthe woehoeeeeee t is een feit *spring spring* t is een feit *spring spring* goed hoor
pi_33225792
Drama's alom hier vanmiddag.
Bij de apotheek aangekomen blijkt ineens dat ik een eigen bijdrage van bijna 200,- moest betalen en dat terwijl er dus een goedkeuring was van de verzekeraar. Vanaf de apotheek een heel lang telefoontje moeten plegen met de verzekeraar eind van het liedje is dat ze vergoeden volgens de gvs wat inhoud dat de eigen bijdrage afkomstig is doordat er een goedkoper , vergelijkbaar middel op de markt is. Dat zegt men tenminste.
Wat blijkt is dat dit niet waar is , middelen die hierop lijken zijn op de Nederlandse markt niet verkrijgbaar. Stukje van de site van Freya ;
Uitleg verandering vergoeding Menopur
Menopur is enkele jaren geleden in hetzelfde vergoedingscluster geplaatst als twee andere zwangerschapshormonen (recombinant FSH middelen). Menopur is hooggezuiverd, urinair humaan FSH. Deze beslissing is teruggedraaid vanwege een procedurefout. Naar aanleiding hiervan is Menopur teruggeplaatst in het cluster van de oude, ongezuiverde (en niet meer verkrijgbare) urinaire middelen. De vergoedingslimiet in dit cluster ligt lager. Dit betekent dat Menopur tot een lager bedrag wordt vergoed. Daarom kan van u een bijbetaling worden gevraagd. Deze bijbetaling geldt alleen als uw verzekeringsmaatschappij (zoals hierboven uitgelegd is) dit niet vergoedt. Aan het geneesmiddel Menopur is helemaal niets veranderd. Ferring, de producent van Menopur, heeft onlangs besloten om de prijs van Menopur met 10% te verlagen.

En in het lijstje van verzekeraars die dit wel zouden vergoeden staat dus ook mijn verzekeraar (ik ben 2 jaar terug juist overgestapt omdat zij het zo volledig vergoedingen systeem hadden op dit gebied).

Uiteindelijk heeft mijn man nog gebeld en werd dood weg afgesnauwd door een bitch dat hierover al contact was geweest en dat het toen al verteld was en daarmee was de zaak afgedaan.

Ik heb zelf daarna nog eens gebeld met de vraag hoe het zat met de vergoeding van IVF en natuurlijk de medicatie en wat als medicatie een eigen bijdrage zou hebben of deze bijdrage dan ook vergoed zou worden. Volmondig kreeg ik telkens ja te horen. Waarop ik dus uiteindelijk aangaf wel bij hun verzekerd te zijn en waarom het dan ineens niet meer vergoed word. Hierop kon ze me geen antwoord geven te meer omdat ze het nog niet bij de hand had gehad en de betreffende afdeling niet meer bereikbaar was.

Voordat ik uberhaupt naar huis was gegaan ben ik langs mijn ouders gegaan en paps was thuis en heb daar een flink potje zitten uithuilen dat op deze manier een 2e kindje er waarschijnlijk niet in zat. De schatten hebben de medicatie voor ons opgehaald en betaald , wat niet weg neemt dat we het wel terug moeten betalen , maar zodat we toch kunnen beginnen.

Freya heb ik een mail gestuurd met de verzekerings vraag en woensdag kan ik ze bellen als ik nog geen antwoord heb. Maar dit verhaal krijgt dus nog een staartje....
  maandag 19 december 2005 @ 21:45:52 #160
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_33227707
Mmmm, dat drukt het goede nieuws wel flink de kop in! Shit...

Hier een lichte buikpijn, maar ben er niet zeker van dat die door mijn as menstruatie komt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:46:18 #161
94046 PM-girl
pi_33237135
Vanmorgen toen de wekker was gegaan even genieten (tegen beter weten in) van het idee dat het ZOU kunnen.
Helaas, daarna bleek meteen het tegendeel....
21 januari nieuwe NOD.
*
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:21:33 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33237489
Balen PM-girl.
pi_33237623
PM-girl , Vervloekte rode duivels ook

Nog even goed nieuws van hier.
De mevrouw die ik gisteren aan de lijn had en waarbij ik me voordeed als potentiele nieuwe klant heeft het een en ander voor me uitgezocht vanmorgen. Lange discussies gehad over het wel of niet vergoeden van de eigen bijdrage.
Maar het word 100% vergoed vanuit mijn aanvullende verzekering!
Ik wist wel dat ik gelijk had...
Echter de eigen bijdrage moet ik eerst zelf voldoen en kan ik declareren bij de verzekeraar...
Behoorlijk slecht geslapen en het was dus niet nodig geweest. Als nou niet elk jaar de regels maar veranderen zodat het voor iedereen ook duidelijk is hoe het in elkaar steekt....

Mijn nieuwe NOD zal zo rond 14 januari zijn.
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:41:21 #164
24188 Belana
kloon van belana
pi_33237748
Xanthe goed nieuws!

PM girl, das weer balen... potverdorie...
stormy waters...
sailin'
pi_33237909
Na alle stress en de huilbui van gisteren blijf ik zelfs vandaag nog een emotioneel wrak. Lijkt of ik even helemaal leeg ben en dat terwijl alles nu is opgelost en in orde is....
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:09:41 #166
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_33238208
Xanthe.... kan me er wel iets bij voorstellen hoor, gaat je ook niet in de koude kleren zitten en is na 1 dag ook niet helemaal vergeten natuurlijk...

PM girl.... balen....

Voor beiden een dikke knuffel

tot nu toe een decembermaand zonder 2 streepjes...

@Xanthe.. ik vind de naam van je dochter trouwens geweldig mooi , is ooit mn nickname geweest
Make love, not war ☮
pi_33238376
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:09 schreef Diaan73 het volgende:

@Xanthe.. ik vind de naam van je dochter trouwens geweldig mooi , is ooit mn nickname geweest
Dank je, heeft voor ons ook een echte betekenis. Zal wel in herhaling vallen , maar we hebben bijna 8 jaar overgedaan om zwanger te worden. Isis was de egyptische godin van de vruchtbaarheid. Dus voor ons stond al heel vroeg vast dat als we een dochter zouden krijgen zij Isis zou heten.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:46:15 #168
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33241913
Xanthe meis, drama indd. je voelt je dan gelijk zo leeg he na zoiets gelukkig is het allemaal weergoed gekomen,. ik hoop dat je vannacht weer goed slaapt.

en je mag toch beginnen en je vader en moeder zijn schatten

PM Girl balen zeg
pi_33242320
Wow, Xanthe, wat een gedoe toch weer! En dat voorschieten, da's toch ook flauw; mensen die dat geld niet een paar maanden kunnen missen worden dus toch de dupe! Je zou natuurlijk ook de wettelijke rente kunnen toevoegen aan het declaratieformulier
Nou ja, in ieder geval gaat het nu toch gebeuren! - lieve ouders heb je trouwens
Heeeeel veel succes!

PM, ook erg jammer, zeg! Denk je net - bijna - te kunnen gaan genieten, is't toch weer fout ...
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:03:12 #170
114177 Diaan73
pi_33245593
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:20 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Dank je, heeft voor ons ook een echte betekenis. Zal wel in herhaling vallen , maar we hebben bijna 8 jaar overgedaan om zwanger te worden. Isis was de egyptische godin van de vruchtbaarheid. Dus voor ons stond al heel vroeg vast dat als we een dochter zouden krijgen zij Isis zou heten.
voor mij was het geen herhaling, ik wist het verhaal "erachter" niet, maar het is me helemaal duidelijk en vind het een hele mooie gedachte. Die egyptenaren waren geweldig trouwens
Make love, not war ☮
pi_33247949
Ik was gisteren ook helemaal ontdaan van dat lieve gebaar van mijn ouders. Dat zij het geld wel hebben weet ik wel , maar ik zou zoiets nooit en te nimmer aan ze vragen. Zeker omdat mijn relatie met ze zo ontzettend slecht geweest is (zo slecht dat er zelfs 5 jaar geen contact was) maar paps en met name mams zijn zo ontzettend bij gedraaid sinds Isis er is en mijn relatie met hun is zeker dit jaar enorm gegroeid.
En na dit gebaar.... blijkt toch zeker dat ondanks de fouten die er gemaakt zijn in het verleden ze toch enorm met ons begaan zijn. Misschien helemaal omdat het probleem van zwanger worden ook bekend is bij hun. Mijn moeder zou niet zwanger kunnen worden , behalve als de zon en de maan de goede stand zouden hebben. Ze hadden de moed al opgegeven en toen kwam ik
  woensdag 21 december 2005 @ 11:03:08 #172
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_33268437
hoi dames

pmgirl wat spijtig dat ze je weer gevonden hebben

als ze mij nu maar eens vonden, de test was gisteren toch negatief, en normaal bij clomid moeten ze toch op tijd komen... ik zit dik in een dip....

sorry dames dat ik niet veel zeg...

maar ik duim voor jullie hoor
pi_33268601
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor!
Snap best dat je in een dip zit , als je zit te wachten op je NOD en je bent al een paar dagen overtijd krijg je tenslotte toch hoop op een 2e streepje en als de test dan wat anders aangeeft en je ook geen rode duivels hebt....
Misschien kun je eens contact opnemen met je arts? Weet niet of dat zin heeft , ben niet zo bekend met Clomid , maar als je er regelmatig van zou moeten zijn en je bent het niet....
Sterkte!
  woensdag 21 december 2005 @ 12:32:52 #174
114177 Diaan73
pi_33270761
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef lunastar het volgende:
hoi dames

pmgirl wat spijtig dat ze je weer gevonden hebben

als ze mij nu maar eens vonden, de test was gisteren toch negatief, en normaal bij clomid moeten ze toch op tijd komen... ik zit dik in een dip....

sorry dames dat ik niet veel zeg...

maar ik duim voor jullie hoor
Ow dit is echt frustrerend zeg. Kan me voorstellen dat je even niet zoveel zin hebt om wat te zeggen.. heel logisch. In ieder geval veel sterkte en heb je snel duidelijkheid. Dikke knuffel
Make love, not war ☮
  woensdag 21 december 2005 @ 22:31:24 #175
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_33290893
thx dames... ik denk dat ik nog weekje afwacht en dan mijn gyn is opbel... heb hier nog provera liggen.... eventueel kan ik dat dan innemen als zij akkoord gaat....

ik blijf duimen voor jullie allemaal hoor..
  donderdag 22 december 2005 @ 12:20:28 #176
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33304297
lunastar
pi_33310796
ik kom weer even hier kijken, ff spuwen...

De ex-vriendin van mijn man was eergister mn schoonouders tegengekomen. Die had iets gezegd over het feit dat mijn man nooit een scheiding had aan moeten vragen en dat ie bij zijn exvrouw had moeten blijven, en dat terwijl zij de voornaamste reden van hun scheiding is.
En ook ik kwam er niet goed vanaf, ze heeft dus doodleuk gezegd dat als ik geen kinderen kan krijgen dat onze relatie dus ten dode is opgeschreven.

EN BEDANKT STOM MENS!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_33310936
eh ticootje, zijn die exvriendin en die exvrouw 2 verschillende mensen? en kun jij 't goed met mevrouw de exvriendin vinden? ik vind 't maar flauw dat ze dit aan jou vertelt.
  donderdag 22 december 2005 @ 15:37:10 #179
114177 Diaan73
pi_33311008
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:31 schreef Ticootje het volgende:
ik kom weer even hier kijken, ff spuwen...

De ex-vriendin van mijn man was eergister mn schoonouders tegengekomen. Die had iets gezegd over het feit dat mijn man nooit een scheiding had aan moeten vragen en dat ie bij zijn exvrouw had moeten blijven, en dat terwijl zij de voornaamste reden van hun scheiding is.
En ook ik kwam er niet goed vanaf, ze heeft dus doodleuk gezegd dat als ik geen kinderen kan krijgen dat onze relatie dus ten dode is opgeschreven.

EN BEDANKT STOM MENS!!
Je bedoelt dat de ex van je man dat tegen je schoonouders heeft verteld??? En je schoonouders tegen jou? ze hadden misschien beter niets kunnen zeggen, zie geen toegevoegde waarde van zo'n gesprek Ronduit belachelijk zeg.... merry christmas.... maar Ticootje probeer je er niets van aan te trekken joh... jij weet zelf het beste hoe je relatie is en laat dat niet verknallen door zo'n stomme ex. En je kerstdagen ook niet..... dikke knuffel
Make love, not war ☮
pi_33311708
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:35 schreef bixister het volgende:
eh ticootje, zijn die exvriendin en die exvrouw 2 verschillende mensen? en kun jij 't goed met mevrouw de exvriendin vinden? ik vind 't maar flauw dat ze dit aan jou vertelt.
ex vriendin en ex vrouw zijn verschillend...
en nee ik mag haar niet...
  donderdag 22 december 2005 @ 16:03:32 #181
114177 Diaan73
pi_33311904
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ex vriendin en ex vrouw zijn verschillend...
en nee ik mag haar niet...
Even voor mijn "beeld" hij is dus getrouwd geweest, daarna gescheiden en toen die vriendin (nu ex-vriendin) gehad... heeft zij het tegen je verteld of je schoonouders?
Make love, not war ☮
pi_33312054
nou, misschien mag zij jou ook niet zo. joh, met een dikke korrel zout nemen hoor. viavia verhalen vind ik toch altijd al wat riskant. volgende keer op tijd afkappen en zeggen dat je dat soort dingen liever zelf met je schoonmoeder bespreekt.
pi_33318652
tis gewoon een supergemene opmerking...

lekkere kerstgedachte...

en voor de gene die t niet snappen... De ex vriendin van mijn man heeft t gezegt, JALOERS?
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:12:05 #184
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_33346863
Hey spekkie hoe is het met je? vandaag je NOD??

Marie ook voor jouw spannend....

ik duim heel hard voor de noders van de laatste dagen... wie weet sluiten ze deze maand heel goed af.... alvast toi toi toi

groetjes
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:23:30 #185
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_33347229
Hier inderdaad een spannend dagje, Luna. Mijn temperatuur is t.o.v. afgelopen dagen één tiende graad gezakt, en heb vandaag één druppeltje bloed verloren. Ik denk dat mijn ongi wel door gaat zetten, helaas
Ben dus ook de hele dag aan het "broekloeren".
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 23 december 2005 @ 20:33:39 #186
94046 PM-girl
pi_33353390
Zou jammer zijn Marie, maar het blijft nog even spannend!!
*
  vrijdag 23 december 2005 @ 22:14:46 #187
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33355945
Ladies, hier wordt weer flink geduimd voor iedereen hoor!
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 24 december 2005 @ 09:54:26 #188
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_33364694
vandaag ongesteld geworden... nieuwe nod ten vroegste op 24 januari

groetjes en toi toi toi
  zaterdag 24 december 2005 @ 09:56:21 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33364713
Shit, dus toch... balen Lunastar...
Het was wel een heel mooi kerstkadootje geweest.
  zaterdag 24 december 2005 @ 10:35:50 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_33364986
he ik had gehoopt voor de dames hier op een kerststreepje... wat jammer meiden!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:31:09 #191
94046 PM-girl
pi_33365718
Jammer Luna, maar nieuw jaar nieuwe kansen!

(dat hoop ik zelf ook, al had ik heel graag 2005 zwanger af willen sluiten, des te harder baal ik nu van deze menstruatie, die ook nog uitermate pijnlijk is).
1 voordeel, ik hoef met de feestdagen niet zo uit te kijken met alcohol!
*
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:01:32 #192
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_33366357
Hè balen Luna!

Hier heeft mijn menstruatie gisteravond ook doorgezet! Zit nu dus met aardige buikpijn te balen dat het niet zo mocht wezen deze maand!
Dit betekend dus ook dat we begin januari een afspraak met onze huisarts gaan maken voor het vervolgtraject!
18-11-2008 Maarten Alexander
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 12:02:10 #193
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_33366374
Alle meiden hier heel veel sterkte, wat zwaar ruk dat jullie geen mooi kerstcadeautje hebben dit jaar. Ik hoop dan ook van ganser harte dat het in 2006 2e streepjes regent in dit topic
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_33366616
bij jou ook!!!
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:21:55 #195
94046 PM-girl
pi_33366855
* PM-girl veel kaarsjes gaat branden met Kerst, voor iedereen in dit topic!
*
pi_33368546
luna:

klopt gisteren was mijn nod, maar daar de kans klein is deze maand en ik nergens last van heb alleen snotverkouden ben wacht ik nog met testen.

mijn lichaam heeft me al vaker gefopt
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_33368611
ik moet overigens wel erg vaak plassen....
mjah zal wel een koudje hebben opgelopen beneden ofzo
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zaterdag 24 december 2005 @ 14:30:54 #198
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_33369941
marie ook spijtig voor jouw... ik had ook gehoopt op 2005, maar net als 2004 is ook dit jaar zonder beebje afgelopen... nu maar hopen dat 2006 wat voor ONS hier ALLEMAAL wat brengt... en het liefst heel veel 2e streepjes

ik ga hierbij ook iedereen fijne feestdagen wensen en

groetjes
  zaterdag 24 december 2005 @ 14:31:27 #199
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_33369958
spekkie
pi_33370569
Luna en Marie balen

Ik moet dinsdag terug naar het ziekenhuis voor de 2e folikel meting.
Vandaag slechts 1 eitje van 5 mm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')