Dank je, heeft voor ons ook een echte betekenis. Zal wel in herhaling vallen , maar we hebben bijna 8 jaar overgedaan om zwanger te worden. Isis was de egyptische godin van de vruchtbaarheid. Dus voor ons stond al heel vroeg vast dat als we een dochter zouden krijgen zij Isis zou heten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
@Xanthe.. ik vind de naam van je dochter trouwens geweldig mooi, is ooit mn nickname geweest
voor mij was het geen herhaling, ik wist het verhaal "erachter" niet, maar het is me helemaal duidelijk en vind het een hele mooie gedachte. Die egyptenaren waren geweldig trouwensquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:20 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Dank je, heeft voor ons ook een echte betekenis. Zal wel in herhaling vallen , maar we hebben bijna 8 jaar overgedaan om zwanger te worden. Isis was de egyptische godin van de vruchtbaarheid. Dus voor ons stond al heel vroeg vast dat als we een dochter zouden krijgen zij Isis zou heten.
Ow dit is echt frustrerend zeg. Kan me voorstellen dat je even niet zoveel zin hebt om wat te zeggen.. heel logisch. In ieder geval veel sterkte en heb je snel duidelijkheid. Dikke knuffelquote:Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef lunastar het volgende:
hoi dames
pmgirl wat spijtig dat ze je weer gevonden hebben
als ze mij nu maar eens vonden, de test was gisteren toch negatief, en normaal bij clomid moeten ze toch op tijd komen... ik zit dik in een dip....
sorry dames dat ik niet veel zeg...
maar ik duim voor jullie hoor
Je bedoelt dat de ex van je man dat tegen je schoonouders heeft verteld??? En je schoonouders tegen jou? ze hadden misschien beter niets kunnen zeggen, zie geen toegevoegde waarde van zo'n gesprekquote:Op donderdag 22 december 2005 15:31 schreef Ticootje het volgende:
ik kom weer even hier kijken, ff spuwen...
De ex-vriendin van mijn man was eergister mn schoonouders tegengekomen. Die had iets gezegd over het feit dat mijn man nooit een scheiding had aan moeten vragen en dat ie bij zijn exvrouw had moeten blijven, en dat terwijl zij de voornaamste reden van hun scheiding is.
En ook ik kwam er niet goed vanaf, ze heeft dus doodleuk gezegd dat als ik geen kinderen kan krijgen dat onze relatie dus ten dode is opgeschreven.
EN BEDANKT STOM MENS!!![]()
![]()
ex vriendin en ex vrouw zijn verschillend...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:35 schreef bixister het volgende:
eh ticootje, zijn die exvriendin en die exvrouw 2 verschillende mensen? en kun jij 't goed met mevrouw de exvriendin vinden? ik vind 't maar flauw dat ze dit aan jou vertelt.
Even voor mijn "beeld" hij is dus getrouwd geweest, daarna gescheiden en toen die vriendin (nu ex-vriendin) gehad... heeft zij het tegen je verteld of je schoonouders?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ex vriendin en ex vrouw zijn verschillend...
en nee ik mag haar niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |