Het is hier nog rustig... niets te zien. Ook geen heel licht bloedverlies zoals twee maanden geleden. Heb wel aantal symptomen maar daar doe ik niet (s meer) op uit... ik wacht in ieder geval nog een week af voordat ik ga testen. Heb wel raar gevoel in mn buik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:22 schreef MeNicole het volgende:
Diaan hoe is het eigenlijk bij jou? Al iets te zien?
Oh jij maakt het spannend. Laten we hopen dat het weg blijftquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is hier nog rustig... niets te zien. Ook geen heel licht bloedverlies zoals twee maanden geleden. Heb wel aantal symptomen maar daar doe ik niet (s meer) op uit... ik wacht in ieder geval nog een week af voordat ik ga testen. Heb wel raar gevoel in mn buik.
Het is inderdaad erg spannend, maar we gaan nergens vanuit... ik ben wel eens later ongi geworden.... en ga er eigenlijk vanuit dat ik niet zwanger ben en weer (vroeg of laat) ongi word...quote:
Tja soms wel... maar ik ben inmiddels door mn rare cyclussen wel wijzer geworden dat het beter is om te wachten tot 10-14 dagen na mn NOD....quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
Maar heb je dan niet alsnog de neiging om te testen om 'de spanning' te doorbreken?
Heb jij dan een goede regelmatige cyclus? Dan zou ik het denk ik ook eerder doen hoor. Ik heb geen regelmatige cyclus en vertrouw er gewoon nu nog niet op.....quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef Ticootje het volgende:
pfff, knap hoor, als ik al een dag te laat zal zijn ren ik al naar de kast....
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:20 schreef Ladybos het volgende:
Spannend Diaan ! Ik durfde er niets over te zeggen in het gedicht, maar ik duim wel met je mee hoor !
Gewoon stug doorgaan.. en heel druk zijn met andere dingen zodat je er niet teveel aan kunt denken.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:34 schreef Wennie het volgende:
Jeetje Diaan, hoe hou je het vol![]()
![]()
Ik hoop dat er een dikke vette plus (of iets dergelijks) voor je tevoorschijn komt
Heeft denk ook met het "probleem" te maken heeft. Als het bij mij alleen om een cervixslijm probleem ging was het geen probleem geweest omdat dan door de IUI daar niets meer mee te maken hebt.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:22 schreef Bright het volgende:
Xanthe, lekker snel zeg! Hopelijk lukt alles ook gelijk
Dus jij wil eigenlijk zonder medicatie eerst proberen of zo? Hoe zit dat nu?
Wij zijn zelf eigenlijk niet zo voor de medicatie en hebben eigenlijk al besloten dat we niet zover als IVF willen gaan. Maar ik dacht dat je voor IUI ook zonder medicatie aan de slag kon. We zitten nog wel een beetje met het zaadprobleem (meer dan 1 miljoen of zo en dan opgewerkt minimaal 500.000 stuks) maar willen geen hormonenkuren.
umm ... was nog niet daar geweest, maar inmiddels een antwoord gerijmd ...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:42 schreef sinterkloon het volgende:
*attentie attentie even aandacht voor deze huishoudelijke mededeling graag*
Wil Meneer Bright zijn surprise op halen bij het afhaalloket van sinterkloon?
De grote OUD-sinterkloonviering!
*einde mededeling*
Moedige beslissing hoor Ticootje.... maar als ik het zo lees wel een hele goede denk ik. Gewoon weer echt gaan genieten van elkaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:43 schreef Ticootje het volgende:
Mijn ventje en ik hebben eens gepraat en we hebben min of meer besloten om kinderen toch maar weer op de lange termijn planning zetten. We zijn nu al best lang bezig en ik heb eigenlijk heel weinig zin in de mmm, dat wil dus al zeggen dat ik niet eens naar de HA wil om eens te vragen of er misschien wat mis is. Ik heb zelf zoiets van er zijn op dit moment andere dingen veel belangrijker, we hebben net een huisje gekocht, de trouwerij en mijn studie, vandaar. Ik doe natuurlijk niet weer aan de pil gaan, maar we stoppen wel met klussen op bepaalde tijden enzo, beetje de romantiek terug krijgen. Ik blijf wel meelezen met jullie hoor, en misschien doe ik over een jaartje wel weer proberen.....
Precies dat is het ook...quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Balen Diaan...
Je gaat toch op een gegeven moment hopen en denken 'zou het mss toch'.
Bezoekje aan de HA is niet zo'n hele gekke gedachte idd.
Heb je al een nieuwe NOD in gedachten?
Okay thanxquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Hij staat erin.
Leuk hoor, samenwonen. Allemaal zo spannend en nieuw enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |