quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
by the way.... vandaag 1e NOD-dag voor mij, en nog niks te bekennen.
edit vijf minuten later:ik ben dus ongesteld geworden .....
![]()
![]()
nieuwe nod mag op 23 december
Het is idd wel spannend, maar met mijn rare cyclussen weet je het nooit. Op evt. symptomen van het lichaam ga ik niet meer af, die vertrouw ik niet meer. Het is dus gewoon even afwachten. Ik zal jullie op de hoogte houden... tot nu toe nog niets te zien.....quote:Op donderdag 1 december 2005 09:05 schreef Belana het volgende:
Oe Diaan spannend! Nog andere symptonen?
Ja danke jequote:Op woensdag 30 november 2005 14:06 schreef dutchie het volgende:
Ik zag de naam MeNicole voorbij komen en wat zie ik nou in het vorige deel?Gefeliciteerd joh!
wel E.T het zaad is onder het gemiddelde, en de morfologie, of bouw was maar 3%, veels te weinig... en hoe ze kijken of ze goed naar boven zwemmen... je moet avond daarvoor dus klussen en dan dag daarna nemen ze wat baarmoederslijm en leggen dat onder microscoop en kijken hoe de zaadjes reageren en hoeveel er zitten... Hier was er niks tot bijna geen zaadjes te vinden, terwijl volgnes gyn de baarmoederslijmvlies perfect is... Dus het komt er op neer dat we al voor dit getest was we aangewezen waren op iui, maar omdat mijn eisprong door hormonen dus vroeger is dan verwacht, wordt deze cyclus weer geen iui gedaan, omdat het dan te laat zou zijn....quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:57 schreef E.T. het volgende:
Luna, ik begrijp dat het zaad doet wat het zou moeten doen? Of snap ik je niet helemaal?
Je zegt dat de IUI is afgeblazen, maar ze zouden toch alleen IUI doen als het zaad niet zelf richting eitjes zouden zwemmen? Dus op zich is dat dan dus toch goed juist?
hoe kijken ze eigenlijk of het zaad goed naar boven zwemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |