Ben wel geen modjequote:Op zondag 6 november 2005 20:49 schreef Marie79 het volgende:
modjes? wil één van jullie hier klikbare links van maken? ik ben hier geloof ik niet zo handig in
Ik voelde me echt verraden door mijn lijf, ik was zó kwaad. Gelukkig hebben 'we' inmiddels 'vrede' kunnen sluiten.quote:Op zondag 6 november 2005 19:50 schreef bixister het volgende:
en wat kan je lichaam je dan gemeen voor de gek houden.![]()
Inderdaad allemaal erg vaag en het is ook nog eens ontzettend frustrerend... heel veel sterkte ermee Faja.quote:Op maandag 7 november 2005 08:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nou ja zeg, ga ik vanmorgen naar het toilet verlies ik bloed. Het ziet er dus naar uit dat ik ongesteld ben geworden. Erg vaag dit. Een maand geleden ga ik naar de huisarts en zeg tegen die man dat ik al 8 weken niet ongesteld ben geworde, ik krijg een kuur primolut, 2 weken geleden begon het eindelijk te bloeden, verleden week was het over en nou bloed ik weer!!!! Wanneer weet ik nou eens waar ik in godsvredesnaam aan toe ben???????? Hier wordt ik dus echt doodmoe van, het niet weten hoe en wat qua cyclus.
Ow balen zeg. Die stimulatiemedicatie is dan om een eisprong op te wekken? Dit lijkt me allemaal erg frustrerend voor je. dikke knuffelquote:Op maandag 7 november 2005 11:05 schreef lunastar het volgende:
hoi dames
modjes zet achter mijne naam maar ???? want ook vandaag was er geen enkele folikel te zien.... de 14de moet ik nog maar is echo laten maken en als er dan niks te zien is krijg ik stimulatiemedicatie....
dames ik duim voor jullie allemaa![]()
![]()
Klopt... en toen ik gisteren keek kon ik nog geen nieuwe NOD vinden. En ik vind het ook raar om iemand er dan maar weer uit te halen en later weer toe te voegen. Ik verander dus alleen als een persoon zelf een nieuwe datum aangeeft...quote:Op maandag 7 november 2005 10:01 schreef Ticootje het volgende:
mod spekkie staat nog met oude NOD...
mmm je kan me er toch gewoon tussenuit halen, of is dat veel werk en zie ik dat verkeerd? Nieuwe NOD mag op 1 december in ieder gevalquote:Op maandag 7 november 2005 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt... en toen ik gisteren keek kon ik nog geen nieuwe NOD vinden. En ik vind het ook raar om iemand er dan maar weer uit te halen en later weer toe te voegen. Ik verander dus alleen als een persoon zelf een nieuwe datum aangeeft...
Dat zou kunnen ja, maar mss klinkt dit heel lullig maar dan kan je er dus de ene dag tussenuit en dan 3 dagen later er weer bij. Ik ben nog zo'n muts die dan je naam goed wil hebben etc. etc. Dus nog een keer controleren etc. etc.quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Spekkiemonster het volgende:
mmm je kan me er toch gewoon tussenuit halen, of is dat veel werk en zie ik dat verkeerd? Nieuwe NOD mag op 1 december in ieder geval
inderdaad diaan is dus voor eisprong op te wekken....maar ik blijf hopen op een nog natuurlijke groei... en sprongquote:Op maandag 7 november 2005 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow balen zeg. Die stimulatiemedicatie is dan om een eisprong op te wekken? Dit lijkt me allemaal erg frustrerend voor je. dikke knuffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |