En die heeft volgens mij ook net haar eerste gekregen, dus oud-gediend is ze ook al niet. Volgens mij heb je nu al last van zwangerschapsdementie Dutch!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:56 schreef bixister het volgende:
dutchie, is jelief dan ook weer zwanger? da's snel!![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 10:53 schreef Belana het volgende:
vanmorgen 2e test gedaan en errug positief, kan echt niet missen.
Nu komen er een flink aantal spannende weken, maar het voelt beter als de vorige keer.
Zal ik het daar maar gewoon op houden haha!quote:Op zondag 6 november 2005 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En die heeft volgens mij ook net haar eerste gekregen, dus oud-gediend is ze ook al niet. Volgens mij heb je nu al last van zwangerschapsdementie Dutch!
Ik denk dat ik dat wel wil ja. Dank voor je uitnodiging.quote:Op zondag 6 november 2005 11:54 schreef leonieke het volgende:
En blijf je hier verder posten Moonah (en jouw NOD in de OP plaatsen?)
quote:Ik hoop alleszins dat je vlug kunt genieten van een zwangerschap hoor![]()
Ik ga je erbij zetten!quote:Op zondag 6 november 2005 15:23 schreef Moonah het volgende:
Ik denk dat ik dat wel wil ja. Dank voor je uitnodiging.
Ik vind dit toch wel een fijne uitlaatklep en dan hoef ik mensen IRL niet telkens te vertellen hoe ik me voel.
Want in mijn roze-wolk-enthousiasme heb ik dus ook stiekem erg veel mensen laten meedelen in mijn voorzichtige prille geluk...
Dus tja, NOD... ehm... laten we hem dan maar op 5 dec zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |