Ben wel geen modjequote:Op zondag 6 november 2005 20:49 schreef Marie79 het volgende:
modjes? wil één van jullie hier klikbare links van maken? ik ben hier geloof ik niet zo handig in
Ik voelde me echt verraden door mijn lijf, ik was zó kwaad. Gelukkig hebben 'we' inmiddels 'vrede' kunnen sluiten.quote:Op zondag 6 november 2005 19:50 schreef bixister het volgende:
en wat kan je lichaam je dan gemeen voor de gek houden.![]()
Inderdaad allemaal erg vaag en het is ook nog eens ontzettend frustrerend... heel veel sterkte ermee Faja.quote:Op maandag 7 november 2005 08:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nou ja zeg, ga ik vanmorgen naar het toilet verlies ik bloed. Het ziet er dus naar uit dat ik ongesteld ben geworden. Erg vaag dit. Een maand geleden ga ik naar de huisarts en zeg tegen die man dat ik al 8 weken niet ongesteld ben geworde, ik krijg een kuur primolut, 2 weken geleden begon het eindelijk te bloeden, verleden week was het over en nou bloed ik weer!!!! Wanneer weet ik nou eens waar ik in godsvredesnaam aan toe ben???????? Hier wordt ik dus echt doodmoe van, het niet weten hoe en wat qua cyclus.
Ow balen zeg. Die stimulatiemedicatie is dan om een eisprong op te wekken? Dit lijkt me allemaal erg frustrerend voor je. dikke knuffelquote:Op maandag 7 november 2005 11:05 schreef lunastar het volgende:
hoi dames
modjes zet achter mijne naam maar ???? want ook vandaag was er geen enkele folikel te zien.... de 14de moet ik nog maar is echo laten maken en als er dan niks te zien is krijg ik stimulatiemedicatie....
dames ik duim voor jullie allemaa![]()
![]()
Klopt... en toen ik gisteren keek kon ik nog geen nieuwe NOD vinden. En ik vind het ook raar om iemand er dan maar weer uit te halen en later weer toe te voegen. Ik verander dus alleen als een persoon zelf een nieuwe datum aangeeft...quote:Op maandag 7 november 2005 10:01 schreef Ticootje het volgende:
mod spekkie staat nog met oude NOD...
mmm je kan me er toch gewoon tussenuit halen, of is dat veel werk en zie ik dat verkeerd? Nieuwe NOD mag op 1 december in ieder gevalquote:Op maandag 7 november 2005 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt... en toen ik gisteren keek kon ik nog geen nieuwe NOD vinden. En ik vind het ook raar om iemand er dan maar weer uit te halen en later weer toe te voegen. Ik verander dus alleen als een persoon zelf een nieuwe datum aangeeft...
Dat zou kunnen ja, maar mss klinkt dit heel lullig maar dan kan je er dus de ene dag tussenuit en dan 3 dagen later er weer bij. Ik ben nog zo'n muts die dan je naam goed wil hebben etc. etc. Dus nog een keer controleren etc. etc.quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Spekkiemonster het volgende:
mmm je kan me er toch gewoon tussenuit halen, of is dat veel werk en zie ik dat verkeerd? Nieuwe NOD mag op 1 december in ieder geval
inderdaad diaan is dus voor eisprong op te wekken....maar ik blijf hopen op een nog natuurlijke groei... en sprongquote:Op maandag 7 november 2005 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow balen zeg. Die stimulatiemedicatie is dan om een eisprong op te wekken? Dit lijkt me allemaal erg frustrerend voor je. dikke knuffel
Om het vertrouwen in mijn eigen lichaam helemaal gelijk bij de grond af te branden, vanmorgen verloor ik wat bloed en daarna werd het wat bruine afscheiding (ja helaas wat onsmakelijke info) en daarna maar een tampon gebruikt en nu is het weer verdwenen. Ik bloed niet, mijn afscheiding is weer normaal en ik ben nu echt helemaal ondersteboven van frustratie en ongeloof. Dat ik evt niet zwanger zou zijn a la, maar ik wou dat het dan door zet die menstruatie en niet zo een spelletje, welles nietes.quote:Op maandag 7 november 2005 08:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nou ja zeg, ga ik vanmorgen naar het toilet verlies ik bloed. Het ziet er dus naar uit dat ik ongesteld ben geworden. Erg vaag dit. Een maand geleden ga ik naar de huisarts en zeg tegen die man dat ik al 8 weken niet ongesteld ben geworde, ik krijg een kuur primolut, 2 weken geleden begon het eindelijk te bloeden, verleden week was het over en nou bloed ik weer!!!! Wanneer weet ik nou eens waar ik in godsvredesnaam aan toe ben???????? Hier wordt ik dus echt doodmoe van, het niet weten hoe en wat qua cyclus.
En twee weken geleden ben je echt ongi geweest? Zou het dan niet een innestelingsbloeding kunnen zijn?quote:Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Om het vertrouwen in mijn eigen lichaam helemaal gelijk bij de grond af te branden, vanmorgen verloor ik wat bloed en daarna werd het wat bruine afscheiding (ja helaas wat onsmakelijke info) en daarna maar een tampon gebruikt en nu is het weer verdwenen. Ik bloed niet, mijn afscheiding is weer normaal en ik ben nu echt helemaal ondersteboven van frustratie en ongeloof. Dat ik evt niet zwanger zou zijn a la, maar ik wou dat het dan door zet die menstruatie en niet zo een spelletje, welles nietes.
Joh, twéé strepen...!! Maar ik snap je wel een beetje, ook al ben ik beginneling...quote:
Pff, dat lijkt me idd erg frustrerend, die onduidelijkheid.quote:Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dat ik evt niet zwanger zou zijn a la, maar ik wou dat het dan door zet die menstruatie en niet zo een spelletje, welles nietes.
Je bent dus al wel in behandeling/onder controle als ik het goed begrijp?quote:Op maandag 7 november 2005 13:52 schreef lunastar het volgende:
[..]
inderdaad diaan is dus voor eisprong op te wekken....maar ik blijf hopen op een nog natuurlijke groei... en sprong![]()
Ik zal maar zachtjes terugraten.quote:Op maandag 7 november 2005 19:54 schreef Belana het volgende:
moonah, niet dat ik daar nu ineens weer vreselijk aandacht voor wil, maar ik heb van de zomer een miskraam gehad en dat maakt nu de 1e 3 maanden toch onzeker en spannend enzo, dat zal denk ik iedereen hebben die dat heeft meegemaakt
quote:Op maandag 7 november 2005 21:51 schreef Suzziieee het volgende:
btw...handige site Belana...thanx, ik ga het eens goed doorlezen
nuttige info!quote:Op dinsdag 8 november 2005 06:55 schreef Belana het volgende:
Suzziieee, op dat slijm letten is niet moeilijk. Je zult alleen wel (sorry vies praatje) je vingers soms even naar binnen moeten brengen om te zien hoe het slijm eruit ziet.
Als het zo is dat je er tussen je vingers "draden" van kunt trekken betekent het dat je vlak voor je eisprong zit (tot 2 dagen geloof ik) en dat slijm zorgt dus voor een goede geleiding van de zaadjes naar de baarmoeder. Als je van binnen voelt kun je zelfs leren voelen of je baarmoedermond "open" of "dicht" is. Hij is dus open rond de tijd van de eisprong en het draderige cervixslijm. einde intelligent praatje
Nog steeds niks gehoordquote:Op maandag 7 november 2005 12:11 schreef Bright het volgende:
...
Nieuwe NOD? Laten we het maar op 1 december houden.
En ook nog niks van de HA gehoord over de telling ...
Ja,ik hou het al een tijdje in de gaten maar bij mij zit er gewoon niet zo heel veel verschil tussen de ene dag en de andere dag.Maar vanaf mijn volgende cyclus zal ik het eens gaan opschrijven,en misschien merk ik dan wat beter verschil.Om zelf te ontdekken of mijn baarmoeder mond open of dicht staat vind ik wat lastig want daar kom ik gewoon haast niet bij...en omdat nu mijn lief te laten doen vind ik een beetje te ver gaanquote:Op dinsdag 8 november 2005 06:55 schreef Belana het volgende:
Suzziieee, op dat slijm letten is niet moeilijk. Je zult alleen wel (sorry vies praatje) je vingers soms even naar binnen moeten brengen om te zien hoe het slijm eruit ziet.
Als het zo is dat je er tussen je vingers "draden" van kunt trekken betekent het dat je vlak voor je eisprong zit (tot 2 dagen geloof ik) en dat slijm zorgt dus voor een goede geleiding van de zaadjes naar de baarmoeder. Als je van binnen voelt kun je zelfs leren voelen of je baarmoedermond "open" of "dicht" is. Hij is dus open rond de tijd van de eisprong en het draderige cervixslijm. einde intelligent praatje
Hier nog 1!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:35 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Ja,ik hou het al een tijdje in de gaten maar bij mij zit er gewoon niet zo heel veel verschil tussen de ene dag en de andere dag.Maar vanaf mijn volgende cyclus zal ik het eens gaan opschrijven,en misschien merk ik dan wat beter verschil.Om zelf te ontdekken of mijn baarmoeder mond open of dicht staat vind ik wat lastig want daar kom ik gewoon haast niet bij...en omdat nu mijn lief te laten doen vind ik een beetje te ver gaan![]()
![]()
Maar ik ben erg benieuwd...kijken of ik wat meer er aan kan ontdekken.
Heel veel sterkte Meimeltje, hopelijk kun je het daarna een beetje een plek gaan geven.quote:Op donderdag 10 november 2005 06:54 schreef Meimeltje het volgende:
Belana ik weet niet meer of ik je al gefeliciteerd had![]()
Bij deze anders alsnog gefeli![]()
Over een uurtje zit ik in het ziekenhuis voor een curretage......ben blij als alles daarna achter de rug is!!
en een knuffelquote:Op donderdag 10 november 2005 08:53 schreef Marie79 het volgende:
Evengoed nog heel veel sterkte. Hoe is het gegaan, Meimeltje?
Fijn dat het achter de rug is!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:09 schreef Meimeltje het volgende:
Thnx allemaal![]()
Het is allemaal goed gegaan, ben net weer thuis. Het was niet veel weefsel wat ze weg hebben gehaald, maar ben nu dus gewoon weer helemaal clean. Over 6 weken hoor ik of er nog iets bijzonders met het weefsel was.
Nu maar afwachten tot wanneer mn cylus weer normaal is
Uhmm ik hoor nu eigenlijk in geen enkel topic meer he....maar zonder lurken kan ik toch nietquote:Op donderdag 10 november 2005 17:49 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Fijn dat het achter de rug is!
Blijf je wel in dit topic? of trek je je voorlopig terug, dat zou ik namelijk wel snappen hoor.
Het is zo ie zo wachten tot ik niet meer vloei natuurlijk, want dat doe ik nu al 2,5 week. Verder geeft het voor mij wel een zekerder gevoel als ik tenminste weet hoever ik ben, mocht het toch snel weer raak zijn. Ik wil er gewoon ook geen haast achter zetten, dat geeft zo'n gevoel van 'het moet weer snel'. Voor mijn gevoel is alles pas achter de rug als ik weer mn normale menstruatie krijg.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:05 schreef Belana het volgende:
meimeltje, je hoeft toch niet te wachten?
Be, ik ken dat gevoelquote:Op zondag 6 november 2005 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Afgelopen augustus was ik er ook een paar dagen van overtuigd dat ik (ongepland) zwanger was. Misselijk (ook van bepaalde geuren echt van die vlagen) zere tieten (kende ik alleen van na een MAP ooit eens) en nog een paar vage symptomen.
En hoewel ongepland zou het uiteraard wel heel erg welkom geweest zijn en ik had er dan ook zwaar de pest erin toen het niet zo bleek te zijn. Had de tranen in mijn ogen staan.
En ik heb gemerkt dat je jezelf aardig gek kan maken met allerlei dingen die je wel of niet voelt.
Ik had echt zoiets van 'als ik mezelf nu al zo gek weet te maken, hoe zal dat dan zijn als ik ooit voor het echie ga'.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had echt zoiets van 'als ik mezelf nu al zo gek weet te maken, hoe zal dat dan zijn als ik ooit voor het echie ga'.
ik heb 24 sept mijn laatste pil geslikt,zo een 5 dagen later werd ik ongi en toen na 21 dagen weer maar tot op heden (volgens baby brabbel vandaag bij een 28 dagen cyclus mijn nod) is er nog niks te bekennen van me ongi.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
hi glossy, welkom hier! Hoop dat je hier weer snel weg bent (dus zwanger bent)
Ik weet niet of je ook net een maand geleden met de pil gestopt bent maar soms kan het dan ook even duren voor je cyclus op gang is of normaal is. Wel spannend, en we duimen maar dat je de test van de week kan gebruiken en natuurlijk gelijk 2 streepjes plast!
Rot is dat he mijn eerste cyclus na de pil was 44 dagen en nu zit ik op dag 80quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:48 schreef glossy het volgende:
[..]
ik heb 24 sept mijn laatste pil geslikt,zo een 5 dagen later werd ik ongi en toen na 21 dagen weer maar tot op heden (volgens baby brabbel vandaag bij een 28 dagen cyclus mijn nod) is er nog niks te bekennen van me ongi.
Same here....alleen ben ik in september 2004 gestopt...en wil het ook nog wel eens 40 dagen en langer zijn....Dus hou je niet gelijk vast aan 28 dagen Glossy..quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben in mei gestopt met de pil en mijn cyclus maakt zulke bokkesprongen dat ik echt niet durf te zeggen of het nou 28,30,32,35,38 dagen of langer is.
precies, is geen probleem hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 07:53 schreef Belana het volgende:
maar je kunt toch best een biertje drinken joh!
Ik geloof er normaal niet zo in maar euh, vandaag is de 1e klusdagquote:Waterman
Een flinke klus wacht op je. Als je niet uitkijkt loop je de hele dag te stressen om vanavond doodmoe in je stoel weg te zakken. Praat er eens met je partner over, die heeft er wel wat ideeën over.
Op zich doe ik dat normaal ook wel, maar ALS ik zwanger zou zijn, kan ik dat niet weten voor zondag! En om die reden doe ik het niet. Vind ik helemaal niet erg. Maar aangezien mensen in mijn omgeving steeds meer op onze ontwikkelingen letten zal het ze wel opvallen!quote:Op woensdag 16 november 2005 07:53 schreef Belana het volgende:
maar je kunt toch best een biertje drinken joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |