quote:Op woensdag 28 december 2005 12:04 schreef Suzziieee het volgende:
ÍK heb net op de manier van glossy gependelt en bij mij kwam er uit:
Ben ik nu zwanger? misschien
Ben ik januari 2006 zwanger? ja
Heb het 2x gedaan...en 2x hetzelfde....straks nog eens doen...vind het wel wazig
Damn - zo blijft er maar weinig over zegquote:Op woensdag 28 december 2005 10:02 schreef elle_driver het volgende:
![]()
Dit keer een cyclus van 34 dagen.
Doe mijn NOD maar op 30 januari.
spannendquote:Op woensdag 28 december 2005 14:22 schreef Xanthe het volgende:
Vrijdag de inseminatie!!!
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:22 schreef Xanthe het volgende:
Vrijdag de inseminatie!!!
echt niet?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef lunastar het volgende:
Elle-driver wat spjtig ... hopelijk januari
xanthe veel succes voor vrijdag;..
dat over hand-pendelen ken ik niet.. maar heb me ook ergens laten pendelen en 1 kwam jan'06 uit en 2 andere maart'06...
Maar heb me ook nog is eerder laten pendelen en die kwamen jan van dit jaar uit en sept en nov van dit jaar.. en zoals jullie wel weten is dit dus niet uitgekomen dus ik weet het eigenlijk niet echt of ik het moet geloven...
Idem! En Xanthe, laten we hopen dat vrijdag alles naar wens verloopt. Heel veel succes!!!quote:dames![]()
Gisterenavond niet meer aan toegekomen... net gedaan... ook ik zal in januari 2006 zwanger zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]is inderdaad erg wazig maar zou wel geweldig zijn zeg. Hopelijk klopt het ook voor jullie beiden. Ik ben nu nog nieuwsgieriger naar wat ie bij mij doet.... kan niet wachten om naar huis te gaan, maar zal pas rond 8 uur kunnen pendelen als Twan in bed ligt...
quote:
5 weken na de curettage belde de gyn om te weten hoe het ging enzo. Hij zei dat het soms wel wat langer kon duren voor het weer op gang kwam. Verder geen afspraak erover gemaakt ofzo. Denk dat als het over een maand nog niet geweest is ik wel naar de gyn bel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:20 schreef Xanthe het volgende:
Bummer Meimeltje. Is je nog gezegd wanneer je weer contact op moest nemen met de gyn? Ik moest na mijn curretage oa. weer contact opnemen met ze als het langer dan 8 weken duurde voordat ik weer ongesteld zou worden. Hier zit je natuurlijk niet op te wachten als je zwanger wilt worden, sterkte.
Daar jompel ik opquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:30 schreef easy-going het volgende:
Mijn wens voor dit topic is dat het zo snel mogelijk alleen nog maar uit nieuwe users bestaat!!
Dan kunnen we beter jompelen dat dit topic gewoon eigenlijk niet meer nodig isquote:
Die nachtrust heb je dan toch ook niet nodig? Juist alle tijd dat je wakker bent benutten!quote:Op zondag 1 januari 2006 19:20 schreef PM-girl het volgende:
Hier breken binnenkort de klusdagen weer aan, maar met onze 'gezinsuitbreiding (puppy) hebben we weinig nachtrust!
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
He jakkes Beaker... wat naar...
[..]
Die nachtrust heb je dan toch ook niet nodig? Juist alle tijd dat je wakker bent benutten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |