quote:Ajacieden: 'Het lijkt wel een complot'
Bron: VoetbalZone
Dat de club al weken cq maanden slecht draait, zijn ze bij Ajax wel achter. Binnen de Amsterdamse club ziet men echter nog een factor die een rol heeft gespeeld in de malaise. Middenvelders Nigel de Jong, Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder raakten er na het verloren duel bij Utrecht niet over uitgepraat.
De Ajacieden hebben het over de arbitrage. Tegen ADO Den Haag, AZ, PSV, Heerenveen en Utrecht zou de club recht hebben gehad op meer punten. Ajax verloor in totaal dertien punten in die duels.
Voordat Blind over het gebrek aan geluk begon, benadrukte hij het slechte spel van zijn elftal. "Tuurlijk, laten we daar eerlijk over zijn", zegt Blind. "We spelen niet goed en dwingen het ook te weinig af. Maar als je in totaal rond de tien punten verliest door fouten van de arbitrage, kan je niet alles aan jezelf wijten."
De laatste keer dat de Ajax-spelers zich 'genaaid' voelden was gistermiddag. Maduro, De Jong en vooral Sneijder explodeerden van woede toen de goal van Yannis Anastasiou in de blessuretijd werd afgekeurd. ''Belachelijke beslissing. Het was een glaszuivere treffer'', zegt de laatstgenoemde.
Arbiter Johan Verbist was duidelijk: Nigel de Jong duwde Dwight Tiendalli van Utrecht weg. "Dit is de omgekeerde wereld. Ik werd juist onderuit gehaald door Tiendalli. Toen Verbist floot, dacht ik dat we een penalty zouden krijgen. Bij PSV zijn we genaaid en nu weer. Het lijkt wel een complot", reageerde De Jong.
Een emotionele De Jong na de uit-nederlaag bij Utrecht
Dus... ?quote:Op maandag 28 november 2005 19:29 schreef S-Two het volgende:
Als je even de moeite had om het topic een beetje door te nemen had je kunnen zien dat de meeste ajacieden hier ook vinden dat ze niet moeten zeuren en de hand eerst eens in eigen boezem moeten steken.
quote:Op maandag 28 november 2005 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Of mag een buitenstaander niet zijn mening geven over ajax?
Ik doe alleen lief tegen homofiele Heerenveen supporters!quote:
Dat zijn Fortes Rodriquez ook al!quote:Op maandag 28 november 2005 19:36 schreef pfaf het volgende:
Bull-verhaal over dat complot natuurlijk, maar als je zo genaaid wordt roep je wel eens wat.
Je gaat zeker altijd voor ze staanquote:Op maandag 28 november 2005 19:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik doe alleen lief tegen homofiele Heerenveen supporters!
quote:Op maandag 28 november 2005 19:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat zijn Fortes Rodriquez ook al!
Wij in de klas, geweldig was dat, na schooltijd bleven we gewoon zitten.quote:Op maandag 28 november 2005 18:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Wij zaten het toen in een gymzaal te luisteren, iedereen ging uit zn dak toen Blind die penalty scoorde.
Same herequote:Op maandag 28 november 2005 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wij in de klas, geweldig was dat, na schooltijd bleven we gewoon zitten.
+1 Scherpquote:
Ik had het in ieder geval nog niet gelezen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Weet niet of het al gemeld is, maar Ajax zou persoonlijk rond zijn met Huntelaar. Aldus AT5.
Nog niet op AT5 teletekst.quote:Op maandag 28 november 2005 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Weet niet of het al gemeld is, maar Ajax zou persoonlijk rond zijn met Huntelaar. Aldus AT5.
Toch wel:quote:
We mochten op school niet kijken, dus ben ik thuis geblevenquote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Die wedstrijd.. mocht ik als enigste leerling kijken op mijn basis schooltje in de aula.
Omdat ik als enigste voor Ajax was.(ik woonde onder de rook van Eindhoven)
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/ibg/wereldbeker.wma
![]()
quote:Edgar Manucharyan heeft een spier gescheurd in zijn rechterbovenbeen, in de wedstrijd tegen FC Utrecht op 27 november.
Verwacht wordt dat de Armeniër als gevolg hiervan zes weken niet meer binnen de lijnen te zien is. De Armeense aanvaller liep in zijn eerste stage bij Ajax een blessure op tegen het Spaanse Barcelona. De international maakte bij zijn tweede proefperiode voldoende indruk voor een contract. Maar door allerlei blessures heeft hij nog niet veel kunnen laten.
Wel jammer voor zo'n jongenquote:Manucharyan dit jaar niet meer in actie
28/11/2005 17:51
Veel gelegenheid heeft Edgar Manucharyan niet gehad zijn belofte waar te maken. En nu staat Ajacied weer ruim een maand aan de kant.
Zijn verblijf in Amsterdam brengt Manucharyan (voorlopig) weinig geluk. De Armeense aanvaller liep in zijn eerste stage bij Ajax een blessure op. De international maakte bij zijn tweede proefperiode voldoende indruk voor een contract. Maar door allerlei blessures heeft hij nog niet veel kunnen laten zien.
Tegen FC Utrecht kreeg Manucharyan zondag voor de tweede keer een basisplaats bij Ajax. Maar veel speeltijd was hem niet gegund. Al na minder dan twintig minuten moest de buitenspeler geblesseerd naar de kant.
Manucharyan moest worden gewisseld vanwege een spierblessure in zijn bovenbeen. Naar verwachting heeft de Armeniër zes weken nog voor zijn herstel.
Haha ik ook. Zat op de middelbare school, en had er weinig vertrouwen in dat ze 't ons zouden laten kijken. Achteraf blijken ze bij gym tijdens een of andere gare turnoefening de radio aan te hebben gehad.quote:Op maandag 28 november 2005 20:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
We mochten op school niet kijken, dus ben ik thuis gebleven! Nog meer van die dingen
?
Naar verluidt schijnt ook Hamburger SV belangstelling voor Huntelaar te hebben, schijnt net te zijn gezegd in Voetbal Insite.quote:Op maandag 28 november 2005 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Heb je daarna nooit geprobeerd om je leerboek in te spreken en tijdens het tentamen te beluisteren, als ze die oordopjes toch niet zien................quote:Op maandag 28 november 2005 20:50 schreef The_Hives het volgende:
Ik had toen tentamens.
Een maat en ik probeerden allebei met radio en oordopje in nog iets op te schrijven. Halverwege de wedstrijd (nee niet de rust) schiet zijn stekker eruit. Midden in de tentamen zaal: 'De Boer past op.....'
Hij:
Leraar:![]()
Gelukkig zag hij mijn oordopje niet en kon ik verder luisteren. De penalty's werden toen tentamens afwaren via luidspeakers door de hele school uitgezonden.
Tering, via de radio is nog slechter voor je hart dan dat je de beelden ziet
Dat ik daar nooit aan gedacht hebquote:Op maandag 28 november 2005 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je daarna nooit geprobeerd om je leerboek in te spreken en tijdens het tentamen te beluisteren, als ze die oordopjes toch niet zien................![]()
Franky altijdquote:Op maandag 28 november 2005 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Of mag een buitenstaander niet zijn mening geven over ajax?
Wij mochten het niet zien dacht ikquote:Op maandag 28 november 2005 20:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
We mochten op school niet kijken, dus ben ik thuis gebleven! Nog meer van die dingen
?
En de buurt bij melkaar geschreeuwd! Samen met mijn moederquote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef Jajong het volgende:
Wij zaten in de aula te kijkenheb 3 rondes om de school gerend daarna
Dat is er zeker zo een van "22 man die achter een bal aan hollen"quote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
En de buurt bij melkaar geschreeuwd! Samen met mijn moeder.
Me vader houdt helemaal niet van voetbal, sterker nog, die stond tijdens de Finale in 88 de auto te wassen![]()
!!1!
Die finale was op mijn zevende verjaardagquote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
En de buurt bij melkaar geschreeuwd! Samen met mijn moeder.
Me vader houdt helemaal niet van voetbal, sterker nog, die stond tijdens de Finale in 88 de auto te wassen![]()
!!1!
Klinkt me bekend in de oren als PSV supporter. In de zomer van 1988 werd ik 5 jaar.........PSV & Nederlandquote:
Boehoe, jankerd.quote:Op maandag 28 november 2005 23:31 schreef Nashje het volgende:
Suijk, je kunt weer.
Maar om nou als niet-Ajacied dit topic vol te spammen met smilieposts lijkt me ook niet de bedoeling, toch?quote:Op maandag 28 november 2005 23:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boehoe, jankerd.
Begrijp dat je het zwaar hebt met hoe het nu gaat bij ajax, maar om nou te gaan huilen om elke 'grap' waarop gereageerd wordt...![]()
I second that. En Suijk ook.quote:Op maandag 28 november 2005 23:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boehoe, jankerd.
Begrijp dat je het zwaar hebt met hoe het nu gaat bij ajax, maar om nou te gaan huilen om elke 'grap' waarop gereageerd wordt...![]()
Ja, maar dat is ook een kut-mod.quote:
Het beroemde kuchjequote:Op dinsdag 29 november 2005 00:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Of hij er een auto mee heeft gewonnen weet ik niet maar hij maakte wel de beslissende
[afbeelding]
Staat me zoiets van bij. Hij vond het zelf niet echt terecht en het was ook niet terecht geloof ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Of hij er een auto mee heeft gewonnen weet ik niet maar hij maakte wel de beslissende
[afbeelding]
Nou, misschien staat Verbist de volgende keer dan wél aan onze kantquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:11 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax heeft volgens Belgische voetbalsites de onderhandelingen geopend met Anderlecht-middenvelder Christian Wilhelmsson. Na de interland tussen Zweden en IJsland zou Ajax met de zaakwaarnemer van de Zweedse international hebben gepraat over een overgang.
De Belgen weten dat Wilhelmsson graag wil vertrekken, maar hangen desondanks een fiks prijskaartje om de nek van de buitenspeler. Technisch directeur van de Amsterdammers, Martin van Geel, noemde het verband tussen Ajax en het Anderlecht-duo deze week nog een gerucht en ‘uit de lucht gegrepen’. Inmiddels is al wel duidelijk dat de interesse in de Belgische verdediger Anthony Vanden Borre minder concreet is dan die van Wilhelmsson.
De 25-jarige Wilhelmsson stond afgelopen seizoen voor een overgang naar Fiorentina, maar die transfer ketste op het laatste moment af. Wanneer de Amsterdammers een transfersom met Anderlecht overeen kunnen komen, is het mogelijk dat hij in januari al zijn debuut kan maken voor Ajax.
Bron: VI.nl
Ambon?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:25 schreef Jajong het volgende:
Als Blind weg moet trouwens: SIMON TAHAMATA, even chauvinistisch doen voor mijn vaderland
Jupquote:
Toch is het voor mij onbegrijpelijk wat Belgische scheidrechters in Nederland komen doen. De competities zijn niet te vergelijken. De Nederlandse competitie is van een heel ander niveau dan de Belgische.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef patrickt37 het volgende:
Verbist: http://www.belgiumsoccer.(...)4486/2005-11-28.html
Shreyas is anti-Belgie,is in principe niet erg maar je kunt absoluut doordraaien.quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Das wel een conspiracy theory waar ik me dus niet aan wil wagen, ver gezocht...
Ja dusquote:Ook dit seizoen worden enkele wedstrijden in de ere- en eerste divisie geleid door Belgische scheidsrechters. In totaal fluit een Belg acht duels in de eredivisie en acht wedstrijden in de eerste divisie. Eenzelfde aantal Nederlandse scheidsrechters komt in de Belgische eerste en tweede klasse in actie.
Met hoopgevende woorden haal je geen punten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:43 schreef jimjim1983 het volgende:
hoopgevende woorden
hopelijk komt er iets van terecht.
hopelijk komt er iets van terecht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met hoopgevende woorden haal je geen punten.
hopelijk wel ja.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hopelijk komt er iets van terecht.
misschien hadden ze Sneijder is enen hoerenjong moeten zingenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:51 schreef zjroentje het volgende:
Dat Verbist ook met droge ogen kan beweren dat hij niks gehoord heeft.
Sneijder, zunne zijt subiet enen nakomsteling enen prostituee!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
misschien hadden ze Sneijder is enen hoerenjong moeten zingen
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Sneijder, zunne zijt subiet enen nakomsteling enen prostituee!
Sneijder, zunne zijt subiet
Sneijder, zunne zijt subiet
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:00 schreef Jajong het volgende:
van Geel heeft me TT gelezenAdvies van JC gevraagd, etc.. Ik voel betere tijden aanbreken
quote:Inter Milan doet Maxwell contractaanbieding
Dinsdag 29 november, door SV, Amsterdam, 08.44u GMT+01.00, www.sports.it
Volgens de Italiaanse media heeft Inter Milan Ajax-linksback Maxwell een vierjarig contract aangeboden. De topclub wil proberen hem voor de neus van concurrent Juventus weg te halen.
Inter wil Maxwell nu al een soort voorcontract laten tekenen, dat volgend jaar geratificeerd moet worden. De Milenezen hebben hem eveneens een jaarsalaris van twee miljoen euro geboden. Maxwell zou het bod met voldoening tegemoet hebben zien.
quote:Vraagprijs Hatem Trabelsi bedraagt 3,8 mlj
Dinsdag 29 november, door SV, Amsterdam, 08.39u GMT+01.00, Tribal Football
Volgens de website Tribal Football wil Arsenal graag Ajax-verdediger Hatem Trabelsi contracteren, maar moeten The Gunners 3,8 miljoen euro neertellen als zij hem in januari willen contracteren.
Clubs die Trabelsi graag willen hebben, zijn bang dat ze achter het net vissen als ze in de zomer hem transfervrij moeten proberen aan te trekken.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Jajong bedankt, Jajong bedankt, Jajong, Jajong, Jajonge bedankt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |