quote:Ajacieden: 'Het lijkt wel een complot'
Bron: VoetbalZone
Dat de club al weken cq maanden slecht draait, zijn ze bij Ajax wel achter. Binnen de Amsterdamse club ziet men echter nog een factor die een rol heeft gespeeld in de malaise. Middenvelders Nigel de Jong, Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder raakten er na het verloren duel bij Utrecht niet over uitgepraat.
De Ajacieden hebben het over de arbitrage. Tegen ADO Den Haag, AZ, PSV, Heerenveen en Utrecht zou de club recht hebben gehad op meer punten. Ajax verloor in totaal dertien punten in die duels.
Voordat Blind over het gebrek aan geluk begon, benadrukte hij het slechte spel van zijn elftal. "Tuurlijk, laten we daar eerlijk over zijn", zegt Blind. "We spelen niet goed en dwingen het ook te weinig af. Maar als je in totaal rond de tien punten verliest door fouten van de arbitrage, kan je niet alles aan jezelf wijten."
De laatste keer dat de Ajax-spelers zich 'genaaid' voelden was gistermiddag. Maduro, De Jong en vooral Sneijder explodeerden van woede toen de goal van Yannis Anastasiou in de blessuretijd werd afgekeurd. ''Belachelijke beslissing. Het was een glaszuivere treffer'', zegt de laatstgenoemde.
Arbiter Johan Verbist was duidelijk: Nigel de Jong duwde Dwight Tiendalli van Utrecht weg. "Dit is de omgekeerde wereld. Ik werd juist onderuit gehaald door Tiendalli. Toen Verbist floot, dacht ik dat we een penalty zouden krijgen. Bij PSV zijn we genaaid en nu weer. Het lijkt wel een complot", reageerde De Jong.
Een emotionele De Jong na de uit-nederlaag bij Utrecht
Dus... ?quote:Op maandag 28 november 2005 19:29 schreef S-Two het volgende:
Als je even de moeite had om het topic een beetje door te nemen had je kunnen zien dat de meeste ajacieden hier ook vinden dat ze niet moeten zeuren en de hand eerst eens in eigen boezem moeten steken.
quote:Op maandag 28 november 2005 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Of mag een buitenstaander niet zijn mening geven over ajax?
Ik doe alleen lief tegen homofiele Heerenveen supporters!quote:
Dat zijn Fortes Rodriquez ook al!quote:Op maandag 28 november 2005 19:36 schreef pfaf het volgende:
Bull-verhaal over dat complot natuurlijk, maar als je zo genaaid wordt roep je wel eens wat.
Je gaat zeker altijd voor ze staanquote:Op maandag 28 november 2005 19:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik doe alleen lief tegen homofiele Heerenveen supporters!
quote:Op maandag 28 november 2005 19:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat zijn Fortes Rodriquez ook al!
Wij in de klas, geweldig was dat, na schooltijd bleven we gewoon zitten.quote:Op maandag 28 november 2005 18:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Wij zaten het toen in een gymzaal te luisteren, iedereen ging uit zn dak toen Blind die penalty scoorde.
Same herequote:Op maandag 28 november 2005 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wij in de klas, geweldig was dat, na schooltijd bleven we gewoon zitten.
+1 Scherpquote:
Ik had het in ieder geval nog niet gelezen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Weet niet of het al gemeld is, maar Ajax zou persoonlijk rond zijn met Huntelaar. Aldus AT5.
Nog niet op AT5 teletekst.quote:Op maandag 28 november 2005 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Weet niet of het al gemeld is, maar Ajax zou persoonlijk rond zijn met Huntelaar. Aldus AT5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |