Toch wel:quote:
We mochten op school niet kijken, dus ben ik thuis geblevenquote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Die wedstrijd.. mocht ik als enigste leerling kijken op mijn basis schooltje in de aula.
Omdat ik als enigste voor Ajax was.(ik woonde onder de rook van Eindhoven)
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/ibg/wereldbeker.wma
![]()
quote:Edgar Manucharyan heeft een spier gescheurd in zijn rechterbovenbeen, in de wedstrijd tegen FC Utrecht op 27 november.
Verwacht wordt dat de Armeniër als gevolg hiervan zes weken niet meer binnen de lijnen te zien is. De Armeense aanvaller liep in zijn eerste stage bij Ajax een blessure op tegen het Spaanse Barcelona. De international maakte bij zijn tweede proefperiode voldoende indruk voor een contract. Maar door allerlei blessures heeft hij nog niet veel kunnen laten.
Wel jammer voor zo'n jongenquote:Manucharyan dit jaar niet meer in actie
28/11/2005 17:51
Veel gelegenheid heeft Edgar Manucharyan niet gehad zijn belofte waar te maken. En nu staat Ajacied weer ruim een maand aan de kant.
Zijn verblijf in Amsterdam brengt Manucharyan (voorlopig) weinig geluk. De Armeense aanvaller liep in zijn eerste stage bij Ajax een blessure op. De international maakte bij zijn tweede proefperiode voldoende indruk voor een contract. Maar door allerlei blessures heeft hij nog niet veel kunnen laten zien.
Tegen FC Utrecht kreeg Manucharyan zondag voor de tweede keer een basisplaats bij Ajax. Maar veel speeltijd was hem niet gegund. Al na minder dan twintig minuten moest de buitenspeler geblesseerd naar de kant.
Manucharyan moest worden gewisseld vanwege een spierblessure in zijn bovenbeen. Naar verwachting heeft de Armeniër zes weken nog voor zijn herstel.
Haha ik ook. Zat op de middelbare school, en had er weinig vertrouwen in dat ze 't ons zouden laten kijken. Achteraf blijken ze bij gym tijdens een of andere gare turnoefening de radio aan te hebben gehad.quote:Op maandag 28 november 2005 20:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
We mochten op school niet kijken, dus ben ik thuis gebleven! Nog meer van die dingen
?
Naar verluidt schijnt ook Hamburger SV belangstelling voor Huntelaar te hebben, schijnt net te zijn gezegd in Voetbal Insite.quote:Op maandag 28 november 2005 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Weet niet of het al gemeld is, maar Ajax zou persoonlijk rond zijn met Huntelaar. Aldus AT5.
Heb je daarna nooit geprobeerd om je leerboek in te spreken en tijdens het tentamen te beluisteren, als ze die oordopjes toch niet zien................quote:Op maandag 28 november 2005 20:50 schreef The_Hives het volgende:
Ik had toen tentamens.
Een maat en ik probeerden allebei met radio en oordopje in nog iets op te schrijven. Halverwege de wedstrijd (nee niet de rust) schiet zijn stekker eruit. Midden in de tentamen zaal: 'De Boer past op.....'
Hij:
Leraar:![]()
Gelukkig zag hij mijn oordopje niet en kon ik verder luisteren. De penalty's werden toen tentamens afwaren via luidspeakers door de hele school uitgezonden.
Tering, via de radio is nog slechter voor je hart dan dat je de beelden ziet
Dat ik daar nooit aan gedacht hebquote:Op maandag 28 november 2005 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je daarna nooit geprobeerd om je leerboek in te spreken en tijdens het tentamen te beluisteren, als ze die oordopjes toch niet zien................![]()
Franky altijdquote:Op maandag 28 november 2005 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Of mag een buitenstaander niet zijn mening geven over ajax?
Wij mochten het niet zien dacht ikquote:Op maandag 28 november 2005 20:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
We mochten op school niet kijken, dus ben ik thuis gebleven! Nog meer van die dingen
?
En de buurt bij melkaar geschreeuwd! Samen met mijn moederquote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef Jajong het volgende:
Wij zaten in de aula te kijkenheb 3 rondes om de school gerend daarna
Dat is er zeker zo een van "22 man die achter een bal aan hollen"quote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
En de buurt bij melkaar geschreeuwd! Samen met mijn moeder.
Me vader houdt helemaal niet van voetbal, sterker nog, die stond tijdens de Finale in 88 de auto te wassen![]()
!!1!
Die finale was op mijn zevende verjaardagquote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
En de buurt bij melkaar geschreeuwd! Samen met mijn moeder.
Me vader houdt helemaal niet van voetbal, sterker nog, die stond tijdens de Finale in 88 de auto te wassen![]()
!!1!
Klinkt me bekend in de oren als PSV supporter. In de zomer van 1988 werd ik 5 jaar.........PSV & Nederlandquote:
Boehoe, jankerd.quote:Op maandag 28 november 2005 23:31 schreef Nashje het volgende:
Suijk, je kunt weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |