Afwacht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
ben ik mee bezig , dus ff geduld, het is laat en zo
Maar het is het wel waard als we opheldering kunnen krijgen over scanmangate.quote:
Hup Linda!quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het is het wel waard als we opheldering kunnen krijgen over scanmangate.![]()
Of het is strawberry nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Of ze heeft een goede beheersing van de Nederlandse taal voor iemand van 6 jaar oud.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
Die foto's van Scanman lijken idd jaren 70 foto's
Kom op zeg, je woonde zes jaar geleden toch niet in zo'n jaren 70 woonwagen-interieur?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Of het is strawberry niet![]()
zomaar even een ideetje hoor.
En bedankt hè. Wat een walgelijke opmerking weer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, je woonde zes jaar geleden toch niet in zo'n jaren 70 woonwagen-interieur?![]()
Wees gewoon eerlijk en zeg dat die foto's 15 jaar geleden genomen zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
En bedankt hè. Wat een walgelijke opmerking weer.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:06 schreef Pinball het volgende:
Als iedereen van die antieke kiekjes gaat plaatsen kan ik natuurlijk niet achterblijven.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wees gewoon eerlijk en zeg dat die foto's 15 jaar geleden genomen zijn.
Als je liegt over dat soort zaken nemen mensen je ook niet serieus als je over andere dingen een uiterst stellige mening hebt.
Maar die foto's zijn dus 6 jaar oud? Ik geloof het wel hoor. Ik meen alleen ergens gelezen te hebben dat je al bijna kaal bent tegenwoordig, da's dan wel ernstig snel gegaan!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..].... En vraag mij eens of me dat ook maar een meter boeit wat je gelooft of niet
![]()
Strawberry is nog lang geen 15 trouwens, maar dat is even niet de discussie.
Nee, ze is zes of zeven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Strawberry is nog lang geen 15 trouwens, maar dat is even niet de discussie.
Ik snap dit niet helemaal. Die foto is van 1999. Waarom zou ik daar in godsnaam over liegen. En waar gaat deze duscussie in vredesnaam over. Het lijkt wel alsof het er iets toe doet ofzo. EN nogmaals: het is strawberry niet, maar ik heb geen zin om daar verder op in te gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ze is zes of zeven.![]()
Sjonge jonge.
Man. Zeg gewoon dat die foto in 1993 genomen is en dat jullie een fout bankstel hadden, dan is alles weer oke.
Inderdaad ja. Ik schijt op dat soort trieste reacties. En nee, daar heb ik geen foto's van nee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:56 schreef Bluezz het volgende:
Oh jee, lange teentjes.
Heb je daar ook een (recente) foto van
Strawberry is bijna 13 Milagro.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:00 schreef milagro het volgende:
Maar we kunnen wel duidelijk stellen dat Strawberry allang 15 geweest is, toch, ook als ze Scan's dochter niet is, en die foto's pas 6 jaar oud
Hebben we het zeker over een andere Strawberryquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Strawberry is bijna 13 Milagro.
Omdat je inmiddels net zo kaal bent als ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap dit niet helemaal. Die foto is van 1999. Waarom zou ik daar in godsnaam over liegen. EN nogmaals: het is strawberry niet.
[knip]
LOL... Ik heb wel wat meer inhammen dan op die foto ja. Zoals gezegd is die foto 6 jaar geleden. En als iemand zich laat kennen ben jij het wel, met je denigrende opmerkingen over iemands interieur. Kijk toch eens eerst naar jezelf voordat je iemand anders gaat afzeiken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat je inmiddels net zo kaal bent als ik.![]()
Wat laat jij je kennen zeg!![]()
Het is niet mijn manier, maar blijkbaar denk jij anders over normen en waarden.
Man, wees een held en post een foto van je kale kop anno 2005.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Maar kom maar op met die reacties. Ik heb wel zin om lekker te gaan bashen vannacht.
We? Waarom voel ik me opeens een Lieske hierzo? Maar natuurlijk mag je dat vinden. Maar om er dan vergelijkingen met een woonwagen bij te halen, vind ik weer knap triest. Lekker positief tegenover woonwagenbewoners enzo ook. Maar goed, nu begeef ik me vast op glad ijs.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:06 schreef milagro het volgende:
Jezus, Scanman, die foto's lijken gewoon oud, de sfeer, de kleurstelling, de kleding, mogen we toch vinden?
Wie is die baby danquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Zoals gezegd is die foto 6 jaar geleden.
Man man man... wat laat jij je kennen zeg. Dat bericht heb ik 5 jaar geleden in het fotoboek gezet. Wat lul je nou idioot man. En waar in godsnaam gaat dit over? Onvoorstelbaar dat ik er nog op reageer ook. En dan wordt Lieske aangevallen dat ze soms zo idioot op dingen reageertquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Man, wees een held en post een foto van je kale kop anno 2005.
Oh nee, jouw scanner is kapot.![]()
Waarom zou ik on godnaam aan jou uitleggen waar die baby is? Ik mag je voor geen meter, je zwamt naar mijn idee regelmatig compleet uit je nek en je lokt mensen alleen maar uit de tent met je quasi grappige en snel scorende one-liners. Geef me 1 reden waarom ik jou antwoord zou geven?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Wie is die baby dan
Ja, ik post het maar even snel voor je weer jankend -voor de zoveelste keer fok verlaat.
De mensen die reageren hier en inhet vorige topic, die we bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We? Waarom voel ik me opeens een Lieske hierzo? Maar natuurlijk mag je dat vinden. Maar om er dan vergelijkingen met een woonwagen bij te halen, vind ik weer knap triest. Lekker positief tegenover woonwagenbewoners enzo ook. Maar goed, nu begeef ik me vast op glad ijs.
Dat is mijn dochter en ik kan je verzekeren dat ik echt wel weet hoe oud ze isquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Hebben we het zeker over een andere Strawberry
Die met het aardbeien avatartje is echt ouder dan dat
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef milagro het volgende:
Maar over welke Strawberry hebben we het nu
Die zo vaak in BB forum post? -Strawberry- dus?
Die is toch geen 12
Welke is het dan -Strawberry- ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is mijn dochter en ik kan je verzekeren dat ik echt wel weet hoe oud ze is
Ze vertelt zelf heel wat anders, Scanquote:
Wat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:17 schreef APK het volgende:
scanman is kansloos in een hoek geluld.
Jammer.
Als je niet tegen drank kunt moet je niet drinken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zou ik on godnaam aan jou uitleggen waar die baby is? Ik mag je voor geen meter, je zwamt naar mijn idee regelmatig compleet uit je nek en je lokt mensen alleen maar uit de tent met je quasi grappige en snel scorende one-liners. Geef me 1 reden waarom ik jou antwoord zou geven?
Hou de eer aan jezelf.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
![]()
Dat zie je dan toch echt verkeerd uwe heiligheid. Om mij kansloos in een hoek te lukllen zul jij toch echt even iets vroeger moeten opstaan. Dat krijg jij in je eentje nooit voor elkaar namelijk.
Weet ik, maar dat doen er wel meer op forums. Ze wil erg graag wat ouder lijken dan ze is. Daar kan ik dan weer weinig aan doen natuurlijk. Iedereen wil graag serieus genomen worden en dat word je niet zo snel als 12 jarige.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze vertelt zelf heel wat anders, Scan
ze zegt dat ze de burgklas allang achter zich heeft liggen, dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat doen er wel meer op forums. Ze wil erg graag wat ouder lijken dan ze is. Daar kan ik dan weer weinig aan doen natuurlijk. Iedereen wil graag serieus genomen worden en dat word je niet zo snel als 12 jarige.
Nee hoor. Kom maar op met je opmerkingen die mij in een hoek lulllen. Wat mij betreft zet je jezelf enorm in de zeik. Ook weer met deze opmerkingen. Je lijkt er wel een wedstrijd van te willen makenquote:
Kinderen liegen wel vaker.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zegt dat ze de burgklas allang achter zich heeft liggen, dat is dus niet zo
Ik zeg dat ze 12 is. Straks moet ik ook nog met bewijzen gaan komenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zegt dat ze de burgklas allang achter zich heeft liggen, dat is dus niet zo
Lees eens terug, BacoBikkel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom maar op met je opmerkingen die mij in een hoek lulllen. Wat mij betreft zet je jezelf enorm in de zeik. Ook weer met deze opmerkingen. Je lijkt er wel een wedstrijd van te willen makenJe moest een weten hoe belachelijk je je gemaakt hebt met al je eerdere opmerkingen.
Weer een klasse opmerking APK. Ik was even vergeten hoe triest jij soms uit de hoek kunt komen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Als je niet tegen drank kunt moet je niet drinken.
Lees zelf eens terug en kom tot dezelfde conclusie als zovelen al zijn gekomen en dat is dat jij wel echt waanzinnig op jezelf moet geilen. Mensen die wat anders denken dan jij meteen vmbo klantjes noemen enzo. Jezelf constant boven anderen plaatsen... en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:
Dit is een fototopic.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:28 schreef scanman01 het volgende:
Weer een klasse opmerking APK. Ik was even vergeten hoe triest jij soms uit de hoek kunt komen.
Ik kan nu wel weer met een lekkere afzeikende opmerking terug komen, maar toch maar niet.
Ik ben blij dat jij blijkbaar genot schijnt te halen uit die opmerkingen van je, zo veilig van achter je pc.
Kolére, wat een wartaal!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees zelf eens terug en kom tot dezelfde conclusie als zovelen al zijn gekomen en dat is dat jij wel echt waanzinnig op jezelf moet geilen. Mensen die wat anders denken dan jij meteen vmbo klantjes noemen enzo. Jezelf constant boven anderen plaatsen... en zo kan ik nog wel even doorgaan.
APK is god zelf zo langzamerhand. En de rest, met een afwijkende mening, is triest. Zo is het toch? Zeg maar eerlijk hoor. En het is zo leuk om te lezen dat je jezelf nog wijmaakt dat het allemaal klopt ook nog wat je schrijft. Dus lees zelf eens terug zou ik zeggen. En ga me dan niet vertellen dan je niet enorm van jezelf begint te walgen.
Nee, hoor, maar ze komt een stuk ouder over dan iemand die net 12 isquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze 12 is. Straks moet ik ook nog met bewijzen gaan komen![]()
Ik zie deze opmerkingen nog steeds als compliment, dus thanksquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is een fototopic.![]()
En het punt was dat jij foto's uit 1963 had geplaatst en zei dat die foto's 6 jaar geleden genomen waren.
Neequote:Op zaterdag 26 november 2005 03:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, hoor, maar ze komt een stuk ouder over dan iemand die net 12 is
Ze zit dus niet in de derde klas al
Goh.
Dat maak jij er dan weer van, want dat wil ik alles behalve zijn. Of is het juist iets wat jij stiekem wilt zijn ofzo? En dat jij het wartaal noemt, zegt mij al weer genoeg trouwens. Niet dat ik anders had verwacht, maar het zal wel te laat voor je zijn. Dan dringt het bij sommige mensen niet meer zo goed door. Maar geeft verder niks hoor. Ik neem nog wel een bacootje, zoals jij zo mooi al even aanstipte.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:33 schreef APK het volgende:
[..]
Kolére, wat een wartaal!
En jij wilt fok! alpha-male zijn?![]()
![]()
Ja, lach maar, maar dan praat ze dus her en der poepquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... Ze zit niet in de derde klas.
Heb j ij je nooit ouder voorgedaan dan je was dan? Ik wel in ieder geval (leuk, in dit verband trouwens). Het probleem is nu wel dat ik me godverdomme weer dingen heb laten ontlokken die ik dus niet wilde zeggen. Mijn dochter is morgen natuurlijk pissed dat ik haar leeftijd verteld heb.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, lach maar, maar dan praat ze dus her en der poep
Jij ook? die foto's zijn wel ouder dan 6 jaar?![]()
Thanks Coos! Is ook wel eens leuk om niet helemaal alleen te staan in een discussie. Komt nog bij dat de discussie eigenlijk de moeite van discussieren niet waard is, want het gaat echt helemaal nergens overquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:44 schreef Coos het volgende:
Ahh leuk.![]()
Gezellig tupoc dit.![]()
Scanman ik sta aan jou kant.![]()
APK kan nu op dit moment ook alleen nog maar schrijven door "een hap uit de wittewijnberg" die Europa zo teistert.![]()
En dat is juist zo waardevolquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
want het gaat echt helemaal nergens over
Je vindt dit toch leuk allemaal? zeg je zelf, net, dus niet miepen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb j ij je nooit ouder voorgedaan dan je was dan? Ik wel in ieder geval (leuk, in dit verband trouwens). Het probleem is nu wel dat ik me godverdomme weer dingen heb laten ontlokken die ik dus niet wilde zeggen. Mijn dochter is morgen natuurlijk pissed dat ik haar leeftijd verteld heb.
Erg prettig weer.
Maar ja, eigen schuld.
Soms wel ja. Soms moet je gewoon even zeiken over niets. En ik had vandaag al zo'n enorme kutdag, dus dan kon dit er nog wel bij. Lekker alles van je afschrijvenquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:30 schreef scanman01 het volgende:quote:
quote:Lees zelf eens terug en kom tot dezelfde conclusie als zovelen al zijn gekomen en dat is dat jij wel echt waanzinnig op jezelf moet geilen. Mensen die wat anders denken dan jij meteen vmbo klantjes noemen enzo. Jezelf constant boven anderen plaatsen... en zo kan ik nog wel even doorgaan.
APK is god zelf zo langzamerhand. En de rest, met een afwijkende mening, is triest. Zo is het toch? Zeg maar eerlijk hoor. En het is zo leuk om te lezen dat je jezelf nog wijmaakt dat het allemaal klopt ook nog wat je schrijft. Dus lees zelf eens terug zou ik zeggen. En ga me dan niet vertellen dan je niet enorm van jezelf begint te walgen.
Zit jouw dochter op Fok?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Soms wel ja. Soms moet je gewoon even zeiken over niets. En ik had vandaag al zo'n enorme kutdag, dus dan kon dit er nog wel bij. Lekker alles van je afschrijven
Tja, als jullie foto's al in twijfel gaan trekken dan kan ik het niet helpen als iets niet geloofwaardig overkomt. Verder heb ik totaal geen drang om geloofwaardig over te komen. Alles wat ik zeg is gewoon gemeend, maar als iemand dat in twijfel wil trekken is dat niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Je vindt dit toch leuk allemaal? zeg je zelf, net, dus niet miepen.
Oh jawel ik heb me ouder voor gedaan op die leeftijd, maar dan wijdde ik niet uit over school en zo , veel te tricky, om dan in detail te treden.
Maar goed, zij doet dat wel, wil geloofwaardig overkomen ws
Aardje naar d'r vaartje ?
Ja leuk.quote:
Soms is lekker zeiken gewoon heerlijk. En als dan ook nog de lang verwachte opmerking komt dat ik wel zal verdwijnen van fok, is het feest helemaal compleetquote:
Die foto's trekken we in twijfel omdat die foto's er gewoon minstens 20 jaar oud uit zienquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, als jullie foto's al in twijfel gaan trekken dan kan ik het niet helpen als iets niet geloofwaardig overkomt. Verder heb ik totaal geen drang om geloofwaardig over te komen. Alles wat ik zeg is gewoon gemeend, maar als iemand dat in twijfel wil trekken is dat niet mijn probleem.
scan moet gewoon niet zo ijdel zijn, dat zou hem een stuk geloofwaardiger maken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:56 schreef milagro het volgende:
Jij zegt dat die foto's vqn 6 jaar terug zijn, en je dochter net 12.
Zal wel dan, hè![]()
ook goed, lekker nuttig bezig zoals je zietquote:
Flikker op met die foto!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:55 schreef klootje het volgende:
[afbeelding]
Hier is wel 27 jaar geleden.Ik ben niks veranderd,heb alleen me haar afgeknipt en die bril verloren in de bajes.
Reageren is een beetje wat een forum zo leuk maakt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:56 schreef milagro het volgende:
Verder hoef je niet op alles te reageren natuurlijk
En zeker niet zo uitgebreid, dat werkt provocerend![]()
Ik wilde nog op stap maar ben op de bank ik slaap gepleurdquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:01 schreef milagro het volgende:
[..]
ook goed, lekker nuttig bezig zoals je ziet
kom je net thuis of ben je gewoon nog wakker zomaar?
Hahaha... ontmaskert nog welquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:01 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op met die foto!![]()
Scanman wordt hier ontmaskert!![]()
zeur dan niet zo over dat we je aanvallen, zie de humor ervan in en schier niet zo in de verdediging.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reageren is een beetje wat een forum zo leuk maakt.
En provoceren is dan juist extra leuk. Dat is wel weer iets waar ik me nogal een schuldig aan maak. En verder mag je best geloven dat die foto 15 jaar oud is hoor.
Val maar aan zoveel je wilt. Als ik het zat ben dan hou ik er wel mee op. Ik zit me gewoon te verbazen dat mensen zich zo druk kunnen maken om een foto. Bijna hilarisch. Maar geeft verder niet. Het houdt fok zelfs 's nachts leuk. En als ik niet heftig zou reageren is de discussie zo ten einde.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:03 schreef milagro het volgende:
[..]
zeur dan niet zo over dat we je aanvallen, zie de humor ervan in en schier niet zo in de verdediging.
en die banken, ja sorry, die kunnen echt niet!![]()
Oh nou we zijn nog op hierquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik wilde nog op stap maar ben op de bank ik slaap gepleurdNet wakker dus..
Waarom krijg ik het idee dat je me nog steeds niet gelooft?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh nou we zijn nog op hier
Je bent niet alleen![]()
Heb jij nog een "recente" foto, eentje van een jaar of , pak 'm beet , 6 terug hoogstens?![]()
Oh je doet het erom, zoals als al die anderen keren ook, dat je zo fel reageert, bedoel jequote:Op zaterdag 26 november 2005 04:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Val maar aan zoveel je wilt. Als ik het zat ben dan hou ik er wel mee op. Ik zit me gewoon te verbazen dat mensen zich zo druk kunnen maken om een foto. Bijna hilarisch. Maar geeft verder niet. Het houdt fok zelfs 's nachts leuk. En als ik niet heftig zou reageren is de discussie zo ten einde.
Ik heb geen excuus nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha... ontmaskert nog wel.. met een t.
APK jongen, als jij graag wilt dat die foto 15 jaar oud is, dan is die foto 15 jaar oud. Het blijft verbazingwekkend hoe druk sommige mensen zich erover kunnen maken.
Ik zelf ook natuurlijk, maar ik word nou eenmaal niet graag voor leugenaar uitgemaakt. What's your excuse?
Nee hoor. Ik ben echt pissed vanwege sommihe reacties. Ik snap ook niet waar die vandaan komen namelijk... of wat de reden erachter is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh je doet het erom, zoals als al die anderen keren ook, dat je zo fel reageert, bedoel je
Je neemt ons in het ootje een beetje met je verontwaardigde reacties, net als met die foto![]()
wat doet dat er toe, scan, wat ik geloofquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat je me nog steeds niet gelooft?
Tip: lees jij het nog eens een keer... En dat meen ik echt. En snap dan ook dat je je druk hebt lopen maken om een fotoquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb geen excuus nodig.
Mijn foto is twee jaar oud en verder kun je met een simpele klik meer foto's van mij vinden.
Doe jij maar alsof het een grapje was.
Tip: Lees dit topic nog een keer morgenochtend.
oh nu ben je weer wel echt boosquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben echt pissed vanwege sommihe reacties. Ik snap ook niet waar die vandaan komen namelijk... of wat de reden erachter is.
Ah, dus toch.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:09 schreef scanman01 het volgende:
Nee hoor. Ik ben echt pissed vanwege sommihe reacties.
quote:
Jep.. ik ben gescheiden... of beter nog.. nooit getrouwd geweest. En ik heb ook geen kinderen. En het meisje op de foto is het kind van de buren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:09 schreef milagro het volgende:
[..]
wat doet dat er toe, scan, wat ik geloof
hey, je vrouw ligt al uren te wachten op je, of woont ze ergens anders![]()
jaaaaaaa, zo kunnen we nog heel lang doorgaan![]()
Nee hoor, ik weet meer dan genoegquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. ik ben gescheiden... of beter nog.. nooit getrouwd geweest. En ik heb ook geen kinderen. En het meisje op de foto is het kind van de buren.
Nog meer zinvolle informatie die je wilt weten? Wat mijn favoriete kleur is enzo? Of misschien val ik wel op mannen? Oei.... zou zo maar kunnen.
Kansloos.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. ik ben gescheiden... of beter nog.. nooit getrouwd geweest. En ik heb ook geen kinderen. En het meisje op de foto is het kind van de buren.
Nog meer zinvolle informatie die je wilt weten? Wat mijn favoriete kleur is enzo? Of misschien val ik wel op mannen? Oei.... zou zo maar kunnen.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... hou nu echt op. Je legt alles zo in je eigen straatje uit dat het gewoon belachelijk wordt. Het is niet allemaal zwart/wit hoor. Ja, sommige reacties waren om te jennen ja, maar een aantal zeer zeker niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dus toch.
Eerst lieg je over de foto's en nu blijkt dat je ook loog met jouw 'leuke' reacties.
Het was een zeer passende reactie inderdaad op een gelijkwaardige post.quote:
Ik quote dit nog even voor de vrouw van die woonwagenbewoner de spelfouten gaat corrigeren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... hou nu echt op. Je legt alles zo in je eigen straatje uit dat het gewoon belachelijk wordt. Het is niet allemaal zwart/wit hoor. Ja, sommige reacties waren om te jennen ja, maar een aantal zeer zeker niet.
Ongelooflijk dat ik dat hier nog moet gaan zitten uitleggen ook. De meeste van je reacties sporen echt niet aan om serieus te reageren hoor.... Maar een aantal wel ja. Als je bv iemands interieus gaat lopen afzeiken en dat soort dingen.
Als je dat graag wilt dan mag datquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:16 schreef milagro het volgende:
We moeten het effe snel vollullen dan kan er een nieuw deel geopend worden.
Ik heb al die moeite niet voor niets gedaan uiteraard
En nee, Scan, je foto's blijven staan, mininaal 6 jaar
Daar zat ik op te wachten. Toen ik jou op een schrijffout wees, wist ik dat die terug zou komen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik quote dit nog even voor de vrouw van die woonwagenbewoner de spelfouten gaat corrigeren.
Foto!quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:20 schreef Coos het volgende:
Ik heb ook een kutleven hoor.
Snel kijken dan, hij is zo weer wegquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen ....
En ook een kutavatar nuquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:20 schreef Coos het volgende:
Hey, Coos, alles goed?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:20 schreef Coos het volgende:
Stuur jij de link effe.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:20 schreef milagro het volgende:
Die woonwagenbewoner kan ik me niet herinneren
Lik je wonden en ga slapen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zat ik op te wachten. Toen ik jou op een schrijffout wees, wist ik dat die terug zou komen.
EN JA HOOR![]()
![]()
... Stoer
Is ook te triest voor woorden en uitermate generaliserend. Iets waar APK zich regelmatig schuldig aan maakt, met zijn vmbo gezeik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:20 schreef milagro het volgende:
Nu ga ik toch even teruglezen, hoor
Die woonwagenbewoner kan ik me niet herinneren
En geen fotoquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:20 schreef Coos het volgende:
goed zo, maar vertel dan wat leuks ondertussen, PLAEquote:
Geen wond te bekennen APK. Jij daarentegen bent weer gigantisch door de mand gevallen, dus wees verstandig en volg je eige raad opquote:
Daar ben ik te arm voorquote:
In je hoofd zekâh??quote:
waarom trek je je dat nu zo aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook te triest voor woorden en uitermate generaliserend. Iets waar APK zich regelmatig schuldig aan maakt, met zijn vmbo gezeik.
Beetje genant is dit topic wel geworden ja. Misschien kan APK even een recente foto plaatsen ofzo. Eentje die niet 6 - 20 jaar oud is ofzoquote:
Maar je hebt wel een been, toch.......tenminstequote:
shit! gemist !!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Snel kijken dan, hij is zo weer weg
Dat is een APK opmerking ben ik bang. Ik trek me iedere generaliserende opmerking aan, dus die ook. Stom hè. Is een afwijking van mij, sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:24 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom trek je je dat nu zo aan
je hebt woonwagenbewoners met een vmbo diploma onder je beste vrienden zitten?
Er zijn mensen die zeggen driequote:Op zaterdag 26 november 2005 04:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een been, toch.......tenminste![]()
ja hallo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:25 schreef APK het volgende:
Jammer dat het topic waarin scanman definitief wordt ontmaskerd als leugenaar wordt verpest door ene PLEA.
Damn ik wou dat ik helder genoeg was om het allemaal terug te lezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen wond te bekennen APK. Jij daarentegen bent weer gigantisch door de mand gevallen, dus wees verstandig en volg je eige raad op
Een klikje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje genant is dit topic wel geworden ja. Misschien kan APK even een recente foto plaatsen ofzo. Eentje die niet 6 - 20 jaar oud is ofzo
.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:25 schreef milagro het volgende:
[..]
shit! gemist !!!!!!!!
ik zat te zoeken naar die woonwagenbewoners!
hun schuld!
ja, best wel eigenlijk, als je je alles wat maar generaliserend is zo aantrekt, word je niet oud, scanquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een APK opmerking ben ik bang. Ik trek me iedere generaliserende opmerking aan, dus die ook. Stom hè. Is een afwijking van mij, sorry.
Weer zo een generalisatie, jij wrijft het echt inquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, best wel eigenlijk, als je je alles wat maar generaliserend is zo aantrekt, word je niet oud, scan
Does terug geven aan Rob dan, anders kan ie niet douchenquote:
Je gaat nu wel erg ver met je insinuaties. Maar als je zo overheersend bezig blijft en je doorgaat met die insinuaties, dan heb je kans dat ik inderdaad opnieuw geen zin meer heb om hier nog verder rond te hangen. Het was echt leuk de afgelopen maanden, maar je weet het in 1 nacht tijd weer lekker te vergallen en me te wijzen op wat er zo walgelijk is aan posten op een anoniem forum. En ja, dan kun je trots zijn op jezelf dat het je weer is geluktquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:25 schreef APK het volgende:
Jammer dat het topic waarin scanman definitief wordt ontmaskerd als leugenaar wordt verpest door ene PLEA.
Jij hebt daar niemand voor nodig zo te zienquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:28 schreef PLAE@ het volgende:
Toch wel zielig dat die kakkerige secreet + de werkloze stoere man er hier alles aan doen om iemand belachelijk te maken
Sorry, maar kan ik nou eenmaal niets aan doen. Ik erger me dood aan mensen die zich boven een bepaalde groep stellen en dan die groep ook nog eens belachelijk gaat maken. Een afwijking van mij, t'is niet anders.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, best wel eigenlijk, als je je alles wat maar generaliserend is zo aantrekt, word je niet oud, scan
hij vindt het leuk,hoor, lees maar terug, hij vroeg zelfs of we wilden doorgaan, de nacht was zo saai immersquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:28 schreef PLAE@ het volgende:
Toch wel zielig dat die kakkerige secreet + de werkloze stoere man er hier alles aan doen om iemand belachelijk te maken
Ach, flikker toch op.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat nu wel erg ver met je insinuaties. Maar als je zo overheersend bezig blijft en je doorgaat met die insinuaties, dan heb je kans dat ik inderdaad opnieuw geen zin meer heb om hier nog verder rond te hangen. Het was echt leuk de afgelopen maanden, maar je weet het in 1 nacht tijd weer lekker te vergallen en me te wijzen op wat er zo walgelijk is aan posten op een anoniem forum. En ja, dan kun je trots zijn op jezelf dat het je weer is gelukt
Dus??quote:
Slaap lekker, APK... Je hebt je missie weer volbracht en scanman ontmaskerdquote:
Pim hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:32 schreef APK het volgende:
A: Ik ben totaal niet anoniem, jij wel.
Precies.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:31 schreef milagro het volgende:
[..]
hij vindt het leuk,hoor, lees maar terug, hij vroeg zelfs of we wilden doorgaan, de nacht was zo saai immers
Precies.quote:ik ben een kakkerig secreet![]()
ach, ms moet je een en ander eens met een korreltje zout leren nemen, hè en niet ieder woord zo letterlijk nemenquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, maar kan ik nou eenmaal niets aan doen. Ik erger me dood aan mensen die zich boven een bepaalde groep stellen en dan die groep ook nog eens belachelijk gaat maken. Een afwijking van mij, t'is niet anders.
dan kom jij in de verkeerde kroegen meissie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:31 schreef latevogel het volgende:
volgens mij is het ff tijd voor een scanman knuffel![]()
![]()
kom ik thuis en lees ik hier ff bij en denk kelere lijkt wel een kroeg waar iedereen mekaar zit af te zeiken![]()
Joh, ik sta op die foto met mijn dochter. En jij zegt dat die geboren is in de jaren 80?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op.
A: Ik ben totaal niet anoniem, jij wel.
B: Jij plaatst foto's uit de jaren 80 en zegt dat ze 6 jaar oud zijn. Hoe zielig kan iemand zijn.![]()
Jank maar lekker op.![]()
hij vroeg er zelf om!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:31 schreef latevogel het volgende:
volgens mij is het ff tijd voor een scanman knuffel![]()
![]()
kom ik thuis en lees ik hier ff bij en denk kelere lijkt wel een kroeg waar iedereen mekaar zit af te zeiken![]()
ow gelukkig dan maarquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:34 schreef Coos het volgende:
[..]
dan kom jij in de verkeerde kroegen meissie.![]()
hier is alles pais en vree![]()
Heb je weer niet goed gelezen man. Probeer je nu weer heel erg simpel je gelijk te halen door op een Milagro post te reagerenquote:
FOR FUCK'S SAKE!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh, ik sta op die foto met mijn dochter. En jij zegt dat die geboren is in de jaren 80?
Flikker toch echt zelf een eind op man. Je bent echt gestoord als een deur man. Je hebt ze echt niet allemaal op een rijtje. Wat haal je hier nou uit? Krijg je een kick van je eigen berichten ofzo? Moet haast wel. Ga maar lekker slapen en trots zijn op jezelf. Je bent een geweldige vent
Kan ik 26 november 2005 04.38 uur noteren??quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:36 schreef milagro het volgende:
[..]
hij vroeg er zelf om!!!!![]()
lees maar terug, echt!!![]()
en wie zijn wij om dan niet in die behoefte te voorzien?
Dan heb jij het ook niet goed begrepen. Waar vraag ik om te worden uitgemaakt voor leugenaar dan? Als ik ergens een hekel aan heb dan is het dat wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:36 schreef milagro het volgende:
[..]
hij vroeg er zelf om!!!!![]()
lees maar terug, echt!!![]()
en wie zijn wij om dan niet in die behoefte te voorzien?
Mwah, je kan naar bed hoor, het bloedt wel leeg nuquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:36 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow gelukkig dan maar
heb je ook ff een lekker biertje voor me dan![]()
moet ik nou gaan quoten, Scan, nee, toch?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij het ook niet goed begrepen. Waar vraag ik om te worden uitgemaakt voor leugenaar dan? Als ik ergens een hekel aan heb dan is het dat wel.
Doe effequote:Op zaterdag 26 november 2005 04:39 schreef milagro het volgende:
[..]
moet ik nou gaan quoten, Scan, nee, toch?
Lees jij het eens terug zielig mannetje. Probeer toch niet altjd je gelijk te halen, want dat heb je niet. Een beetje dollen over een foto is tot daar aan toe. Maar als je mensen gaat uitmaken voor leugenaar en andere mensen gaat vergelijken met woonwagenbewoners en meer van dat soort ongein, dan ga je in mijn ogen tever. Helemaal omdat dat vrienden van mij betreft.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:37 schreef APK het volgende:
[..]
FOR FUCK'S SAKE!!!
Lees dit topic terug man.![]()
Ik heb nl ook niet alles gelezen.quote:
quote:
nou, doen we dat, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Maar kom maar op met die reacties. Ik heb wel zin om lekker te gaan bashen vannacht.
Doe maar gewoon die foto's en de post dat die aardbei 12 of ouder is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:39 schreef milagro het volgende:
Tsjá...quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:41 schreef milagro het volgende:
[..]
[..]
nou, doen we dat, is het weer niet goed![]()
Weet je wat Milagro...je gaat je gang maar. Ik heb hier geen zin meer aan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Ah, gaan we schelden, NS-kneus?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees jij het eens terug zielig mannetje. Probeer toch niet altjd je gelijk te halen, want dat heb je niet. Een beetje dollen over een foto is tot daar aan toe. Maar als je mensen gaat uitmaken voor leugenaar en andere mensen gaat vergelijken met woonwagenbewoners en meer van dat soort ongein, dan ga je in mijn ogen tever. Helemaal omdat dat vrienden van mij betreft.
Dus nogmaals: lees het zelf even rustig door. Misschien steek je er nog wat van op en kom je tot de conclusie dat je niet alles maar kunt schrijven als je iemand niet kent.![]()
Die bedoel ik ja. Als ik zoiets schrijf, is dat niet een vrijbrief om iemand maar voor leugenaar te gaan zitten uitmaken dacht ik. Of vinden jullie dat allemaal wel prima en normaal enzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:41 schreef milagro het volgende:
[..]
[..]
nou, doen we dat, is het weer niet goed![]()
welke wel, welke niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je wat Milagro...je gaat je gang maar. Ik heb hier geen zin meer aan.
Ik zit hier in de verdediging al de hele avond en ik heb geen flauw idee waarom. Ik voelde het vanavond al aankomen toen ik de eerste insinuaties las van APK, maar ik kon het weer niet laten om er op te reageren. Misschien heb ik ergens iets gezegd wat niet helemaal duidelijk was pf klopte, dat zou kunnen. Maar het komt er dus op neer dat ik een aantal berichten wel vermakelik vond, maar ook een flink aantal niet. En aan die laatste berichten heb ik me enorm gestoord.
Dan heb jij een ander idee van een bash, maar dat is inmiddels ook al wel duidelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:46 schreef milagro het volgende:
[..]
welke wel, welke niet?
waarom ga je dan konstant overal op in?
als jij zegt "kom maar op, ik heb wel zin in een bash" , tot twee keer toe zelfs, en je gaat vervolgens dan ook op alles in, tja........ wat denken mensen dan? hij vindt het leuk
Had ik het bijna goed of niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij een ander idee van een bash, maar dat is inmiddels ook al wel duidelijk.
Die foto's lijken gewoon oud, klaar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja. Als ik zoals schrijf, is dat niet een vrijbrief om iemand maar voor leugenaar te gaan zitten uitmaken dacht ik. Of vinden jullie dat allemaal wel prima en normaal enzo
Beetje triest vind ik het. Helemaal als je weet dat de start van deze duscussie enkel maar om een foto ging waarvan jullie om de een of andere vreemde reden zeker waren dat die minstens 15 jaar oud is. En dat terwijl mijn dochter nog lang geen 15 is
Ik heb volgens mij met haar zitten discussierenquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja. Als ik zoiets schrijf, is dat niet een vrijbrief om iemand maar voor leugenaar te gaan zitten uitmaken dacht ik. Of vinden jullie dat allemaal wel prima en normaal enzo
Beetje triest vind ik het. Helemaal als je weet dat de start van deze duscussie enkel maar om een foto ging waarvan jullie om de een of andere vreemde reden zeker waren dat die minstens 15 jaar oud is. En dat terwijl mijn dochter nog lang geen 15 is
quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Die foto's lijken gewoon oud, klaar.
En hoe oud je dochter is, wisten de meesten helemaal niet, ik wel, maar goed, dat bleek dus gejokkebrokt door de dochter zelf, boeien verder.
Een beetje hand in eigen boezem kan geen kwaad, Scan, jij wilde een bash, jij zei "waar blijven de opmerkingen nou, kom maar op".... en aangezien dit topic toch vol moet en jij maar door gaat ..![]()
wat is een bash danquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij een ander idee van een bash, maar dat is inmiddels ook al wel duidelijk.
Ik vind die foto van jou ook nepquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Die foto's lijken gewoon oud, klaar.
En hoe oud je dochter is, wisten de meesten helemaal niet, ik wel, maar goed, dat bleek dus gejokkebrokt door de dochter zelf, boeien verder.
Een beetje hand in eigen boezem kan geen kwaad, Scan, jij wilde een bash, jij zei "waar blijven de opmerkingen nou, kom maar op".... en aangezien dit topic toch vol moet en jij maar door gaat ..![]()
quote:
ja, dat ben ik ook helemaal niet, en als ik het wel ben dan is het minstens 10 jaar terugquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind die foto van jou ook nep
Zeg ook nog even dat je geen streamverslagen en pics meer gaat plaatsen, dan krijg je weer een 'Scanman kom terug' janktopic.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:55 schreef scanman01 het volgende:
Dat gezeik op fok heb ik geen zin meer aan.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:57 schreef henk.jansen het volgende:
Jezus, wat zijn jullie allemaal een kinderen,
Elkaar uitschelden en afmaken.
Wat een helden zijn we dan.
En allemaal onder het mom van het is toch maar op internet, fuck you
De mensen die anderen aanvallen hebben allemaal een probleem om in de normale maatschapij mee te draaien en te functioneren
Laat mensen in hun waarde.
Wat kan mij dat verottenquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, dat ben ik ook helemaal niet, en als ik het wel ben dan is het minstens 10 jaar terug![]()
oh dat moet je maar effe msn-enquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij dat verotten![]()
Je decollete staat er niet op
quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:01 schreef milagro het volgende:
[..]
oh dat moet je maar effe msn-en
stuur ik je een decollete, van tien jaar terug
Dat spreekt voor zich. Opnieuw een vroegtijdige exit van fok voor mij. Ik dacht even dat het dit jaar beter zou gaan , maar is helaas niet zo. Het blijft een trieste bedoeling hier. Helaas kan het blijkbaar echt niet zonder over users zelf te ouwehoeren op een vervelende manier.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:58 schreef APK het volgende:
[..]
Zeg ook nog even dat je geen streamverslagen en pics meer gaat plaatsen,
Man stel je niet aan. Je vroeg er zelf om. Blijf lekker doorposten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Opnieuw een vroegtijdige exit van fok voor mij. Ik dacht even dat het dit jaar beter zou gaan , maar is helaas niet zo. Het blijft een trieste bedoeling hier. Helaas kan het blijkbaar echt niet zonder over users zelf te ouwehoeren op een vervelende manier.
En die topics kun je je besparen. Wie weet tot volgend jaar, maar zal wel niet.
wie is datquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Love you![]()
![]()
Oh shit Yolande kijkt mee![]()
Ik zit GVD al drie uur aan het water.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:04 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ik vind vijf uur best vroeg
Goeie opmerking, je nog niet zo gek als ik dachtquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:04 schreef APK het volgende:
Man stel je niet aan. Je vroeg er zelf om. Blijf lekker doorposten.
geen idee, ik was er niet bij de vorige kerenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit GVD al drie uur aan het water.![]()
Mijn timing gaat helemaal fout hier.![]()
Normaal gaat scanman toch pas twee weken voor afloop exit
Wees blij, want ik ben het niet.quote:
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:08 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee, ik was er niet bij de vorige keren![]()
Jij bent het nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees blij, want ik ben het niet.
Morgen wel veel meer vrije tijd voor mij. En de komende maand. En nu ga ik slapen.
Het was leuk, bij vlagen.
quote:
slaap lekker, Scan, tot morgen.... straks!quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees blij, want ik ben het niet.
Morgen wel veel meer vrije tijd voor mij. En de komende maand. En nu ga ik slapen.
Het was leuk, bij vlagen.
Maar......eh......ik ben best wel moequote:Op zaterdag 26 november 2005 05:18 schreef milagro het volgende:
hey, dit moet wel vol, dit topic
doe eens niet weglopen
Ja ik ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar......eh......ik ben best wel moe![]()
Hallo, het is hier een forum ja, doe es uitleggenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:21 schreef doka het volgende:
Ja
Scanman zegt zich te amuseren en vraagt door te gaan met bashen, ten einde een saaie nacht op te leuken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:21 schreef APK het volgende:
Nou ja. Morgen weer een hoop gezeik dus ik zet het nog even op een rijtje:
-Scanman post foto in een studio met jaren 70/80 decor.
-Iemand vraagt: 'Hoe oud is die foto?'
-Scanman zegt: 'Een jaar of 6'
-Aangezien scanman eerst beweert met zijn dochter (-strawberry-) op die foto te staan hebben een aantal users vraagtekens bij de opmerking dat die foto '6 jaar' oud is.
-Scanman zegt nooit meer op fok! te posten.
Aanvullingen zijn welkom.
Hij had mij beloofd dat hij dat dit jaar niet zou doenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:21 schreef APK het volgende:
Nou ja. Morgen weer een hoop gezeik dus ik zet het nog even op een rijtje:
-Scanman post foto in een studio met jaren 70/80 decor.
-Iemand vraagt: 'Hoe oud is die foto?'
-Scanman zegt: 'Een jaar of 6'
-Aangezien scanman eerst beweert met zijn dochter (-strawberry-) op die foto te staan hebben een aantal users vraagtekens bij de opmerking dat die foto '6 jaar' oud is.
-Scanman zegt nooit meer op fok! te posten.
Aanvullingen zijn welkom.
nee, ik wil met je msn-enquote:
Foute inschatting milagro, hij is echt weg deze keer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Scanman zegt zich te amuseren en vraagt door te gaan met bashen, ten einde een saaie nacht op te leuken.
Kaksecreet milagro maakt daar schandalig misbruik van.
Zo weer een post erbij
nee, hoor, die komt wel terugquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:26 schreef APK het volgende:
[..]
Foute inschatting milagro, hij is echt weg deze keer.![]()
Succes, met beide opdrachten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:28 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, die komt wel terug
hij krijgt bijval morgen, ik straf, victorie zal zijn deel zijn
en daarom moet dit topic vol, kan ik tenminste nog mijn foto'sverzamelenhoerenwerk overhevelen
OMG ik heb geen msnquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:26 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, ik wil met je msn-en![]()
en je dan daar eventueel wegpesten![]()
Nou, dan installeer je het even, egoïstquote:
Kijk, dit zijn de reacties die hij wil lezen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:31 schreef milagro het volgende:
oh-of hij zegt dat het allemaal een grapje was, en hij helemaal niet echt boos is
want dat doet hij steeds namelijk, boos worden en zeggen dat hij het gewoon leuk vond om de ander te stangen, dus nu ook toch? toch?
zou hij nog meelezen, stiekemquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:35 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn de reacties die hij wil lezen.
Truste.![]()
ik quote je even, voor het archiefquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:37 schreef soylent het volgende:
non-tvp
ja, het valt me ook wat tegen van me, iddquote:
Kan je nze niet gewoon mailen, dat msn gaat niet werkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, dan installeer je het even, egoïst
nog 29 posts
Archief?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ik quote je even, voor het archief
mail me dan, man!quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan je nze niet gewoon mailen, dat msn gaat niet werken
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:53 schreef milagro het volgende:
Jaaaa, we dansen samen de bostellaaaaaaa![]()
nee, omdat ik moeten overheveluhuh!!!!!!!!!quote:
Ik snap er helemaal niks vanquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:54 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, omdat ik moeten overheveluhuh!!!!!!!!!![]()
snap dat dan
Meisjes negeren, zoentjes vragenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:52 schreef soylent het volgende:
EN VAN JE 1 2 3 4 KOMT ER NOG WAT VAN
geeft niet, als je maar van me houdtquote:
Wat een makkiequote:Op zaterdag 26 november 2005 05:56 schreef milagro het volgende:
[..]
geeft niet, als je maar van me houdt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |