Daar ben ik te arm voorquote:
In je hoofd zekâh??quote:
waarom trek je je dat nu zo aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook te triest voor woorden en uitermate generaliserend. Iets waar APK zich regelmatig schuldig aan maakt, met zijn vmbo gezeik.
Beetje genant is dit topic wel geworden ja. Misschien kan APK even een recente foto plaatsen ofzo. Eentje die niet 6 - 20 jaar oud is ofzoquote:
Maar je hebt wel een been, toch.......tenminstequote:
shit! gemist !!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Snel kijken dan, hij is zo weer weg
Dat is een APK opmerking ben ik bang. Ik trek me iedere generaliserende opmerking aan, dus die ook. Stom hè. Is een afwijking van mij, sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:24 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom trek je je dat nu zo aan
je hebt woonwagenbewoners met een vmbo diploma onder je beste vrienden zitten?
Er zijn mensen die zeggen driequote:Op zaterdag 26 november 2005 04:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een been, toch.......tenminste![]()
ja hallo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:25 schreef APK het volgende:
Jammer dat het topic waarin scanman definitief wordt ontmaskerd als leugenaar wordt verpest door ene PLEA.
Damn ik wou dat ik helder genoeg was om het allemaal terug te lezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen wond te bekennen APK. Jij daarentegen bent weer gigantisch door de mand gevallen, dus wees verstandig en volg je eige raad op
Een klikje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje genant is dit topic wel geworden ja. Misschien kan APK even een recente foto plaatsen ofzo. Eentje die niet 6 - 20 jaar oud is ofzo
.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:25 schreef milagro het volgende:
[..]
shit! gemist !!!!!!!!
ik zat te zoeken naar die woonwagenbewoners!
hun schuld!
ja, best wel eigenlijk, als je je alles wat maar generaliserend is zo aantrekt, word je niet oud, scanquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een APK opmerking ben ik bang. Ik trek me iedere generaliserende opmerking aan, dus die ook. Stom hè. Is een afwijking van mij, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |