Daar ben ik te arm voorquote:
In je hoofd zekâh??quote:
waarom trek je je dat nu zo aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook te triest voor woorden en uitermate generaliserend. Iets waar APK zich regelmatig schuldig aan maakt, met zijn vmbo gezeik.
Beetje genant is dit topic wel geworden ja. Misschien kan APK even een recente foto plaatsen ofzo. Eentje die niet 6 - 20 jaar oud is ofzoquote:
Maar je hebt wel een been, toch.......tenminstequote:
shit! gemist !!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Snel kijken dan, hij is zo weer weg
Dat is een APK opmerking ben ik bang. Ik trek me iedere generaliserende opmerking aan, dus die ook. Stom hè. Is een afwijking van mij, sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:24 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom trek je je dat nu zo aan
je hebt woonwagenbewoners met een vmbo diploma onder je beste vrienden zitten?
Er zijn mensen die zeggen driequote:Op zaterdag 26 november 2005 04:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een been, toch.......tenminste![]()
ja hallo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:25 schreef APK het volgende:
Jammer dat het topic waarin scanman definitief wordt ontmaskerd als leugenaar wordt verpest door ene PLEA.
Damn ik wou dat ik helder genoeg was om het allemaal terug te lezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen wond te bekennen APK. Jij daarentegen bent weer gigantisch door de mand gevallen, dus wees verstandig en volg je eige raad op
Een klikje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje genant is dit topic wel geworden ja. Misschien kan APK even een recente foto plaatsen ofzo. Eentje die niet 6 - 20 jaar oud is ofzo
.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:25 schreef milagro het volgende:
[..]
shit! gemist !!!!!!!!
ik zat te zoeken naar die woonwagenbewoners!
hun schuld!
ja, best wel eigenlijk, als je je alles wat maar generaliserend is zo aantrekt, word je niet oud, scanquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een APK opmerking ben ik bang. Ik trek me iedere generaliserende opmerking aan, dus die ook. Stom hè. Is een afwijking van mij, sorry.
Weer zo een generalisatie, jij wrijft het echt inquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, best wel eigenlijk, als je je alles wat maar generaliserend is zo aantrekt, word je niet oud, scan
Does terug geven aan Rob dan, anders kan ie niet douchenquote:
Je gaat nu wel erg ver met je insinuaties. Maar als je zo overheersend bezig blijft en je doorgaat met die insinuaties, dan heb je kans dat ik inderdaad opnieuw geen zin meer heb om hier nog verder rond te hangen. Het was echt leuk de afgelopen maanden, maar je weet het in 1 nacht tijd weer lekker te vergallen en me te wijzen op wat er zo walgelijk is aan posten op een anoniem forum. En ja, dan kun je trots zijn op jezelf dat het je weer is geluktquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:25 schreef APK het volgende:
Jammer dat het topic waarin scanman definitief wordt ontmaskerd als leugenaar wordt verpest door ene PLEA.
Jij hebt daar niemand voor nodig zo te zienquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:28 schreef PLAE@ het volgende:
Toch wel zielig dat die kakkerige secreet + de werkloze stoere man er hier alles aan doen om iemand belachelijk te maken
Sorry, maar kan ik nou eenmaal niets aan doen. Ik erger me dood aan mensen die zich boven een bepaalde groep stellen en dan die groep ook nog eens belachelijk gaat maken. Een afwijking van mij, t'is niet anders.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, best wel eigenlijk, als je je alles wat maar generaliserend is zo aantrekt, word je niet oud, scan
hij vindt het leuk,hoor, lees maar terug, hij vroeg zelfs of we wilden doorgaan, de nacht was zo saai immersquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:28 schreef PLAE@ het volgende:
Toch wel zielig dat die kakkerige secreet + de werkloze stoere man er hier alles aan doen om iemand belachelijk te maken
Ach, flikker toch op.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat nu wel erg ver met je insinuaties. Maar als je zo overheersend bezig blijft en je doorgaat met die insinuaties, dan heb je kans dat ik inderdaad opnieuw geen zin meer heb om hier nog verder rond te hangen. Het was echt leuk de afgelopen maanden, maar je weet het in 1 nacht tijd weer lekker te vergallen en me te wijzen op wat er zo walgelijk is aan posten op een anoniem forum. En ja, dan kun je trots zijn op jezelf dat het je weer is gelukt
Dus??quote:
Slaap lekker, APK... Je hebt je missie weer volbracht en scanman ontmaskerdquote:
Pim hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:32 schreef APK het volgende:
A: Ik ben totaal niet anoniem, jij wel.
Precies.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:31 schreef milagro het volgende:
[..]
hij vindt het leuk,hoor, lees maar terug, hij vroeg zelfs of we wilden doorgaan, de nacht was zo saai immers
Precies.quote:ik ben een kakkerig secreet![]()
ach, ms moet je een en ander eens met een korreltje zout leren nemen, hè en niet ieder woord zo letterlijk nemenquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, maar kan ik nou eenmaal niets aan doen. Ik erger me dood aan mensen die zich boven een bepaalde groep stellen en dan die groep ook nog eens belachelijk gaat maken. Een afwijking van mij, t'is niet anders.
dan kom jij in de verkeerde kroegen meissie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:31 schreef latevogel het volgende:
volgens mij is het ff tijd voor een scanman knuffel![]()
![]()
kom ik thuis en lees ik hier ff bij en denk kelere lijkt wel een kroeg waar iedereen mekaar zit af te zeiken![]()
Joh, ik sta op die foto met mijn dochter. En jij zegt dat die geboren is in de jaren 80?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op.
A: Ik ben totaal niet anoniem, jij wel.
B: Jij plaatst foto's uit de jaren 80 en zegt dat ze 6 jaar oud zijn. Hoe zielig kan iemand zijn.![]()
Jank maar lekker op.![]()
hij vroeg er zelf om!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:31 schreef latevogel het volgende:
volgens mij is het ff tijd voor een scanman knuffel![]()
![]()
kom ik thuis en lees ik hier ff bij en denk kelere lijkt wel een kroeg waar iedereen mekaar zit af te zeiken![]()
ow gelukkig dan maarquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:34 schreef Coos het volgende:
[..]
dan kom jij in de verkeerde kroegen meissie.![]()
hier is alles pais en vree![]()
Heb je weer niet goed gelezen man. Probeer je nu weer heel erg simpel je gelijk te halen door op een Milagro post te reagerenquote:
FOR FUCK'S SAKE!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh, ik sta op die foto met mijn dochter. En jij zegt dat die geboren is in de jaren 80?
Flikker toch echt zelf een eind op man. Je bent echt gestoord als een deur man. Je hebt ze echt niet allemaal op een rijtje. Wat haal je hier nou uit? Krijg je een kick van je eigen berichten ofzo? Moet haast wel. Ga maar lekker slapen en trots zijn op jezelf. Je bent een geweldige vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |