quote:
slaap lekker, Scan, tot morgen.... straks!quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees blij, want ik ben het niet.
Morgen wel veel meer vrije tijd voor mij. En de komende maand. En nu ga ik slapen.
Het was leuk, bij vlagen.
Maar......eh......ik ben best wel moequote:Op zaterdag 26 november 2005 05:18 schreef milagro het volgende:
hey, dit moet wel vol, dit topic
doe eens niet weglopen
Ja ik ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar......eh......ik ben best wel moe![]()
Hallo, het is hier een forum ja, doe es uitleggenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:21 schreef doka het volgende:
Ja
Scanman zegt zich te amuseren en vraagt door te gaan met bashen, ten einde een saaie nacht op te leuken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:21 schreef APK het volgende:
Nou ja. Morgen weer een hoop gezeik dus ik zet het nog even op een rijtje:
-Scanman post foto in een studio met jaren 70/80 decor.
-Iemand vraagt: 'Hoe oud is die foto?'
-Scanman zegt: 'Een jaar of 6'
-Aangezien scanman eerst beweert met zijn dochter (-strawberry-) op die foto te staan hebben een aantal users vraagtekens bij de opmerking dat die foto '6 jaar' oud is.
-Scanman zegt nooit meer op fok! te posten.
Aanvullingen zijn welkom.
Hij had mij beloofd dat hij dat dit jaar niet zou doenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:21 schreef APK het volgende:
Nou ja. Morgen weer een hoop gezeik dus ik zet het nog even op een rijtje:
-Scanman post foto in een studio met jaren 70/80 decor.
-Iemand vraagt: 'Hoe oud is die foto?'
-Scanman zegt: 'Een jaar of 6'
-Aangezien scanman eerst beweert met zijn dochter (-strawberry-) op die foto te staan hebben een aantal users vraagtekens bij de opmerking dat die foto '6 jaar' oud is.
-Scanman zegt nooit meer op fok! te posten.
Aanvullingen zijn welkom.
nee, ik wil met je msn-enquote:
Foute inschatting milagro, hij is echt weg deze keer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Scanman zegt zich te amuseren en vraagt door te gaan met bashen, ten einde een saaie nacht op te leuken.
Kaksecreet milagro maakt daar schandalig misbruik van.
Zo weer een post erbij
nee, hoor, die komt wel terugquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:26 schreef APK het volgende:
[..]
Foute inschatting milagro, hij is echt weg deze keer.![]()
Succes, met beide opdrachten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:28 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, die komt wel terug
hij krijgt bijval morgen, ik straf, victorie zal zijn deel zijn
en daarom moet dit topic vol, kan ik tenminste nog mijn foto'sverzamelenhoerenwerk overhevelen
OMG ik heb geen msnquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:26 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, ik wil met je msn-en![]()
en je dan daar eventueel wegpesten![]()
Nou, dan installeer je het even, egoïstquote:
Kijk, dit zijn de reacties die hij wil lezen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:31 schreef milagro het volgende:
oh-of hij zegt dat het allemaal een grapje was, en hij helemaal niet echt boos is
want dat doet hij steeds namelijk, boos worden en zeggen dat hij het gewoon leuk vond om de ander te stangen, dus nu ook toch? toch?
zou hij nog meelezen, stiekemquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:35 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn de reacties die hij wil lezen.
Truste.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |