Kan ik 26 november 2005 04.38 uur noteren??quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:36 schreef milagro het volgende:
[..]
hij vroeg er zelf om!!!!![]()
lees maar terug, echt!!![]()
en wie zijn wij om dan niet in die behoefte te voorzien?
Dan heb jij het ook niet goed begrepen. Waar vraag ik om te worden uitgemaakt voor leugenaar dan? Als ik ergens een hekel aan heb dan is het dat wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:36 schreef milagro het volgende:
[..]
hij vroeg er zelf om!!!!![]()
lees maar terug, echt!!![]()
en wie zijn wij om dan niet in die behoefte te voorzien?
Mwah, je kan naar bed hoor, het bloedt wel leeg nuquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:36 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow gelukkig dan maar
heb je ook ff een lekker biertje voor me dan![]()
moet ik nou gaan quoten, Scan, nee, toch?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij het ook niet goed begrepen. Waar vraag ik om te worden uitgemaakt voor leugenaar dan? Als ik ergens een hekel aan heb dan is het dat wel.
Doe effequote:Op zaterdag 26 november 2005 04:39 schreef milagro het volgende:
[..]
moet ik nou gaan quoten, Scan, nee, toch?
Lees jij het eens terug zielig mannetje. Probeer toch niet altjd je gelijk te halen, want dat heb je niet. Een beetje dollen over een foto is tot daar aan toe. Maar als je mensen gaat uitmaken voor leugenaar en andere mensen gaat vergelijken met woonwagenbewoners en meer van dat soort ongein, dan ga je in mijn ogen tever. Helemaal omdat dat vrienden van mij betreft.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:37 schreef APK het volgende:
[..]
FOR FUCK'S SAKE!!!
Lees dit topic terug man.![]()
Ik heb nl ook niet alles gelezen.quote:
quote:
nou, doen we dat, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Maar kom maar op met die reacties. Ik heb wel zin om lekker te gaan bashen vannacht.
Doe maar gewoon die foto's en de post dat die aardbei 12 of ouder is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:39 schreef milagro het volgende:
Tsjá...quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:41 schreef milagro het volgende:
[..]
[..]
nou, doen we dat, is het weer niet goed![]()
Weet je wat Milagro...je gaat je gang maar. Ik heb hier geen zin meer aan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Ah, gaan we schelden, NS-kneus?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees jij het eens terug zielig mannetje. Probeer toch niet altjd je gelijk te halen, want dat heb je niet. Een beetje dollen over een foto is tot daar aan toe. Maar als je mensen gaat uitmaken voor leugenaar en andere mensen gaat vergelijken met woonwagenbewoners en meer van dat soort ongein, dan ga je in mijn ogen tever. Helemaal omdat dat vrienden van mij betreft.
Dus nogmaals: lees het zelf even rustig door. Misschien steek je er nog wat van op en kom je tot de conclusie dat je niet alles maar kunt schrijven als je iemand niet kent.![]()
Die bedoel ik ja. Als ik zoiets schrijf, is dat niet een vrijbrief om iemand maar voor leugenaar te gaan zitten uitmaken dacht ik. Of vinden jullie dat allemaal wel prima en normaal enzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:41 schreef milagro het volgende:
[..]
[..]
nou, doen we dat, is het weer niet goed![]()
welke wel, welke niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je wat Milagro...je gaat je gang maar. Ik heb hier geen zin meer aan.
Ik zit hier in de verdediging al de hele avond en ik heb geen flauw idee waarom. Ik voelde het vanavond al aankomen toen ik de eerste insinuaties las van APK, maar ik kon het weer niet laten om er op te reageren. Misschien heb ik ergens iets gezegd wat niet helemaal duidelijk was pf klopte, dat zou kunnen. Maar het komt er dus op neer dat ik een aantal berichten wel vermakelik vond, maar ook een flink aantal niet. En aan die laatste berichten heb ik me enorm gestoord.
Dan heb jij een ander idee van een bash, maar dat is inmiddels ook al wel duidelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:46 schreef milagro het volgende:
[..]
welke wel, welke niet?
waarom ga je dan konstant overal op in?
als jij zegt "kom maar op, ik heb wel zin in een bash" , tot twee keer toe zelfs, en je gaat vervolgens dan ook op alles in, tja........ wat denken mensen dan? hij vindt het leuk
Had ik het bijna goed of niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij een ander idee van een bash, maar dat is inmiddels ook al wel duidelijk.
Die foto's lijken gewoon oud, klaar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja. Als ik zoals schrijf, is dat niet een vrijbrief om iemand maar voor leugenaar te gaan zitten uitmaken dacht ik. Of vinden jullie dat allemaal wel prima en normaal enzo
Beetje triest vind ik het. Helemaal als je weet dat de start van deze duscussie enkel maar om een foto ging waarvan jullie om de een of andere vreemde reden zeker waren dat die minstens 15 jaar oud is. En dat terwijl mijn dochter nog lang geen 15 is
Ik heb volgens mij met haar zitten discussierenquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja. Als ik zoiets schrijf, is dat niet een vrijbrief om iemand maar voor leugenaar te gaan zitten uitmaken dacht ik. Of vinden jullie dat allemaal wel prima en normaal enzo
Beetje triest vind ik het. Helemaal als je weet dat de start van deze duscussie enkel maar om een foto ging waarvan jullie om de een of andere vreemde reden zeker waren dat die minstens 15 jaar oud is. En dat terwijl mijn dochter nog lang geen 15 is
quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Die foto's lijken gewoon oud, klaar.
En hoe oud je dochter is, wisten de meesten helemaal niet, ik wel, maar goed, dat bleek dus gejokkebrokt door de dochter zelf, boeien verder.
Een beetje hand in eigen boezem kan geen kwaad, Scan, jij wilde een bash, jij zei "waar blijven de opmerkingen nou, kom maar op".... en aangezien dit topic toch vol moet en jij maar door gaat ..![]()
wat is een bash danquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij een ander idee van een bash, maar dat is inmiddels ook al wel duidelijk.
Ik vind die foto van jou ook nepquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Die foto's lijken gewoon oud, klaar.
En hoe oud je dochter is, wisten de meesten helemaal niet, ik wel, maar goed, dat bleek dus gejokkebrokt door de dochter zelf, boeien verder.
Een beetje hand in eigen boezem kan geen kwaad, Scan, jij wilde een bash, jij zei "waar blijven de opmerkingen nou, kom maar op".... en aangezien dit topic toch vol moet en jij maar door gaat ..![]()
quote:
ja, dat ben ik ook helemaal niet, en als ik het wel ben dan is het minstens 10 jaar terugquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind die foto van jou ook nep
Zeg ook nog even dat je geen streamverslagen en pics meer gaat plaatsen, dan krijg je weer een 'Scanman kom terug' janktopic.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:55 schreef scanman01 het volgende:
Dat gezeik op fok heb ik geen zin meer aan.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:57 schreef henk.jansen het volgende:
Jezus, wat zijn jullie allemaal een kinderen,
Elkaar uitschelden en afmaken.
Wat een helden zijn we dan.
En allemaal onder het mom van het is toch maar op internet, fuck you
De mensen die anderen aanvallen hebben allemaal een probleem om in de normale maatschapij mee te draaien en te functioneren
Laat mensen in hun waarde.
Wat kan mij dat verottenquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, dat ben ik ook helemaal niet, en als ik het wel ben dan is het minstens 10 jaar terug![]()
oh dat moet je maar effe msn-enquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij dat verotten![]()
Je decollete staat er niet op
quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:01 schreef milagro het volgende:
[..]
oh dat moet je maar effe msn-en
stuur ik je een decollete, van tien jaar terug
Dat spreekt voor zich. Opnieuw een vroegtijdige exit van fok voor mij. Ik dacht even dat het dit jaar beter zou gaan , maar is helaas niet zo. Het blijft een trieste bedoeling hier. Helaas kan het blijkbaar echt niet zonder over users zelf te ouwehoeren op een vervelende manier.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:58 schreef APK het volgende:
[..]
Zeg ook nog even dat je geen streamverslagen en pics meer gaat plaatsen,
Man stel je niet aan. Je vroeg er zelf om. Blijf lekker doorposten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Opnieuw een vroegtijdige exit van fok voor mij. Ik dacht even dat het dit jaar beter zou gaan , maar is helaas niet zo. Het blijft een trieste bedoeling hier. Helaas kan het blijkbaar echt niet zonder over users zelf te ouwehoeren op een vervelende manier.
En die topics kun je je besparen. Wie weet tot volgend jaar, maar zal wel niet.
wie is datquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Love you![]()
![]()
Oh shit Yolande kijkt mee![]()
Ik zit GVD al drie uur aan het water.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:04 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ik vind vijf uur best vroeg
Goeie opmerking, je nog niet zo gek als ik dachtquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:04 schreef APK het volgende:
Man stel je niet aan. Je vroeg er zelf om. Blijf lekker doorposten.
geen idee, ik was er niet bij de vorige kerenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit GVD al drie uur aan het water.![]()
Mijn timing gaat helemaal fout hier.![]()
Normaal gaat scanman toch pas twee weken voor afloop exit
Wees blij, want ik ben het niet.quote:
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:08 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee, ik was er niet bij de vorige keren![]()
Jij bent het nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees blij, want ik ben het niet.
Morgen wel veel meer vrije tijd voor mij. En de komende maand. En nu ga ik slapen.
Het was leuk, bij vlagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |