quote:
ja, dat ben ik ook helemaal niet, en als ik het wel ben dan is het minstens 10 jaar terugquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind die foto van jou ook nep
Zeg ook nog even dat je geen streamverslagen en pics meer gaat plaatsen, dan krijg je weer een 'Scanman kom terug' janktopic.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:55 schreef scanman01 het volgende:
Dat gezeik op fok heb ik geen zin meer aan.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:57 schreef henk.jansen het volgende:
Jezus, wat zijn jullie allemaal een kinderen,
Elkaar uitschelden en afmaken.
Wat een helden zijn we dan.
En allemaal onder het mom van het is toch maar op internet, fuck you
De mensen die anderen aanvallen hebben allemaal een probleem om in de normale maatschapij mee te draaien en te functioneren
Laat mensen in hun waarde.
Wat kan mij dat verottenquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, dat ben ik ook helemaal niet, en als ik het wel ben dan is het minstens 10 jaar terug![]()
oh dat moet je maar effe msn-enquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij dat verotten![]()
Je decollete staat er niet op
quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:01 schreef milagro het volgende:
[..]
oh dat moet je maar effe msn-en
stuur ik je een decollete, van tien jaar terug
Dat spreekt voor zich. Opnieuw een vroegtijdige exit van fok voor mij. Ik dacht even dat het dit jaar beter zou gaan , maar is helaas niet zo. Het blijft een trieste bedoeling hier. Helaas kan het blijkbaar echt niet zonder over users zelf te ouwehoeren op een vervelende manier.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:58 schreef APK het volgende:
[..]
Zeg ook nog even dat je geen streamverslagen en pics meer gaat plaatsen,
Man stel je niet aan. Je vroeg er zelf om. Blijf lekker doorposten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Opnieuw een vroegtijdige exit van fok voor mij. Ik dacht even dat het dit jaar beter zou gaan , maar is helaas niet zo. Het blijft een trieste bedoeling hier. Helaas kan het blijkbaar echt niet zonder over users zelf te ouwehoeren op een vervelende manier.
En die topics kun je je besparen. Wie weet tot volgend jaar, maar zal wel niet.
wie is datquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Love you![]()
![]()
Oh shit Yolande kijkt mee![]()
Ik zit GVD al drie uur aan het water.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:04 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ik vind vijf uur best vroeg
Goeie opmerking, je nog niet zo gek als ik dachtquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:04 schreef APK het volgende:
Man stel je niet aan. Je vroeg er zelf om. Blijf lekker doorposten.
geen idee, ik was er niet bij de vorige kerenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit GVD al drie uur aan het water.![]()
Mijn timing gaat helemaal fout hier.![]()
Normaal gaat scanman toch pas twee weken voor afloop exit
Wees blij, want ik ben het niet.quote:
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:08 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee, ik was er niet bij de vorige keren![]()
Jij bent het nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees blij, want ik ben het niet.
Morgen wel veel meer vrije tijd voor mij. En de komende maand. En nu ga ik slapen.
Het was leuk, bij vlagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |