Als je niet tegen drank kunt moet je niet drinken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zou ik on godnaam aan jou uitleggen waar die baby is? Ik mag je voor geen meter, je zwamt naar mijn idee regelmatig compleet uit je nek en je lokt mensen alleen maar uit de tent met je quasi grappige en snel scorende one-liners. Geef me 1 reden waarom ik jou antwoord zou geven?
Hou de eer aan jezelf.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
![]()
Dat zie je dan toch echt verkeerd uwe heiligheid. Om mij kansloos in een hoek te lukllen zul jij toch echt even iets vroeger moeten opstaan. Dat krijg jij in je eentje nooit voor elkaar namelijk.
Weet ik, maar dat doen er wel meer op forums. Ze wil erg graag wat ouder lijken dan ze is. Daar kan ik dan weer weinig aan doen natuurlijk. Iedereen wil graag serieus genomen worden en dat word je niet zo snel als 12 jarige.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze vertelt zelf heel wat anders, Scan
ze zegt dat ze de burgklas allang achter zich heeft liggen, dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat doen er wel meer op forums. Ze wil erg graag wat ouder lijken dan ze is. Daar kan ik dan weer weinig aan doen natuurlijk. Iedereen wil graag serieus genomen worden en dat word je niet zo snel als 12 jarige.
Nee hoor. Kom maar op met je opmerkingen die mij in een hoek lulllen. Wat mij betreft zet je jezelf enorm in de zeik. Ook weer met deze opmerkingen. Je lijkt er wel een wedstrijd van te willen makenquote:
Kinderen liegen wel vaker.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zegt dat ze de burgklas allang achter zich heeft liggen, dat is dus niet zo
Ik zeg dat ze 12 is. Straks moet ik ook nog met bewijzen gaan komenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zegt dat ze de burgklas allang achter zich heeft liggen, dat is dus niet zo
Lees eens terug, BacoBikkel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom maar op met je opmerkingen die mij in een hoek lulllen. Wat mij betreft zet je jezelf enorm in de zeik. Ook weer met deze opmerkingen. Je lijkt er wel een wedstrijd van te willen makenJe moest een weten hoe belachelijk je je gemaakt hebt met al je eerdere opmerkingen.
Weer een klasse opmerking APK. Ik was even vergeten hoe triest jij soms uit de hoek kunt komen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Als je niet tegen drank kunt moet je niet drinken.
Lees zelf eens terug en kom tot dezelfde conclusie als zovelen al zijn gekomen en dat is dat jij wel echt waanzinnig op jezelf moet geilen. Mensen die wat anders denken dan jij meteen vmbo klantjes noemen enzo. Jezelf constant boven anderen plaatsen... en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:
Dit is een fototopic.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:28 schreef scanman01 het volgende:
Weer een klasse opmerking APK. Ik was even vergeten hoe triest jij soms uit de hoek kunt komen.
Ik kan nu wel weer met een lekkere afzeikende opmerking terug komen, maar toch maar niet.
Ik ben blij dat jij blijkbaar genot schijnt te halen uit die opmerkingen van je, zo veilig van achter je pc.
Kolére, wat een wartaal!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees zelf eens terug en kom tot dezelfde conclusie als zovelen al zijn gekomen en dat is dat jij wel echt waanzinnig op jezelf moet geilen. Mensen die wat anders denken dan jij meteen vmbo klantjes noemen enzo. Jezelf constant boven anderen plaatsen... en zo kan ik nog wel even doorgaan.
APK is god zelf zo langzamerhand. En de rest, met een afwijkende mening, is triest. Zo is het toch? Zeg maar eerlijk hoor. En het is zo leuk om te lezen dat je jezelf nog wijmaakt dat het allemaal klopt ook nog wat je schrijft. Dus lees zelf eens terug zou ik zeggen. En ga me dan niet vertellen dan je niet enorm van jezelf begint te walgen.
Nee, hoor, maar ze komt een stuk ouder over dan iemand die net 12 isquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze 12 is. Straks moet ik ook nog met bewijzen gaan komen![]()
Ik zie deze opmerkingen nog steeds als compliment, dus thanksquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is een fototopic.![]()
En het punt was dat jij foto's uit 1963 had geplaatst en zei dat die foto's 6 jaar geleden genomen waren.
Neequote:Op zaterdag 26 november 2005 03:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, hoor, maar ze komt een stuk ouder over dan iemand die net 12 is
Ze zit dus niet in de derde klas al
Goh.
Dat maak jij er dan weer van, want dat wil ik alles behalve zijn. Of is het juist iets wat jij stiekem wilt zijn ofzo? En dat jij het wartaal noemt, zegt mij al weer genoeg trouwens. Niet dat ik anders had verwacht, maar het zal wel te laat voor je zijn. Dan dringt het bij sommige mensen niet meer zo goed door. Maar geeft verder niks hoor. Ik neem nog wel een bacootje, zoals jij zo mooi al even aanstipte.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:33 schreef APK het volgende:
[..]
Kolére, wat een wartaal!
En jij wilt fok! alpha-male zijn?![]()
![]()
Ja, lach maar, maar dan praat ze dus her en der poepquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... Ze zit niet in de derde klas.
Heb j ij je nooit ouder voorgedaan dan je was dan? Ik wel in ieder geval (leuk, in dit verband trouwens). Het probleem is nu wel dat ik me godverdomme weer dingen heb laten ontlokken die ik dus niet wilde zeggen. Mijn dochter is morgen natuurlijk pissed dat ik haar leeftijd verteld heb.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, lach maar, maar dan praat ze dus her en der poep
Jij ook? die foto's zijn wel ouder dan 6 jaar?![]()
Thanks Coos! Is ook wel eens leuk om niet helemaal alleen te staan in een discussie. Komt nog bij dat de discussie eigenlijk de moeite van discussieren niet waard is, want het gaat echt helemaal nergens overquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:44 schreef Coos het volgende:
Ahh leuk.![]()
Gezellig tupoc dit.![]()
Scanman ik sta aan jou kant.![]()
APK kan nu op dit moment ook alleen nog maar schrijven door "een hap uit de wittewijnberg" die Europa zo teistert.![]()
En dat is juist zo waardevolquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
want het gaat echt helemaal nergens over
Je vindt dit toch leuk allemaal? zeg je zelf, net, dus niet miepen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb j ij je nooit ouder voorgedaan dan je was dan? Ik wel in ieder geval (leuk, in dit verband trouwens). Het probleem is nu wel dat ik me godverdomme weer dingen heb laten ontlokken die ik dus niet wilde zeggen. Mijn dochter is morgen natuurlijk pissed dat ik haar leeftijd verteld heb.
Erg prettig weer.
Maar ja, eigen schuld.
Soms wel ja. Soms moet je gewoon even zeiken over niets. En ik had vandaag al zo'n enorme kutdag, dus dan kon dit er nog wel bij. Lekker alles van je afschrijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |