Nee hoor. Ik ben echt pissed vanwege sommihe reacties. Ik snap ook niet waar die vandaan komen namelijk... of wat de reden erachter is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh je doet het erom, zoals als al die anderen keren ook, dat je zo fel reageert, bedoel je
Je neemt ons in het ootje een beetje met je verontwaardigde reacties, net als met die foto![]()
wat doet dat er toe, scan, wat ik geloofquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat je me nog steeds niet gelooft?
Tip: lees jij het nog eens een keer... En dat meen ik echt. En snap dan ook dat je je druk hebt lopen maken om een fotoquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb geen excuus nodig.
Mijn foto is twee jaar oud en verder kun je met een simpele klik meer foto's van mij vinden.
Doe jij maar alsof het een grapje was.
Tip: Lees dit topic nog een keer morgenochtend.
oh nu ben je weer wel echt boosquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben echt pissed vanwege sommihe reacties. Ik snap ook niet waar die vandaan komen namelijk... of wat de reden erachter is.
Ah, dus toch.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:09 schreef scanman01 het volgende:
Nee hoor. Ik ben echt pissed vanwege sommihe reacties.
quote:
Jep.. ik ben gescheiden... of beter nog.. nooit getrouwd geweest. En ik heb ook geen kinderen. En het meisje op de foto is het kind van de buren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:09 schreef milagro het volgende:
[..]
wat doet dat er toe, scan, wat ik geloof
hey, je vrouw ligt al uren te wachten op je, of woont ze ergens anders![]()
jaaaaaaa, zo kunnen we nog heel lang doorgaan![]()
Nee hoor, ik weet meer dan genoegquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. ik ben gescheiden... of beter nog.. nooit getrouwd geweest. En ik heb ook geen kinderen. En het meisje op de foto is het kind van de buren.
Nog meer zinvolle informatie die je wilt weten? Wat mijn favoriete kleur is enzo? Of misschien val ik wel op mannen? Oei.... zou zo maar kunnen.
Kansloos.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. ik ben gescheiden... of beter nog.. nooit getrouwd geweest. En ik heb ook geen kinderen. En het meisje op de foto is het kind van de buren.
Nog meer zinvolle informatie die je wilt weten? Wat mijn favoriete kleur is enzo? Of misschien val ik wel op mannen? Oei.... zou zo maar kunnen.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... hou nu echt op. Je legt alles zo in je eigen straatje uit dat het gewoon belachelijk wordt. Het is niet allemaal zwart/wit hoor. Ja, sommige reacties waren om te jennen ja, maar een aantal zeer zeker niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dus toch.
Eerst lieg je over de foto's en nu blijkt dat je ook loog met jouw 'leuke' reacties.
Het was een zeer passende reactie inderdaad op een gelijkwaardige post.quote:
Ik quote dit nog even voor de vrouw van die woonwagenbewoner de spelfouten gaat corrigeren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... hou nu echt op. Je legt alles zo in je eigen straatje uit dat het gewoon belachelijk wordt. Het is niet allemaal zwart/wit hoor. Ja, sommige reacties waren om te jennen ja, maar een aantal zeer zeker niet.
Ongelooflijk dat ik dat hier nog moet gaan zitten uitleggen ook. De meeste van je reacties sporen echt niet aan om serieus te reageren hoor.... Maar een aantal wel ja. Als je bv iemands interieus gaat lopen afzeiken en dat soort dingen.
Als je dat graag wilt dan mag datquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:16 schreef milagro het volgende:
We moeten het effe snel vollullen dan kan er een nieuw deel geopend worden.
Ik heb al die moeite niet voor niets gedaan uiteraard
En nee, Scan, je foto's blijven staan, mininaal 6 jaar
Daar zat ik op te wachten. Toen ik jou op een schrijffout wees, wist ik dat die terug zou komen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik quote dit nog even voor de vrouw van die woonwagenbewoner de spelfouten gaat corrigeren.
Foto!quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:20 schreef Coos het volgende:
Ik heb ook een kutleven hoor.
Snel kijken dan, hij is zo weer wegquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen ....
En ook een kutavatar nuquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:20 schreef Coos het volgende:
Hey, Coos, alles goed?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:20 schreef Coos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |